Denisol

Denisol

Läs vad 26 kunder tycker om Denisol 2

2021-05-17
    Denisol är kund hos oss.
    Kontakten är nära, problemlös och mycket bra på alla vis.
    Vi på RS EcoSaver AB kan definitivt rekommendera företaget.
    Tack Jan F! Vilken ära att bli rekommenderade av RS EcoSaver AB / Icell Det underlättar oss att göra bra jobb med era produkter och smidiga hantering i alla led. // Dennis Åkerblom Denisol
    2021-05-06
    Utförde sprutisolering på våran övervåning.
    Toppenjobb!
    Tack Simon! Hoppas ni kommer trivas i er nyinredda övervåning. Denisol
    2021-04-27
    Dennis på Denisol gjorde ett väldigt bra jobb när han isolerade mitt ryggåstak.
    Hela jobbet från på plats koll,offert till färdigt isolerat är proffsigt utfört och dessutom mycket trevlig.

/Peter
    Tack Peter! Vad roligt att höra. Denisol
  • Tom H
    2021-04-24
    Denisol hjälpte oss att isolera vår vind. Dennis som var vår kontaktperson var helt fantastisk att jobba med. Innan arbetet påbörjades svarade han alltid på telefon och arbetet påbörjades och avslutades exakt enligt tidsplan. De var noga med att inte skada några andra ytor i huset, städade och höll ordning. De meddelade varje dag vilka tider de skulle jobba och frågade om det var okej att jobba senare de dagar det behövdes. Helt enkelt så som det ska vara men tyvärr alldeles för sällan är. Rekommenderar starkt!
    Tack Tom det värmer! Hoppas att ni får mycket glädje med de extra m2 det ger till ert fina hus. // Dennis Åkerblom Denisol
    2021-04-24
    Denisol kan varmt rekommenderas, trevlig, bra och pålitlig, enkelt och i tid!
    Tack så mycket vad roligt att ni är nöjda. // Dennis Denisol
    2021-02-24
    Fantastisk service och riktigt bra hjälp fick vi av Dennis på Denisol. De levererade iCell lösull dagen efter jag ringde och kontakten med Denisol fick jag av den trevliga personalen på iCells huvudkontor.
    Bra produkt, Proffesionell handläggning till bra pris.
    Tack för de fina orden, vad roligt att ni är nöjda med oss och vår utmärkta leverantör Icell // Dennis Åkerblom Denisol
    2021-02-08
    Trevligt bemötande och väl utfört arbete.
    kan varmt rekommendera Denisol
    Tack Simon! Mycket smakfullt hus ni har byggt, en ära att få isolera det. // Dennis Åkerblom Denisol
    2021-02-05
    Denissol gjorde ett bra arbete
    Tack så mycket, det blev ett fint hus. // Dennis Åkerblom Denisol
    2020-12-23
    Kunnig, professionell och trevlig. Slog utlovad tid och höll sitt pris. Rekommenderas varmt.
    Tack Patrik! Vad roligt att du är nöjd! // Dennis Åkerblom Denisol
    2020-11-30
    Isolering av vind. Mycket trevligt bemötande. Seriös, ärlig och mycket bra genomfört arbete. Trots att jag strulade med senareläggning av jobbet utfördes jobbet snabbt efter ombokning. Rekommenderas varmt!
    Tack Andreas! Vad roligt att du är nöjd, då är vi också nöjda. // Dennis Åkerblom Denisol
    2020-11-28
    Isolerade övervåning.
    Bemötande och utfört arbete håller toppklass.
    Tack Fredrik! Det värmer att ha nöjda och glada kunder. // Dennis Åkerblom Denisol
    2020-11-05
    Trevligt och smidigt bemötande. Arbetet, tilläggsisolering av vind på ca 300 m2, utfördes snabbt och enligt överenskommelse. Mycket nöjda!
    Tack Felix! Det har spridit sig till fler BRF:er i området, och förhoppningsvis lyckas vi göra även dem glada. // Dennis Åkerblom Denisol
  • Willy S
    2020-10-19
    Klockren leverans, proffsigt och tryggt. Dennis gör hela jobbet själv. Huset blev genast tystare och värmen blev mycket jämnare i hela huset. Har aldrig haft elementen på så låg värme som nu. Kan varmt rekommendera Denisol för tilläggsisolering av vinden
    Tack Willy! Vad roligt att ni är nöjda och att värmen stannar i huset, förhoppningsvis märks det i plånboken också. // Dennis Åkerblom Denisol
    2020-09-21
    Väl bemötande, serviceinriktad och ett väl utfört arbete. Kan rekommendera varmt.
    Tack Ulrik! Det är alltid roligt att när ni kunder är nöjda. // Dennis Åkerblom Denisol
    2020-09-18
    Snabb, effektiv, bra och prisvärd leverans av takisolering. Dennis var strålande.
    Tack så mycket för de fina orden: // Dennis Åkerblom Denisol
    2020-09-10
    Hjälpte oss med tilläggsisolering av golv
    Jobbet gjordes snabbt och effektivt
    Trevligt och bra bemötande, tillmötesgående angående hur snabbt jobbet kunde planeras in.
    Vi är nöjda!
    Tack Karin! Det var ett lite speciellt och roligt uppdrag. // Dennis Denisol
    2020-08-17
    Isolering av garage. Trevligt bemötande, tydliga besked, seriös offert, snabbt och mycket väl genomfört arbete.
    Tack Susanna! Hoppas ni får mycket glädje av det nu varma garaget. // Dennis Åkerblom Denisol
    2020-03-03
    Isolering av sopschakt som ej längre används. Haft problem med kallras i lägenheter som har rum vägg i vägg med sopnedkasten i fastigheten ( stängda).
    Resultatet blev 3 grader varmare på vägg ytor och även att ventilationen som drog kall luft upp i ventilationsrör upp på vind kunde lockas.
    I samarbete med Denisol kunde de hjälpa oss med vårat kallras problem och göra en stor energibesparing.
    Tack Jane E! Vad roligt att det blev som tänkt och att ni är nöjda. Denisol
    2020-02-03
    Utmärkt genomfört arbete hos oss, super nöjda!
    Känslan av en seriös och pålitlig leverantör med ett mycket trevligt bemötande. Arbetet till fastpris och genomförandet på utsatt datum. Kan varmt rekommenderas vidare. "Tumme upp!"
    Tack så mycket för de fina orden Denisol
  • Joakim S
    2020-01-26
    Denisol isolerade min vind i Älvsjö. Jag blev väldigt trevligt och proffsigt bemött av Dennis.
    Tack Joakim! Det var ett fint hus ni har. Glada Hälsningar Dennis / denisol AB Denisol
    2020-01-24
    Nymans Elektriska anlitade Denisol till ett större belysningsprojekt i en kyrka.
    Där fick Denisol uppdraget att ombesörja utsugning samt återfyllnad av isolering på kyrkvinden. Utöver det så fick Denisol ansvaret för byggnationen av spångar och lådor för inspektions- samt servicemöjligheter av vinden och den elektriska installationen.
    Från start till mål fick vi exceptionell hjälp och återkoppling, goda råd och ett proffsigt bemötande gentemot oss och våran slutkund.
    Rekommenderar varmt Denisol till de som önskar en personlig och seriös entreprenör med stort kontaktnätverk.
    Tackar ödmjukast för fina ord! Det bör även sägas att ni på Nymans El var oerhört bra att samarbeta med. Glada Hälsningar Dennis Åkerblom / denisol AB Denisol
  • Magnus M
    2020-01-24
    Hej, fick mycket trevlig kontakt med Dennis Åkerblom som skötte sitt jobb utmärkt och var trevlig att samarbeta med.
    Han tog sig snabbt tid att besöka arbetsplatsen för att se arbetets omfattning. Han gav en bra offert som jag snabbt kunde godta. När han kom på plats efter överenskommen tid hade vi vissa transportproblem med ett aggregat och fiber som skulle köras ner till det aktuella huset. Där kunde vi samarbeta med det fordon och vagn som stod till buds och tack vare detta tror jag arbetet klarades av snabbt. Jag är övertygad att Dennis hade fixat jobbet helt på egen hand men det var en fördel som arkitekt att få ta del av hur isoleringen går till.

