Cristina Bemanning & Städ

Välkommen till Cristina Bemanning & Städ!

Vi tar hand om städningen så att du i lugn och ro kan sköta annat som är viktigt för dig. Underlätta en stressig flytt genom att anlita professionell städhjälp. Vi har lång erfarenhet av flyttuppdrag och kan därför garantera en effektiv flytt både tidsmässigt och pengamässigt.

Tjänster: Bohagsflytt och flyttstädning.

Tveka inte att höra av dig till oss om du har några frågor angående din flytt. Vi på Cristina Bemanning & Städ ser till att skräddarsy din flytt så att pris och utförande känns bra för dig.

Läs vad 25 kunder tycker om Cristina Bemanning & Städ 2

2022-05-24 Insamlad av företaget
    Vi blev mycket vänligt och proffesionellt bemötta. Mycket bra städning, och hantering av möblerna. Det uppfyllde alla våra förväntningar.

Rekommenderas varmt.
    2022-04-30 Insamlad av företaget
    Vi är jättenöjda med både flytten och flyttstädningen. De var proffsiga och mycket trevliga. Mycket prisvärda och hög kvalitet på tjänsterna.
    2022-02-07 Insamlad av företaget
    Flexibla, kunniga, effektiva och snabba. Rekommenderas!
    2022-02-07 Insamlad av företaget
    Best service ever, i highly recommend
  • CHARLOTTE B
    2021-12-19 Spontant omdöme
    Kan varmt rekommendera Cristina Bemanning & Städ. Bokade flyttstäd + fönsterputs och är väldigt nöjd med resultatet; fantastiskt bemötande, noggrannt utfört och supersmidigt.
  • HC Motor AB
    2021-11-15 Insamlad av företaget
    Bra och noggrann städning, vi är väldigt nöjda med resultatet
    2021-10-04 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och bra utfört. Dessutom till ett bra pris. Rekommenderas starkt.
  • Christer H
    2021-10-03 Insamlad av företaget
    Mycket bra. Sympatiska flyttkillar. Hjälpsamma och effektiva.
    2021-10-02 Insamlad av företaget
    Mycket bra, inget att klaga på!
    Dom kom i tid, effektiva, trevliga och professionella! Bra engelska så man kunde prata med dom.
    Mycket värt pengarna!
    2021-09-29 Insamlad av företaget
    Toppbetyg! Riktigt bra utfört städ. Ingenting att klaga på. Kommer anlita flera gånger⭐️⭐️⭐️⭐️
    2021-09-06 Insamlad av företaget
    The communication from Cristina and her team was quick and clear. They were able to adapt to my request on short notice, and worked around me not being present for the move or the cleaning.

They were regularly in contact via phone and email.

The moving was quick (3hrs), and the cleaning was excellent. Significantly better than prior cleaning companies I’ve used when moving apartments.

I would thoroughly recommend booking this company for both moving and cleaning and I think the value for money was excellent. You get what you pay for!
  • Fredrik G
    2021-08-05 Insamlad av företaget
    Jag och Luciano på Cristina Bemanning & Städ stötte ihop med varann av en slump, och det kändes verkligen bra redan då. När det var dags för oss att flytta så valde vi att anlita dem. Jag har alltid varit lite rädd för att andra ska bära och hålla på med mina saker. Men efter några minuter släppte den sista oro jag hade. De svepte in dyra/tunga och ömtåliga saker i bubbelplast, hade skyddskartong anpassade för bl.a. TV och kläder.

Fruktansvärt bra bemötande och utförande. Kommer aldrig ringa någon annan när det kommer till flytthjälp. Alla jag har tipsat säger exakt samma sak!

Min fru har själv städat i många år och gör det här hemma. Men för de jag känner som har testat städningen så säger de att de aldrig haft bättre. Klockren kommunikation och resultat!

Testa och luta dig tillbaka, det är allt jag kan säga!

