Alla kategorier Reklambyrå Dalarna Smedjebacken Creative Reklam

Creative Reklam

Lärkvägen 19, 777 30 Ludvika — Visa karta

Creative Reklam är en ledande aktör som arbetar med egen tillverkning och försäljning av reklamprodukter till företag i Sverige och Norden. Den position vi har har lett till att vi blivit en given leverantör för alla företag som vill stärka sin profil med hjälp av arbetskläder, profilkläder eller andra typer av reklammaterial. Vi håller till i rymliga lokaler i Ludvika samt att vi har en nyöppnad filial i Karlskoga. Eftersom vi tillverkar de flesta av våra produkter själva kan vi hålla en snabb och säker leverans och samtidigt erbjuda marknadsmässigt fördelaktiga priser.

Vi har lång erfarenhet i branschen och har genom åren arbetat upp samarbeten med några av de största leverantörerna vilket innebär att vi kan erbjuda dig som kund produkter i toppklass!

Vi strävar hela tiden efter att göra dig som kund hundra procent nöjd, vårt fokus ligger på att du ska känna dig trygg och alltid ska känna dig nöjd med din beställning. För att kunna säkerställa att du blir helt nöjd får du alltid se ett korrektur som du godkänner innan ordern påbörjas. Varmt välkommen att höra av dig med frågor eller om du vill lägga en beställning!
Mån-Tor: 07:15-17:00
Fre: 07:15-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 47 kunder tycker om Creative Reklam

