Damlex Kakel o Måleri AB

Damlex Kakel o Måleri AB

• BadgeFourYears

Välkommen till Damlex Kakel o Måleri AB! Är det dags att måla om huset? Eller behöver du renovera badrummet? Vi på Damlex Kakel o Måleri AB kan de mesta inom kakel, måleri och hantverk. Vi lyssnar på dig som kund och dina förslag innan vi sätter igång arbetet. Våra tjänster: Kakel och klinkers, lägga golv, målning, tapetsering,...

50 omdömen om Damlex Kakel o Måleri AB

Sedan starten hos Reco 2020

Eric S
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Damlex har med vår badrumsrenovering levererat allt från en tydlig offert till en slutfaktura som har stämt på kronan. Slutdatum på arbetet har följts som det skall och arbetena har fullföljts helt enligt planering. De har levererat ett toppresultat och samtliga inblandade har verkligen gjort allt för att jag som kund ska få en perfekt slutprodukt! Ska jag göra någon mer renovering så kommer jag i första hand att kontakta Damlex - och jag rekommenderar verkligen Damlex å det varmaste.

Martin J
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Jag anlitade nyligen Damlex Kakel o Måleri AB för en badrumsrenovering, och jag är extremt nöjd med resultaten. Hela teamet var professionellt, detaljorienterat och levde upp till mina förväntningar. Från den initiala konsultationen till färdigställandet av projektet visade Damlex Kakel o Måleri AB en hög nivå av expertis och hantverk. De ägnade noggrann uppmärksamhet åt varje aspekt av renoveringen och säkerställde att det slutliga resultatet inte bara var estetiskt tilltalande utan också funktionellt. Teamet på Damlex...

Sabra B
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Ordentlig med sitt arbete men inte ordentligt med att komma i tid, annars jag är jätte nöjd.

Pierre-Louis B
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Ivan gjorde badrummet hos oss och det blev väldigt fint. Proffsig resultat, fina detaljer, han hjälpte även med att beställa och hämta kakel åt oss. Vi kan varmt rekommendera honom

Andreas P
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Vi är otroligt nöjda med det arbete som detta byggföretag utförde i vårt badrum och med målningen i vårt hem. Badrummet är en fröjd för ögat med sina vackra beiga detaljer och den fantastiska plattsättningen som verkligen lyfte hela utrymmet till en ny nivå av elegans. Men inte bara det, företagets professionalism och förmåga att hålla tidsramarna imponerade verkligen på oss. Det är sällan man ser en sådan kombination av skicklighet och punktlighet. Vi rekommenderar starkt detta företag för deras enastående arbete och deras dedikation till kundnöjdhet.

Stephan E
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Väldigt duktiga och noggranna när de kaklade om vårt kök. Höll både budget och tidsplan. De kom även med förslag som gjorde resultatet ännu bättre. Vi är otroligt nöjda med resultatet.

Christopher Ö
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Damlex har gjort en omfattande renovering hos oss. Vi har förändrat planlösningen från ett kök till ett sovrum , tvättrum och hall. Vi är mycket nöjda med renoveringen från planering till genomförande samt deras koordinering med andra hantverkare. Vi kommer att använda Damlex igen när vi får behov.

Tommy L
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Trevliga, kom i tid, proffsigt jobb!

Ulf A
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Duktiga hantverkare som gjorde ett grymt jobb med mitt hus, målade, tapetsering och mitt badrum med kakel o klinker rekommenderas varmt.

Svetlana H
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Ivan och hans team har utfört ett högkvalitativt arbete med totalrenoveringen av mitt badrum. Trevliga och professionella hantverkarna. Rekommenderar detta företag.

Svetlana H
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Ivan och hans team har gjort ett högkvalitativt jobb med att totalrenovera mitt badrum. Trevliga och professionella hantverkarna. Rekommenderar detta företag.

NATHALIE A
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Vi skulle sätta upp ett kök på en ny plats i lägenheten vilket innebar utmaningar men vi kände hundraprocentigt förtroende för Ivan som varit professionell och noggrann genom hela processen. Köket vi valde krävde en del anpassning på plats vilket genomfördes med perfektion. Vi är otroligt nöjda och kan varmt rekommendera Damlex som alltid sätter kunden i första hand!

Asma Omer M
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Företaget levde helt upp till förväntningarna. Allt gick problemfritt. Mycket professionellt bemötande.

Tomas J
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Vi har fått en mkt positiv upplevelse av företaget. Kvaliten på jobbet är mycket väl utfört. Kan varmt rekommendera företaget.

Jan S
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Det blev fint när dom målade lägenheten.

Ulf A
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Hej väldigt nogranna å trevliga super bra 👍😊 mvh jonas Törnell

Renee J
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Ett trevligt företag som sätter kundens önskemål i focus. Fick bra input när jag själv inte visste eller va osäker. Jag bara älskar mitt kaklade badrum. Tusen tack o jag kommer att varmt rekommendera Er☺️

Mathias K
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Kanon fint jobb! Perfekt utfört mycket nöjd👍🏽 Trevlig personal,flexibla killar.

Samuel M
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Bra service, tillmötesgående och lyhörd för ens idéer samt ger själv väldigt bra tips.

Daniel K
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Vi blev tipsade av ett par kompisar som använt Damlex till flera olika projekt genom åren. Vi är också jättenöjda! Vi behövde hjälp att kakla om kök och fixa till lite småsnickerier, vilket dom gjorde hur bra som helst! Det gick snabbt och enkelt och dom löste problem vi inte trodde kunde åtgärdas. Rekommenderar starkt!

