Decatak

Decatak

www.decatak.se
  • BadgeEightYears
Omdömen totalt
1 113
Snittbetyg
4.6
Ring 0103-00 11 01 Dela

Om företaget

Decatak är experter på att måla ditt gamla tak så det blir som nytt! Vi introducerade metoden att måla tak med betongpannor redan 2006 i Sverige, sedan dess har vi vuxit och blivit branschledande inom området. Idag finns våra lokala kontor över nästan hela landet, från Malmö i söder till Dalarna i norr. Decatak är det största... 

Skriv ett omdöme

1113 omdömen om Decatak

Sedan starten hos Reco 2019

Visar 1113 omdömen med 4.6 i snittbetyg
Mats Arne Rolf J

Har endast jättebra omdömen om Decatak. Sebastian var mycket proffsig, både vid presentationen och kollen efteråt, då jag undrade över en takpanna. Sebbe kollade och sa att det var inga problem. De som utförde arbetet, både tvättning och målning var noggranna i allt. Så summerat är vi jättenöjda och resultatet blev över förväntan. Ni som tvekar om tvätt och målning, sluta tveka, beställ arbetet. Mats o Lena

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Sten S
Skrev om Decatak

Otroligt bra personal gjorde ett gott arbete samt gjorde väldigt rent och fint efter sig och täckte väldigt bra så inget blev förstört

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Edvard L
Skrev om Decatak

Kan verkligen rekommendera Decatak och Andreas Berg! Vi är extremt nöjda med hela processen. De utförde en grundlig taktvätt, en snygg och noggrann målning och lämnade arbetsplatsen sjysst städad efter sig. Allt blev verkligen toppen. Tack!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Dennis Emil Tommy O

Taket blev jättebra. Bemötandet från Sebastian och hans uppföljning efter jobbet är 10/10 Rekommenderar verkligen Decatak 💫

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Kjell Valdemar B

Kunde för mitt liv inte förstå att det var så mycket mossa och annat skräp på taket. Med tanke på hur mycket mossa man rensade med tvätten var det ytterst få ställen som inte presenningarna täckte. Efter tvätten såg taket ut som nytt även om betongplattorna är över 50år. Sedan kommer finalen med målning oj vad imponerade vi blev av hur snabbt effektivt och proffsigt arbetet utfördes. Taket ser ut som om det vore nytt och vi är supernöjda. En eloge och tack till alla som förvandlade vårt mossiga tråkiga tak så det ser splitternytt ut.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ergün T
Skrev om Decatak

Här är en kort och tydlig version med det tillägget: Recension: I samband med taktvätt började vatten tränga in i huset, något som inte fanns innan arbetet utfördes. Efteråt har jag även upptäckt fuktutfällningar på undertaket. Företaget har inte tagit ansvar för att ordentligt utreda skadan. Jag har därför behövt kontakta mitt försäkringsbolag. Jag kan inte rekommendera företaget utifrån min upplevelse.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Mustafa H
Skrev om Decatak

Jag är supernöjd med Decatak! De rensade och målade mitt tak mycket professionellt och städade noggrant efter sig. Ett missförstånd uppstod kring dagen för arbetet, men de tog ansvar direkt och kompenserade mig ekonomiskt, vilket jag verkligen uppskattade. Stort tack till Elias och ansvarige Eyup Suvakci för fantastisk service och ett mycket väl utfört arbete. Jag är så nöjd att jag redan har rekommenderat Decatak till alla mina grannar och kommer fortsätta rekommendera dem till andra. Varmt rekommenderas! 👍🏡⭐

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Jessica R
Skrev om Decatak

Mycket professionellt bemötande från första samtalet till avslutat jobb. Jättenöjd med allt, kan verkligen rekommendera.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Marie Susanne O

Bra utfört arbete! Taket och kuporna blev som nya. Sebastian, som sålde in arbetet, kom också ut och kollade så att allt var till belåtenhet. Mycket nöjd!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Carl Linus Christian M

Otroligt nöjd kund från Skåne! Professionellt bemötande från bokning till avslut. Kan varmt rekommendera!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Björn N
Skrev om Decatak

Vi kan varmt rekommendera Decatak som har tvättat och målat vårt hustak. Vi är supernöjda, ett lyft för hela huset och vi har fått många positiva reaktioner. Bra bemötande och god service/ Björn Nilsson Viby

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Niklas N
Skrev om Decatak

Vi är jättenöjda med vårt tak och hela processen från tvätt till målning. Tog tre veckor från tvätt till slutresultatet. Framför allt är vi otroligt glada över slutresultatet! I samband med tvätten upptäckte takvårdarna att nocktätningen behövde bytas. Decatak åtgärdade detta direkt, vilket var tur, för när vi fick se den gamla tätningen insåg vi att den verkligen hade gjort sitt. Det var ett stort plus att de var så uppmärksamma. ​Vi fick ett fantastiskt gott intryck av både Eyup och Nour, som hela tiden fanns tillgängliga... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Decatak

Vad roligt att läsa. Tack så mycket för att ni tog er tid att dela med er av er upplevelse! Det är precis det här vi strävar efter, inte bara ett snyggt slutresultat, utan att hela processen känns trygg och professionell. Kul att Eyup och Nour gjorde ett så bra intryck, vi skickar en stor eloge vidare till dem båda. Att nocktätningen upptäcktes i tid är ett bra exempel på varför vi alltid håller ögonen öppna under arbetets gång. Skönt att det kunde åtgärdas direkt!

