Decatak AB

Datorgatan 4, 561 33 Huskvarna — Visa karta

Välkommen till Decatak AB!

Vi är takexperter med över 25 års erfarenhet av takbehandling och har sedan 2006 utfört över 6000 tak. Med oss på Decatak blir ditt tak som nytt - enkelt, smidigt och snabbt.

Vår metod är ca 75% billigare än att byta tak och vi lämnar alltid 10 års garanti på utfört arbete. Vi har alltid miljön i åtanke och använder därför bara miljövänliga produkter.

En takbehandling är inte bara estetiskt tilltalande utan höjer också värdet på din bostad. Besök gärna vår hemsida för mer information och kolla in videon “Hur går det till?”.

Varmt välkommen att höra av dig för en Fri besiktning och kostnadsförslag.

Läs vad 84 kunder tycker om Decatak AB

• 2020-02-15

Lennart J skrev om Decatak AB
    Snabbt och smidigt blev taket som nytt 😊👍Verkligen!!! Läs mer
  • Kent E

2020-02-14

Kent E skrev om Decatak AB
    Rengöring och behandling av tak.Det var ett mycket bra bemötande både vid första kontakten och vid översynen och vilken åtgärd som dom rekomenderade.Förväntningarna var att taket skulle bli som nytt vilket också blev fallet.Kompetent utförande och ett bra bemötande från både säljare och andra kontakter.MVH Kent Edman en nöjd kund. Läs mer
  • 2020-02-13

Conny G skrev om Decatak AB
    Jag beställde tvätt och målning av taket. Är helnöjd med bemötandet och arbetet.👍🏻 Läs mer

Håkan W skrev om Decatak AB
    Tvätt försegling och målning av betongpannor.
    Besiktning och förklaring hur jobbet går till utmärkt
    Killarna som gjorde jobbet på ett förtjänstfullt sätt. Trevliga och snabba. När färgen tog slut skickade man efter mer från Husqvarna. Städning och uppsnyggning efter jobbet klart godkänt. Ett snyggt tak som klarar några år till. Läs mer

Jan G skrev om Decatak AB
    Jag köpte tvätt och målning av
    Takpannor.Resultatet vart jättebra.Företaget med personal hade ett bra bemötande och utförde ett bra jobb.Och jag skulle kunna Rekommendera
    Decatak AB.
    Mvh Jan Gustafsson. Läs mer

Christian F skrev om Decatak AB
    Proffsigt bemötande genom hela processen. Haft offerter från flera leverantörer men i efterhand är valet enkelt. Städning, täckning av hus mm perfekt. Även bra återkoppling efter genomfört arbete.

Kan varmt rekommenderas! Läs mer

Pertti V skrev om Decatak AB
    Takrensning

bra

bra

bra Läs mer

Kjell P skrev om Decatak AB
    Tvätt, grund o målning av tak.
    Mycket trevlig första kontakr i hemmet.
    Absolut, ett bra gediget arbete utfört. Läs mer

Johnny A skrev om Decatak AB
    Hej
    Vi fick kontakt via nätet ang. Tvätt å takmålning. Första bemötandet via telefon var positivt och jag kände att vi måste gå vidare. Jag hade tagit på mig att få fram en offert på tvättning/målning av tak på tre tak på våran gata. Jag tog dit Er ( Bayran )för vidare besiktning av husen och fick ett konkurrent mässigt bra pris av Er . Vi bestämde oss för att anlita Er och har verkligen inte ångrat oss . Då jag är i byggnadsbranschen och har erfarenhet av seriösa företag vill jag varmt rekommendera Decatak AB för ett snabbt och bra jobb utan några problem. Gav dem ytterligare ett jobb i området på grund av ett profisonellt jobb hos oss.
    MVH Johnny Andersson Torslanda/ Hjuvik Läs mer

Kenneth A skrev om Decatak AB
    Dekatak AB. Jag var vänligt bemött. De städade upp efter sig. Läs mer
  • 2020-02-03

