Dhl Nordic AB

3.8

4 omdömen om Dhl Nordic AB

Jonas R
Skrev om Dhl Nordic AB

Trots många andras dåliga erfarenheter har jag ALDRIG haft problem med DHL. Snabba, effektiva, levererar alltid enl. avtalat. Har vid tillfällen inte kunnat mottaga leveransen personligen. Inga problem efter ett samtal till kundtjänst med ”godkännande” att lämna leveransen utanför dörren. Imponerad över deras snabba leveranser inom Sverige och framför allt från andra länder i Europa, inte minst Tyskland och Nederländerna som brukar vara framme på maximalt ett par dygn. Leveranser från andra världsdelar går också snabbt och...

Maja H
Skrev om Dhl Nordic AB

Otroligt bra service! Ringer alltid innan paket ska levereras och aldrig varit några problem att få det levererat dit man är just för tillfället.

Oscar O
Skrev om Dhl Nordic AB

Herregud de tappar bort mitt paket (lämnar ut till felperson), de inget DHL kan stå för men ombudet som gjort fel. Där tror man att sagan ska ta slut men inte då. Det tar mig 1.5månader för att få beställa ny produkt igen, och när jag väl fått det godkänt så visar det sig att EXAKT samma produkt inte är i kampanj längre och då kostar den dryga 200:- mer. Och DHLs principer är att det endast ersätter vad det förlorade godset var värt vid transport tillfället. Herregud det ju inte pga. av mig som jag missat kampanjen utan pga. ombudets som lämnat fel. Uppdaterar med en lösning i framtiden.

Amanda E
Skrev om Dhl Nordic AB

Jag brukar beställa och få paket då och då, oftast är det DHL som paketet kommer med och jag blir alltid lika fårvånad hur snabbt det går. Jag beställde ett paket från London som skickades med bud med DHL och var utanför min dörr dagen efter. Annars när man beställer så brukar det ta flera dagar, så DHL kan rekomenderas!