Alla kategorier Konsulter Stockholms län Stockholm Kungsholmen CRM Konsulterna
Rekommenderat företag 2016 - CRM Konsulterna

CRM Konsulterna

Industrigatan 1, 112 46 Stockholm — Visa karta

Vi tror på att starka kundrelationer är grunden för att lyckas med riktigt bra affärer. Därför lägger vi på CRM Konsulterna kunden i fokus. Vi menar att ömsesidiga och starka relationer ökar förståelsen för kundernas situationer, därmed ökar även era chanser att hjälpa era kunder till bättre affärer.

Vi på CRM Konsulterna hjälper er att hantera kundrelationerna, ett bra sätt att göra detta är att använda sig av ett CRM-system. Det är en nyckelkomponent i konsten att lyckas med att skapa starkare relationer.

Vi har valt att bara arbeta med Microsoft Dynamics CRM eftersom vi anser att det är det absolut bästa systemet på marknaden. Vi är specialister inom området och det ger dig ett tydligt värde, vi hjälper dig att effektivisera varje timme.

Våren 2016 lanserade vi även crmpaketet, en färdig och paketerad crm-lösning för svenska små och medelstora bolag.

Varmt välkommen till oss på CRM Konsulterna!

Läs vad 23 kunder tycker om CRM Konsulterna

• Carl S
    Carl S skrev om CRM Konsulterna
    CRM Konsulterna har hjälpt en av våra större kunder att sätta upp och konfigurera Microsoft CRM från grunden. Arbetet har bestått i att bla. hålla workshops, hålla utbildningar, agera specialiststöd och konfiguration. De har alltid funnit den bästa vägen framåt baserat på kundens önskemål. Vi känner oss väldigt trygga med den kunskap som företaget besitter och kommer att fortsätta att använda deras kompetens inom CRM området i andra projekt.
  • Frida S
    Frida S skrev om CRM Konsulterna
    Jag har jobbat tillsammans med flera av konsulterna hos CRM Konsulterna, både tidigare kollegor och som underkonsulter. Kunniga, trevliga och engagerade!
  • Per L
    Per L skrev om CRM Konsulterna
    Kompetenta konsulter och god dialog.
    2016-06-08 CRM Konsulterna svarar Per L
    Tack så mycket Per! Hoppas vi möts i ett projekt snart igen!
  • Anita S
    Anita S skrev om CRM Konsulterna
    Mycket trevligt och professionellt bemötande, plan och offert för uppgradering av crm system.
    2016-06-08 CRM Konsulterna svarar Anita S
    Tack så mycket Anita! Hoppas få arbeta mer med er :-)
  • Thomas A
    Thomas A skrev om CRM Konsulterna
    Bra samarbete i samband med implementation av CRM lösning,
    2016-06-08 CRM Konsulterna svarar Thomas A
    Tack Thomas! Bra samarbete, hoppas på mer av det framöver :-)
  • Patrik S
    Patrik S skrev om CRM Konsulterna
    Vi hittade CRM Konsulterna genom sökning och uppfattade att de var en av få specialiserade partners kring just CRM. Vårt behov med stöd till egen kompetens för att kick-starta implementation fungerade mycket bra. Från start fick vi snabbt kontakt och förståelse för vårt behov vilket resulterade i ett förslag och lösning som passade vår tidplan. Vi fick hjälp genom en workshops och stödkontakter för att sätta upp grundstruktur och skala ned innehållet i CRM för att passa vårt initial behov. Vi är glada att vi hittade CRM Konsulterna och rekommenderar gärna till andra.
    2016-06-08 CRM Konsulterna svarar Patrik S
    Tack Patrik för din fina rekommendation! Ett nöje att arbeta med en så fokuserade kund! Det blir snabb bra då :-)
  • Stefan B
    Stefan B skrev om CRM Konsulterna
    Positiv hela projektprocessen, bra utmaningar för att det skall bli rätt, proaktiva, och mycket professionella hela vägen.
    2016-06-08 CRM Konsulterna svarar Stefan B
    Tack så mycket för din fina rekommendation Stefan! Det har varit ett nöje att få arbete med er! Ett fantastisk samarbete helt enkelt :-)
  • Matts E
    Matts E skrev om CRM Konsulterna
    Trevliga och kompetenta konsulter med en teknisk edge som kan röra sig både i verksamhetsledet och IT.
    2016-06-03 CRM Konsulterna svarar Matts E
    Tack Matts för din fina rekommendation! Vi uppskattar verkligen att arbeta med dig (er) också! Hoppas på nya gemensamma möjligheter framöver!
  • Benny S
    Benny S skrev om CRM Konsulterna
    Min erfarenhet av CRM Konsulterna är genom den skräddarsydda CRM-utbildning som anordnades för mitt företag och jag kan bäst beskriva min upplevelse som MVG. CRM Konsulterna var trevliga och proffsiga och vi kommer nog att anlita deras tjänster i framtiden.
    2016-06-03 CRM Konsulterna svarar Benny S
    Tack Benny för din fina rekommendation! Vi hoppas kunna hjälpa er i framtiden också! Ert erbjudande är ju verkligen spännande!
  • Ulf D
    Ulf D skrev om CRM Konsulterna
    Stort kunnande och engagemang!
  • Örjan Å
    Örjan Å skrev om CRM Konsulterna
    CRM konsulterna har genomgående haft ett proffsigt bemötande och arbetssätt samt levererat enligt vad vi avtalat. Beställningen vi gjorde var en migrering av kalendrar på ett gäng affärsenheter.
    2016-06-02 CRM Konsulterna svarar Örjan Å
    Tack Örjan för fina ord! Hoppas på vidare samarbete framöver! Det är roligt att jobba med proffsiga kunder!
  • Per H
    Per H skrev om CRM Konsulterna
    CRM Konsulterna har genom Gustaf hjälpt oss ta fram spetsutbildningar inom MS CRM. Sedan har han genomfört utbildningarna med högsta betyg.
    2016-06-02 CRM Konsulterna svarar Per H
    Tack så mycket Per för fin rekommendation! Vi hoppas på många möjligheter tillsammans framöver!
  • Jonas G
    Jonas G skrev om CRM Konsulterna
    Härligt med en verklig korrespondens mellan Företagsnamn och deras kompetensområde och genuina intresse- Microsoft Dynamics CRM.
    2016-06-02 CRM Konsulterna svarar Jonas G
    Tack Jonas för din fina återkoppling! Det har varit riktigt kul och spännande att följa ert projekt!
  • Thomas H
    Thomas H skrev om CRM Konsulterna
    *Dynamics CRM
    *Konfigurering, nya funktioner och anpassningar samt rådgivning.
    *Mycket kompetenta och engagerade med snabb återkoppling.
    Rekommenderas!
    2016-06-01 CRM Konsulterna svarar Thomas H
    Tack så mycket för din fina återkoppling Thomas! Det är roligt att jobba med ett riktigt säljproffs som du!
  • Jesper M
    Jesper M skrev om CRM Konsulterna
    Väldigt proffesionella konsulter som verkligen ser till att vi uppnådde våra krav.
    2016-06-02 CRM Konsulterna svarar Jesper M
    Tack Jesper! Det känns roligt att du känner dig nöjd med vår insats!
  • Magnus G
    Magnus G skrev om CRM Konsulterna
    Personligt och engagerat bemötande och mycket hög kompetens. Vi har fått hjälp med implementering och anpassning av Dynamics CRM, samt löpande stöd och hjälp vid behov. Vi är mycket nöjda med att jobba med CRM Konsulterna.
    2016-06-02 CRM Konsulterna svarar Magnus G
    Stort tack Magnus för dina fina ord! Kul och spännande att arbeta med er!
  • Mikael Z
    Mikael Z skrev om CRM Konsulterna
    Bemötandet från början till slut är väldigt bra o professionellt och uppfyller mina förväntningar vid samtliga leveranser. De primära leveranserna är runt core CRM.
    2016-06-02 CRM Konsulterna svarar Mikael Z
    Tack Mikael! Det är ett verkligt nöje att arbeta med en kund som ni som verkligen inser nyttan med CRM och dess kringliggande funktioner!
  • Thomas O
    Thomas O skrev om CRM Konsulterna
    En komplett leverantör med fantastiskt driv och engagemang
    2016-06-01 CRM Konsulterna svarar Thomas O
    Tack så mycket Thomas för din fina rekommendation! Hoppas på vidare samarbete med er framöver!
  • Håkan C
    Håkan C skrev om CRM Konsulterna
    CRM konsulterna visade en imponerande förmåga att snabbt sätta sig in i hur vi arbetar och omsätta det i lösningar som fokuserade på användarens nytta. Med sin djupa tekniska förståelse vägledde de oss vilket gjorde att vi undvek överraskningar i senare delen av vårt projekt.

