Alla kategorier Cykel Stockholms län Stockholm Bromma Mariehäll Cykelringen AB

Bällstavägen 8, 168 65 Bromma — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Cykelringen AB

• Kicki T
    Kicki T skrev om Cykelringen AB
    Lämna INTE cykeln för rep här!! De KUNDE inte serva mina växlar. Cykeln va för gammal (ca15 år). De lovade fixa punkan till nästa dag så jag skulle kunna cykla till annan reparatör nere i Sumpan. Hörde ingenting på tre dagar. Ringer fjärde dan och får veta att de inget gjort!!! Utan att höra av sig! Jag hämtar cykeln direkt och GÅR ner till Cykelhörnan i Sumpan som fixar allting direkt!
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Cykelringen AB
    Jag var och köpte två cyklar i veckan på Cykelringen, Bällstavägen. Jag skulle efter köpet ha gett en fyra, tack vare en riktig bra säljare som hjälpte oss och dessutom hade möjlighet att deala en aning. Cyklarna skulle skruvas ihop och kunde hämtas dagen efter. Då vi hämtade cyklarna upptäckte jag en repa i lacken och fick en snäsning till svar och att de inte kunde göra något. Jag kunde själv köpa lack och fixa det. Tjejen ifråga som gav mig det otillfredsställande svaret gav ett intryck att vara riktigt sur rent utav. Jag gjorde ingen mer affär av det. Det vi upptäckte då vi cyklade därifrån var att monteringarna var väldigt slarvigt gjorda. Styret på min sambos cykel satt löst, vilket gjorde att hon höll på att krascha. Cykelringen ger ett ganska sjaskigt intryck hos mig om jag ser på deras butiker och även till viss del deras sajt. De hade som sagt en riktigt bra säljare som vi fick hjälp av, men leveransen av cyklarna var dålig. Synd att bemötandet vid leveransen dessutom var direkt otrevligt. Ska dock sägas att jag tycker vi fick mycket cykel för pengarna, men jag vill inte rekommendera någon att handla där om man inte vet vad man vill ha och kan stå ut med lite taskig service.

Bällstavägen 8, 168 65 Bromma