Cristina Bemanning & Städ

Cristina Bemanning & Städ

www.cristinabemanning.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Cristina Bemanning & Städ! Vi tar hand om städningen så att du i lugn och ro kan sköta annat som är viktigt för dig. Underlätta en stressig flytt genom att anlita professionell städhjälp. Vi har lång erfarenhet av flyttuppdrag och kan därför garantera en effektiv flytt både tidsmässigt och pengamässigt. Tjänster:...

78 omdömen om Cristina Bemanning & Städ

Sedan starten hos Reco 2021

Inger L
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Cristina Bemanning och städ är vänliga och tålmodiga.Effektiviteten när det gäller flyttning är stor och snabb.Hjälpsamheten att hitta lösningar vittnar på stor erfarenhet. De har lätt att sätta sig in i kundens svårigheter vilka kan uppstå i flyttningssammanhang för första gången i ett tidigt stadium. Bra kontakt, positiva ochi stressfria samtal och en inställning "att vi kan fixa det" och "vi gör allt", gjorde att vi fastnade för Cristinas Bemannning & Städ Inger

Elias Zaly P
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Kan verkligen rekommendera Cristina Bemanning, väldigt trevliga, noggranna och försiktiga. Plastade in väl och hade speciella lådor för TV-apparater. Allt flyttades smidigt, inget gick sönder.

Katarina W
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Anlitat ett flertal gånger och jag kan varmt rekommendera!

Simon B
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Vi fick hjälp med en flytt från Skåne till Stockholm och är mer än nöjda. De var punktliga, metodiska och väldigt trevliga. Alla förväntningar infriades! Vi kan varmt rekommendera att använda Cristina Bemanning och Städ.

Anna-Maria L
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Högkvalitativ städning i kombination med professionell kommunikation och trevligt bemötande!

Ilke S
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

We used both services of theirs for moving (to another city) and cleaning for the apartment upon moving out. Everything was very good! Both Cristina and Luciano are very easy to communicate with and they are very confident and experienced in what they are doing. Highly recommended!

Julia J
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Mycket bra, tillmötesgående och serviceminded!

Lloyd E
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Excellent service! In many ways I was not an easy client, I underestimated what I had to move, and booked the cleaning of the apartment last minute after the move. Cristina and her partner were incredibly accommodating and offered a great service, and wonderful flexibility. Moving is stressful enough as it is, and next time I will let Cristina handle as much as possible, it is so worth it.

Cloude S
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Supertrevlig och flexibel till en nivå som inget annat bolag klarar. Bokar i sista minuten, ber om hjälp med nedmontering av gardiner och bortforsling av trasiga möbler - de levererar ALLT! Har använt de för att flytta möbler från Rimbo ner mot Södertälje, klart bästa servicen till bra pris. Rekommenderar de varmt.

Tommy F
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Köpte flytthjälp ifrån Cristina Bemanning & Städ och är fruktansvärt nöjd. Genuint trevlig personal och var flexibla i sitt arbete hela vägen. Skulle varmt rekommendera denna tjänsten till alla som har behov av flytthjälp!

Elora B
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Cristina Bemanning & Städ är mkt professionella i alla leden. Dom är informativa, kommunikativa, effektiva och noggranna. Dessutom ger dom det där lilla extra. Dom levererar och man känner sig trygg med dom.

Rolf J
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Valde de eftersom de erbjuder både flytt och flyttstäd, vilket blir praktiskt att ha från samma företag. Valde ett upplägg där jag packade själv, förutom viss möbeldemontering som de gjorde. De var väldigt smidiga att ha att göra med och utförde jobben till full belåtenhet.

Peter K
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Flytthjälp 100% men flyttstäd var till 98%. Jättenöjd med deras kontakt samt genomförande. Helt klart en av de säkrare korten i Sthlm. Bara att anlita.

Naoko W
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Smidigt respons, proffsigt och ordentligt flyttstädningen!! Väldigt nöjd.

Sandrine S
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

5-star review of Cristinas bemanning with Luciano! I recently used Luciano and his crew to move my belongings from my old apartment to my new one from stockholm to Enköping and I was very impressed with their service. I received a quote from Luciano within a few hours of submitting my request. The quote was fair and competitive. I was able to schedule my move for the date and time that worked best for me. On the day of the move, the movers arrived on time and were ready to work. They were professional and efficient....

Mikael G
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Beställde flytthjälp från dom förra veckan, supernöjd! Rekommenderar dom varmt, bra pris och inga konstigheter. - Micke

Kristina L
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Vi anlitade Christinas Bemanning & Städ för att sköta städning samt köra bort saker när min mor gick bort. Förutom att de skötte uppdraget på ett utmärkt sätt kunde de genomföra flytt samt städning av min mors bostad på ett äldreboende inom de två veckor som vi hade på oss att lämna rummet efter hennes dödsfall. Kan varmt rekommendera dem, vi har tidigare anlitat dem för vår egen samt dotterns flytt. Effektiva, bra resultat samt till ett överkomligt pris!

