Alla kategorier Fastighetsbolag Stockholms län Solna Dhl Nordic AB

Fastighetsbolag nära Dhl Nordic AB:

Magnus Ladulåsgatan 27, Stockholm
Ring eller maila för mer info. Läs mer ›
Mari L:
Kompetenta och seriösa. Erhöll ett klart och tydligt offertunderlag. Installationen av de tekniker som arbetade på plats i huset var väldigt...

Läs vad 3 kunder tycker om Dhl Nordic AB

• Maja H
    Maja H skrev om Dhl Nordic AB
    Otroligt bra service! Ringer alltid innan paket ska levereras och aldrig varit några problem att få det levererat dit man är just för tillfället.
  • Oscar O
    Oscar O skrev om Dhl Nordic AB
    Herregud de tappar bort mitt paket (lämnar ut till felperson), de inget DHL kan stå för men ombudet som gjort fel. Där tror man att sagan ska ta slut men inte då.

Det tar mig 1.5månader för att få beställa ny produkt igen, och när jag väl fått det godkänt så visar det sig att EXAKT samma produkt inte är i kampanj längre och då kostar den dryga 200:- mer. Och DHLs principer är att det endast ersätter vad det förlorade godset var värt vid transport tillfället. Herregud det ju inte pga. av mig som jag missat kampanjen utan pga. ombudets som lämnat fel.

Uppdaterar med en lösning i framtiden.
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Dhl Nordic AB
    Jag brukar beställa och få paket då och då, oftast är det DHL som paketet kommer med och jag blir alltid lika fårvånad hur snabbt det går. Jag beställde ett paket från London som skickades med bud med DHL och var utanför min dörr dagen efter. Annars när man beställer så brukar det ta flera dagar, så DHL kan rekomenderas!

Björnstigen 85, 170 73 Solna