Nordiska Inglasningar AB

Gjuterivägen 13, 168 67 Bromma — Visa karta

Välkommen till Nordiska Inglasningar!

Vi levererar högklassiga och skräddarsydda inglasningar av balkonger för dig som privatperson såväl som fastighetsägare.

Behöver du hjälp snabbt? Vi håller korta leveranstider och genom stora råvaruinköp kan vi dessutom erbjuda dig som kund ett bra pris. Vi levererar allt från enklare inglasningar med väderskydd som fokus, till mer omfattande uterum. Hos oss på Nordiska Inglasningar har vi certifierad och utbildad personal som monterar tryggt och barnsäkert.

Varmt välkommen att boka ett gratis hembesök när du känner för en inglasad balkong som förlänger sommaren.

Läs vad 49 kunder tycker om Nordiska Inglasningar AB

• 2020-09-19

Namir S skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Inglasningen av vår uterum är vi jättenöjda med, det blev lite justeringar som behövdes åtgärdas i efterhand men de har tagits omhand. Säljaren vi hade kontakt med var mycket trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • Lars P

2020-09-18

Lars P skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Köpte balkonginglasning för 19m2. Mina förväntningar var ett stabilt och hållbart inglasningssystem som skulle vara hållbart över tid. Jag tycker att vi fick precis det vi förväntade oss. Bemötandet både av monteringspersonal och serviceavdelning har varit mycket proffsigt. Sammanfattningsvis så kan man bara buga för ett gediget arbete utfört med stor noggrannhet. Läs mer
  • 2020-09-13

Cecilia M skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Snygg balkonginglasning som utfördes av snabba och kunniga installatörer.

Vi är mycket nöjda med köpet.
    Både före, under och efter installationen. Läs mer
    2020-09-17 Christoffer K svarar Cecilia M

• 2020-09-06

Kalle L skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Jag har precis fått min balkong inglasad och är så nöjd!

I måndags kom tre killar och jobbade intensivt hela dagen, liksom i onsdags och fredags. Varje dag la de ut papper för att inte smutsa ner i lägenheten och de dammsög efter sig varje gång de varit här.

Killarna var artiga och trevliga och resultatet blev precis så bra som jag hade önskat! Jag fick finfina instruktioner hur allt funkar så jag har endast positiv feedback att ge.

Jag sitter just nu på min balkong och njuter av att vara ett snäpp närmre Mälaren! Läs mer
    2020-09-17 Christoffer K svarar Kalle L

• 2020-09-03

CHRISTIAN E skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Det här skulle kunna vara en riktigt bra produkt, om de hade kunnat leverera på samma nivå som de marknadsför sig.

För strax över ett år sedan beställde vi en inglasning/uterum av Nordiska inglasningar. Efter montering lutade glasväggen, det fanns vassa kanter på plåtarna, plåtarna var inte tillräckligt långa för att nå från golv till tak, trots att Nordiska sålt in en skräddarsydd lösning. Dessa plåtar är nu istället förlängda med silikon. Glasväggen är numera lodrät och de vassa kanterna är borta efter totalt 9 besök av Nordiskas hantverkare. Dock släpper inglasningen fortfarande in vatten från ett hörn när det regnar och blåser ute.

För oss har det här kostat mycket tid och energi med reklamationer och mejlkorrespondens fram och tillbaka med säljare, produktionschef och VD. Som grädde på moset fick jag dessutom ett adresserat reklamutskick nu i veckan från just Nordiska inglasningar som informerade om att de kommer komma till vår förening med sin demobil och demonstrera inglasningar/uterum. Säkert bara ett ärligt misstag men såklart något provocerande efter allt vi varit igenom... Läs mer
    2020-09-17 Christoffer K svarar CHRISTIAN E
    Hej Sandra & Christian,

Det är väldigt tråkigt att du inte är nöjd med oss som leverantör och vi har faktiskt aldrig upplevt något liknande fall som detta tidigare. Jag tar verkligen till mig allt du säger och vi rannsakar oss själva hela tiden för att se om vi brustit i våra rutiner eller i den produkt vi levererat.

Att vi skulle ha gett en rabatt vid försäljningstillfället för en recension på nätet låter i mina öron som försäljningschef både orimligt och helt osannolikt.