Jörgen K skrev om Decatak AB
    Takmålning av betongpannor, bra bemötande, bra resultat på taktvätt o målning. Läs mer
  • 2020-02-03

Claes S skrev om Decatak AB
    Målning av tak.
    Väl utfört arbete och bra skydd av väggar och rabatter. Läs mer
  • 2020-01-31

Ing-marie G skrev om Decatak AB
    Jag är mycket nöjd med arbetet. Bra kundbemötande. Bra för- och efterarbete. Läs mer

Gunnar B skrev om Decatak AB
    Behandling av tak på garage och hus. Bemötandet av de som utförde jobbet var bra även om jag märkte att de var lite stressade av mycket arbete. Företaget levde absolut upp till förväntningarna jag hade på det jobb jag beställt.När det gäller själva utförandet överträffade de mina förväntningar på så sätt att det blev mindre störningar för mig än vad jag räknat med. Jag har inte heller sett att de slarvade med jobbet.Så helhetsintrycket så här långt är bara bra. Det som skulle dra ner intrycket är om effekten av jobbet bara sitter i några år. Jag hoppas på en bestående effekt i minst 10 år. Läs mer

Kent R skrev om Decatak AB
    vi är mycket nöjda med Deckatak. Det hela gick smidigt och blev väldigt snyggt. Rekommenderas 😀 Läs mer

Anders S skrev om Decatak AB
    Bra offert förfarande
    Bra utfört jobb, noggranna och lyssnade på kunden,gjorde extrajobb som blev bra,
    Utfört i tid som lovat. Läs mer

Kristina S skrev om Decatak AB
    Allt sköttes som utlovat genom hela processen, från besiktning till slutstädning.
    Extra plus för kompetent och trevlig personal. Läs mer

Jan-erik S skrev om Decatak AB
    Tvätt& takmålning
    Trevligt bemött med tydliga tider vid sälj momentet.
    Lite tvetydigt med tider då tvättning och målning skulle ske.
    Trevliga arbetslag med god kunskap om hur arbetet skulle utföras. Läs mer

Lars H skrev om Decatak AB
    Rengöring och målning av takpannor med tio års garanti
    Bra bemötande av företaget med förberedande telefonsamtal och besiktning av tak på plats, demonstration av kvalite på färg med vattenavstötning
    Slutresultatet blev utmärkt, kan varmt rekommendera Decatak AB Läs mer

Patric W skrev om Decatak AB
    Resultatet blev bra. Man var noggrann vid kanter och hörn. Huset skyddades bra vid rengöring och målning Läs mer

Kjell H skrev om Decatak AB
    Tvätt och målning takpannor
    Bemötandet verkligen trevligt
    Förväntan var det som lovades när vi gick igenom arbetet och det blev exakt så.
    Mycket bra jobbar gäng. Snabbt jobbat inget fint täckt rent och fint efter. Högsta poäng!! Läs mer

Jan L skrev om Decatak AB
    Decatak gav ett gott intryck vid sin presentation av produkten.
    De killar som kom för att tvätta och måla taket var trevliga och gjorde ett bra jobb. Läs mer

Andreas Ö skrev om Decatak AB
    Trevliga, snabba och enkla att ha o göra med! Tvätt och färg blev över min förväntan och städningen likaså!

Jag kan varmt rekommendera Decatak och tacka för ett riktigt bra jobb,!

