Damian Bygg i Stockholm AB

Damian Bygg i Stockholm AB

www.instagram.com
  • BadgeSixYears

Välkommen till Damian Bygg i Stockholm AB! 2015 startade jag mitt egna företag och sedan 2020 registrerade vi oss som Aktiebolag. Redan från start har hammaren gått varm och metervis med brädor har sågats. Noggrannhet och flexibilitet är något som vi håller högt då vi utför jobb även under helger. Vi på Damian Bygg utför allt...

118 omdömen om Damian Bygg i Stockholm AB

Sedan starten hos Reco 2018

Johannes K
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Genomfört helrenovering av kök från golv till tak och badrumsfix. Oerhört lätt att arbeta med. Välplanerad, lugn och bra att bolla idéer med på vägen. Lägenheten var ordentligt dammsugen efter varje arbetspass. Absolut inga som helst konstigheter. Resultatet blev toppen och exakt efter önskemål. Rekommenderas varmt.

Tack så mycket Johannes! Mvh Damian

Foad S
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Lätt att ha och göra med, vi hade en tight deadline som inkluderade att Damian & gänget behövde komma in under helgen och arbeta vilket inte var några som helst problem för dem. Slutresultatet blev kanon bra. Mycket nöjd och kommer att använda Damian igen. Kan verkligen rekommendera Damian!

Oscar A
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Tillbyggnad av kök samt instalation av vinkyl. All planering, lackering av nya luckor gjordes felfritt på utsatt tid enl offert

Tack så mycket Oscar! Vi ses snart på nästa projekt Mvh Damian

Nurgul B
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Damian was very quick and efficient. We are very happy with the results!

Rolf M
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Mycket serviceinriktad och bra på alla sätt. Erbjuder ett brett spektra av tjänster.

Sonia A
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Precis avslutat en köksrenovering inkl golvbyte (kök, hall, vardagsrum) med Damian Bygg. Varför jag från början valde att gå vidare med Damian är att han ser lösningar, inte problem vilket jag vet att mitt kök innehöll. Han är positiv, föreslår alternativa lösningar, noggrann, löser problemen som dyker upp på bästa sätt och går den extra milen för att göra sin kund nöjd. Väldigt respektabla med att hålla det rent och snyggt efter förutsättningarna och respekterade mitt hem. Köket och golvet blev helt suveränt, jag...

Tusen Tack Sonia för en fin ömdome! Mvh Damian

Kajsa B
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Damian var verkligen en klippa under hela vår renovering av kök och hall. Han var lyhörd och gav förslag på olika lösningar. Han hade en positiv energi och såg möjligheter oavsett vad som dök upp. Han levererade hela tiden det han sagt men med en extra omtanke. Vi kan verkligen ge våra varma rekommendationer och han är det självklara valet när vi behöver hjälp igen.

Tack så mycket för en fin ömdome! Mvh Damian

Mats Erik Johan A
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Mycket nöjda vid de tillfällen vi behövt hjälp, vardagsrum till dusch. Svarar snabbt, proffsiga, kunniga och lösningorienterade. Rimligt prismässigt och schysst bemötande! Kan varmt rekommendera!

Agnetha L
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Jag har fått mycket bra hjälp med att bära upp ett kök till lägenheten..Damian bygg är mycket punktliga och staplade in det nya köket superbra i väntan på att det gamla köket ska fraktas bort. Efter nyår återkommer han för att fortsätta uppsättning av köket.

Tack så mycket Agnetha för en fin ömdome! Mvh Damian

Karl B
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Bra service och flexibel. Vi siskuterade oss fram till bra lösningar

Tack så mycket! Damian Bygg i Stockholm AB

Ali S
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Det är sällan man hittar en person som är så pålitlig, grym på sitt jobb och trevlig. Det var rent efter varje arbetsdag, tider hölls och resultatet var perfekt. Vi kommer fortsätta arbeta med Damian framöver för nya projekt.

Svar från Damian Bygg i Stockholm AB

Tack så mycket och vi ses på nästa projekt! Mvh Damian

First-Name L
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Vi anlitade Damian för ett enklare snickeri-arbete. Han hjälpte oss att fixa ett befintligt skruvhål i väggen som har använts till ett vridbart TV väggfäste. Han var otrolig duktig, lyhörd och professionell. Fick snabbt svar via mail och han kunde även komma till oss på så kort varsel. Resultatet var över förväntan. Vi kommer definitivt att anlita honom igen när vi bestämmer oss för att göra ett större projekt. Tusen tack för hjälpen Damian!

