Detur Sweden AB

Läs vad 11 kunder tycker om Detur Sweden AB

• JENNY J

2020-03-05

JENNY J skrev om Detur Sweden AB
    Har åkt med Detur vid flertal tillfällen till Alanya de senaste 10 åren och har alltid varit supernöjd! Billigt, bra utbud och guiderna på plats kan man lita på att dem har svar på vartenda fråga man ställer😊 Läs mer
  • Reco tipsar!
    La Villa
    4.6 / 5 i betyg — 305 omdömen
    Badge2019
    "Vi hade tidigare bokat konferensresa med La Villa och varit nöjda. Denna gång blev det några småfel som rättades till men som drog ner betyg"
  • 2020-03-05

TERESIA G skrev om Detur Sweden AB
    Vi hade en riktigt fin resa till Side. Reseledarna mötte upp oss på flygplatsen och det gick snabbt att ta sig till bussen och sedan vidare till Side. Fick även god infromation på bussen vilket man inte är bortskämd med nu förtiden. Hotellet stämde enligt hemsidans beskrivningen och vi testa även på hamam i Side, vilket var till alla belåtelse. Reseledarna sprang vi på när vi var på väg till stranden och alltid ett glatt leende från dem. Vi hade all inklusive men unnade oss att äta ute flera kvällar. Rekommenderar både Detur och Side. Läs mer
  • Robin Gustav Ramin B

2020-02-23

Robin Gustav Ramin B skrev om Detur Sweden AB
    Fruktansvärt företag. Riktiga lurendrejare . Res EJ med detta företag Läs mer
  • Reco tipsar!
    Kenzan Tours
    4.7 / 5 i betyg — 243 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi beställde en resa av Kenzan tours till Tanzania med safari och sedan flög vi ut till en liten ö som tillhör Tanzania som heter Pemba. Vi"
    Felicia S
  • Sandra H

2019-08-03

Sandra H skrev om Detur Sweden AB
    Bokade ett hotell via detur till Turkiet .
    Enligt beskrivning och bilder så fanns det strand och det såg så bra ut mm.
    När vi kom ditt höll vi på dö första fans ingen strand man va tvungen att ta taxi i tio minuter stämde inte alls med bilder och beskrivningen av resan man köpte .
    När vi väl kom till hotellet höll vi på spy .
    Det va riktigt hemsk upplevelse rummet va inte städat efter dem som va innan bara lakan och handukar byttes.
    Det va hemskt vi fick gå och hitta hotell för vi kom mitt i natten men vi har ett barn ett år barnsängen fanns i korridoren vi frågar i receptionen får som svar ni kan ta den i korridoren .
    Lakan i den va smutsiga mm .
    Vi byter hotell och lägger ut pengar själva .
    Och ringer på morgonen direkt när detur öppnar .
    Hon som svara va riktig tjurig skulle ringa tillbaka när hon vet om det går att lösa något .
    Tillslut efter halva dagen då vi va flera vänner som åkte så hade vi flera rum hon ringer upp och löser ett annat hotell .
    Enligt henne ett äldre hotell men mycket renare mm.
    Vi kommer ditt vi tar det bra läge på hotellet men smutsigt här med .
    Tänker aldrig mer åka med detur vi åker under maj- augusti månad ca 3-4 gånger .
    Vi har åkt med
    Turkiet resor
    Solresor
    Mixtrave
    Mm och är det tre stjärnor så är det .
    På deturs står 4 stjärnor men jag hade inte ens gett det 1 stjärna
    Städningen på era hotell e hemsk.
    Halva bussen som vi åkte med klagade på att aldrig mer med detur .
    Vi har åkt förr och då va det bra .
    Men efter denna resan bokad via er aldrig mer detur .
    Hotellen ni har samarbete med inte alla med dom flesta vi har kollat är hemska plus vi skulle ha gratis solstolar från just eran strand vi fick betala 100lira och vi påpekade att vi har rätt att ligga gratis men nej .
    Aldrig mer detur för våran del Läs mer
  • 2018-10-18