/Fredrik & Izabella Gullström
    2021-07-02 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande, professionell personal. Prisvärt
    2021-06-24 Insamlad av företaget
    Bokade flytthjälp och allt gick väldigt smidigt. De kom innan flytten och gjorde besiktning för att estimera tidsåtgång mm. Fick även låna flyttlådor.

Jättetrevliga och service minded killar som utförde allt!
    2021-06-22 Insamlad av företaget
    Grymt bolag och tillmötesgående personal.
    Jag har använt mig av de under en längre tid och de har hjälpt mig med allt möjligt. Jag har fått hjälp av Cristina och Lucian som är vänliga och professionella och om det är något extra som jag ska lyfta så är det att de är flexibla med obekväma arbetstider och inte sådär fyrkantiga som andra städfirmor varit. Känns som om deras grundtanke är att lyfta av problem från kundens axlar vilket jag uppskattar mycket!
    2021-06-10 Insamlad av företaget
    Supernöjda med Cristina Bemanning & Städs service. Vi köpte flytthjälp, packning och flyttstäd och allt fungerade prickfritt.
    Vi flyttade från en lägenhet till ett hus i Stockholm och fick jättetrevligt bemötande från början till slut. Lucian och de andra killarna som flyttade våra saker var jättetrevliga och snabba.
    Cristina hjälpte till att packa våra saker och städade vår lägenhet och hon var väldigt noggrann och försiktig med sakerna, men även snabb och trevlig. Priset var också riktigt bra.
    Kan varmt rekommendera denna firma!
    Stor tack för rekommendationen, Dana. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i din nya boende!
  • Kjell P
    2021-06-10 Insamlad av företaget
    Ett företag som utför flyttuppdrag med noggrannhet och ansvar, som alltid plastar in och tar väl hand om bohag. Jag rekommenderar varmt detta företag för era flyttbestyr.
    Hej Kjell,
    Stor tack för fina omdöme om oss!
    2021-06-09 Insamlad av företaget
    Fantastiskt arbete, skinande rent och väldigt trevligt bemötande. Jag kan varmt rekommendera Cristina!
    Hej Sören,
    Tack för din fina recension. Välkommen tillbaka om du behöver hjälp igen!
  • Anna Mari S
    2021-06-08 Insamlad av företaget
    Trevlig service och ett vänligt bemötande. Lyhörd, proffsig och noggrann. Rekomenderas varmt!
    Hej Mari,
    Tack för din fina rekommendation!Välkommen tillbaka när och om du behöver hjälp igen!
    2021-06-08 Insamlad av företaget
    Very flexible and professional! I highly recommend Cristina and her team.
    Hi Fatima,
    Thank you for your feedback. A warm welcome whenever you need our help again!
    Best regards,
    2021-06-08 Insamlad av företaget
    Flytthjälp. Punktlig, seriös och bra på alla sätt.
    Stor tack för ert fina omdöme Tomas. Lycka till med er nya bostad!
    2021-06-08 Insamlad av företaget
    Både flytt och städning har gått kanonbra. Tydlig kommunikation och nogrannt. Har använt dem mer än en gång och skulle göra det igen. Supernöjd. /Patrik i Sumpan
    Hej Patrik,
    Tack för ert fina omdöme om oss och kul att ni är supernöjd med flytt och flyttstädning.
  • Negar K
    2021-06-08 Insamlad av företaget
    Cristina är duktig och serviceminded.
    Jag kan varmt rekommendera henne.
    Hon är väldigt snabb och effektiv.
    Hej Negar,
    Stor tack för ert fina omdöme om oss.
    2021-06-08 Insamlad av företaget
    Toppen 😄 Gjorde ett fantastiskt arbete med en flyttstädning, noggran, trevlig personal och bra pris, kan det bli bättre?
    Hej Fredrik,
    Vad kul att du är nöjd med vår tjänst och personalen. Du får väldigt gärna rekommendera oss till dina vänner!
    2021-06-08 Insamlad av företaget
    Mycket bra utfört! Rekommenderas!
    Hej Roger,
    Stor tack för ert fina omdöme.
    Lycka till i din nya boende!
    Mhv.