Skulle vi inte leva upp till kundens förväntningar så som utlovat så skulle vi i slutändan ändå få en recension som denna (trots den rabatt du påstår dig ha fått) och det vore pengar i sjön för oss att arbeta på det viset. Nöjda kunder lämnar bra recensioner gratis och vi strävar därför alltid mot att överträffa kundens förväntningar.

Det är alltså uppenbart att varken vi eller andra aktörer arbetar på det viset eller har någon som helst vinning i att skänka bort pengar eller arbeta med ohederliga metoder.

Beträffande ert ärende så var det så pass mycket turer med olika ”fel” som vi försökte tillmötesgå och anpassa efter era krav. Det var det ena felet efter det andra och tillslut ville ni att vi skulle reparera hela eran balkong som hade dålig betong och släppte igenom fukt. Tillslut fick vi nog och ålade er att ta in en oberoende besiktningsman för att kontrollera vårt arbete och den produkt vi levererat. Att underhålla betongen och balkongen i sig är en fråga för er förening och något helt annat än att köpa en inglasning.

Besiktningen utfördes och blev godkänd varefter vi var behjälpliga att åtgärda några mindre kosmetiska brister för god ton skull, helt utan att ta betalt för någon av alla gånger vi varit hos er. Det kan påtalas att även besiktningsmannen inte alls förstod vad betongen i er balkong hade med oss som leverantör av inglasningar att göra.

I och med detta trodde vi att allt var klart med er…Tills det dök upp att ni därefter?! anmält oss till allmänna reklamationsnämnden och vill ha alla pengar tillbaka..

Även nämnden ansåg, precis som besiktningsmannen, att vi inte gjort något fel i vår leverans:
    Citerat från nämndes beslut:
    ” Utöver nu behandlade fel har Sandra Karlsson i nämnden påtalat andra brister i entreprenaden. Då hon inte åberopat någon utredning som stödjer att det i dessa fall är fråga om fel i tjänsten, ska hennes krav i denna del avslås.”
    ”Med hänsyn till att företaget före besiktningen åtog sig att avhjälpa påtalade mindre fel i entreprenaden och det endast är sådana som redovisas i besiktningsprotokollet, har Sandra Karlsson inte rätt till ersättning för besiktningskostnaden. Även i denna del ska hennes krav därför avslås.”

Utfallet från nämnden kom 2020-09-03 och du har skrivit denna recension samma dag som du fick avslaget.
    Sandra K gillar detta
  • Sandra K

2020-09-03

Sandra K skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Nordiska inglasningar säljer och marknadsför troligtvis den bästa uterumslösningen på marknaden som dessutom är helt skräddarsydd efter vår balkong, om de nu hade kunnat leverera vad de säljer. Vi fastnade för det dyrare alternativet vår/höst eftersom vi ville kunna nyttja balkongen så mycket som möjligt. Vi fick ett reducerat pris jämfört med vad det ”egentligen” kostade, men då fick vi lova att ge dem en bra recension på nätet. Här borde kanske våra varningsklockor ringt?!

Monteringsdag bokades in med en dag extra i fall det skulle dra ut på tiden. Efter montering lutade hela glaspartiet nästan en hel centimeter per meter, det fanns vassa kanter på plåtarna, de skräddarsydda plåtarna längs fasaden var skarvade, eftersom deras maskin endast kan bocka plåtar som är 2,5 meter. Dessutom hade sidofönstret, som var måttanpassat efter vår balkong, fel vinklar som inte helt följer balkongens vinklar.
    Nordiska inglasningar har åtgärdat många fel och rätat upp glasväggen efter att vi reklamerat det men det har kostat oss mycket tid, totalt 9 tillfällen med montering och åtgärder samt en oberoende besiktningsman. Det som återstår nu är ett fuktinsläpp som besiktningsmannen påpekat, som Nordiska nu sagt att de inte kan lösa.
    Nu har vi lämnat vår recension och har du läst ända hit kan det vara värt att kolla igenom övriga recensioner. Läs mer
    2020-09-17 Christoffer K svarar Sandra K
    Hej Sandra & Christian,

Citerat från nämndes beslut:

• 2020-08-12

Jacob S skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Vi har glasat in en balkong med Nordiska Inglasningar och är mycket nöjda med resultatet. Vi kommer med glädje använda balkongen mycket från tidig vår till sen höst. Det som drar ned betyget till en fyra är att vi hela tiden blev lovade att företaget skulle återkomma inom en viss tid (oftast förvånansvärt snart), men att denna tid alltid överskreds med några dagar eller någon vecka. Bättre att inte lova så korta ledtider, tid från beställning till leverans är kort ändå. Läs mer
    2020-08-13 Christoffer K svarar Jacob S
    Hej Jacob,

Tack för att du tar dig tiden att rekommendera oss. Jag har tagit ett snack med alla som varit inblandade i din order att framåt är det viktigt att säga lite längre ledtider än vad verkligheten faktisk är, detta för att ha marginal om något oväntat händer.

