Alla kategorier Övrigt Stockholms län Solna Dick Turpin

Dick Turpin

Solnavägen 55, 169 51 Solna — Visa karta

Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Olov A:
Bra bemötande vid beställning arbete, samt snabbt och proffsigt utfört uppdrag. Arbetet gällde rensning av avlopp i badrum.

Övriga företag nära Dick Turpin:

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs... Läs mer ›
Olov A:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Annika P:
Ringde för att få hjälp med stubbfräsning. Trevligt bemötande, svarade snabbt. Kom i tid. Arbetet väl genomfört.

Kanalvägen 17, Täby
Vi har många nöjda kunder, vill du bli en av dem? Uppge ”Reco” när du kontaktar ... Läs mer ›
Andreas M:
Rekommenderar varmt AccountFactory till alla småföretagare! De är otroligt hjälpsamma och har tålamod och förklarar så att man förstår på et...

Läs vad 2 kunder tycker om Dick Turpin

• Emma
    Emma skrev om Dick Turpin
    Mysigt pub med god Tuborg öl :) Mat är inget jag äter där vanligtvis, men den är god iaf dem gånger jag äter där :P Bra personal och en bra stämning gör att jag är regelbundet här på onsdagar.
  • Andreas I
    Andreas I skrev om Dick Turpin
    Stället verkar jättetrevligt och jag har hört mycket om deras grymma hamburgaretallrik. Givetvis var jag tvungen att testa det men blev riktigt besviken. Hamburgaren var troligen den sämsta pub-burgare jag ätit i mitt liv, köttet var alldeles för torrt, ungefär som mandelkubb fast kött och smaken var i stort sett bara salt och stekos.
    Ska du till Dick Turpin så rekommenderar jag att du är mätt när du äntrar dörren, men god öl har de i alla fall.

Solnavägen 55, 169 51 Solna