Tack så mycket för en fin ömdome! Mvh Damian

Fanny Carina R
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Vi anlitade Damian Bygg för att renovera ett av våra sovrum från grunden. Otroligt proffsiga, noggranna, rådgivande och trevliga! Rekommenderar dem varm och vi kommer absolut anlita dem igen för framtida byggprojekt.

Svar från Damian Bygg i Stockholm AB

Tack så mycket för en fin ömdome och vi ses på nästa projekt! Mvh Damian

Charlotte M
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Anlitade Damian med team för att måla om vårt nyinköpta hus invändigt inkl spackel av alla väggar och tak. Väldigt proffsig från första mötet, bra och tydlig kommunikation genom hela processen och hög kvalité på målarna som gjorde ett väldigt bra jobb. Målningen tog någon vecka extra vilket inte gjorde oss någonting då vi var bortresta (och hellre ville att jobbet blev ordentligt gjort) pga att det var mycket förarbete som krävdes. Vi har redan bestämt oss för att anlita Damian Bygg för nästa steg i renoveringen och rekommenderar honom & hans team varmt💪🏻🏡

Tack så mycket Charlotte för en fin ömdome! Mvh Damian

Anders K
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Damian är en fantastisk hantverkare. Punktlig, lyhörd och oerhört duktigt på sitt yrke. Slutresultatet blev utmärkt och att det städat och fint efter slutfört arbete ger en extra stjärna. Tack för hjälpen Damian och kan varmt rekommendera!

Stort tack Anders för de fina betygen! Mvh Damian

Josefine B
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Vi anlitade Damian Bygg för att riva gammal altan och bygga nu, med tillhörande räcken och belysning. Damian gav ett kunnigt och bra intryck redan vid första mötet. Han har under hela processen agerat proffsigt, svarat snabbt på frågor och bemött våra önskemål på ett utomordentligt sätt. Tidsplanen höll utan problem, och resultatet blev strålande! Vi är otroligt nöjda med jobbet som Damian och hans medarbetare gjorde, och rekommenderar de varmt!

Tack så mycket Josefine! Mvh Damian

Lina D
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Kompetens, lyhördhet och leverans!

Tack så mycket Lina! Mvh Damian

Andras S

Snabb, trevlig och lösningsorienterad

Tack så mycket Andras ! Mvh Damian

Patrik F
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Vi renoverade stora delar av vår lägenhet: nytt rum som byggdes ut i hallen, nytt tak med spottar i vardagsrum, lite renovering av köket och badrum, lister i hela lägenhet samt el lite här och var. Damian var alltid snabb på att svara och nåbar. Han mötte oss halvvägs genom hela projektet. Lyhörd. Om nåt gick lite fel så ordnade dom det direkt. Inga problem alls, vi kan gott rekommendera Damian bygg.

Tack för en bra ömdome! Mvh Damian

Carin Ingegärd V
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Tack Damian bygg för mitt fina köksgolv. Att få hjälp av er var 100% positivt. Jag är jättenöjd 😊 Carin

Tack så mycket Carin! Mvh Damian

Erik M
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Har fått hjälp av Damian bygg flera gångar och alltid fått jättefint bemötande och mycket proffsigt utfört hantverk.

Tack så mycket Erik! Mvh Damian

Sara F
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Jag anlitade Damian för att byta golv i sovrum och måla tak, väggar och snickerier i lägenheten. Jag är mycket nöjd med resultatet. Damian är hjälpsam och flexibel och kommunicerade tydligt när saker jag behövde ta ställning till uppstod och kom med rekommendationer vilket jag uppskattar mycket. Jag kan varmt rekommendera Damian som hantverkare.

Tack så mycket Sara! Mvh Damian

Julia C
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Vi är jättenöjda med Damian, både snabbt svar och snabbt utförande av mindre eljobb, snickerier samt spackling och målning av vägg. Väldigt hjälpsam med lösningsförslag och han förstod precis vad vi ville ha. Vi kommer absolut anlita honom igen för andra arbeten i hemmet!

Tack så mycket Julia! Mvh Damian

Hannah K

Väldigt bra. Tack Damian för ordentligt arbete

Tack så mycket Hannah ! Mvh Damian

Jenny R
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Bra pris, otroligt lätta att arbeta med och gjorde ett fantastiskt noggrant jobb. De förvandlade en öppen planlösning till ett sovrum och kunde utföra alla delarna (el, bygg, målning) inom utsatt tid. Lyhörda och lösningsorienterade.

