Denisol

4.9 i betyg av av 13 omdömen

Läs vad 13 kunder tycker om Denisol

• 2020-09-21

Ulrik H skrev om Denisol
    Väl bemötande, serviceinriktad och ett väl utfört arbete. Kan rekommendera varmt. Läs mer
    DEKÅ Entreprenad AB
    4.7 / 5 i betyg — 140 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Totalrenoverade vår sekelskiftesvåning med snäva tidsmarginaler. Är själv väldigt krävande och noggrann kund. Resultatet och vägen dit var e"
  • 2020-09-18

Patrick O skrev om Denisol
    Snabb, effektiv, bra och prisvärd leverans av takisolering. Dennis var strålande. Läs mer
  • 2020-09-10

Karin H skrev om Denisol
    Hjälpte oss med tilläggsisolering av golv
    Jobbet gjordes snabbt och effektivt
    Trevligt och bra bemötande, tillmötesgående angående hur snabbt jobbet kunde planeras in.
    Vi är nöjda! Läs mer
    M5 BYGG AB
    4.8 / 5 i betyg — 112 omdömen
    Badge2020
    "Vi anlitade M5 för renovering av både kök och badrum och har känt oss mycket nöjda från start! M5 har varit väldigt lyhörda när vi stött på"
    Rebecka P
  • 2020-08-17

Susanna K skrev om Denisol
    Isolering av garage. Trevligt bemötande, tydliga besked, seriös offert, snabbt och mycket väl genomfört arbete. Läs mer
  • 2020-03-03

Jane E skrev om Denisol
    Isolering av sopschakt som ej längre används. Haft problem med kallras i lägenheter som har rum vägg i vägg med sopnedkasten i fastigheten ( stängda).
    Resultatet blev 3 grader varmare på vägg ytor och även att ventilationen som drog kall luft upp i ventilationsrör upp på vind kunde lockas.
    I samarbete med Denisol kunde de hjälpa oss med vårat kallras problem och göra en stor energibesparing. Läs mer
    2020-03-03 Denisol svarar Jane E
    Tack Jane E!
    Vad roligt att det blev som tänkt och att ni är nöjda.
  • Sponsor
    I.K.A Byggkonsult AB
    4.6 / 5 i betyg — 20 omdömen
    "Har funkat bra, projektet växte fram, fick God tid för reflektion, och man kunde tänka till för att få det som man ville ha det"
    Fredrik L
  • 2020-02-03

Michael J skrev om Denisol
    Utmärkt genomfört arbete hos oss, super nöjda!
    Känslan av en seriös och pålitlig leverantör med ett mycket trevligt bemötande. Arbetet till fastpris och genomförandet på utsatt datum. Kan varmt rekommenderas vidare. "Tumme upp!" Läs mer
    2020-02-19 Denisol svarar Michael J
    Tack så mycket för de fina orden
  • Joakim S

2020-01-26

Joakim S skrev om Denisol
    Denisol isolerade min vind i Älvsjö. Jag blev väldigt trevligt och proffsigt bemött av Dennis. Läs mer
    2020-02-02 Denisol svarar Joakim S
    Tack Joakim!
    Det var ett fint hus ni har.
    Dennis / denisol AB
    Köksspecialisten i Stockholm AB
    4.8 / 5 i betyg — 71 omdömen
    Badge2020
    "Höll vad de lovade. Arbetade snabbt och proffsigt. Väldigt nöjda med resultatet. Även bra på att kommunicera innan arbetet, så vi fick snabb"
    Micaela B

Nymans E skrev om Denisol
    Nymans Elektriska anlitade Denisol till ett större belysningsprojekt i en kyrka.
    Där fick Denisol uppdraget att ombesörja utsugning samt återfyllnad av isolering på kyrkvinden. Utöver det så fick Denisol ansvaret för byggnationen av spångar och lådor för inspektions- samt servicemöjligheter av vinden och den elektriska installationen.
    Från start till mål fick vi exceptionell hjälp och återkoppling, goda råd och ett proffsigt bemötande gentemot oss och våran slutkund.
    Rekommenderar varmt Denisol till de som önskar en personlig och seriös entreprenör med stort kontaktnätverk. Läs mer
    2020-02-02 Denisol svarar Nymans E
    Tackar ödmjukast för fina ord!
    Det bör även sägas att ni på Nymans El var oerhört bra att samarbeta med.

• Magnus M

2020-01-24

Magnus M skrev om Denisol
    Hej, fick mycket trevlig kontakt med Dennis Åkerblom som skötte sitt jobb utmärkt och var trevlig att samarbeta med.
    Han tog sig snabbt tid att besöka arbetsplatsen för att se arbetets omfattning. Han gav en bra offert som jag snabbt kunde godta. När han kom på plats efter överenskommen tid hade vi vissa transportproblem med ett aggregat och fiber som skulle köras ner till det aktuella huset. Där kunde vi samarbeta med det fordon och vagn som stod till buds och tack vare detta tror jag arbetet klarades av snabbt. Jag är övertygad att Dennis hade fixat jobbet helt på egen hand men det var en fördel som arkitekt att få ta del av hur isoleringen går till.

Får jag tillfälle att rekommendera något företag i samband med min arkitektverksamhet kommer jag nämna Denisol.

Magnus Myhrman Läs mer
    2020-02-02 Denisol svarar Magnus M
    Tack för de fina omdömet!
    Det var allt en liten utmaning att komma fram / ner till huset, men det gick ju galant med lite mindre terränggående fordon :)
    Badrumsverket AB
    4.8 / 5 i betyg — 53 omdömen
    Badge2019
    "Evangelos lämnade en mycket bra specificerad offert på samtliga kostnader och vi hade en bra kommunikation med honom hela tiden. Hantverkarn"
    Anna / Björn R

Sven-ola S skrev om Denisol
    En verkligt bra leverans av en komplett isolering av mitt hus. Sparade massor
    av arbete, miljövänligt material och bra pris.
    Mycket professionellt jobb och trevligt tillmötesgående. Läs mer
    2020-02-02 Denisol svarar Sven-ola S
    Tack för de fina orden , de värmer.

Sfg B skrev om Denisol
    Enkelt och proffsigt , bra utfört Läs mer
    2020-02-02 Denisol svarar Sfg B
    Tack Sfg Bygg!
  • Sponsor
    Bygglovshjälpen.se
    5.0 / 5 i betyg — 3 omdömen
    "Jätte bra hjälp! Kunde verkligen släppa allt och låta dom hantera hela ärendet!"

Patrik S skrev om Denisol
    Ordning och reda.
    Punktliga, nogranna, duktiga och vädigt trevliga.
    De gjorde ett väldigt bra jobb.
    En entreprenör vi varnt rekommenderar. Läs mer
    2020-02-02 Denisol svarar Patrik S
    Tack så mycket Patrik!
    Glada hälsningar

johnny e skrev om Denisol
    Isolering av del av vind
    Snabbt o bra jobb .Kunnig

Tack för de fina orden!
    Sakkes Balkongkonsult AB
    4.6 / 5 i betyg — 436 omdömen
    Badge2020
    "Balkonginglasning Väldigt bra! De levde upp till allt jag förväntade mig. Allt perfekt"

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Joanna E Joanna E tycker:
“PJ har lagt in fiskbensparkett...” Läs mer