Danidos AB

Södra Vägen 19, 411 35 Göteborg — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Danidos AB

• Erik
    Erik skrev om Danidos AB
    Riktigt kass service. 25 minuters väntan på att få beställa en öl i baren är sjukt dåligt.
    De svarar inte på mail heller.
    Nä, bättre att gå till någon restaurang i korsningen Berzeligatan/Sten sturegatan (vid scandinavium) inte mer än 300 meter, men långt bättre mat, service och atmosfär.
  • Alexander W
    Alexander W skrev om Danidos AB
    Guldläge om man vill få i sig en bit mat innan man ska på Bio då restaurangen delar lokal med SF Bergakungen här i Göteborg. Jag var där med sambo och två vänner häromdagen och det var ganska lite gäster där just då utan det var faktiskt mer personal än gäster till slut när vi satt där. Maten tycker jag var helt ok för pengarna men servicen var det värsta jag varit med om på länge.
    Tog lång tid innan man fick beställa och när vi sen fick maten beställde vi in två nya öl. Dessa kom aldrig, jag försökte 2-3 gånger påkalla någon ur personalen genom att vinka lite men det uppmärksammades aldrig. När vi bad om notan frågade servitören om vi fått våra öl som vi beställde, lite sent att fråga då. När vi väl fått notan tog det ca 10 minuter innan dom kom och tog vår betalning och då var det efter att vi ropat dit dom och sa att vi ville betala.
    God mat men USEL service.

Södra Vägen 19, 411 35 Göteborg