Tack Jenny för omdöme ! Mvh Damian

Linn M
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Damian är 10 av 10. Pålitlig, duktig hantverkare, ett bra öga, enkel att kommunicera med, kompromissar så gott han kan och jag litar på honom till 100%. Efter två beställda och exemplariskt utförda jobb vet jag att han alltid levererar.

Tack så mycket Linn! Mvh Damian

Niklas R
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Vi anlitade Damian Bygg för att riva fastmonterade garderober, ta ner tapeter, spackla och måla. Arbetet utfördes på ett strålande sätt. Väldigt bra resultat och snabbt jobbat. Damian agerade under hela processen, från första kontakt, löpande under arbetet, och efter arbetets slutförande väldigt professionellt och hjälpsamt. Tydlig, rak och snabb kommunikation. Damian var hela tiden tydlig med sin tidslinje, när olika moment skulle ske etc, vilket hjälpte oss att fatta beslut ang olika aspekter i rätt ordning och...

Svar från Damian Bygg i Stockholm AB

Tack så mycket Niklas för en fin ömdome!

Josefin A
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Mycket serviceminded och duktig. Dök upp snabbt och löste allt vi behövde hjälp med på ett kunnigt och trevligt sätt.

Svar från Damian Bygg i Stockholm AB

Tack så mycket Josefin för ömdome!

Rolf M
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Snabbt och effektivt snickeriuppdrag! Inkl el mm. Trevligt bemötande.

Tack så mycket Rolf! Mvh Damian

Karin
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Anlitade Damian igen för målning och spackling av 2 rum. Resultat blev som väntat perfekt! Damian är lätt att ha att göra med. Jätte bra kommunikation. Kommer definitivt anlita Damian igen!

Stort tack Karin för en fin ömdome! Mvh Damian

AMANDA D
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Damian är fantastisk. Så lösningsorienterad och schysst. Han förvandlade mitt hem till en helt ny boning. Jag uppskattade särskilt att han alltid svarade på mina mail inom en dag och att han löste allting som kom upp under vägen och om något behövde justeras lite. Jag rekommenderade honom till min syster som också är jättenöjd med jobbet han gjorde hos henne. Återkommer gärna i framtiden! Tack Damian! :-)

Stort Tack Amanda för en fin ömdome! :-) Mvh Damian

Karin B
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Vi anlitade Damian Bygg för att måla om väggar, tak och snickerier samt lägga golv i vår lägenhet (totalt ca 120 kvm). Renoveringen gick verkligen smidigt! Arbetet startade i utsatt tid och tidsplanen hölls. Det var mycket lätt att kommunicera med Damian, både via sms och mail. Damian hjälpte också till med tips och förslag för bästa slutresultat. Vi är jättenöjda med arbetet och kan verkligen rekommendera Damian Bygg!

Tack så mycket Karin för en fin ömdome! Mvh Damian Bygg i Stockholm AB

Christina D
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Jag ringde Damian för renovering av min lägenhet. De tog ner väggar, bytte golv och lister, målade hela lägenheten och en del annat. Otroligt bra bemötande: trevliga, professionella och kunniga. De levererade verkligen och jag är supernöjd med resultatet! Rekommenderar de verkligen!

Tack så mycket Christina! Mvh Damian

Julia M
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Damian och kollega satte upp en innervägg hos oss samt en glasdörr. Vi är väldigt nöjda med bemötande och arbete! Seriösa hantverkare som varit enkla att kommunicera med!

Tack så mycket Julia ! Mvh Damian

Linda H
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Vi ger Damian Bygg i Stockholm AB ett utmärkt betyg för våran trapphus renovering! Lyhörda och mycket tillmötesgående efter våra önskemål. Kommit med förslag av förbättringar av detaljer vi inte hade tänkt själva på. Och gav oss en slutprodukt bättre än våra förväntningar. Under hela renoveringen har dom lämnat varje dag en städad arbetsplats och tagit stort ansvar för att vi haft barn i familjen. Vi är otroligt nöjda och känner starkt förtroende inför kommande projekt framöver!

Tack så mycket Linda för en fin ömdome! Mvh Damian

Alexandra Ö
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Damian var så lätt att ha att göra med, bra resonemang kring vägval, jobbade snabbt, en hel lägenhet ommålad med strålande resultat. Supernöjda och kan rekommendera!

Tack så mycket Alexandra för en fin ömdome! Mvh Damian

Martin K
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Damian Bygg hjälpte oss med återställning av sovrum vid vattenskada. Jobbade snabbt och resultatet blev mycket bra. Kommer garanterat vända mig till Damian för andra jobb här i huset.