Det märks att de arbetat med många kunder innan och fattat att man skall fokusera på affärsprocess och lösningförslag, inte teknik. De tekniska handgrepp de utförde gjorde de snabbt och med hög kvalitet.
    2016-06-01 CRM Konsulterna svarar Håkan C
    Tack Håkan för din fina rekommendation! Vi har verkligen uppskattat att få arbeta med dig också, och ser fram emot vårt fortsatta samarbete!
  • Torbjörn V
    Torbjörn V skrev om CRM Konsulterna
    Vid implementation av ClickDimensions har CRM Konsulterna bistått fantastiskt bra! Snabba svar och de tar reda på de svar de eventuellt inte råkar ha själva!
    2016-06-01 CRM Konsulterna svarar Torbjörn V
    Tack Torbjörn för din fina rekommendation! Vi ser fram emot ett fortsatt utvecklande samarbete med er! :-)
    CRM Konsulterna gillar detta
  • Laura G
    Laura G skrev om CRM Konsulterna
    Vi behövde hjälp med att anpassa Microsoft Dynamics CRM till vår organisation. Mycket bra bemötande! Strukturerade och produktiva möten med bra uppföljning, mycket trevlig och professionell kontakt! Tack CRM-Konsulterna!
    2016-06-01 CRM Konsulterna svarar Laura G
    Stort tack själv Laura! Så spännande att få följer på er resa!
  • Leif J
    Leif J skrev om CRM Konsulterna
    Jag är samarbetspartner till CRM Konsulterna. jag har alltid blivit väl bemött och uppfattar personalen (som jag träffat) som proffsiga och kunniga.
    2016-06-01 CRM Konsulterna svarar Leif J
    Tack så mycket Leif! Vi har samma uppfattning om dig!
  • Robert C
    Robert C skrev om CRM Konsulterna
    Mycket professionella och kunniga inom Dynamics CRM. Har haft nöjet att arbeta med dem I ett större transformationsprojekt.
    2016-06-01 CRM Konsulterna svarar Robert C
    Tack så mycket Robert för din återkoppling! Mycket uppskattat att arbeta med dig också!

Industrigatan 1, 112 46 Stockholm