/Andreas Läs mer

Håkan L skrev om Decatak AB
    Bra pris och ett bra resultat! Läs mer

Gerd B skrev om Decatak AB
    Vi köpte en renovering av taket genom att takpannorna sprutmålades och förseglades igen. Vi blev mycket bra bemötta från att försäljaren kom till att allt blev klart. Arbetet gick snabbt från den noggranna skyddet från färgstänk till att taket blev målat och förseglat med vax. Våra förväntningar blev bättre än vi trodde att det skulle bli. Taket såg ut som nytt igen mycket bra. Läs mer
  • 2019-12-09

Christian J skrev om Decatak AB
    Måla om taket
    Bra lite dålig info när de skulle komma både och tvätta och måla.
    Men i det stora hela är jag nöjd med arbetet. Läs mer
  • 2019-12-08

Reimar A skrev om Decatak AB
    Rengöring och målning av betongpannor.
    Väldigt nöjd med bemötandet av Decatak , från offert till slutresultatet av målningen .
    Bra kvalitet på utfört jobb. Läs mer
  • 2019-12-08

Anna Margareta V skrev om Decatak AB
    Vi fick vårt tak tvättat och ”målat”. Vi är mycket nöjda med resultatet och på hur arbetet genomfördes. All mossa togs om hand och forslades bort, fanns inga spår på gräsmattan efteråt.
    Vårt hus blev väldigt fint med sitt ”nya” tak. Läs mer
  • 2019-12-07

Max M skrev om Decatak AB
    Onödigt många pannor trampades sönder färgen var jämn och bra max!!! Läs mer

Thord J skrev om Decatak AB
    Decatak har behandlat taket på vårt fritidshus i Skummeslövsstrand. Vi tog kontakt med Deca efter en tidningsannons. Vi fick en referenslista och tittade på några tak som Deca hade behandlat. Vi fick en offert och beställde arbetet som utfördes under sommaren 2019. Vi är nöjda både med bemötande och utfört arbete och hoppas att vi skall ha glädje av taket under många år framåt. Läs mer

Emma G skrev om Decatak AB
    De gjorde ett bra jobb, missade att måla farstutaket men när vi sa det kom de snabbt och färdigställde arbetet. Inget krångel.

De som gjorde själva arbetet hade dock svårt för svenska. Läs mer

Per Anders J skrev om Decatak AB
    Takmålning
    OK
    Hitintills ser allt bra ut
    Förväntningar uppfyllda
    Professionella Läs mer

Sören S skrev om Decatak AB
    Perfekt utfört arbete är helnöjd med jobbet Rent och snyggt efter jobbet Läs mer

Stig L skrev om Decatak AB
    Tvätt och målning av 40 år gammalt tak.
    Allt fungerade hur bra som helst. Trevlig säljare och trevliga hantverkare som gjorde jobbet. Täckte huset vid tvättningen och målningen och när allt var klart fanns inget ta hand om. Allt var återställt och städat.
    Målade också extra takpannor, nockpannor och en del extra plåt. Några grannar, på gatan, köpte Decatak:s tjänst efter att ha sett hur fint vårt tak blev.
    Resultatet blev verkligen som vi hade tänkt oss.
    Mycket nöjda än så länge. Läs mer

Håkan S skrev om Decatak AB
    Två tak renoveringar utförda. Bra och trevligt bemötande! Läs mer

Per L skrev om Decatak AB
    Tvätt och målning av tak.
    Vänligt och ni var duktiga på att täcka och städa efter er.
    Jag blev glatt överraskad av det fina resultat när allt var klart. Läs mer
  • 2019-12-05

Fredrik K skrev om Decatak AB
    Supernöjd👌 Proffsigt och bra utfört. Gjorde snyggt och fint efter sig. Läs mer
  • 2019-12-04

Göran H skrev om Decatak AB
    Taktvätt. Blev bemött på ett bra dätt. Bra utfört arbete med några missar som ska åtgärdas. Mina förväntningar infriades men bättre när efterarbetet har genomförts. Läs mer

Lars M skrev om Decatak AB
    Vår samfällighet har de senaste åren utfört takbehandlingar på ett flertal fastigheter, både små och stora via Decatak AB!
    Vi har blivit mycket väl bemötta och vi har fått punktliga leveranser trots väderberoende. Personalen är trevlig och upplevs som kunniga och mycket noggranna. Man har skyddstäckt föredömligt och städat och gjort i ordning efter sig!
    Taken får ett utseende som påminner om nylagt och för oss betyder 10-årsgarantin en hel del. Vi upplever också att kostnaderna har varit låga i jämförelse med andra alternativ!
    /gm Lars Malmberg Läs mer

Jan-olof B skrev om Decatak AB
    Decatak tvättade och målade mitt tak. Trots att det är ett "svårt tak" lyckades de utföra jobbet på ett bra sätt och med gott resultat. Läs mer

Roland J skrev om Decatak AB
    Mycket bra jobb.
    Vi fick färg på bilarna, men det fixade decatak och de blev som nya. Läs mer

Kent J skrev om Decatak AB
    Tvätt och målning
    Mycket bra
    Att få ett rent och ett fint tak
    Bra arbete. Läs mer

Jan J skrev om Decatak AB
    Vi har anlitat Deca tak för att rengöra och måla vårat tak. Vi kan varmt rekommendera alla som tänker att göra något åt sitt tak att ta kontakt med detta företag.
    Vi tycker att de var mycket proffsiga och noggranna. Läs mer
  • 2019-12-02

Ronny S skrev om Decatak AB
    Tvätt och målning av tak. Jag var i tidsnöd för att få arbetet utfört. Jag skulle få solceller monterat om 6 veckor.Så det blev lite snävt. Men det ordnade sig. Det kom några killar på midsommarafton och avslutade arbetet ( målning). Veckan efter kunde jag få min sol anläggning uppmonterad. Så jag är nöjd med arbetet och att det blev färdigt i tid. Läs mer
  • Lennart J

2019-12-02

Lennart J skrev om Decatak AB
    Tvättning och målning av tak. Vänlig personal och väl utfört arbete. Läs mer
  • Jonny O

2019-12-01

Jonny O skrev om Decatak AB
    Allt fungerade hur bra som helst, det var trevliga hantverkare som gjorde jobbet och resultatet blev verkligen som vi hade tänkt oss. Läs mer
    2019-12-02 Decatak svarar Jonny O
    Tack för ditt fina omdöme och rekommendation Jonny. Vi uppskattar detta väldigt mycket :) Tack för möjligheten / Teamet på Decatak
  • 2019-11-26

Per A skrev om Decatak AB
    Helt enligt önskemål . Städar upp efter sig. Taket blev jättefint. Läs mer
    2019-11-29 Decatak svarar Per A
    Tack för ditt fina omdöme och rekommendation Per. Vi uppskattar detta väldigt mycket :) Tack för möjligheten / Teamet på Decatak
  • 2019-11-26

Bengt L skrev om Decatak AB
    Beställde takrengörning av ett boende av Decatak AB, de utförde entreprenaden på bästa sätt och enligt tidplan.
    Resultatet blev över förväntan så vi kommer att använda oss av deras tjänster igen framledes. Läs mer
    2019-11-29 Decatak svarar Bengt L
    Tack för ditt fina omdöme Bengt :) Tack för möjligheten / Teamet på Decatak
  • 2019-11-25

Lennart F skrev om Decatak AB
    tvätt o målning jag är nöjd av det utförda jobbet Läs mer
    2019-11-29 Decatak svarar Lennart F
    Tack för ditt fina omdöme Lennart :) Tack för möjligheten / Teamet på Decatak
  • 2019-11-25

Sven-erik T skrev om Decatak AB
    Vi har fått tre mycket mossiga tak renoverade av DECA-tak. Jag hade personligen kontakt med både rengöringsteamet och ytbehandlingsteamet. Mitt intryck är att båda tog sina uppgifter mycket seriöst. Bl.a. var de mycket noga med att kunna skaffa väck all mossan som hamnade på marken. Slutresultatet helt utan anmärkning.
    För Ökna Hembygdsförening // Sven-Erik Turesson Läs mer
    2019-11-29 Decatak svarar Sven-erik T
    Tack för ditt fina omdöme Sven-Erik. Tack för möjligheten / Teamet på Decatak :)

Datorgatan 4, 561 33 Huskvarna