Dalarös Eviga AB

3.8

10 omdömen om Dalarös Eviga AB

Terje G
Skrev om Dalarös Eviga AB

Bra utförd städning. Har använt Dalarös Eviga många gånger till storstädning, flyttstädning och fönsterputs och alltid blivit nöjd.

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 492 omdömen 4.5 av 492 omdömen

Ann S
Skrev om Dalarös Eviga AB

Trevlig personal som är duktiga på sitt arbete

Marcus Lars S F
Skrev om Dalarös Eviga AB

Jag har använt dalarös eviga många gånger och har alltid varit nöjd.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 465 omdömen 4.6 av 465 omdömen

Har anlitat Hygienteknikerna i många år och är mycket nöjd. Snabba och effektiva och är alltid ett nöje att komma hem till ett skinande rent

Martin W
Skrev om Dalarös Eviga AB

Mycket fint jobb utfört av fantatiska Dalarös Eviga. De utförde en hel städning av vårt hus samt fönsterputsning, huset blev som nytt igen. Rekomenderar starkt att anlita Dalarös Eviga, vi kommer anlita dom igen i framtiden.

Christopher Sten M
Skrev om Dalarös Eviga AB

Rekommenderar starkt Dalarös Eviga. Proffsigt och trevlig personal. Har haft andra städare tidigare som varit urusla, men med Dalarös Eviga AB är jag väldigt nöjd.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1307 omdömen 4.7 av 1307 omdömen

María José Q
Skrev om Dalarös Eviga AB

Bra städfirma och trevlig personal. Tack för gott samarbete.

Lena P
Skrev om Dalarös Eviga AB

Mycket nöjd med den städning vi har här på kontoret. Trevlig och professionell personal. Anlitar dem även till städning av bodelen i våra husbilar, vilket fungerar utmärkt. Lena P

Vardagsfrid AB
4.2/5 i betyg av 725 omdömen 4.2 av 725 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Bo Kristoffer E
Skrev om Dalarös Eviga AB

Riktigt slarviga och opålitliga. Rekommenderas ej!

AGNETA A
Skrev om Dalarös Eviga AB

Detta företag hade på sociala medier fått bra omdömen, så jag valde att anlita dem för flyttstäd av vårt hus. Tyvärr blev det katastrof. Och när både jag och köparen av huset som skulle flytta in dagen efter hörde av oss fick vi ingen vidare hjälp. Dessutom ljög de för mig när de skrev följande: Vi tog kontakt med köparen och åkte dit för att rätta till det som inte blivit bra. Hon var nöjd med resultatet och bad även om en offert för återkommande städ hemma hos sig. De trodde nog inte att vi som säljare och köpare höll...

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 551 omdömen 4.8 av 551 omdömen

Martina N Martina N
Sofie Ö
Skrev om Dalarös Eviga AB

Baserat på alla de bra recensioner jag läst hoppades jag på att jag anlitat ett bra städbolag men istället efter många städningar känns det tyvärr inte så. Till synes ser det rent ut men jag märkte direkt att golven är kladdiga, jag testmoppade och vattnet blev svart. 4 ggr till hände detta fast jag visat filmer på det svarta vattnet och hört av mig efter varje städ. Jag märkte också att ytorna på bänkar etc är inte blanka längre och skrev om mina misstankar att de använder cif, vilket de förnekade varav städaren sen vid...