Alla kategorier Djuraffär Stockholms län Haninge Crt Zoo i Handen AB

Söderbymalmsvägen 2, 136 44 Handen — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Crt Zoo i Handen AB

• Kämpa P
    Kämpa P skrev om Crt Zoo i Handen AB
    Jag köpte en 100w INTENSE BASKING SPOT (Exo Terra) den 11/11 och igår den 8/12 så gick inte lampan på. Jag har inte haft någon stöm avbrott. Samt min förra lampa räckte i 6 månader innan den sluta fungera och den var köpts hos DjurMagasinet.
    Jag ringde DjurMagasinet i Farsta och trodde att jag hade köpt den där och berättade om lampan och de sa att jag kunde komma in och bytta den.
    När jag kommer till DjurMagasinet i Farsta så vill han se kvittot och säger att jag inte har köpt den där utan på CRT Högdalen, så jag åker till Högdalen för att bytta den där då men dom säger att de inte bytter ut trasiga lampor. Jag blir uppröd då DjurMagasinet var veliga att bytt utan att behöva ringa sin chef som CRT Högdalen fick göra och chefen i CRT Haninge sa att vi bytter inte ut den.

OBS: Jag rekommenderar INGEN att köpa något från CRT men deras service. Jag kommer nu köpa lampan hos DjurMagasinet som har hög kund service och kan bytta lampan om den går sönder (utan att behöva ringa sin snåla chef som CRT måste göra).
    CRT är pengar giriga och har dålig kund service!!!!!!
  • Jocke
    Jocke skrev om Crt Zoo i Handen AB
    Om ni inte kan något om det aktuella djuret det gäller/efterfrågas så låtsas inte!! Blev grymt besviken när man får info om hur man ska göra för djuret samt annan info för att sedan läsa på nätet från inbitna djurvänner att personalen man pratat med stått och svamlat!!!
  • Malin J
    Malin J skrev om Crt Zoo i Handen AB
    Det jag inte tycker om på CRT är hur dom har chinchillorna!
    Plasthyllorna är det tuggat på, MYCKET! och chinc´hillor ska inte äta plast,sen ska man inte ha för många i en bur och helst ska ingen sitta ensam.
    Bortsett från Chinchillorna är det en helt okej affär, dom har massor med produkter till alla djur i stort sett.
  • -
    - skrev om Crt Zoo i Handen AB
    Paradiset för husdjursägare! Jag blev helt lyrisk när jag kom in här! Det här är en enorm lagerlokal som dom har fyllt med allt möjligt för alla möjliga djur! Trevlig personal som gärna hjälper till och svarar på frågor. Jag har inte hunnit kolla hela soritmentet än, så jag kan inte säga så mkt om det, men det känns som att dom fått med det mesta. Tyvärr så var fiskarna jag köpte där inte så friska som jag önskat. Men har man vägarna förbi här så ska man verkligen kika in tycker jag!

Söderbymalmsvägen 2, 136 44 Handen