Tommy Roland P

Team Marek gjorde ett bra jobb! Dom var proffsiga och dessutom trevliga. Furuvägen 3, Hallsberg, Tommy och Marie

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Mikael Tage B

Jag anlitade Decatak för takmålning, där de utlovade noggrann kontroll av takets skick innan arbetet samt att målning endast sker under rätt väderförhållanden. De lämnar även 12 års garanti. Arbetet utfördes dessutom bara timmar innan kraftigt regn, vilket strider mot deras egna riktlinjer. Mindre än ett år efter utfört arbete började taket släppa igenom vatten vid snösmältning – något som inte förekom innan. Fukten har dessutom nått takstolar, vilket riskerar allvarliga skador på konstruktionen. Tre oberoende takföretag... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Sven-Åke S

Allt va bra, trevliga gjorde ett bra jobb!👍

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Linda Kristina H

Ingen säkerhetsutrustning användes även efter påtalande. Vid kritik är deras bemötande under all kritik.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Robert L
Skrev om Decatak

Vi tog in flera olika offerter, men Decatak stod ut bland mängden och de var proffsiga och trevliga från första till sista mötet och resultatet blev helt perfekt! Supernöjda och rekommenderar starkt!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Jenny Sophie G

Vi är väldigt nöjda med tvätt och målning av vårt tak. Vi hoppas det ser lika bra ut om ett par år. Det blev en liten miss vid tvätten, vår pool täcktes inte så vi fick lite jobb med att rengöra den men vid målningen kom de ihåg det.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Susanne I
Skrev om Decatak

Bra Service. Taket blev jättefint efter tvätt och målning.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Karlo M
Skrev om Decatak

Decatak målade om våra takpannor med utmärkt resultat. Vi är mycket nöjda med arbetet som utfördes och med kontakten med personalen, både de som utförde jobbet och handläggaren som skötte planeringen. De höll tidsplanen som utlovat och städade noggrant efter sig. Professionellt och smidigt från start till mål. Vi hade även extra villkor som efterföljdes enligt överenskommelser.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Stefan D
Skrev om Decatak

Mycket bra service från början till slut! Och väldigt nöjd med resultatet! Rekommenderas starkt!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Robin J
Skrev om Decatak

Inget att klaga på. Bra service och bra resultat.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Lars J
Skrev om Decatak

Vi har, sommaren 2025, anlitat Decatak för tvätt och målning av tak. Vi är nöjda med själva utförandet av arbetet. Personalen var trevlig. Resultatet ser bra ut så här långt, det långsiktiga resultatet återstår förstås att se. En notering dock att personalen INTE använde någon form av säkerhetsutrustning under arbetet på taket. Kevin från Decatak hade också, vid sitt besök henma hos oss, sagt att en slags "tvättrobot" skulle användas vid tvätten, vilket inte gjordes.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Håkan K
Skrev om Decatak

Hej! Jag är nöjd med slutresultatet. Dock var det väldigt omständigheter att få tid och dag inbokad. I och med att vi har husdjur ville vi naturligtvis ha infirmation om när grabbarna skulle komma. Sen var det ju väderberoende vilket jag har full förståelse för. Fick ringa flera gånger till er om detta innan. Mvh Håkan

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Peter A
Skrev om Decatak

Bra support och enkel dialog. Arbetet utfördes perfekt, städning och kvalité var mycket bra.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Kristian R
Skrev om Decatak

Proffsigt, bra bemötande. Även mycket bra pris, jämförde flera aktörer men Decatak hade den mest attraktiva erbjudandet. Kan rekommendera stark. // Kristian

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Linda Inger Margareta M

Vi tyckte att ni var duktiga och snabba, men negativt att de som kom hit inte kunde prata svenska eller förstå svenska för det mesta! Det var bara en person i det första arbetslaget som man kunde prata svenska till ! Det andra arbetslaget kunde ingen svenska alls! Tycker att det skulle vara självklart att de som jobbar i Sverige har lärt sig svenska och kan göra sig förstådd! Sedan tycker vi att de som kom hit hade dåligt med skydd om olyckan skulle vara framme då de inte hade några byggställningar med sig utan gick direkt på taket! Annars var det okej!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Stig O
Skrev om Decatak

Var nöjd med arbetet på huset 2024. Höjt rotavdrag var anledningen att jag bestämde att behandla taket på ”gamla huset” hade annars tänkt lägga nytt. Har haft trevlig kontakt med Daniel Ljungskog En viktig del i jobbet.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Magdalena D

Trevlig personal o väl utfört arbete , ny beläggning på betongpannorna.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Jonas J
Skrev om Decatak

Det var proffsigt gjort. Kom när dom sa . Städade ock gjorde fint efter sig .jag kan rekommendera dom Jonas

