Alla kategorier Glasmästare Stockholms län Danderyd Daneby Glas AB

Daneby Glas AB

Arholmavägen 2, 182 48 Enebyberg — Visa karta

Daneby Glas är ett familjeföretag med personligt engagemang och stor erfarenhet av glasarbeten.Traditionellt glasmästeri med stor vikt på inredningsglas; duschar, räcken och stänkskydd i kök. Även Inramning, Bilglas, Fönsterrenovering, Energiglas mm.

Läs vad 7 kunder tycker om Daneby Glas AB

• Patrik A
    Patrik A skrev om Daneby Glas AB
    Vi anlitade dem för ett arbete med glasräcke. Jonas och Fredrik(?) gjorde ett alldeles fantastiskt arbete! De lyssnade på våra behov och kom med bra förslag på lösningar. Dessutom inom angiven tid. Hade det inte varit för bemötandet i butiken (ej ovan nämnda personer) så hade det blivit en stark femma. Läs mer
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Daneby Glas AB
    Supernöjd från början till slut! Först ett snabbt svar på offertförfrågan på Offerta.se. Bra pris jämfört med andra och sedan ett klanderfritt genomförande där jag inte hade en enda anmärkning av arbetet (och jag är rätt petig av mig). Läs mer
  • Jenny N
    Jenny N skrev om Daneby Glas AB
    Jag är väldigt nöjd med kontakten och uppdraget Daneby glas hade med oss.
    De var väldigt "servicemindade", kunniga, bra att bolla med och pålitliga trots vi bor på ett lite "jobbigare ställe" som kräver båttur, Tranholmen. Läs mer
  • Hélena S
    Hélena S skrev om Daneby Glas AB
    Jag blir alltid trevligt bemött i telefon och ute vid måttagning och montering.Ibland är det svårt att bestämma en exakt tid pga trafiken in från Enebyberg, men de är ofta flexibla. Läs mer
  • Karin Z
    Karin Z skrev om Daneby Glas AB
    Trevliga, proffsiga och snabba leveranser. Läs mer
  • Markus L
    Markus L skrev om Daneby Glas AB
    Suveräna! Detaljerad offert med lägsta pris jämfört med en upsjö av andra leverantörer. Snabba och punktliga - levererade alltid på tid. De enstaka fel som gjordes (var en väldigt stor leverans i många omgångar till stort nybygge) rättades till omedelbart och utan någon som helst diskussion. Kan varmt rekommendera dem till alt och alla! Läs mer
  • Elin P
    Elin P skrev om Daneby Glas AB
    Bra bemötande och kommunikation, genomgående trevliga och hjälpsamma. Allt gick väldigt snabbt från beställning till genomfört arbete. Läs mer