Anders F

Proffsigt och trevligt bemötande

Johnny W
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Vi har haft damlex hjälp med både renovering av badrum och trappa. Båda jobben har blivit bra och vi är mycket nöjda.

Narottam P
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

I am impressed with the work done by Damlex kale o mäleri AB. They did total renovation of my apartment. Happy with Quality of work, dedication, project management, communication and pricing as well. I recommend to help them to grow as very hard working team.

Danny B
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Bra bättre bäst. Har mu gjort ett badrum. Och resultatet hade inte kunnat bli bättre. Raka snygga fina linjer med allt.

Peter F
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Bra jobbat! Nu är här så fint som planerat. Ni kommer att få nästa jobb också.

Rimon C
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Vi är väldigt nöjda med Damlex kakel o Måler AB och deras arbete. Vi har blivit väl mottagna och deras arbete de har genomfört har varit helt fantastiskt, vi är så nöjda!!

Eric Å
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Jättebra firma som hjälp till i vår Bostadsrättsförening med flera projekt!

Mattias B
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Supper nöjd med deras arbetsinsats

Simone G
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Jàtte professionella und duktiga. Varit super nöjd med dem

Samuel R
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Ivan från Damlex Kakel o Måleri AB har kaklat och målat vårt badrum. Vi är väldigt nöjda med resultatet, Ivan var lätt att kommunicera med under hela processen och inkluderade oss kunder i alla val. Mycket professionell och vi är mycket tacksamma för ett fantastiskt resultat, både med plattsättningen och målningen.

Peter B
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Ivan är alltid glad och trevlig. Enkel att kommunicera med. Kommer på utsatt tid och jobbar hårt.

Jimmy L
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Vi totalrenoverade ett badrum. Damlex gjorde allt ytarbete. Mycket bra och snyggt arbete. Rekommenderar starkt.

Per L
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Riktigt bra! Anlitat flera gånger för diverse projekt, pålitlig och flexibel men bra fingertoppskänsla. Hade inte anlitat någon annan än Damlex. Snabb med återkoppling och uppdaterar än med bilder under projektet gång . 100% nöjd Mvh Per Lindeberg

Danijel S
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Damlex kakel o måleri är ett grymt företag det fixade mitt badrum och det är mycket korrekta och Ivan styr upp det bra rekommenderas starkt till alla så det är bara att höra av sig till honom.

Ben M
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Hjälpsam, noggrann, motiverad och engagerad. Ett bra exempel på hantverkare som vi definitivt kommer att anlita igen.

Carl Å
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Professionellt bemötande och professionellt genomfört arbete. Jag är en riktig perfektionist, så Damlex var dom enda som fick renovera vårat sekelskiftesbadrum. Gråter en skvätt av lycka varje gång jag går in i badrummet. REKOMMENDERAR!!!

Hakan W
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Dom gjorde det som skulle göras!jätte nöjda

Jonas A
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Renovering av toalett och tvättstuga. Trevligt bemötande och noggrann. Duktigare plattsättare hittar man inte. Resultatet är Super!!! Rekommenderas verkligen!!

Petra A
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Superbra på alla sätt! Damlex är snabba, billiga och resultatet blir fantastiskt! ⭐⭐⭐⭐⭐

Henrik L
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Stort tack för väldigt fint jobb på vårt kontor. Ivan jobbade väldigt snabbt och effektivt med högsta kvalité. Perfektion!! Jag kan absolut att rekommendera Ivan till andra som behöver sätta klinker eller kakel😊

Patrik L
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

En pålitlig och bra samarbetspartner som står för sitt ord, svarar i telefon och som lägger energi på detaljerna. Rekommenderar dessa varmt både till måleri och kakeluppdrag. Jag har ändvänt Damlex både som UE i mina projekt i arbetet samt tagit in han för privata renoveringsarbeten hemma hos mig/bekanta med fantastiska slutresultat.

Kristoffer B
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Dom har gjort tvättstuga o toalett samt mitt kakel i köket , och hall golvet, jag är hel nöjd med dom och ja rekomenderar dom till alla

Tomas L
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Damlex Kakel o Måleri AB gjorde ett utmärkt arbete i vårt hus! kan varmt rekommendera företaget vidare! Snabba, lyhörda och med kvalité i sitt arbete!

Fredrik E
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Supernöjd med klinkern dom la i båda tvättstuga samt wc. Rekommenderas starkt!

Martin P
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Helt fantastiskt bra! Ivan har gjort ett otroligt bra jobb med allt han har gjort hos oss! Vill verkligen rekommendera honom och Damlex kakel och Måleri AB.

Mårten O
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Har bara gott att säga om Damlex med Ivan i spetsen. För mig helrenovering av badrum. Som det kan vara med badrum så vet man aldrig vad som döljer sig under när man river. I vårt fall fanns några överraskningar;) Trots det löste de allt på ett riktigt bra och smidigt sätt. Jag kan verkligen rekommendera Damlex Kakel o Måleri. Önskar att alla hantverkare kunde jobba på samma sätt! /Mårten

MAJEK B
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

En duktig kakel sättare och samarbetspartner!

Sasa S
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Har totalrenoverat hela huset på tre våningar via företaget är alla golv, väggar och tak revs ut och renoverades samt tre badrum. Blev supernöjd med resultatet. Väldigt effektiva när de jobbar utan att sänka kvalitén. Trevliga och lätta att diskutera med. Kan starkt rekommendera!

Hedin Bil H
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Snabbt och utfört enl. överenskommelse. lätt att få tag på.

Ben M
Skrev om Damlex Kakel o Måleri AB

Proffsigt från första kontakt till uppföljning av val utfört uppdrag. Ska anlita igen.