Damlex Kakel o Måleri AB

Damlex Kakel o Måleri AB

Välkommen till Damlex Kakel o Måleri AB!

Är det dags att måla om huset? Eller behöver du renovera badrummet? Vi på Damlex Kakel o Måleri AB kan de mesta inom kakel, måleri och hantverk. Vi lyssnar på dig som kund och dina förslag innan vi sätter igång arbetet.

Våra tjänster: Kakel och klinkers, lägga golv, målning, tapetsering, renovera badrum, totalrenovering och mycket mer.

Vi är lösningsorienterade och sätter dig som kund i fokus till 100%.
Våtrumscertifierade genom Byggkeramikrådet!

Läs vad 34 kunder tycker om Damlex Kakel o Måleri AB 2

2022-04-04 Insamlad av företaget
    Ett trevligt företag som sätter kundens önskemål i focus. Fick bra input när jag själv inte visste eller va osäker. Jag bara älskar mitt kaklade badrum. Tusen tack o jag kommer att varmt rekommendera Er☺️
    2022-03-24 Insamlad av företaget
    Kanon fint jobb! Perfekt utfört mycket nöjd👍🏽
    Trevlig personal,flexibla killar.
    2022-03-23 Insamlad av företaget
    Bra service, tillmötesgående och lyhörd för ens idéer samt ger själv väldigt bra tips.
    2022-03-21 Insamlad av företaget
    Vi blev tipsade av ett par kompisar som använt Damlex till flera olika projekt genom åren. Vi är också jättenöjda!
    Vi behövde hjälp att kakla om kök och fixa till lite småsnickerier, vilket dom gjorde hur bra som helst! Det gick snabbt och enkelt och dom löste problem vi inte trodde kunde åtgärdas.
    Rekommenderar starkt!
    Proffsigt och trevligt bemötande
    2022-03-21 Insamlad av företaget
    Vi har haft damlex hjälp med både renovering av badrum och trappa. Båda jobben har blivit bra och vi är mycket nöjda.
    2021-12-16 Insamlad av företaget
    I am impressed with the work done by Damlex kale o mäleri AB. They did total renovation of my apartment. Happy with Quality of work, dedication, project management, communication and pricing as well. I recommend to help them to grow as very hard working team.
    2021-12-15 Insamlad av företaget
    Bra bättre bäst. Har mu gjort ett badrum. Och resultatet hade inte kunnat bli bättre. Raka snygga fina linjer med allt.
    2021-12-13 Insamlad av företaget
    Bra jobbat! Nu är här så fint som planerat.
    Ni kommer att få nästa jobb också.
    2021-11-14 Insamlad av företaget
    Vi är väldigt nöjda med Damlex kakel o Måler AB och deras arbete. Vi har blivit väl mottagna och deras arbete de har genomfört har varit helt fantastiskt, vi är så nöjda!!
    2021-10-25 Insamlad av företaget
    Jättebra firma som hjälp till i vår Bostadsrättsförening med flera projekt!
    2021-10-23 Insamlad av företaget
    Supper nöjd med deras arbetsinsats
    2021-10-23 Insamlad av företaget
    Jàtte professionella und duktiga. Varit super nöjd med dem
    2021-01-23 Insamlad av företaget
    Ivan från Damlex Kakel o Måleri AB har kaklat och målat vårt badrum. Vi är väldigt nöjda med resultatet, Ivan var lätt att kommunicera med under hela processen och inkluderade oss kunder i alla val. Mycket professionell och vi är mycket tacksamma för ett fantastiskt resultat, både med plattsättningen och målningen.
    2021-01-20 Insamlad av företaget
    Ivan är alltid glad och trevlig. Enkel att kommunicera med. Kommer på utsatt tid och jobbar hårt.
    2021-01-18 Insamlad av företaget
    Vi totalrenoverade ett badrum.

Damlex gjorde allt ytarbete.

Mycket bra och snyggt arbete.

