Cuirl

Kungsbro Strand 25, 112 26 Stockholm — Visa karta

Konsulter nära Cuirl:

Drottninggatan 97, STOCKHOLM
Vi erbjuder smarta helhetslösningar för fastigheter med postboxar, porttelefoner... Läs mer ›
Francisco O:
Vid beställning av varor har kontakten vart proffisionell och riktigt. Tack DinBox!

Hornsgatan 1, Stockholm
Vi erbjuder hjälp kring serveringstillstånd, utbildning i livsmedelshantering, f... Läs mer ›
Daniel:
Tack för en ypperlig service och kunnande när ni hjälpte oss med serveringstillstånden. Behövde gå igenom provet 5 ggr endast

Läs vad 1 kund tycker om Cuirl

• Viveca H
    Viveca H skrev om Cuirl
    “Som ansvarig för aktiviteter riktade till Unionens egenföretagarmedlemmar har jag anlitat Malin Ström vid flera tillfällen. Hittills har Malin genomfört 4 föreläsningar samt 3 st 2-dagsutbildningar. Fler aktiviteter både i Stockholm och övriga landet är inbokade framöver.

Malin har hjälpt många av våra deltagare att inse värdet av att vara aktiv på nätet.

Några kommentarer från medlemmar som lyssnat på Malin:
    ”Grym på att förklara värdet av soc medier”
    ”Bra retoriker, kunnig och inspirerande”
    ”Makalös”
    ”Kalasbra”
    ”Mycket bra föreläsare, lätt att lyssna till”
    ”Suverän användbar föreläsning”
    ”Sååå bra bara”
    ”Kunnig, engagerad och rolig”
    ”Omvälvande, fantastiskt, roligt”
    ”En käftsmäll”

Att genomföra aktiviteter med Malin är ett nöje. Hon är pålitlig, kunnig, proffsig, snabb, strukturerad, pedagogisk, alltid glad och engagerad. Trots att jag lyssnat på Malin vid flera tillfällen upplever jag det lika intressant varje gång eftersom hon alltid uppdaterar sina förläsningar och kurser med senaste nytt och nya aktuella händelser. Malin levererar närvaro och generositet. Hon lever som hon lär.

Jag kan, som du säkert förstår, varmt rekommendera Malin Ström.

Viveca Hedin
    Unionen Stockholm