Läs vad 22 kunder tycker om Damlex Kakel o Måleri AB 2

• 2021-01-23
    Ivan från Damlex Kakel o Måleri AB har kaklat och målat vårt badrum. Vi är väldigt nöjda med resultatet, Ivan var lätt att kommunicera med under hela processen och inkluderade oss kunder i alla val. Mycket professionell och vi är mycket tacksamma för ett fantastiskt resultat, både med plattsättningen och målningen.
  • 2021-01-20
    Ivan är alltid glad och trevlig. Enkel att kommunicera med. Kommer på utsatt tid och jobbar hårt.
  • 2021-01-18
    Vi totalrenoverade ett badrum.

Damlex gjorde allt ytarbete.

Mycket bra och snyggt arbete.

Rekommenderar starkt.
  • 2021-01-15
    Riktigt bra! Anlitat flera gånger för diverse projekt, pålitlig och flexibel men bra fingertoppskänsla. Hade inte anlitat någon annan än Damlex.
    Snabb med återkoppling och uppdaterar än med bilder under projektet gång .
    100% nöjd
    Mvh Per Lindeberg
  • 2021-01-13
    Damlex kakel o måleri är ett grymt företag det fixade mitt badrum och det är mycket korrekta och Ivan styr upp det bra rekommenderas starkt till alla så det är bara att höra av sig till honom.
  • 2020-12-11
    Hjälpsam, noggrann, motiverad och engagerad.
    Ett bra exempel på hantverkare som vi definitivt kommer att anlita igen.
  • 2020-12-09
    Professionellt bemötande och professionellt genomfört arbete. Jag är en riktig perfektionist, så Damlex var dom enda som fick renovera vårat sekelskiftesbadrum. Gråter en skvätt av lycka varje gång jag går in i badrummet. REKOMMENDERAR!!!
  • 2020-12-06
    Dom gjorde det som skulle göras!jätte nöjda
    Hakan W
  • 2020-12-01
    Renovering av toalett och tvättstuga.
    Trevligt bemötande och noggrann.
    Duktigare plattsättare hittar man inte.
    Resultatet är Super!!!

Rekommenderas verkligen!!
  • 2020-12-01
    Superbra på alla sätt! Damlex är snabba, billiga och resultatet blir fantastiskt!

⭐⭐⭐⭐⭐
  • 2020-12-01
    Stort tack för väldigt fint jobb på vårt kontor. Ivan jobbade väldigt snabbt och effektivt med högsta kvalité.

Perfektion!!

Jag kan absolut att rekommendera Ivan till andra som behöver sätta klinker eller kakel😊
  • 2020-12-01
    En pålitlig och bra samarbetspartner som står för sitt ord, svarar i telefon och som lägger energi på detaljerna.
    Rekommenderar dessa varmt både till måleri och kakeluppdrag.

Jag har ändvänt Damlex både som UE i mina projekt i arbetet samt tagit in han för privata renoveringsarbeten hemma hos mig/bekanta med fantastiska slutresultat.
  • 2020-12-01
    Dom har gjort tvättstuga o toalett samt mitt kakel i köket , och hall golvet, jag är hel nöjd med dom och ja rekomenderar dom till alla
  • 2020-12-01
    Damlex Kakel o Måleri AB gjorde ett utmärkt arbete i vårt hus! kan varmt rekommendera företaget vidare!

Snabba, lyhörda och med kvalité i sitt arbete!
  • 2020-10-06
    Supernöjd med klinkern dom la i båda tvättstuga samt wc. Rekommenderas starkt!
    G-Town Bygg AB
  • 2020-09-19
    Helt fantastiskt bra!
    Ivan har gjort ett otroligt bra jobb med allt han har gjort hos oss!
    Vill verkligen rekommendera honom och Damlex kakel och Måleri AB.
  • 2020-09-18
    Har bara gott att säga om Damlex med Ivan i spetsen. För mig helrenovering av badrum. Som det kan vara med badrum så vet man aldrig vad som döljer sig under när man river. I vårt fall fanns några överraskningar;) Trots det löste de allt på ett riktigt bra och smidigt sätt.
    Jag kan verkligen rekommendera Damlex Kakel o Måleri. Önskar att alla hantverkare kunde jobba på samma sätt!
    /Mårten
    Mårten O
  • 2020-09-17
    En duktig kakel sättare och samarbetspartner!
  • 2020-09-17
    Har totalrenoverat hela huset på tre våningar via företaget är alla golv, väggar och tak revs ut och renoverades samt tre badrum. Blev supernöjd med resultatet. Väldigt effektiva när de jobbar utan att sänka kvalitén. Trevliga och lätta att diskutera med. Kan starkt rekommendera!
  • 2020-09-17
    Snabbt och utfört enl. överenskommelse. lätt att få tag på.
  • 2020-09-17
    Är väldigt nöjd med dem 2 badrum jag totalrenoverat och även målat om hela huset både inne och ute hemma hos mig, väldigt lyhörd och kommer gärna med förslag på olika lösningar, vi kan varmt rekommendera detta företag
  • 2020-09-17
    Proffsigt från första kontakt till uppföljning av val utfört uppdrag.
    Ska anlita igen.