• Jonas N skrev om Creative Reklam
    Svårt att bedöma har inte handlat mer än två ggr. Dessa två har funkat bra. Läs mer
  • Lasse K skrev om Creative Reklam
    Bra företag med stort utbud,snabb service har allt för reklam / kläder. / Lk kakelsättning AB. Läs mer
  • Helen K skrev om Creative Reklam
    Vi har köpt en hel del reklammaterial och kläder till personalen.
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar samarbete med Creative Reklam. Patrik som är vår kontakt är väldigt trevlig och alltid tillmötesgående. Tvekar inte för ett fortsatt samarbete! Läs mer
  • Anne O skrev om Creative Reklam
    Jag gjorde en betällning på uppdrag av en kollega och vi har fått leverans. Läs mer
  • Andreas Ö skrev om Creative Reklam
    Köper profilkläder och tryckt butiksmaterial, service, leveranser och bemötande är utmärkt 5 av 5, kan varmt rekommendera detta företag till andra. Läs mer
    2016-12-21 Daniel E svarar Andreas Ö
    Tack Andreas! Vi hörs efter nyår igen!
  • Joakim S skrev om Creative Reklam
    Mycket bra och bra service och leverans, kunnig personal. Läs mer
  • Gösta Samuelsson Bil G
    Gösta Samuelsson Bil G skrev om Creative Reklam
    Creative Reklam i Ludvika är vår huvudleverantör av arbetskläder, reklammaterial,
    profilprodukter, tryck mm.
    De är snabba, prisvärda, proffsiga och tillmötesgående - löser det mesta!
    Rekommenderas Läs mer
  • My L skrev om Creative Reklam
    Utomordentligt på alla sätt och vis. Bra service och trevligt kundbemötande. Läs mer
  • Jan S skrev om Creative Reklam
    Produkter köpta med tryck, jackor, mössor mm, allt funka felfritt till en bra kostnad. Läs mer
  • Robert K skrev om Creative Reklam
    Företaget levererar acceptabla produkter, men behöver förbättra kommunikationen med kunden. Jag kommunicerade i stort sett bara via mail och upplevde att svarstiden var alltför lång.
    Den sista beställningen jag gjorde försenades på grund av Post Nords oförmåga att kunna leverera ut till kunderna. Creative Reklam kontaktade mig och ordnade ett expressbud som kom fram med våra lagtröjor till platsen för tävlingen. När jag skrev in vårt lag i sekreteriatet lämnade arrangören över mitt paket. Stor glädje! Dessvärre hade det i brådrasket blivit en hel del fel på trycken, men Creative Reklam fakturerade aldrig.
    I stort sett är jag nöjd, men ser gärna en förbättring när det gäller kommunikationen. Läs mer
  • Stig P skrev om Creative Reklam
    Fick hjälp med val av, och utformningen av dekaler som jag behövde. Leveranstiden var inget problem. Jag kan väl tänka mig att vända mig till företaget igen, när behov uppstår. Läs mer
  • Ann-margret Å skrev om Creative Reklam
    hejsan,
    vi har köpt div skyltar klistermärken och det är alltid bra service. :) Läs mer
  • Lars M
    Lars M skrev om Creative Reklam
    Bra bemötande och snabba leveranser!
    Kläder med tryck införskaffades! Läs mer
  • Siavosh V skrev om Creative Reklam
    Snabb leverans med bra priser. Mycket bra bemötande och har bra kvalitet på alla sina produkter. Läs mer
  • Mikael R
    Mikael R skrev om Creative Reklam
    Bara positivt, en mycket trevlig säljare som förstår att sätta kunden främst. Läs mer
  • Tobias W skrev om Creative Reklam
    Tidigare lovades det alldeles för mycket som sedan inte kunde hållas, tänker främst på tidplaner. Mkt irriterande!
    Nu känns det som att det fungerar riktigt bra med bra nytillskott. Läs mer
  • Kristina R skrev om Creative Reklam
    Det var längesedan, men jag minns att den personliga servicen va kanon! Tillmötesgående och tålmodig även då vi endast gjorde en mindre beställning till en ungdomsgrupp. Läs mer
  • Caritha K skrev om Creative Reklam
    Bra bemötande, snabba leveranser av både kläder och reklamprylar. Läs mer
  • Aiki R skrev om Creative Reklam
    Personalen är samarbetsvillig och försöker verkligen att lösa problem/uppdrag även om vi beställare inte alltid har det bästa framförhållningen. Läs mer
  • Jonas M skrev om Creative Reklam
    Bra bemötande och kunnig personal. Läs mer
  • Håkan R skrev om Creative Reklam
    Som vanligt ett trevligt mottagande! Läs mer
  • Kristofer S
    Kristofer S skrev om Creative Reklam
    Trevlig personal, hyggliga priser, bra parkeringsmöjligheter, bra utbud, gratis kaffe=bra Läs mer
  • Torbjörn S skrev om Creative Reklam
    Jag har köpt en hel del kläder. Personligt möte med säljare vilket jag tycker är bra. Bra säljare som är pålästa samt trevliga. Aldrig några problem vid kontakt. Läs mer
  • Margot S skrev om Creative Reklam
    Har alltid blivit bra bemött där. Läs mer
  • Elisabeth S skrev om Creative Reklam
    Jag har köpt reklammössor från Creative Reklam. Jag får alltid snabba svar och snabb leverans till bra priser. Läs mer
    2016-10-19 Daniel E svarar Elisabeth S
    Tack Elisabeth! Jag hoppas vi hörs igen!

