Alla kategorier Cykel Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Sport & Cykelservice Sverige AB

Sport & Cykelservice Sverige AB

Torsgatan 52, 113 37 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Sport & Cykelservice Sverige AB

• malin e
    malin e skrev om Sport & Cykelservice Sverige AB
    Jag är så himla besviken!!!!!
    Att köpa en cykel skulle ju vara en rolig upplevelse, men icke när man handlar hos cykelringen!
    Gick in i deras butik på Torsgatan i Stockholm för att köpa en specifik cykel som jag sett i en annons! Killen i butiken sa att den var helt slutsåld och sålde på mig en annan betydligt mer avancerad cykel. Efter någon dag så ångrar jag mig då jag inser att den är allt för avancerad. Kontaktar då dem och får prata med en tjej som då säger att den cykel jag ville ha från början faktiskt finns i en annan butik. Då den cykel jag ville ha från början är billigare så vill jag då såklart ha pengar emellan då det handlar om tusenlappar men det går de inte med på endast ett tillgodo kvitto, observera då att jag inte ens har hämtat ut cykeln jag köpte från början! Har du väl stoppat kortet i deras kortterminal så har du ingen ångerätt!! USELT OCH LÖGNAKTIGT, HANDLA INTE CYKEL AV DEM!!!
  • Alma E
    Alma E skrev om Sport & Cykelservice Sverige AB
    Handla aldrig på cykelringen! Ingen service what so ever. Inga garantier, ingenting. Plus att jag inte fick det de sagt skulle ingå. Falsk personal.. blää.. Deras cyklar är inte värda pengarna ens om du ska ha en cykel att cykla på nångång om året. Lovar. Slå på 500spänn o du slipper alla problem som uppstår med en affär som cykelringen.
  • Peter E
    Peter E skrev om Sport & Cykelservice Sverige AB
    Blev punktering på cykeln efter 4-5 kortare turer. Gick tillbaka med den till affären men de tyckte det var helt normalt och skyllde på mig. Håll er borta från detta ställe!

/Peter
  • Pedda O
    Pedda O skrev om Sport & Cykelservice Sverige AB
    Otrevlig personal, priser stämmer inte med annonser, ingenting ingår - inte ens reflexer ... Gick till Sportex istället - mycket bättre

Torsgatan 52, 113 37 Stockholm