Alla kategorier Resebyrå Stockholms län Stockholm Östermalm Detur Sweden AB

Detur
Stora Gatan 38, 72212, VÄSTERÅS
Kenzan Tours
Ingegerd S:
Vi hade en fantastisk foto-safari i Tanzania. Reseplaneringen fungerade perfekt och det är härligt att bo i tält ute i Serengeti, mitt i vil...

Resebyråer nära Detur Sweden AB:

Västmannagatan 15, STOCKHOLM
Välkomna! Läs mer ›
Magnus A:
Bra och snabb service gjorde arrangerande smidigt och kul!

Läs vad 4 kunder tycker om Detur Sweden AB

• Weronika L
    Weronika L skrev om Detur Sweden AB
    Detur Sweden AB:
    Hej! Jag okte med dom till Turkiet Alanya
    All inklusive DEN vår bästa semester på hotellet Kleopatra Ada Beach den 18.08 till 25.08 moten perfekt servis perfekt renhet perfekt helt ny renoverat hotell bara ******.REKOMMENDERAR,TOPPEN,MVH WERONIKA.Fantastiskt
  • IB I
    IB I skrev om Detur Sweden AB
    Bokade resa med detur. planet var skräpigt, flygpersonal utan engelska kunskaper gjorde oss alla på planet helt utan information. nya flygtider som hade glömt att skrickas ut till vissa som bokat samma resa. Hotellet var en stor besvikelse och mkt ofräscht med dålig personal utav eng. kunskaper trots att det var 5 stjärnigt. 3 utav 4 blev magsjuka och personalen på plats som vi påpekade att maten var ett smärre skämt för sa bara att folk brukade tyckta det var fantastisk mat. jätte bra om man har barn som vill äta samma stenhårda pizza en vecka i rad och bli dåliga dvs. All inklusive var förödande då vi iaf fick äta ute alla mål mat om dagen i en veckas tid. Jag skulle ALDRIG resa med detur igen efter den här ihopkraffsade resan som var dålig från start till landning.
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Detur Sweden AB
    Vi valde Detur endast på grund av att de var billigast på den resa vi ville ha samt att de kunde erbjuda ett bra hotell. Vi blev mycket positivt överraskade av deras service på plats. Stort tack till Johan (tror jag han hette) som på planet ner till Egypten hjälpte oss att ordna ett turistvisum trots att min flickvän inte är skandinavisk (dock europeisk) medborgare, vilket var ett krav för att få visumet på flyget enligt den information vi fick innan resan. Sen vill vi även tacka Elin som inte bara gav oss en underbar tur av Kairo och pyramiderna, utan även stannade kvar med oss på sjukhuset efter att min flickvän ramlade och gjorde illa sig på vägen tillbaka. Jag kan varmt rekommendera Detur om ni planerar en resa till Egypten!
  • Tove S
    Tove S skrev om Detur Sweden AB
    Senaste resebolaget som jag har åkt med och resan blev väldigt lyckad trots att det bara var en sista minuten och jag inte visste var jag skulle hamna. Informationen inför resan var bra och personalen på orten var väldigt hjälpsamma om man behövde någon hjälp.
    Tore P s gillar detta

Karlavägen 100, 115 26 Stockholm