Daneby Glas AB

Daneby Glas AB

Ring 08-758 09 42 www.danebyglas.se
4.4

Daneby Glas är ett familjeföretag med personligt engagemang och stor erfarenhet av glasarbeten.Traditionellt glasmästeri med stor vikt på inredningsglas; duschar, räcken och stänkskydd i kök. Även Inramning, Bilglas, Fönsterrenovering, Energiglas mm.

7 omdömen om Daneby Glas AB

PATRIK ANDREAS A
Skrev om Daneby Glas AB

Vi anlitade dem för ett arbete med glasräcke. Jonas och Fredrik(?) gjorde ett alldeles fantastiskt arbete! De lyssnade på våra behov och kom med bra förslag på lösningar. Dessutom inom angiven tid. Hade det inte varit för bemötandet i butiken (ej ovan nämnda personer) så hade det blivit en stark femma.

Nordiska Inglasningar AB
4.4/5 i betyg av 479 omdömen 4.4 av 479 omdömen

Trevligt bemötande. Inglasningen blev bättre än förväntat. Arbetet var mycket proffsigt utfört. Fanns inget att klaga på. Vi är väldigt n

Fredrik N
Skrev om Daneby Glas AB

Supernöjd från början till slut! Först ett snabbt svar på offertförfrågan på Offerta.se. Bra pris jämfört med andra och sedan ett klanderfritt genomförande där jag inte hade en enda anmärkning av arbetet (och jag är rätt petig av mig).

Jenny N
Skrev om Daneby Glas AB

Jag är väldigt nöjd med kontakten och uppdraget Daneby glas hade med oss. De var väldigt "servicemindade", kunniga, bra att bolla med och pålitliga trots vi bor på ett lite "jobbigare ställe" som kräver båttur, Tranholmen.

Sakkes AB, Stockholm
4.5/5 i betyg av 562 omdömen 4.5 av 562 omdömen

Trevlig bemötande, proffsig, snabb och effektiv. Ordentligt väl planerat i förväg. Vår balkong inglasning blev fantastiskt!

Hélena S
Skrev om Daneby Glas AB

Jag blir alltid trevligt bemött i telefon och ute vid måttagning och montering.Ibland är det svårt att bestämma en exakt tid pga trafiken in från Enebyberg, men de är ofta flexibla.

Karin Z
Skrev om Daneby Glas AB

Trevliga, proffsiga och snabba leveranser.

Markus L
Skrev om Daneby Glas AB

Suveräna! Detaljerad offert med lägsta pris jämfört med en upsjö av andra leverantörer. Snabba och punktliga - levererade alltid på tid. De enstaka fel som gjordes (var en väldigt stor leverans i många omgångar till stort nybygge) rättades till omedelbart och utan någon som helst diskussion. Kan varmt rekommendera dem till alt och alla!

Elin P
Skrev om Daneby Glas AB

Bra bemötande och kommunikation, genomgående trevliga och hjälpsamma. Allt gick väldigt snabbt från beställning till genomfört arbete.