Dalarös Eviga AB

3.8

10 omdömen om Dalarös Eviga AB

Terje G
Skrev om Dalarös Eviga AB

Bra utförd städning. Har använt Dalarös Eviga många gånger till storstädning, flyttstädning och fönsterputs och alltid blivit nöjd.

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 226 omdömen 3.7 av 226 omdömen

Ann S
Skrev om Dalarös Eviga AB

Trevlig personal som är duktiga på sitt arbete

Marcus Lars S F
Skrev om Dalarös Eviga AB

Jag har använt dalarös eviga många gånger och har alltid varit nöjd.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 447 omdömen 4.6 av 447 omdömen

Martin W
Skrev om Dalarös Eviga AB

Mycket fint jobb utfört av fantatiska Dalarös Eviga. De utförde en hel städning av vårt hus samt fönsterputsning, huset blev som nytt igen. Rekomenderar starkt att anlita Dalarös Eviga, vi kommer anlita dom igen i framtiden.

Christopher Sten M
Skrev om Dalarös Eviga AB

Rekommenderar starkt Dalarös Eviga. Proffsigt och trevlig personal. Har haft andra städare tidigare som varit urusla, men med Dalarös Eviga AB är jag väldigt nöjd.

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
María José Q
Skrev om Dalarös Eviga AB

Bra städfirma och trevlig personal. Tack för gott samarbete.

Lena P
Skrev om Dalarös Eviga AB

Mycket nöjd med den städning vi har här på kontoret. Trevlig och professionell personal. Anlitar dem även till städning av bodelen i våra husbilar, vilket fungerar utmärkt. Lena P

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Bo Kristoffer E
Skrev om Dalarös Eviga AB

Riktigt slarviga och opålitliga. Rekommenderas ej!

AGNETA A
Skrev om Dalarös Eviga AB

Detta företag hade på sociala medier fått bra omdömen, så jag valde att anlita dem för flyttstäd av vårt hus. Tyvärr blev det katastrof. Och när både jag och köparen av huset som skulle flytta in dagen efter hörde av oss fick vi ingen vidare hjälp. Dessutom ljög de för mig när de skrev följande: Vi tog kontakt med köparen och åkte dit för att rätta till det som inte blivit bra. Hon var nöjd med resultatet och bad även om en offert för återkommande städ hemma hos sig. De trodde nog inte att vi som säljare och köpare höll...

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Sofie Ö
Skrev om Dalarös Eviga AB

Baserat på alla de bra recensioner jag läst hoppades jag på att jag anlitat ett bra städbolag men istället efter många städningar känns det tyvärr inte så. Till synes ser det rent ut men jag märkte direkt att golven är kladdiga, jag testmoppade och vattnet blev svart. 4 ggr till hände detta fast jag visat filmer på det svarta vattnet och hört av mig efter varje städ. Jag märkte också att ytorna på bänkar etc är inte blanka längre och skrev om mina misstankar att de använder cif, vilket de förnekade varav städaren sen vid...