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Björn S
Skrev om Decatak

Jobbet genomfördes snabbt, noggrant och utan att jag stördes i mitt hemarbete.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Roy S
Skrev om Decatak

Bra och hjälpsamma killar, framför allt de som målade. Tvättkillarna var också bra, men lite bättre engelska vore att föredra. Jobbmässigt inget att klaga på. Riktigt fint slutresultat. Över förväntan, nästan som ett nylagt tak. Bra och sakkunnig försäljare. Rekomenderas varmt.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Bertil P
Skrev om Decatak

Bra personer som varit hos oss och ett mycket bra arbete har dom utfört. Städade upp efter sig men det blir alltid lite kvar som är omöjligt att ta bort när allt är blött. Vi är mycket nöjda

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Daniel Mattias D

Tvättar rent och städar upp efter utfört arbete vilket är ett stort plus.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Björn W
Skrev om Decatak

Mycket bra! Taket blev fint efter tvätt+målning.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Dan H
Skrev om Decatak

Ett riktigt bra jobb av er.Tack så mycket.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Roland E
Skrev om Decatak

Tvätt och Målning av tak. Arbetet flöt på bra och vi är nöjda med arbetet. Taket skiner som sola i Karlstad!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Roger R
Skrev om Decatak

Allt bra från början till slut Duktiga utförare Noggranna Trevliga Perfekt resultat Höjer värdet på vårt hus Prisvärt Kolla på filmen på er hemsida där jag uttalar mig MVH Roger Rudolfsson Jönköping

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Josef H
Skrev om Decatak

Bra kontakt med trevlig personal. 👍 Dock lite oklart vad de olika stegen i processen innebar. Jag va länge tveksam om vaxningen var utförd. Den ingick visst i färgen men det framgick inte så tydligt.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Tony W
Skrev om Decatak

Dom var Snabba och duktiga på att täcka allt och målningen vart jättebra 👍🏼

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Linda Ö
Skrev om Decatak

Trevliga, snabba och skyddade bra och rengjorde fint efteråt.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Peter N
Skrev om Decatak

Decatak. tvättade och målade vårat tak!! Det blev superbra, våra fönster blev inte fina trots att dom täckte. Men på det hela är vi jättenöjda….

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Sven-Åke A

Jag är nöjd med det utförda arbetet och tacksam för den senarelagda faktureringen.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Eva O
Skrev om Decatak

Blev då fint o trevliga killar , som utförde jobbet, även som räknade på arbetet!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Inga-lill Elisabet S

Vi är supernöjda med allt från säljare som besiktade samt Robert med killar som tvättade o slutbehandlade. Mycket trevliga o noggranna även med täckning o städning. Kommunikationen fungerade utmärkt (svensktalande). Taket blev som nytt. Kan rekommenderas !!! Inga-Lill Stenberg

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Lina R
Skrev om Decatak

Både de som tvättade och de som målade och vaxbehandlade gjorde ett riktigt bra och noggrant jobb. Vårt tak ser nytt ut, och vi är väldigt nöjda.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Eric Arne Martin T

Är nöjd med slutresultatet, taket ser ut som nytt igen och har verkligen gett ett lyft. Det som ger en trea i betyg och inte en fyra eller högre är bristande kommunikation och koordination av själva arbetet. Man verkar ha lite för mycket att göra för att verkligen kunna leverera på ett kvalitetsmässigt sätt. Språkförbistring med de teamen som kommer och gör jobbet gör saker svåra tyvärr, speciellt med att förstå vad som ska hända och hur mm. I mitt fall blev det väldigt skitigt runtom pga att man inte använde robot utan... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Erik Lars Anton O

Mycket dålig upplevelse. Företaget målade en dörr i fel färg och trots flera försök att förklara varför båda dörrarna (som är intill varandra) nu måste målas om i samma färg, vägrar de ta ansvar. Det här problemet är fortfarande inte löst. De åtgärdade visserligen en annan sak, men kommunikationen har varit usel och jag har fått jaga svar i flera veckor. Att dessutom dyka upp helt oannonserat och störa min höggravida sambo säger en hel del om bemötandet. Det var tur att hon var hemma, annars hade de målat vindsskivan i fel färg också. Rekommenderas inte.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Björn B
Skrev om Decatak

Taktvätt, nockförstärkning och målning beställde vi. Allt levererat precis som utlovat och av trevlig och professionell personal i alla momenten. Vi reagerade på hur samspelta både tvätt- och målningspersonalen var, alla visste precis vad som skulle göras. Alla gjorde snyggt efter sig, finns inget att klaga på. Bra kommunikation från början till slut, vi är jättenöjda!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Maria H
Skrev om Decatak

Vi valde taktvätt och målning för att förlänga livslängden på taket. Decatak var enkla att ha att göra med och höll tidsplanen perfekt. Dessutom städade de upp efteråt även hos grannen samt skyddade alla bilar vid ommålning

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Decatak

Vad roligt att höra att ni är nöjda med både resultatet och vårt arbete runtomkring. Tack för förtroendet att ta hand om ert tak! /Teamet på Decatak

Filtrera omdömen