Cykloteket Västberga AB

Cykloteket Västberga AB

Omdömen totalt
7
Snittbetyg
3.1
Skriv ett omdöme

7 omdömen om Cykloteket Västberga AB

Visar 7 omdömen med 3.1 i snittbetyg
Andreas C
Skrev om Cykloteket Västberga AB

V...............................................................................................................

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
ERIK S
Skrev om Cykloteket Västberga AB

Jag köpte en cykel åt min dotter i helgen. Vi fick fantastisk hjälp. Säljaren var engagerad och även övrig personal skojade med henne. Hon utbrast om försäljaren "Vad han är snäll". Vi gick mycket nöjda därifrån med en väldigt fin cykel.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
SARAH T
Skrev om Cykloteket Västberga AB

Dom är alltid så hjälpsamma, riktigt bra service! Connys kunskap är ovärdelig om man inte kan och saker man bör veta inför sitt köp av cykel. Så nöjd! Tack!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Kurt L
Skrev om Cykloteket Västberga AB

Bra bemötande och service, och bra produktsortiment till rimliga priser. Ålderdomlig lösning med telefonväxel gör det svårt att få kontakt och drar ner betyget.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Karl R
Skrev om Cykloteket Västberga AB

Servicen i butiken tar tusen år. Och på telefonen kommer man inte fram. Dunderdåligt. Men när jag åkte dit en tredje gång för dagen fick jag faktiskt superbra hjälp till slut!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Johan S
Skrev om Cykloteket Västberga AB

Jag bytte kedja och kransar för 800 kr för 1½ år sedan. Ett år senare gick kedjan av. "Normalt slitage" enligt säljare. 800 kr kostade det att få detta ordnat.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Joel S
Skrev om Cykloteket Västberga AB

Det som drar ner helhetsintrycket är den långa väntetiden vid kassorna och den allmänna förvirring som verkar råda där. Känns aldrig som att personalen har full koll på vem som stått i kö längst och ger ibland ett lite stressat och irriterat intryck. Kanske vore det idé att införa ett tredelat nummerlappssystem? typ: 1. Säljare 2. Kassa 3. Verkstan

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen