Decona

Övriga företag nära Decona:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Ola S:
Bra kommunikation med företaget. Väl utfört arbete. Inget att klaga på

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs... Läs mer ›
Harry V:
Vi är nöjda med den spolning som gjordes samt de råd vi fick för att ändra vår avloppskoppling i köket. Mycket trevlig personal.

Läs vad 1 kund tycker om Decona

• Alexander W
    Alexander W skrev om Decona
    Kontaktade detta företag för att få fönsterfilm monterat på vårt nya kontor. Han jag pratade med lovade snabb återkoppling och att allt skulle lösas omgående då jag tydligt uttryckte att jag ville få detta gjort asap. Efter att jag på hans uppmaningar mätt fönster tagit kort etc och mailat till honom så väntade jag mig en återkoppling med offert senast dagen efter, så blev det dock inte. En vecka senare mailade jag och frågade vad som händer varpå han ringer och ber så hemskt mycket om ursäkt men att han ska ta tag i det så fort som möjligt och att jag skulle få en offert senast dagen efter. Nu har det gått två veckor sen vi pratade och jag har fortfarande inte fått någon offert eller annan återkoppling från honom. USELT.

Detta har ju förstås varit väldigt bra för en av konkurrenterna till Decona.

Ullångergatan 11, 162 54 Vällingby