Super kul att du är nöjd och njut nu av ditt nya uterum!

Skulle det vara något så är du varmt välkommen att ringa mig igen.

Christoffer Kun
  • 2020-07-22

MOHAMMED E skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Nordiska Inglasningar med polska arbetare som är Väldigt bråttom bråttom !Vårdslöshet och falska löften efter betalning .Det finns mycket installationsfel med dåligt kunskapen (problem med vattenläckage , slarvig med isolering , lossnar hjulen mm

nu är inte det här ett rasistiskt påhopp på dina anställda utan på deras undermåligt utförda jobb. En hantverkare ska kunna sin sak och inte lämna backjobb efter sig.

Montering mars 2020 Läs mer
    2020-07-27 Christoffer K svarar MOHAMMED E
    Hej Mohammed,

Vi har medarbetare som kommer från Polen, Ungern, Chile, Sverige, Finland, Eritrea så förstår inte vad det skulle vara för negativt.

Det är tråkigt det du skriver och så skall det absolut inte vara.

Vi strävar alltid efter nöjda kunder så även här. Vi kommer självklart ordna allt hos dig så att du blir nöjd med båda produkten och installationen.

Önskar dig en trevlig kväll och tack för att du lyfter detta när det har gott tokigt.
    Christoffer K, MOHAMMED E gillar detta
  • 2020-05-29

Micaela E skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Jag valde att få min balkong inglasad och isolerad. Bemötandet av både säljaren och övriga representanter för företaget har varit toppen och så proffsigt.
    Jag är så nöjd med resultatet och kan varmt rekommendera Nordiska Inglasningar AB om ni funderar på att få er balkong inglasad. Läs mer
    2020-09-04 Christoffer K svarar Micaela E
    Hej Micaela E,

• 2020-05-27

Birgitta L skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Vi köpte ”vår o höst” inglasning. Vi blev mkt bra bemötta av företaget. Våra förväntningar på inglasningen blev infriade. Vi ville få ett extra rum att utnyttja o så blev det. Hoppas att vi kommer att uppleva det även under hösten. Vi tycker att företaget har levt upp till våra förväntningar. Vi är jättenöjda med vårt val av inglasningen o med Nordiska Inglasningar AB som utfört arbetet. Kan rekommendera företaget till dom som planerar att glasa in sin balkong. Läs mer
    2020-09-04 Christoffer K svarar Birgitta L

• 2020-05-20

JOHN H skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Bra produkt i grunden, men irriterande rabattsystem och löjeväckande reklamutskick.

Vi glasade in 3.6meter med "förlängd sommar" och betalade 48000kr istället för listpriset på ca 72000kr. Grannen fick betala mer, så se till att förhandla.

Vi hade problem med vattenläckage, men det kom de hit och åtgärdade snabbt.

Ett år efter installationen kom en faktura på 5500kr för bygglov vilket skulle ingå enligt offert, fult gjort!

Det positiva är att de nu kontaktat mig och genuint verkar intresserade av att ta till sig av kritiken och lära sig av den, så det finns potential.

Tillägg efter drygt ett år:
    Det har nu läckt in flera gånger, och de har skickat hit reparatör som trots två försök inte lyckats åtgärda läckan. Reparatören har dessutom varit ganska otrevlig vid besöken, och talar inte svenska.

