Cyberone AB

Cyberone AB

Ring 08-410 958 41 cyberone.se
3.7

Bolagets verksamhet är mjukvaruutveckling och konsultverksamhet inom IT-området samt drift av IT-lösningar. Konsult- och försäljningsverksamheten främst inom IT-branschen.

6 omdömen om Cyberone AB

Niklas K
Skrev om Cyberone AB

Kunniga inom IT och nätverk. rekommenderas varmt.

Atop Consulting
4.8/5 i betyg av 68 omdömen 4.8 av 68 omdömen
Badge2018

Vi har anlitat Atop för att få hjälp med olika excel-makron som vi arbetar med. Det har handlat om att rätta fel och utveckla makron. Vårt i

Adam D
Skrev om Cyberone AB

Antar att alla positiva rekommendationer är fejkade. Man kan lätt se att Cyberone inte ens är godkänd för Fskatt på t.ex. allabolag.se eller skatteverket.se. Det betyder följande enligt Skatteverket: "Du bör alltid kontrollera att företaget är godkänt för F-skatt när du köper tjänster från ett företag. Om företaget inte är godkänt för F-skatt är du skyldig att göra skatteavdrag. Du måste även betala arbetsgivaravgifter om företaget är en fysisk person. Anlitar du ett företag som inte är godkänt för F-skatt måste du dessutom...

Anders J
Skrev om Cyberone AB

Riktigt duktiga och kompetenta killar! utfört riktigt bra nätverksteknik och server uppgradering hos oss. vi var skeptiska först efter att ha läst nåt om Fusk på svartlistad.se, fick då se vilket omfattande arbete dom hade utfört och enbart hade fått betalt för material. Kunden hade väntat in i det sista och sedan 2 dagar innan förfallodatum vägrat betala. Inte nog med det påstår att "företaget inte betalar sina anställda". Det blir svårt när kunden inte betalar för sig! Cyberone kämpar på och tar endast betalt efter...

Hot Help
4.8/5 i betyg av 582 omdömen 4.8 av 582 omdömen

Snabb service och kunnig personal.

Thord P
Skrev om Cyberone AB

Full migrering av gammal IT-miljö över en helg för att slippa driftstopp och mycket påverkan. Server blandat med klienter, kort och gott - rekommenderas!

David E
Skrev om Cyberone AB

Dåligt pris, dålig kvalité, massa strul

Guidelight Solutions AB
4.9/5 i betyg av 88 omdömen 4.9 av 88 omdömen

Vi köpte en ny hemsida av dessa. Designen vart långt över förväntan och även funktions mässigt var den mer än vi vänta oss. Våra upptag ökad

Christer P Christer P
Mathias A
Skrev om Cyberone AB

Underbart och Snabbt hjälp med kraschad hårdisk! Fick hjälp med rädda mina filer och så mycket annat i mitt nya system! Rekommenderas!