Cyberone AB

Runby Torg 7, 194 46 Upplands väsby — Visa karta

Bolagets verksamhet är mjukvaruutveckling och konsultverksamhet inom IT-området samt drift av IT-lösningar. Konsult- och försäljningsverksamheten främst inom IT-branschen.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 5 kunder tycker om Cyberone AB

• Adam D
    Adam D skrev om Cyberone AB
    Antar att alla positiva rekommendationer är fejkade. Man kan lätt se att Cyberone inte ens är godkänd för Fskatt på t.ex. allabolag.se eller skatteverket.se. Det betyder följande enligt Skatteverket: "Du bör alltid kontrollera att företaget är godkänt för F-skatt när du köper tjänster från ett företag. Om företaget inte är godkänt för F-skatt är du skyldig att göra skatteavdrag. Du måste även betala arbetsgivaravgifter om företaget är en fysisk person. Anlitar du ett företag som inte är godkänt för F-skatt måste du dessutom lämna en kontrolluppgift på den utbetalda ersättningen till Skatteverket, oavsett om företaget är en juridisk person eller en fysisk person." Läs mer
  • Anders J
    Anders J skrev om Cyberone AB
    Riktigt duktiga och kompetenta killar! utfört riktigt bra nätverksteknik och server uppgradering hos oss. vi var skeptiska först efter att ha läst nåt om Fusk på svartlistad.se, fick då se vilket omfattande arbete dom hade utfört och enbart hade fått betalt för material. Kunden hade väntat in i det sista och sedan 2 dagar innan förfallodatum vägrat betala. Inte nog med det påstår att "företaget inte betalar sina anställda". Det blir svårt när kunden inte betalar för sig!

Cyberone kämpar på och tar endast betalt efter utfört och godkänt arbete. Dom har vunnit vårt förtroende och rekommenderas varmt. Läs mer
  • Thord P
    Thord P skrev om Cyberone AB
    Full migrering av gammal IT-miljö över en helg för att slippa driftstopp och mycket påverkan. Server blandat med klienter, kort och gott - rekommenderas! Läs mer
  • David E
    David E skrev om Cyberone AB
    Dåligt pris, dålig kvalité, massa strul Läs mer
  • Mathias A
    Mathias A skrev om Cyberone AB
    Underbart och Snabbt hjälp med kraschad hårdisk! Fick hjälp med rädda mina filer och så mycket annat i mitt nya system!

Rekommenderas! Läs mer

Bästa elektrikerna i Upplands Väsby: