Emma Ivinger

Emma Ivinger

Emma Ivinger är mäklare på Croisette Norrköping

Emma Ivinger har varit registrerad mäklare sedan 2019-12. Emma Ivinger har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 10 omdömen med ett betyg på 5.0. Emma Ivinger har haft 11 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

10 omdömen om Emma Ivinger

Jessica T
Köpte sitt hus med hjälp av Emma Ivinger en del av Croisette Norrköping
Vingåker

Rak ärligt hjälpsam förstående Flexibel

Britinger Elisabeth T
Kolmården

Mycket positiv och kunnig, bra kommunikation lätt att nå, trygg processledare.

Eva P
Gryt

Jag blev väl bemött av mäklaren. Hon har varit tillmötesgående och hjälpt mig med mina ftågor. Mina förväntningar var att få huset sålt till våren och det blev så.

Jeanette Kerstin Monika O
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Ivinger en del av Croisette Norrköping
Snäckevarp

Lättsam att att göra med. Glad och positiv. Kunnig ställer inte för höga förväntningar. Har både ett säljare och köpare perspektiv.

Torsten Ö
Köpte sitt hus med hjälp av Emma Ivinger en del av Croisette Norrköping
Snäckevarp

- Personligt bemötande - Kompetent och insatt/påläst - Lätt att kommunicera med - Tillgänglig

Bibbi Märta Elisabet G
Snäckevarp

Emma gavoss ett mycket vänligt, personlig och proffsigt bemötande. Hon läste av oss och våra önskemål och lotsade oss skickligt genom försäljningsprocessen. När vi hade frågor kunde vi få svar och kontakt omgående. Vi är väldigt nöjda med resultatet!

Eddy S
Köpte sin stuga med hjälp av Emma Ivinger en del av Croisette Norrköping
Snäckevarp

Vi har blivit bra bemötta av Emma & känt oss trygga med henne som mäklare från första mötet/intryck till köp av fastighet. Proffsig & trevlig rakt igenom!

Matilda P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Ivinger en del av Croisette Norrköping
Öster

Glatt och profesionellt bemötande. Jag kände en trygghet i Emmas kännedom om branschen och litade på hennes värdering. Allt gick planenligt och trots att det är osäkra tider så lade hon ut lägenheten på rätt nivå prismässigt och säkrade en bra försäljning så jag är mycket tacksam. Jag rekommenderar gärna Våningen & Villan som mäklare!

Karl Axel Åke E
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Ivinger en del av Croisette Norrköping
Ljusfallshammar

Allt bara bra , Emma är mycket trevlig och duktig som mäklare

Thomas H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Ivinger en del av Croisette Norrköping
Ektorp

Emma gav ett professionellt bemötande. Kunnig, engagerad och bra på återkoppling. Mycket bra service.