Sport & Cykelservice Sverige AB

1.0

5 omdömen om Sport & Cykelservice Sverige AB

U
Skrev om Sport & Cykelservice Sverige AB

Har lämnat in min cykel vid 2 tillfällen för service/reperation till denna usla cykelbutik. När lagningen vid första tillfället gick sönder efter en vecka skylde de på en person som de hade sparkat men tvingade mig betala för fixa cykeln igen. Vid besök nr 2 skulle de fixa punktering + bromsar med mera. Nu efter någon vecka inser jag att de enbart fixade punkteringen. Gå endast hit och du är i akut behov av att fixa cykeln (enda positiva är öppettiderna).

malin e
Skrev om Sport & Cykelservice Sverige AB

Jag är så himla besviken!!!!! Att köpa en cykel skulle ju vara en rolig upplevelse, men icke när man handlar hos cykelringen! Gick in i deras butik på Torsgatan i Stockholm för att köpa en specifik cykel som jag sett i en annons! Killen i butiken sa att den var helt slutsåld och sålde på mig en annan betydligt mer avancerad cykel. Efter någon dag så ångrar jag mig då jag inser att den är allt för avancerad. Kontaktar då dem och får prata med en tjej som då säger att den cykel jag ville ha från början faktiskt finns i en...

Anna E
Skrev om Sport & Cykelservice Sverige AB

Handla aldrig på cykelringen! Ingen service what so ever. Inga garantier, ingenting. Plus att jag inte fick det de sagt skulle ingå. Falsk personal.. blää.. Deras cyklar är inte värda pengarna ens om du ska ha en cykel att cykla på nångång om året. Lovar. Slå på 500spänn o du slipper alla problem som uppstår med en affär som cykelringen.

Peter E
Skrev om Sport & Cykelservice Sverige AB

Blev punktering på cykeln efter 4-5 kortare turer. Gick tillbaka med den till affären men de tyckte det var helt normalt och skyllde på mig. Håll er borta från detta ställe! /Peter

Pedda O
Skrev om Sport & Cykelservice Sverige AB

Otrevlig personal, priser stämmer inte med annonser, ingenting ingår - inte ens reflexer ... Gick till Sportex istället - mycket bättre