Cykloteket AB

Läs vad 5 kunder tycker om Cykloteket AB

• Fredrik H
    Fredrik H skrev om Cykloteket AB
    Cykloteket, Norrtull
    Ett par år sedan varit ute efter cykel i prisklass 30´000kr, bodde bredvid Cykloteket i Norrtull. Gillar butikens utbud men personalen var riktigt dålig, sura miner, inget intresse av att hjälpa mig. Blev cykel på annat ställe. Nu var jag där igen för en ny cykel och jag ville se deras nya lokaler eftersom jag flyttat från stan. Jag hade glömt varför jag valde bort dem förra gången. Kommer in och är helt ensam i butiken. All personal står i kassan och pratar med varandra. Går omkring och tittar 15 min utan någon som kommer och erbjuder sig hjälp. Då jag kommer fram till kassan för att be om hjälp, tar jag sikte på en av äldre männen som viker undan blicken och går utan att säga Hej eller be någon kollega hjälpa mig. Blev tokförbannad och gick ut direkt. Precis samma känsla som ett par år sedan. Sista gången jag överväger att lägga pengar på Cykloteket.
  • Jonathan C
    Jonathan C skrev om Cykloteket AB
    Lovar att återkomma men gör det aldrig!
  • Jimmy W
    Jimmy W skrev om Cykloteket AB
    *Uppdaterad*
    Efter senaste mailet från mig ringde de faktiskt upp och bad om ursäkt att de helt missat mig. De sa över telefon att de hade min order redo att skickas (om jag fortfarande ville ha grejerna). Vilket kändes bra och även om jag har mina reservationer gör det att jag nog kommer att ge dem andra chans och handla där igen. En butik som faktiskt ger sig till känna är på något vis väldigt betryggande.

*Ursprungligt omdöme*
    Helt värdelös, beställer saker som enligt hemsidan är i lager, väntar 5 dagar och sedan mailar jag. Ja då visar det sig att saker inte är i lager längre och att det skett en miss. Jag blir dock aldrig meddelad om detta men mina varor ska vara på väg och skickas samma dag eller dagen efter. Snart två veckor sen jag beställde saker.

Det här är ett företag som inte ska ha e-butik och man gör bäst i att beställa saker från någon annan butik.
  • Elina E
    Elina E skrev om Cykloteket AB
    Cykloteket är en bra cykelbutik som verkar vara väldigt välbesökt. Både när jag varit här och gått förbi så är det mycket folk där.
    Jag fick bra hjälp med min enkla fråga, och personalen var väldigt trevlig och hjälpsam. Perfekt också att de har en cykelpump på utsidan av huset, så man kan fylla på luft i däcken.
  • Eric O
    Eric O skrev om Cykloteket AB
    En bra cykelbutik med ett okej utbud. Rätt årstid kan man hitta cyklar till riktigt bra priser.

Västbergavägen 4, 126 30 Hägersten