Alla kategorier Förskola Stockholms län Stockholm Älvsjö Solberga Daghemmet Mockasinen AB

Daghemmet Mockasinen AB

Mockasinvägen 24, 126 39 Hägersten — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Daghemmet Mockasinen AB

• Michaela K
    Michaela K skrev om Daghemmet Mockasinen AB
    Kan bara hålla med Anna B. Personalen kan knappt svenska, ta hand om mitt barn kan dom inte heller, väldigt ohygiensika!

Mycket konstig förskola!!!
  • Anna B
    Anna B skrev om Daghemmet Mockasinen AB
    Jag flyttade min dotter från den här dagiset när det såldes. De nya ägarna gjorde sig av med gammal personal och tillsatte billig personal som knappt pratade svenska. Köpet gick väldigt osmidigt till och förra sommaren (2011) ville de stänga förskolan under sommaren och skicka barnen kommunalt till Nacka kommun där de ägde en annan förskola. Ingen av de små barnen kände till den nya skolan på andra sidan stan eller någon av dess pedagoger. Detta satte dock kommunen stopp för som tur var. De strular med fakturor också, senast idag alltså över ett år sedan min dotter lämnat denna skola får jag oriktiga fakturor om att de vill ha in mer pengar. Helt galet! Akta er för den här förskolan!!! Hälsnignar Anna B

Mockasinvägen 24, 126 39 Hägersten