Alla kategorier Snickare Skåne Vellinge Danska Trappor AB

Läs vad 7 kunder tycker om Danska Trappor AB

• Andreas F skrev om Danska Trappor AB
    Jättefint trappa. Funkade jättebra. Läs mer
  • Johan D skrev om Danska Trappor AB
    Otroligt nöjd med vår nya trappa. Bra service under hela processen. Kan varmt rekommendera Danska Trappor! Läs mer
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Danska Trappor AB
    Jättefin trappa, bra service, hölt utlåvad leveranstid. Läs mer
  • Emma F skrev om Danska Trappor AB
    Vi är super nöjda med Danska trappor! Super service genom hela processen, från idé till att trappan stod klar i vårt hus. Trappan känns som en riktig design trappa. Vi kommer verkligen rekommendera Danska Trappor till andra! Läs mer
  • Joakim G skrev om Danska Trappor AB
    Otroligt oseriösa! Köp inte din trappa från danska trappor!
    8 veckor försenad trappa, ingen kompensation för förseningar! Kräver sedan att hela beloppet för trappan ska betalas in, annars skickar dom inte trappan. Fast man lagt handpenning vid beställning.
    Detta företaget borde inte få finnas på marknaden! Läs mer
  • Patrik A
    Patrik A skrev om Danska Trappor AB
    Vilket jävla skit företag rent ut sagt
    Först slarvar dom bort min orderbekräftelse
    När dom säger att dom inte fått den ber jag dom skicka en ny. Då skickar dom den den jag skrivit på som dom säger dom inte fått
    Världsrekord nu har det gått 12 veckor och inget räcke Ennu
    Svarar i telefonen och säger att dom ska se vad som händer men hör inte av sig . Jag skickar mail svarar som snabbast efter en vecka trots jag mailar varje dag . Frågar om dom kan göra något på priset eftersom dom behandlat mej som skit svarar inte
    Otrevlig och hans svenska är värre en Jag är på väg! Jag vet inte vad jag ska säga sådana här företag borde inte få finnas på marknaden Läs mer
    Mikael M, Maria V gillar detta
  • Linda A
    Linda A skrev om Danska Trappor AB
    René Madsen hjälpte oss rita, planera och bygga en vindstrappa i vårt 20-tals hus under 2011. Resultatet blev otroligt bra och prisvärt. Han skötte dessutom återställning av väggar och golv exemplariskt. Kan med gott samvete rekommendera honom! Läs mer

Ekonomigatan 4, 21613, Malmö