Rekommenderar starkt.
    2021-01-15 Insamlad av företaget
    Riktigt bra! Anlitat flera gånger för diverse projekt, pålitlig och flexibel men bra fingertoppskänsla. Hade inte anlitat någon annan än Damlex.
    Snabb med återkoppling och uppdaterar än med bilder under projektet gång .
    100% nöjd
    Mvh Per Lindeberg
    2021-01-13 Insamlad av företaget
    Damlex kakel o måleri är ett grymt företag det fixade mitt badrum och det är mycket korrekta och Ivan styr upp det bra rekommenderas starkt till alla så det är bara att höra av sig till honom.
    2020-12-11 Insamlad av företaget
    Hjälpsam, noggrann, motiverad och engagerad.
    Ett bra exempel på hantverkare som vi definitivt kommer att anlita igen.
    2020-12-09 Insamlad av företaget
    Professionellt bemötande och professionellt genomfört arbete. Jag är en riktig perfektionist, så Damlex var dom enda som fick renovera vårat sekelskiftesbadrum. Gråter en skvätt av lycka varje gång jag går in i badrummet. REKOMMENDERAR!!!
  • Hakan W
    2020-12-06 Insamlad av företaget
    Dom gjorde det som skulle göras!jätte nöjda
    2020-12-01 Insamlad av företaget
    Renovering av toalett och tvättstuga.
    Trevligt bemötande och noggrann.
    Duktigare plattsättare hittar man inte.
    Resultatet är Super!!!

Rekommenderas verkligen!!
    2020-12-01 Insamlad av företaget
    Superbra på alla sätt! Damlex är snabba, billiga och resultatet blir fantastiskt!

⭐⭐⭐⭐⭐
    2020-12-01 Insamlad av företaget
    Stort tack för väldigt fint jobb på vårt kontor. Ivan jobbade väldigt snabbt och effektivt med högsta kvalité.

Perfektion!!

Jag kan absolut att rekommendera Ivan till andra som behöver sätta klinker eller kakel😊
    2020-12-01 Insamlad av företaget
    En pålitlig och bra samarbetspartner som står för sitt ord, svarar i telefon och som lägger energi på detaljerna.
    Rekommenderar dessa varmt både till måleri och kakeluppdrag.

Jag har ändvänt Damlex både som UE i mina projekt i arbetet samt tagit in han för privata renoveringsarbeten hemma hos mig/bekanta med fantastiska slutresultat.
    2020-12-01 Insamlad av företaget
    Dom har gjort tvättstuga o toalett samt mitt kakel i köket , och hall golvet, jag är hel nöjd med dom och ja rekomenderar dom till alla
    2020-12-01 Insamlad av företaget
    Damlex Kakel o Måleri AB gjorde ett utmärkt arbete i vårt hus! kan varmt rekommendera företaget vidare!

Snabba, lyhörda och med kvalité i sitt arbete!
  • G-Town Bygg AB
    2020-10-06 Insamlad av företaget
    Supernöjd med klinkern dom la i båda tvättstuga samt wc. Rekommenderas starkt!
    2020-09-19 Insamlad av företaget
    Helt fantastiskt bra!
    Ivan har gjort ett otroligt bra jobb med allt han har gjort hos oss!
    Vill verkligen rekommendera honom och Damlex kakel och Måleri AB.
  • Mårten O
    2020-09-18 Insamlad av företaget
    Har bara gott att säga om Damlex med Ivan i spetsen. För mig helrenovering av badrum. Som det kan vara med badrum så vet man aldrig vad som döljer sig under när man river. I vårt fall fanns några överraskningar;) Trots det löste de allt på ett riktigt bra och smidigt sätt.
    Jag kan verkligen rekommendera Damlex Kakel o Måleri. Önskar att alla hantverkare kunde jobba på samma sätt!
    /Mårten
  • MAJEK BYGG & ENTREPRENAD
    2020-09-17 Insamlad av företaget
    En duktig kakel sättare och samarbetspartner!
    2020-09-17 Insamlad av företaget
    Har totalrenoverat hela huset på tre våningar via företaget är alla golv, väggar och tak revs ut och renoverades samt tre badrum. Blev supernöjd med resultatet. Väldigt effektiva när de jobbar utan att sänka kvalitén. Trevliga och lätta att diskutera med. Kan starkt rekommendera!
    2020-09-17 Insamlad av företaget
    Snabbt och utfört enl. överenskommelse. lätt att få tag på.
    2020-09-17 Insamlad av företaget
    Proffsigt från första kontakt till uppföljning av val utfört uppdrag.
    Ska anlita igen.