Cristian S
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Bra bemötande från första kontakten. Snabb och proffsig hantering av flytten.

Emma L
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Cristina Bemanning & Städ fick jag rekommenderat av en vän och jag villl verkligt lyfta hur grymma, lättsamma och noggranna dem varit vid min flytt. Allt packades ordentligt och hanterades otroligt varsamt och även hur försiktiga dem var när de bar in möblerna i lägenheten. Uppskattar all hjälp och hur dem agera problemlösare. Kommer boka Cristina Bemanning & Städ snart igen då jag kommer flytta från mitt tillfälliga boende om någon månad. Tack Cristina Bemanning & Städ :)

Victoria E

Över förväntan! Så lösnings orienterade och snabba! Super nöjd

Delal A
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Så smidig flytt! Professionellt och trevligt bemötande, och var dessutom väldigt flexibla och kunde hjälpa till med kort varsel. Kommer definitivt rekommendera vidare.

Christine E
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Jättenöjd! Seriösa,snabba,pålitliga och super service! Rekommenderar!

Svar från Cristina Bemanning & Städ

Hej Christine, Tack för fina omdöme, vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till med nya boende!

Evelina L
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Jag beställde flytthjälp och är väldigt nöjd med tjänsten! Det gick mycket smidigt och dom var väldigt tillmötesgående. Rekommenderar!

Thomas Peter Z
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Väldigt nöjd med sin tjänst. Professionell och trevlig att arbete med. De behöll samma priset trots att flytten tog lite längre tid än väntat. Vi kommer säkert använda de igen framöver!

Annamargot H
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Snabba noggranna effektiva ingen stress allt flöt på och jag mycket nöjd även mottagaren av kvasten mycket nöjd. Faktura helt enligt offerten AnnaMargot Holmer

Linnea B
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Bästa flyttfirman jag någonsin tagit hjälp av. Mycket vänligt och proffsigt bemötande, från offert till själva inflyttningen. Flytten gick snabbt och smidigt och de var mycket måna om att göra ett så bra utförande som möjligt för kunden! Extra eloge till personalen som hjälpte till med saker mer än vad som var planerat. Kan varmt rekommendera företaget!

Susan E
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Proffsiga, snabba, flexibla! Jag kunde i sista stund ändra tid för lastning och lossning, vilket var otroligt bra eftersom att min mor (som skulle flytta) inte alls var klar med packningen. Tack Cristina Bemanning & Städ!

Helen S
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Cristina bemanning har på ett bra sätt slutfört de uppgifter vi beställt.

Iuliana S

Mycket nöjd!

Maria A
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Mycket positiv och prisvärd upplevelse från början till slut. Serviceinriktade, glada och positiva. Väldigt noga med mina saker. Dessutom mycket Prisvärt. Jag har flyttat några gånger de senaste åren. Christina Bemanning & Städ är absolut bäst 👍☀️

Viviana M
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Jag är väldigt nöjd med flytt-och städhjälpen som jag fick. Cristina och hennes man Luciano är så trevliga och proffsiga och var flexibla vid både flytten och städningen. De var väldigt måna om mina saker och städade perfekt. Jag kan absolut rekommendera dom!

Casper B
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Snabba och väldigt bra service! Mycket nöjd.

Philip A
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Vi använde flyttjänst via Cristina bemanning och städ och kan varmt rekommendera dem! De var oerhört professionella och serviceminded som problemlöste saker långt utöver vad vi förväntat oss samt tog hand om saker vi inte ens visste att vi behövde ta hand om. Flytten gick smidigt och snabbt! Rekommenderas varmt!

Hannah F
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

By far the BEST moving experience I've ever had. Luciano and his team were super efficient, kind, and made the move incredibly easy. Can highly recommend this wonderful family company! Thanks again guys!

Emma H
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Anlitade Cristina Bemanning & Städ som flyttfirma. Väldigt enkla och bra att ha och göra med. Professionella och lösningsorienterade.

Terese P
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Från start och genomgående oerhört snabb återkoppling och stor flexibilitet. Besökte oss för att tillsammans gå igenom allt som skulle flyttas innan offert lämnades. Det uppskattades. För oss var det viktigt att tider hölls, att vi fick ett förtroende och att det varsamt flyttades in i en nyproduktion. Allt det levererade Cristina Bemanning. Till det fick vi hjälp med tips och trix som inte låg inom ramen för offerten. Ett bemötande som inte kostade förtaget något, men som för oss som kund betyder en hel del....

