Cristina Bemanning & Städ

Läs vad 10 kunder tycker om Cristina Bemanning & Städ 2

2021-06-10
    Supernöjda med Cristina Bemanning & Städs service. Vi köpte flytthjälp, packning och flyttstäd och allt fungerade prickfritt.
    Vi flyttade från en lägenhet till ett hus i Stockholm och fick jättetrevligt bemötande från början till slut. Lucian och de andra killarna som flyttade våra saker var jättetrevliga och snabba.
    Cristina hjälpte till att packa våra saker och städade vår lägenhet och hon var väldigt noggrann och försiktig med sakerna, men även snabb och trevlig. Priset var också riktigt bra.
    Kan varmt rekommendera denna firma!
    Stor tack för rekommendationen, Dana. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i din nya boende! Mvh, Cristina Bemanning & Städ Cristina Bemanning & Städ
  • Kjell P
    skrev om Cristina Bemanning & Städ
    2021-06-10
    Ett företag som utför flyttuppdrag med noggrannhet och ansvar, som alltid plastar in och tar väl hand om bohag. Jag rekommenderar varmt detta företag för era flyttbestyr.
    Hej Kjell, Stor tack för fina omdöme om oss! Mvh, Cristina Bemanning & Städ Cristina Bemanning & Städ
    2021-06-09
    Fantastiskt arbete, skinande rent och väldigt trevligt bemötande. Jag kan varmt rekommendera Cristina!
    Hej Sören, Tack för din fina recension. Välkommen tillbaka om du behöver hjälp igen! Mvh, Cristina Bemanning & Städ Cristina Bemanning & Städ
    2021-06-08
    Trevlig service och ett vänligt bemötande. Lyhörd, proffsig och noggrann. Rekomenderas varmt!
    Hej Mari, Tack för din fina rekommendation!Välkommen tillbaka när och om du behöver hjälp igen! Mvh, Cristina Bemanning & Städ Cristina Bemanning & Städ
    2021-06-08
    Very flexible and professional! I highly recommend Cristina and her team.
    Hi Fatima, Thank you for your feedback. A warm welcome whenever you need our help again! Best regards, Cristina Bemanning & Städ Cristina Bemanning & Städ
    2021-06-08
    Flytthjälp. Punktlig, seriös och bra på alla sätt.
    Stor tack för ert fina omdöme Tomas. Lycka till med er nya bostad! Mvh, Cristina Bemanning & Städ Cristina Bemanning & Städ
    2021-06-08
    Både flytt och städning har gått kanonbra. Tydlig kommunikation och nogrannt. Har använt dem mer än en gång och skulle göra det igen. Supernöjd. /Patrik i Sumpan
    Hej Patrik, Tack för ert fina omdöme om oss och kul att ni är supernöjd med flytt och flyttstädning. Mvh, Cristina Bemanning & Städ Cristina Bemanning & Städ
  • Negar K
    skrev om Cristina Bemanning & Städ
    2021-06-08
    Cristina är duktig och serviceminded.
    Jag kan varmt rekommendera henne.
    Hon är väldigt snabb och effektiv.
    Hej Negar, Stor tack för ert fina omdöme om oss. Mvh, Cristina Bemanning & Städ Cristina Bemanning & Städ
    2021-06-08
    Toppen 😄 Gjorde ett fantastiskt arbete med en flyttstädning, noggran, trevlig personal och bra pris, kan det bli bättre?
    Hej Fredrik, Vad kul att du är nöjd med vår tjänst och personalen. Du får väldigt gärna rekommendera oss till dina vänner! Mvh, Cristina Bemanning & Städ Cristina Bemanning & Städ
    2021-06-08
    Mycket bra utfört! Rekommenderas!
    Hej Roger, Stor tack för ert fina omdöme. Lycka till i din nya boende! Mhv. Cristina Bemanning & Städ Cristina Bemanning & Städ