Tack Martin för din ömdome! Mvh Damian

Britta S
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Det blev magi i min lägenhet efter att Damian Bygg varit hos mig och renoverat. Dom la nytt golv, bytte ut alla lister, rev bort flera lager tapet från väggarna och sedan spacklade så det blev fina målade väggar! Dom målade även mina 60-tals garderober så garderoberna såg som ny ut och kom med bra förslag på förbättringar. Damian och hans gäng har en bra känsla för finish och jag kände mig så trygg hela vägen från första mötet till slutet. Det var också väldigt roligt att följa arbetet via Damian Byggs Instagram. Rekommenderar Damian Bygg och jag kommer absolut att anlita dom igen! :-)

Svar från Damian Bygg i Stockholm AB

Tack så mycket Britta! Stor tack för en fin ömdome! Ses hoppas på nästa projekt! Mvh Damian

Ola R
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Väldigt effektiva, snabba och punktliga! Dessutom lyhörda och frågade om våra åsikter.

Tack så mycket Ola! Mvh Damian Bygg I Stockholm AB

Truls G
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Väl utfört snickeri och elarbete. Bra känsla för finish. Kommer med förslag på förbättringar och besparingar. Mycket hög servicenivå. Enkla att samarbeta med. Ordning och reda. OK pris för hög kvalitet och riktigt bra jobb. /Kräsen kund.

Tack så mycket Truls! Mvh Damian

LINA L
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Vi anlitade Damian bygg för att ändra planlösningen på en våning i vårt hus, bygga mellanväggar och inbyggda garderober. Vi är otroligt nöjda med resultatet, bemötande och utfört arbete. Hög arbetsmoral och arbetet gick snabbt och smidigt trots lite oklara instruktioner från oss ibland. Rimligt pris. Kan bara rekommendera. Tack så mycket 😊 vi kommer anlita Damian bygg igen.

Tack så mycket Lina för en fin ömdome! Mvh Damian

Lotten P
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Toppenbra! Trots mycket ändringar i planering från mitt håll har Damien alltid svarat med uppdaterade offerter och anpassat sitt jobb. De har satt upp en innervägg samt stängt ett dörrhål hos mig vilket blev väldigt bra. Kommer anlita de igen om några månader för att renovera mitt kök. Känns proffsiga och kunniga inom sitt område! Så, jag rekommenderar Damien bygg!

Svar från Damian Bygg i Stockholm AB

Tack så mycket Lotten! Vi ses på nästa projekt!

DENICE T
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Vi anlitade Damian i september och vi är verkligen nöjda med arbetet han gjorde hos oss. Han var snabb att återkoppla och mötte våra behov. Vi planerar att göra några till ändringar och skulle absolut anlita Damian igen!

Tack så mycket Denice för kommentaren! Mvh Damian

Victoria M
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Vi är oerhört nöjda med Damians jobb! Vi fick hjälp med målning, insättning av hallmatta och byte av lister, allt blev precis så som vi hoppats! Damian sköter kommunikationen perfekt, vi behövde komplettera några saker och det var inga problem, allt blev klart i tid och resultatet utmärkt. Vi kommer garanterat använda Damian igen för framtida projekt. Stort tack! Mvh Victoria

Tack så mycket Victoria! Mvh Damian

Johan G
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Vi blev väldigt nöjda med resultatet av målningsarbetet och på det sätt som Damian skötte upphandling, arbete och kommunikationen till oss som beställare. Det är ett självklart val att anlita honom igen.

Tack så mycket Johan för en fin ömdome! Mvh Damian

Stina B
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Snabbt, snyggt och smidigt!!!

Tack så mycket Stina ! Mvh Damian

Sofia A
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Trevligt bemötande och proffsigt arbete!

Svar från Damian Bygg i Stockholm AB

Tack så mycket Sofia och vi ses på nästa projekt!

Elin H
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Vi fick snabb och flexibel hjälp med ett stort projekt. Mycket snabbt jobb också och utmärkt bemötande.

Hej Elin! Tack för en fin ömdome! Mvh Damian

Dmytro S
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Väldigt duktiga och proffsiga hantverkare! Verkligen rekommenderas

Tack så mycket Dmytro! Mvh Damian

Jacob A
Skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Jag och min sambo behövde hjälp med målning över hela lägenheten samt mindre renovering. Damian och hans kollegor var snabba, lyhörda, trevliga och på alla sätt professionella. Damian hjälpte oss även att lösa problem som uppstod längs vägen. Vi rekommenderar Damian varmt och skulle utan tvekan höra av oss till honom igen!

Svar från Damian Bygg i Stockholm AB

Tack så mycket Jacob! Tack för jätte trevligt bemötande innan hela processen!