Jag anmälde i våras deras annonsblad till reklamombudsmannen, och de har därför nu blivit fällda för vilseledande marknadsföring. De valde att inte bemöta kritiken som riktats mot dem. Läs mer
    2020-09-04 Christoffer K svarar JOHN H

Christoffer K, MOHAMMED E gillar detta
  • 2020-05-06

Einar S skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Till vår nya Bostadsrätt valde vi Nordiska Inglasningar AB för att göra vår balkong till ett extra uterum. En svensk kvalitets produkt som verkligen motsvarat våra förväntningar. Ett suveränt engagemang av säljare ock kunniga montörer från första möte till färdigställd inglasning. Då vi haft frågor eller behövt göra någon smärre justering har återkopplingen varit blixtsnabb och åtgärdats omedelbart.
    Vi är supernöjda och kan verkligen rekommendera Nordiska Inglasningar AB. Läs mer
    2020-09-04 Christoffer K svarar Einar S

• 2019-12-10

Magnus W skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Glasade in vår balkong med fantastiskt resultat. Väldigt fin service från säljare till montörer. Montörerna gjorde ett fantastiskt fint jobb och var väldigt noggranna.
    Visade sig efter putsning att ett av glasen hade en repa. Ringde samma kväll till säljaren. Blev kontaktad omedelbart från Nordiska inglasningar som bokade en tid 2 dagar senare för byte av glaset. Mycket professionellt skött och jag kan verkligen rekommendera Nordiska inglasningar. Läs mer
    2020-09-04 Christoffer K svarar Magnus W

• 2019-09-28

Sigrid S skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Jag beställde inglasning av min balkong och jag är jättenöjd med detta.
    Snabb leverans och monteringen gjordes på en halv dag av tre duktiga montörer.
    Allt fungerar perfekt. Läs mer
    2019-10-03 Christoffer K svarar Sigrid S
    Tack för att du har tagit dig tiden att recensera oss! Det värmer
  • 2019-09-24

Monika M skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Inglasat balkong/uterum. Bra information, tips och råd. Professionellt genomförande. Aktsam om övriga lägenheten och städade efter sig. Fick hjälp med matta på golvet.
    En sak kvar, orsak motsträvig granne som nu flyttat. En plåt skall sättas fast och tillgång till balkong våningen ovanför är nu fixat via nye grannen, blir 4/10. Läs mer
    2020-09-04 Christoffer K svarar Monika M

• 2019-09-24

Bo Rolf Valter J skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Vi är väldigt nöjda med vårt val av leverantör. Allt fungerade perfekt som säljaren lovat. Vi är imponerade över den höga kvaliten och att det blev så tätt. Vi har nu inrett balkongen och behöver inte vara oroliga för fukt.
    Vi rekommenderar Nordiska Inglasningar till alla som behöver inglasningar. Läs mer
    2020-09-04 Christoffer K svarar Bo Rolf Valter J

Berit S skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Inglasning av balkong.
    Bra
    Lite lång väntan på bygglov, inte företagets fel
    Är mkt nöjd med min ”nya” balkong
    Som har blivit som ett uterum Läs mer
    2020-09-04 Christoffer K svarar Berit S

Khatuna G skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Jag har glassade in balkongen. Arbetet utfördes snabbt och bra utan störningar för dom boende.
    Balkongerna blev bättre och vackrare än jag kunde föreställa mig. Läs mer
    2020-09-04 Christoffer K svarar Khatuna G

Liza R skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Hejsan.
    Jag beställde balkonginglasning. Först fick jag en trevlig bemötante och fin presentation där fanns all information som man behöver. Därefter ganska bra team som kommit överens med mig per telefon vilken dag skulle de montera allt. De kom och fixade allt snabbt och utan några problem, och även städat efter sig. Jag kan säga att det var fantastiskt jobb och är mycket nöjd med kontakten och beställningen:)
    Mvh,
    Liza Läs mer
    2020-09-04 Christoffer K svarar Liza R

• 2019-09-22

Mehdi Rajabzadeh T skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Alt var helt ok men lite bris på kommunikation bara. Läs mer
    2020-09-04 Christoffer K svarar Mehdi Rajabzadeh T

• 2019-09-21

Jesper Andreas E skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Jag är mycket nöjd med allt från första träff till färdiginstallerad inglasning, inklusive hjälp med bygglov. Bra jobbat Nordiska Inglasningar! Läs mer
    2020-09-04 Christoffer K svarar Jesper Andreas E

• 2019-09-21

Ulf lennart L skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Vårt nya uterum blev en succé. Vi kan varmt rekommendera Nordiska Inglasningar som gjorde ett utmärkt jobb alltifrån första kontakten med säljaren till färdigmonterad helhetslösning. En lyckad investering! Läs mer
    2020-09-04 Christoffer K svarar Ulf lennart L

Elez N skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Tog tre offerter för vår inglasning och bägge var snäppet billigare än Nordiska. Men efter jag fick träffa säljaren vid namnet Francisco var inget tvekan att det blir de. En super säljare 🔝

Tre veckor efter knackade byggherrar och inglasade färdigt min balkong på ca 5 timmar.

