Davids Radio & Tv i Varberg AB

1.8

5 omdömen om Davids Radio & Tv i Varberg AB

Emre A
Skrev om Davids Radio & Tv i Varberg AB

Dålig kundservice! Jag som kund fick kämpa i 1vecka för att få status och återköp på varan jag skickat tillbaka! Snacka om bortkastad tid och pengar!

Leonard K
Skrev om Davids Radio & Tv i Varberg AB

(Detta är en recension av webbbutiken, ej den fysiska butiken) David.se är ett ypperligt exempel på när en mindre aktör briljerar över sina större konkurrenter. Utan att gå in i detalj så visade Davids.se bevis på grym kundvård och flexibilitet rörande en produkt där tillverkaren Harman Kardon vägrade ta sitt ansvar. Stort tack till Ulf på Davids och även till butiken Lars Bengtsson i Stockholm (som ingår i samma nätverk som Davids) för all hjälp.

Josefine C
Skrev om Davids Radio & Tv i Varberg AB

Vi har haft problem med vår tv och fått otroligt dålig service. Vi har själva varit tvugna att ligga på gång på gång för att få tillbaka vår tv. Köp tv någon annanstans

Hannes E
Skrev om Davids Radio & Tv i Varberg AB

Svinigt dyrt men verkar ändå gå runt? Märkligt!

Stefan S
Skrev om Davids Radio & Tv i Varberg AB

Kan du hålla dig ifrån denna affär så bör du göra det. Visserligen välvårdad butik. Men allvarlig vad är det för personal som jobbar där. Otrevliga. Säljer enbart ett abonnemang på telefoner. Dåligt utbud på mobiler. Dyra tv-apparater. Ägaren har säkert en massa hitec hemma som vi kunder fått betal.

Hannes E gillar detta