Svar från Cristina Bemanning & Städ

Hej Terese, Stor tack för fina omdöme om oss! Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i ditt nya boende! Mvh, Cristina Bemanning & Städ

Glen W
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Mkt nöjd både med bemötande och utfört arbete

Muntazir M
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Professionell, pålitlig och väldigt service-minded. Flytten gick jättesmidig. De vet alla små detaljer kring flytten och sköter allt på ett smidig och smart sätt. Jättebra med flytt av tv där jag saknade kartongen. De tog med en egen kartong med skydd. På sista minuten behövde jag 5 extra flyttkartonger, inga problem då de hade extra i bilen som jag fick låna. De även tog hand om en hel del grejer som jag ville bli av med( madarasser, garderob, soffa och 3 stora påsar av avfall) utan extra kostnaden. Jag är super nöjd och...

Emilia M
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Fick väldigt bra hjälp med min flytt inom Stockholm. Var lite nervös eftersom jag har aldrig anlitat flyttfirma tidigare men möttes av otroligt trevligt och professionellt bemötande hela vägen genom flytten. Flytten gick otroligt snabbt och utan några som helst problem. Rekommenderar starkt!! :)

Bita H
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Luciano är en otroligt service minded person. Han är noggrann, omtänksam och eftertänksam i sitt jobb och gör alltid det lilla extra för att resultatet ska bli bra. Älskar människor som inte bara utför ett jobb utan bryr sig om personen de gör arbetet åt. Kan ringa de närsomhelst och få hjälp inom kort så honom har jag redan rekommenderat varmt till alla jag känner. Alla behöver en Luciano i sitt liv. Har fått hjälp med flytt av lager, flytt av tre bostäder, packning och städ. Allt har genomförts klanderfritt. //Extremt extremt tacksam och nöjd kund

Josefine E
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Jag har använt denna flyttfirma vid 3 flyttar och jag har alltid vart perfekt. Trevliga och supersmidig flytt alla gånger. 5 av 5

Helen S
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

superpålitlig, flexibel, snabb och riktigt trevlig service

Reny Thankam T
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Very professional and quick service, will surely recommend the service.

Katarina W
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Väldigt bra upplevelse, rekommenderar alla att vända sig till Christina Bemanning & Städ. Professionella, snabba och tillmötesgående. Enormt prisvärt!

Sebastien B
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Very good service - they came in to validate the furniture to move and give a price estimation, they lend boxes for the move and on the day were very efficient and protective about the things to move. Would recommend!

Eva A
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Mkt trevligt bemötande och proffsig hantering av flytt.

Carlos G
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Happy and thankful for the help Lucian and Cristina offer. They helped us moving our stuff to a new apartment and cleaned our old apartment. We gave the keys to them and everything went as planned. I warmly recommend their services.

Teija R
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Flyttjänsten har fungerat mycket bra och allting har flytit på enligt plan trots mycket kort utförandetid för packning och själva flytten. Vi är så tacksamma att vi även med kort varsel kunde få ett extra städjobb utfört. Flyttstädningen var mycket bra och köparna av vårt hus hade ingenting att anmärka. Personalen jobbar extremt hårt, är flexibla, kan sin sak och är dessutom mycket trevliga. Kan varmt rekommenderas.

Svar från Cristina Bemanning & Städ

Tack för rekommendationen, Teija. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i ditt nya boende! Mvh, Cristina Bemanning & Städ

Gun-Britt H
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Dom ät punktliga med överenskommen tid. Lyhörda Gör sitt jobb jätte bra. Dom har ett trevligt bemötande. Ar anlitat Dom 2 gånger med kort tid i mellan . Lika bra varje gång. Rekommenderar dom till 100procent.

Hej Gun-Britt, Stor tack för fina omdöme om oss! Mvh, Cristina Bemanning & Städ

Holger M
Skrev om Cristina Bemanning & Städ

Vi anlitade Cristina Bemanning & Städ för att hjälpa oss med vår flytt från en lägenhet i Stockholm till ett hus i förorten. Cristina Bemanning & Städ tog hand om att packa våra ägodelar och möbler, flytta allt till huset och städa lägenheten. Servicen vi fick var helt fantastisk! Cristina, Luciano, och Alex var extremt vänliga, flexibla, pålitliga och lätta att kommunicera med genom hela processen. Teamet packade allt mycket proffsigt, tog mycket väl hand om våra ägodelar (ingenting gick sönder/repas osv.) och städade...

Svar från Cristina Bemanning & Städ

Stor tack för rekommendationen, Holger. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i din nya boende! Mvh, Cristina Bemanning & Städ