Nu i höstrusket leker jag med mina på balkongen och njuter av det sista av solstrålar.

NÖJD KUND PÅ ALLA SÄTT 🙏 Läs mer
    2020-09-04 Christoffer K svarar Elez N
    Hej Elez,

Tack för att du tagit dig tiden att recensera oss.

Vi är tacksamma att du gav oss Nordiska Inglasningar äran och förtroendet utav 3 leverantörer att få förvandla din balkong till ett riktigt uterum.

3 veckor från beställning till färdig balkong, jag själv är imponerad :)

Fanatiskt att ha en nöjd kund på alla sätt och vis! :D

Niklas S skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Jag letade efter en inglasning så jag ringde och bokade tid. Säljaren var kunnig och förklarade noga alternativen och skillnaderna jämfört med andra tillverkare.
    De hjälpte till i hela kedjan, även om handlingarna till bygglovet strulade p.g.a leverantören med försening som följd så är jag nöjd med servicen.
    Monteringen gick på en dag och montörerna var väldigt professionella.
    Jag är väldigt nöjd med min inglasning! Det är snyggt, känns gediget och inget glipar eller avviker. En mycket högre kvalitet än vad jag tittat på tidigare.
    Prisvärt trots något högre kostnad. Läs mer
    2020-09-04 Christoffer K svarar Niklas S
    Hej Niklas,

Tack för att du tagit dig tiden att recensera oss.

Vi är tacksamma att du gav oss Nordiska Inglasningar äran och förtroendet att få förvandla din balkong till ett riktigt uterum.

Vi tar till oss kritiken kring bygglov och vi har tagit upp det internt för att allt skall flyta på som rinnande vatten.

Det stämmer vi ligger lite högre i pris men vi är väldigt prisvärda och man får lite vad man betalar för.

Återigen tack för dina fina ord!

Inger J skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Jag är mycket nöjd med inglasningen av min balkong som Nordiska inglasningar stått för. Att ifrån en mycket sympatisk, kunnig men inte påträngande säljare till duktiga, vänliga installatörer som gjorde att resultatet blev utmärkt. Jag trivs verkligen med mitt " extrarum". Läs mer
    2020-09-17 Christoffer K svarar Inger J

Mikael skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Mycket bra bemötande i hela processen, tänk att sitta ute. Fast man är inne i vinter😃😎. En självklar investering på ålderns höst. Läs mer
    2020-09-17 Christoffer K svarar Mikael

• 2019-09-19

Birgitta L skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Vi är väldigt nöjda med inglasningen, vår och höst glas. Det gick fort och smidigt. Bra information av försäljaren.
    Enda nackdelen var att man inte kunde prata med montörerna. Nu ska vi njuta av hösten på balkongen. Läs mer
    2020-09-17 Christoffer K svarar Birgitta L

• 2019-09-19

Hannah L skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Jag glasade in min lilla balkong,
    Blev jättebra bemött & fick en jättebra genomgång där dom till & med kom hem till mig.
    Är jättenöjd med resultatet & kan njuta av min lilla numera varmare balkong :) Läs mer
    2020-09-17 Christoffer K svarar Hannah L

• 2019-09-18

Hans H skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Vi beställde inglasning av balkongen som vi är jättenöjda med. Vi tycker att både
    säljare o monteringspersonalen har gjort
    Sitt arbete mycket bra.
    Hans H Läs mer
    2020-09-17 Christoffer K svarar Hans H

Anna-Karin A skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Vi är väldigt nöjda med vår inglasning med Nordiska inglasningar! Inte bara är resultatet väldigt bra, men också bemötande, kommunikation och genomförande var otroligt proffsigt och smidigt. Snabbt gick det också – både leverans och installation! Läs mer
    2020-09-17 Christoffer K svarar Anna-Karin A

• Chatarina S

2019-09-16

Chatarina S skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Proffsigt bemötande, korrekta handlingar i samband med bygglov, trevliga vid kontakter och nöjd med resultatet. Läs mer
    2020-09-17 Christoffer K svarar Chatarina S

Pia H skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Vi trodde vi köpte en Balkonginglasning.....Vi köpte ett uterum.