Får jag tillfälle att rekommendera något företag i samband med min arkitektverksamhet kommer jag nämna Denisol.

Magnus Myhrman
    Tack för de fina omdömet! Det var allt en liten utmaning att komma fram / ner till huset, men det gick ju galant med lite mindre terränggående fordon :) Glada Hälsningar Dennis Åkerblom / denisol AB Denisol
    2020-01-24
    En verkligt bra leverans av en komplett isolering av mitt hus. Sparade massor
    av arbete, miljövänligt material och bra pris.
    Mycket professionellt jobb och trevligt tillmötesgående.
    Tack för de fina orden , de värmer. Glada Hälsningar Dennis Åkerblom / denisol AB Denisol
    2020-01-24
    Enkelt och proffsigt , bra utfört
    Tack Sfg Bygg! Glada Hälsningar Dennis Åkerblom / denisol AB Denisol
    Ordning och reda.
    Punktliga, nogranna, duktiga och vädigt trevliga.
    De gjorde ett väldigt bra jobb.
    En entreprenör vi varnt rekommenderar.
    Tack så mycket Patrik! Glada hälsningar Dennis Åkerblom / denisol AB Denisol
    2020-01-24
    Isolering av del av vind
    Snabbt o bra jobb .Kunnig
    Mycket trevlig person