mvh Daniel
  • Östen J skrev om Creative Reklam
    Hej!
    Flexibla och snabba, när det behövs. Läs mer
  • Roger I skrev om Creative Reklam
    Jag tycker att jag har fått ett bra bemötande. jag har köpt en del kläder.Hade en liten grej förut där dom gjorde en ganska grov blunder enligt mig och en idrottsklubb som jag sponsrar.Där trycket skulle suttit på vänster framben, men sitter i arslet istället, och fick väl typ ingen kompensation eller ursäkt.Men det finns ju fler i den branschen. Läs mer
  • Sofia F skrev om Creative Reklam
    Beställning av klistermärken, allt fungarde bra Läs mer
  • Erica H skrev om Creative Reklam
    Snabbt och tillmötesgående, bra slutprodukt. Ibland lite slarviga. Läs mer
  • Fredrik G skrev om Creative Reklam
    Trevlig personal som varit mycket hjälpsamma och leveranser har skett enligt överenskommelse. Läs mer
  • Lars G skrev om Creative Reklam
    Snabba orderkännanden och leverans i tid av labels och skyltar. Läs mer
  • Edina F skrev om Creative Reklam
    Ni är fantastiska.
    Fick snabb hjälp, bra kvalitet. Läs mer
  • Åsa P skrev om Creative Reklam
    ok bemötande. Önskar feedback snabbare via mail. Läs mer
  • Kenneth H skrev om Creative Reklam
    Bemötande service samt kvalitet/leverans toppklass Läs mer
  • Ingela H skrev om Creative Reklam
    Beklagligt att ni stödjer djurförsök Läs mer
    2016-08-24 Daniel E svarar Ingela H
    Utveckla gärna detta Ingela. Vi stödjer absolut inte djurförsök och ser ganska allvarligt på att du anklagar oss för detta. Ring mig gärna på 0240 - 660 990. Tack. Mvh Daniel
  • Emma H skrev om Creative Reklam
    Trycksaker såsom manualer och broschyrer.
    Mycket snabb service. Läs mer
  • Stefan E skrev om Creative Reklam
    Sämst på alla sätt och vis.
    Dåliga priser, dåliga produkter och dåliga säljare. Läs mer
    2016-07-12 Daniel E svarar Stefan E
    Tråkigt att du känner på detta sätt. Kan jag få be dig utveckla din kritik och kanske ge ett konkret exempel på en dålig produkt eller ett dåligt pris?
  • Elisabeth F skrev om Creative Reklam
    Trevligt bemötande. Alla försökte få till det vi ville enl våra önskemål. Supernöjd.

Fått hjälp med logga och tryck på kläder. Läs mer
    2016-07-12 Daniel E svarar Elisabeth F
    Tack Elisabeth! Jag hoppas vi hörs igen!
  • Peter B skrev om Creative Reklam
    Väldigt tillmötesgående.Förstod precis vad jag ville. Läs mer
  • Elin E skrev om Creative Reklam
    Bra service, snabba leveranser och kompetent personal. Läs mer
  • Johanna B skrev om Creative Reklam
    Jag köpte 50st mössor med två egna tryck. Ena trycket blev inte helt som förväntat, men blev bra bemött och kompenserad för det, vilket uppskattas mycket!
    Min helhetsupplevelse av min kontakt med Creative Reklam är mycket positiv. Läs mer
  • Gia B
    Gia B skrev om Creative Reklam
    Bra bemötande och OK leverans när det väl kommer men sådär på att leverera i tid och hålla kontakten under leveransprocessen. Läs mer
    2016-06-27 Daniel E svarar Gia B
    Hej Gia! Tråkigt att du upplevde problem med kontakten under leveranstiden. Dock jobbar vi kontinuerligt för att förbättra vårt bemötande och ge alla kunder en smidigare upplevelse när dom handlar hos oss och våra rutiner har blivit mycket bättre. Vi hoppas du provar oss igen =)

mvh Daniel
    Creative Reklam
  • Studio Bf
    Studio Bf skrev om Creative Reklam
    Mycket BRA ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Läs mer
    2016-06-27 Daniel E svarar Studio Bf
    Tack Paul! Hoppas du får en fin sommar!
  • Sofia A skrev om Creative Reklam
    Korta ledtider, snabba leveranser. Läs mer
  • Bertil A
    Bertil A skrev om Creative Reklam
    Efter en viss tveksamhet är upplevelsen nu OK. Läs mer
  • Thn Data skrev om Creative Reklam
    Bra och flexibel service med kundfokus. Läs mer
    2016-06-23 Daniel E svarar Thn Data
    Tack THN Data! Hoppas ni är nöjda med pikétröjorna!
  • Daniel E skrev om Creative Reklam
    Jättebra service och snabb leverans! Rekommenderas varmt! Ulrica Läs mer