Så fort vi får en möjlighet är vi i vårt fina uterum. Det är så robust och väl genomtänkt känns verkligen gediget. Man kan inte få det bättre.

Vi har blivit väldigt bra bemött av företaget. En av de bästa företagskontakter vi har haft.

Vi förväntade oss inte detta härliga uterum. Inget regnvatten kommer in, ljudisolerat, ljust och fint....

Vi är så nöjda.

Jag anser att alla som skall glasa in sina balkonger skaffar detta underbara uterum Läs mer
    2020-09-17 Christoffer K svarar Pia H

Anders S skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Bra råd, snabb montering och vipps fick jag ett extra rum. Mycket nöjd med allt från beställning till färdigt. Läs mer
    2020-09-17 Christoffer K svarar Anders S

• 2019-09-14

Eva K skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Balkonginglasning.
    Bra bemötande. Dock blev undre rutorna inte som avtalat.
    Är dock nöjda med resultatet. Läs mer
    2020-09-17 Christoffer K svarar Eva K

• 2019-09-13

Andreas F skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Mycket bra kvalitet och ljudisolering överlag. Dock bör snöret som öppnar upp fönstret åtgärdas med ett starkare snöre då det går sönder efter en tid. Läs mer
    2020-09-17 Christoffer K svarar Andreas F

Anders F skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Vi köpte inglasning av vår balkong som är ca 2,5x3,5 meter. Vi fick bra och korrekt information av säljaren. Installationen gick snabbt och smidigt och var klar under dagen. Sammantaget tycker vi att inglasningen blev ett lyft för vår lägenhet Läs mer
    2020-09-17 Christoffer K svarar Anders F

Joakim R skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Är grymt nöjd med vårt nya uterum!
    Har erfarenhet av balkonginglasningar tidigare där man förväntar sig att det inte ska kärva, inte regna och blåsa in, vilket tyvärr är standard..

Nordiska Inglasningar har utvecklat sitt system otroligt smart och underhållsfritt. Helt klart värt att ta den mest isolerande varianten.

Över förväntan!
    Tack återigen!

Joakim Rydén Läs mer
    2020-09-17 Christoffer K svarar Joakim R

Afsaneh Y skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Vi fick bra bemötande och hjälp för inläsning av balkongen. Värmt rekommenderas. Läs mer
    2020-09-17 Christoffer K svarar Afsaneh Y

• Rikard L

2019-08-29

Rikard L skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Prisvärd inglasning av balkongen, som jag dock hellre kallar ett uterum. Läs mer
    2020-09-17 Christoffer K svarar Rikard L

• 2019-08-27

Saniye T skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Balkonginglasning. Snabbt och bra bemötande. Läs mer
    2020-09-17 Christoffer K svarar Saniye T

• 2019-08-24

Håkan G skrev om Nordiska Inglasningar AB
    När vi våren 2019 köpte lägenhet hade bostadsrättsföreningen tagit fram ett specialavtal med extra bra priser för inglasning av balkongerna och vi kontaktade Nordiska Inglasningar direkt och fick direkt all information vi behövde + kunde åka ut till deras visningsvagn och titta + känna på konstruktionen "på riktigt".

Vi har hela vägen fått klara svar och har blivit väldigt bra bemötta. Läs mer
    2020-09-17 Christoffer K svarar Håkan G

• Lena I

2019-08-24

Lena I skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Jag köpte en Inglasning som alla profiler går att öppna upp.
    Jag fick hela tiden under processen ett mycket bra bemötande på alla sätt.
    Alla mina förväntningar levdes upptill fullo.Jag fick en Inglasning som jag kan öppna överallt.,så i sommar har jag kunnat sola som vanligt och njuta på min balkong.
    Proffsigt uppförande på alla sätt! Läs mer
    2020-09-17 Christoffer K svarar Lena I

• 2019-08-23

Alexandra T skrev om Nordiska Inglasningar AB
    seriöst företag som håller vad dem lovar.
    Tid från möte till leverans gick snabbt och smidigt! Mycket nöjd Läs mer
    2020-09-17 Christoffer K svarar Alexandra T