Camilla S skrev om Detur Sweden AB
    Reser aldrig mer med Detur. Bokade ett hotell som såg fint ut på deras hemsida. Siesta Beach Gumbet. Trasiga möbler, trasig apparatur. Ingen städning under hela veckan. Dusch som läckte eluttag som hängde ut från väggen mm
    Påtalade detta men inget hände. Inte städat, smuts från månader tillbaka. Läs mer
  • jimmy D

2017-12-23

jimmy D skrev om Detur Sweden AB
    Ska aldrig ha något med den här branschen att göra igen. Bokade rum med havsutsikt fick ett rum utan havsutsikt efter ha pröjsat. Blev erbjuden rabbat på Tautering studion från detur bara för att nästan bli lurad om det inte hade varit för yelp. Läs mer
  • 2017-07-22

Veronica W skrev om Detur Sweden AB
    Vi bokade resa till Maleme i Grekland. Vi kom fram på lördagen den 15 juli på morgonen och åkte den 22 juli kl.04 på morgonen, MEN var tvugna att checka ut från hotellet kl.12 den 21 juli. Det innebar att vi var utan hotellrum i 13 timmar innan transferbussen hämtade oss. Vi hade all inclusive som upphörde fredag samma tid. Helt oacceptabelt och när jag ringer Detur får jag bara ett surt svar att "ja så är det". Hur kan man boka in folk på detta sätt? Vi fick bara ha rummet i 6 dagar trots att vi bokat en vecka. Kommer aldrig att resa med Detur igen. Läs mer
  • 2013-08-29

Weronika L skrev om Detur Sweden AB
    Detur Sweden AB:
    Hej! Jag okte med dom till Turkiet Alanya
    All inklusive DEN vår bästa semester på hotellet Kleopatra Ada Beach den 18.08 till 25.08 moten perfekt servis perfekt renhet perfekt helt ny renoverat hotell bara ******.REKOMMENDERAR,TOPPEN,MVH WERONIKA.Fantastiskt Läs mer
  • 2011-07-12

Ib I skrev om Detur Sweden AB
    Bokade resa med detur. planet var skräpigt, flygpersonal utan engelska kunskaper gjorde oss alla på planet helt utan information. nya flygtider som hade glömt att skrickas ut till vissa som bokat samma resa. Hotellet var en stor besvikelse och mkt ofräscht med dålig personal utav eng. kunskaper trots att det var 5 stjärnigt. 3 utav 4 blev magsjuka och personalen på plats som vi påpekade att maten var ett smärre skämt för sa bara att folk brukade tyckta det var fantastisk mat. jätte bra om man har barn som vill äta samma stenhårda pizza en vecka i rad och bli dåliga dvs. All inklusive var förödande då vi iaf fick äta ute alla mål mat om dagen i en veckas tid. Jag skulle ALDRIG resa med detur igen efter den här ihopkraffsade resan som var dålig från start till landning. Läs mer
  • Henrik J

2011-01-11

Henrik J skrev om Detur Sweden AB
    Vi valde Detur endast på grund av att de var billigast på den resa vi ville ha samt att de kunde erbjuda ett bra hotell. Vi blev mycket positivt överraskade av deras service på plats. Stort tack till Johan (tror jag han hette) som på planet ner till Egypten hjälpte oss att ordna ett turistvisum trots att min flickvän inte är skandinavisk (dock europeisk) medborgare, vilket var ett krav för att få visumet på flyget enligt den information vi fick innan resan. Sen vill vi även tacka Elin som inte bara gav oss en underbar tur av Kairo och pyramiderna, utan även stannade kvar med oss på sjukhuset efter att min flickvän ramlade och gjorde illa sig på vägen tillbaka. Jag kan varmt rekommendera Detur om ni planerar en resa till Egypten! Läs mer
  • 2008-07-31

Tove S skrev om Detur Sweden AB
    Senaste resebolaget som jag har åkt med och resan blev väldigt lyckad trots att det bara var en sista minuten och jag inte visste var jag skulle hamna. Informationen inför resan var bra och personalen på orten var väldigt hjälpsamma om man behövde någon hjälp. Läs mer
    Tore P s gillar detta

Bästa Resebyråerna nära Detur Sweden AB:

La Villa (1.2km)
Agneta B Agneta B tycker:
“Vi hade tidigare bokat konfere...” Läs mer
Allinc (1.7km)
GO Cruising (2.5km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte