Dahls Optik Staffanstorp

Snittbetyg
4.8
Boka tid Ring 046-25 79 80 Dela

Om företaget

Dahls Optik i Staffanstorp är din lokala optiker för synvård och ögonhälsa. Vi erbjuder professionella synundersökningar, trendiga glasögon och skräddarsydda kontaktlinser för att passa din livsstil perfekt. Vårt erfarna team av optiker strävar efter att tillhandahålla bästa möjliga synvård och personlig service. Upptäck vårt...

183 omdömen om Dahls Optik Staffanstorp

Sedan starten hos Reco 2023

Visar 183 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Zofia G
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Tack för er mycket trevligt bemötande

Katarina P
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Trevligt och mycket proffsigt bemötande!

Alf Inge N
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Bra synundersökning o jättebra service.

Rickard T
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Vänligt bemötande,information om undersökning Som vi uppfattade ,proffsig undersökning Men rent för dyra Men skänker man då pengar till Barncancerfonden då kan jag acceptera det hoppas dom skänker mycke

Helle F
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Omhändertagande. Kundfokuserat. Vänligt. Lite tveksam till att man har lunchstängt till 1330 när första tiden efter lunch är kl 1330. Den första tiden efter lunch borde man flytta.

Ann-Maj S
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Väl bemött o resultatet blev glasklara glasögon med utmärkt synskärpa.

Annette J
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Mycket mycket bra trevlig personal Fick förtroende av optikern som gjorde noggrann undersökning. Fick fin hjälp att prova ut glasögonen . Fick hämta mina progressiva glasögon inom en vecka. Allt har fungerat mycket bra.

Camilla L
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Mycket trevlig och kunnig personal. Alltid lika nöjd. Rekommenderar varmt Dahls Optik i Staffanstorp o Svedala.

Gunilla M

Skaffade nya glasögon Trevligt o proffsigt bemötande Mycket nöjd

Håkan E
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Proffsig och noggrann kontroll av synen. Har gått här i många år, är mycket nöjd med bemötandet i den butiken! (Staffanstorp)

Christer N
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Som vanligt mycket trevlig och proffsig hantering av mitt problem med försämrad syn

Joanna P
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

God upplevelse! Trevligt bemötande.

Tilde W
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Alltid bra bemötande och otroligt bra service

Karin B
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Kände mig väldigt väl omhändertagen o blev noggrant undersökt.

Anders H
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Trevligt bemötande. Snabb hantering. Gjorde synundersökning o köpte glasögon. Jag är mycket nöjd

Willie B
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Betyg avser en Ögonundersökning och det var nog så bra och ett så trevligt besök man kan tänka sig.

Carl-Gustav S
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Bra bemött av kunnig personal, förväntningar var att få nya glasögon och dem levererades med hög kvalitet, jag köpte nya glasögon och synundersökning

Jan Anders A
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Alltid proffsigt och trevligt bemötande!

Eva L

Snabbt och professionellt bemötande

Mona S

Fantastisk service och stor kompetens Hjärta Mona

Birgitta N
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Trevliga och kunniga optiker! Fint bemötande! Köpte nya glas till mina glasögon. Ligger centralt och tillgängligt mitt i Staffanstorp!

Stig O
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Trevligt bemötande. Bra information.

Katarina K
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Helt ok, allt gick smidigt och bra. Fick bra förklaring på hur mina ögon fungerar och ändras med åren och med utmattningssymptom.

Charlotta Å
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Alltid lika trevligt att komma dit. De tar hand om en på proffsigt och bra sätt.

Kerstin S
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Bra bemötande. Tyvärr lite utsorterat på glasögonbågar så jag avvaktar med köp tills vårens färger har kommit in.

Lars W

Nöjd med mottagandet. Lars

Agnes J
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Som alltid trevligt bemötande och professionellt!

Bertil L
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Full service hela vägen. Kan rekommenderas

Lisbeth C
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

På ett mycket trevligt och professionellt sätt. Just därför återkommer jag gärna. Varit kund hos dem under flera år liksom mina föräldrar.. Jag gjorde syntest och skaffade nya glas och bågar. Inte så nöjd med bågarna, men det tar kanske lite tid att vänja sig.

Julia A
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Jag blev väl mottagen och fick bra hjälp. Jag blev uppmärksammad även på annat problem vilket ledde till att min optiker skickade en remiss till ögonmottagningen. Jag behövde nya glas till mina glasögon och ser nu bättre.

Göran H
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Förtroende från första stund. Såg inget med de gamla glasögonen en helt ny värld öppnade sej.

Johnny A
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Bra produkter men sämre på att ge tydlig och komplett information relaterat till produkt och såld produkt

Jan L
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Bra undersökning där grå starr upptäcktes . Dahls ordnade remiss till operation som nu är gjord. Väntar nu på läkning och utprovning av nya glasögon.

Ingvar J
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Mottagandet var vänligt och fint. Synundersökningen var bra. Jag fick klara besked vad sim måste åtgärdas . Jag har inget övrigt att önska. Allt var bra.👌. INGVAR

Rita T
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Mycket trevligt bemötande. Efter synundersökning fick jag sakkunnig hjälp med val av glasögonbågar till de nya progressiva glasen. Snabb leverans av färdiga glasögon.

Hans D
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Alltid lika vänliga och trevliga. Jag upplever dem som mycket kunniga.

Ingela W
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Mycket professionellt Dahls optik lever upp till mina förväntningar med sitt mycket goda omhändertagande

Pia N
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Bra bemött på alla sätt . Levde upp till mina förväntningar. Köpte glasögon.

Kjell-Åke Anders G
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Jag upplevde att synen på h öga blivit ngt sämre, och fick besked om att det var grå starr. Dahl lämnade detta besked på ett elegant sätt, helt OK.Fullt belåten, operation skall ske på måndag d 15 Jan. Vänliga hälsningar. Å Grönvall

Kerstin L

Positivt bemötande. Kunnig personal

Hans G
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Professionell personal som var jättevanliga och duktiga. Tog verkligen hand om mig.

Magnus R
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Bra service och snabb leverans

Karin P
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Jag har gått hos Dahls optik i Staffanstorp i många år. Blir alltid vänligt bemött av kunnig och tillmötesgående personal som gör sitt bästa för att det ska bli bra. Denna gången var det synundersökning som slutade med köp av nya glasögon. Blev riktigt nöjd.

Jan Arne Sigvard S
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Bra Blev väl omhändertagen och jag fick mina nya glasögon

Ingrid K
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Mycket positivt bemötande. Men mina ögon fortfarande trötta när jag läser länge ser dubbelt

Catarina B
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Jag blev bemött på ett mycket trevligt vis och mer än en människa var angagerad i att man hittade rätt bågar som man blev nöjd med. Synundersökning var professionell. Jag köpte progressivt slipade glasögon.

Jennie A
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Det var första gången jag besökte en optiker så jag hade inga direkta förväntningar mer än att kolla synen. Optikern jag mötte var jättebra! Tydlig, informativ och hjälpsam. 10 p av 10! Skulle definitivt välja samma optiker igen.

Lars-Olof M
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Går inte att bli bättre bemött.

Mona N
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Proffsigt och fint bemötande. Fick den hjälp jag önskade.

Annette L
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Bästa optikern i Staffanstorp Bra service och bra personal Men lite dyra glasögon Men bra att synkontroll är gratis till körkort tillstånd

Filtrera omdömen