• 2019-08-07

Frida H skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Bra och proffsigt bemötande.
    Bra information om varan.
    God kvalité och jättenöjd med resultat samt installation. Läs mer
    2020-09-17 Christoffer K svarar Frida H

• 2019-08-02

Peter N skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Jag köpte inglasning av en mindre balkong och är mycket nöjd med såväl arbetets genomförande som resultat och kvalitet.
    Har nu betydligt mer nytta av min balkong.
    Jag kan rekommendera Nordiska Inglasningar. Läs mer
    2020-09-17 Christoffer K svarar Peter N

• 2019-08-02

Stig L skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Jag valde det andra alternativet av inglasning höst tror jag att det heter.Det verkar svara upp till mina förväntningar.Företagets representanter har jag bara positiva erfarenheter av.Jag har visat min balkong för några grannar,och rekommenderat er.Jag riktigt nöjd. Läs mer
    2020-09-17 Christoffer K svarar Stig L

• 2019-08-01

Ulla I skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Inglasning av balkong. Vi blev bemötta på bästa sett från försäljare till de som monterade. Allt gick fort och smidigt över förväntan. Spännande att se hur balkongen fungerar i vinterkylan. Läs mer
    2020-09-17 Christoffer K svarar Ulla I

• Daniel G

2019-07-24

Daniel G skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Jag är styrelse ledamot på BRF Gästsalen 1 2 3 och vi har precis blivit klara med projekt "INGLASNING".

Jag var huvudman inom detta projekt och efter att jobbat länge och intensivt för att hitta det bästa alternativet för en förening av vår storlek (157 bostäder) blev Nordiska inglasningar det sjävklara allternativet.

Vi var även i kontakt med Lumon och andra inglasningsföretag men valet blev Nordiska inglasningar. Jag är både glad och underlättad nu när detta stora projekt är över då responsen från föreningsmedlemmar varit enormt positiv.

Företaget Nordiska inglasningar var både effektiva och professionella vilket underlättade då vissa personer inom föreningen är inte så lätta att handskas med av diverse anledningar.

Projektledaren var Christoffer Kun och jag kan med ett klart samvete rekommendera detta företag. Läs mer
    2020-09-09 Christoffer K svarar Daniel G
    Hej Daniel,

Tack så mycket för dem varma orden Daniel :).

Jag kan inget annat än att säga att det har varit en fantastisk resa detta inglasning projekt där vi nu har glasat in ett 40-tal men flera beställningar som kommer.

Du är en fantastiskt person och vi gjorde detta extremt bra tillsammans. Jag är även glad att det varit enormt positivt från medlemmarna som givit oss förtroendet att förvandla deras balkong till ett fantastiskt uterum som förlänger balkongsäsongen från tidigt vår till sen höst i vissa fall med en värmekälla även längre än så!

Tack själv Daniel och all lycka med skolan du planerar att öppna!

Mycket varma hälsningar,
    Christoffer Kun
  • 2019-07-18

Lisbeth G skrev om Nordiska Inglasningar AB
    Mycket nöjda med arbetet från Nordiska Inglasningar.
    Säljaren var inte bara trevlig utan även
    Mycket engagerad, kunnig och noga med att alla förstod vad man köpte.
    Arbetet gick galant och snabbt.
    Resultatet är över förväntan. Läs mer
    2020-09-09 Christoffer K svarar Lisbeth G
    Hej Lisbeth,

Ursäkta sent svar!

Du är vår absolut första reco, tack för att du tagit dig tiden att recensera oss!

Vad roligt att du är nöjd med arbetet och att säljaren har levt upp till den standaren vi försöker hålla med både kunskap, engagemang och att vi noga förklarar hur processen kommer att gå till men framförallt så att man vet vad man köper.

En inglasning är inte bara en inglasning längre, det är här vår stora utmaning ligger att verkligen nå fram till våra kunder och förklara skillnaderna på en traditionell inglasning och ett riktigt uterum från nordiska inglasningar.

Det finns inget som gör mig mer glad än när vi överträffar våra kunders förväntningar!

Tack återigen och njut av ditt extra rum, inne fast ute! :)

Gjuterivägen 13, 168 67 Bromma