Nathalie Akgun

30 omdömen om Nathalie Akgun

Sedan starten hos Reco 2023
Kristina S
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Förutom att vara en fantastisk frisör så är Nathalie en sann entreprenör som byggt upp Creative Headz med sin syster. Hon är lyhörd, kunnig och otroligt serviceminded. Samt härlig och rolig med ett avslappnat men proffsigt sätt. Nathalie gör alltid det lilla extra och får en att känna sig ompysslad och fin i håret.

Svar från Nathalie Akgun

Hej fina du! 🤩 Stort tack för din recension och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Vi blir så glada att höra att du känner dig nöjd med oss på Creative Headz. Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Erika K
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Mycket nöjd med resultatet! Nathalie är både proffsig och effektiv.

Svar från Nathalie Akgun

Hej Erika! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Nathalie. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz ❤️

Elena V
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Nathalie is usch a beatiful person and great professional. I did a hair cut and balayage with her. She made my hair look best! I appreciate her very much and recommend 100%.

Svar från Nathalie Akgun

Hi Elena! 🌟 Thank you for your amazing review and we are so pleased to hear that you're happy with your visit! Best wishes, Creative Headz 💕

Jenny B
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Super nöjd och hon är ett proffs 👌

Svar från Nathalie Akgun

Hej Jenny! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Stina A
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Så härlig människa och ooootrolig frisör! Aldrig varit så nöjd som hos Nathalie.

Svar från Nathalie Akgun

Hej Stina! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Nathalie. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 🌸

Sara K
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Bästa frisören jag varit hos, lyhörd och otroligt skicklig.

Svar från Nathalie Akgun

Hej Sara! ⭐️Så härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz ❤️

Monica L
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Superproffsig frisör och trevligt bemötande av alla på hela salongen

Svar från Nathalie Akgun

Hej Monica! 🌸 Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊

Fanny Å
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Trevligaste frisören jag nånsin haft. Jag trodde innan att eftersom hon är vd så skulle hon vara.. ”distanserad” eller något liknande men hon var så varm och mysig. Sen var hon grym, så nöjd med resultatet. WOW!

Svar från Nathalie Akgun

Hej Fanny! ❤️ Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Vi blir så glada över att du känner dig nöjd med besöket. Bästa hälsningar, Creative Headz 😊

Elle M
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Så glad att jag hittade Nathalie! Hon styrde upp mitt hår och förvandlade det till exakt så som jag ville ha det. Otrolig fingertoppskänsla och lyhörd för önskemål. Tack Nathalie :)

Svar från Nathalie Akgun

Hej Elle! ❤️ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 😊

Emilia E
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Nattis är en frisör i världsklass. Grym på färg. Rekommenderar verkligen!

Svar från Nathalie Akgun

Hej fina du! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Nattis! Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