Dieselspecialisten.se

Dieselspecialisten.se

Ring 020-170 71 01 dieselspecialisten.se
3.8

Välkommen till Dieselspecialisten! Med vår långa erfarenhet inom branschen är Dieselspecialisten din specialist inom allt som rör dieseldrivna fordon. I vårt sortiment hittar du allt inom dieselpumpar, dieselspridare, turboaggregat, växellådor etc. Vårt breda och långvariga samarbete med Europas och världens ledande fabriker...

12 omdömen om Dieselspecialisten.se

Salar H
Skrev om Dieselspecialisten.se

KATASTROF. Inte ens en månad efter att vi monterat motor som vi köpt av Dieselspecialisten så rasar den. Nu har det snart gått 3 månader, får ingen återkoppling, omöjligt att få tag på någon på företaget företaget, oseriösa och vill att man monterar tillbaka gamla delar som är trasiga "för det är lungt" Min kund har åkt lånebil i snart 3 månader och inget snack om att dem ska ersätta Detta företaget är ren bluff, värsta jag varit med om på mina 13 år i branschen, KÖP INTE NÅGOT AV BENJAMIN/Dieselspecialisten,

VICTOR W
Skrev om Dieselspecialisten.se

BSOLUT SÄMSTA FÖRETAGET SOM EXSISTERAR. 1. Svarar ALDRIG när man ringer. 2. Lång svarstid på email som dessutom aldrig svara på den faktiska frågan. 3. Har bett om att bli uppringd minst 20 gånger. Inte 1 gång har det hänt. 4. Produkten jag köpte fungerade inte. Efter jag beställt en utbytesturbo tar det flera dagar efter jag frågat om den har skickats till att jag får ett email som säger att verkstan har tappat "huset" i golvet så att det sprack. Jag skulle då skicka min turbo till Estland för reparation och sedan...

SVERRE K
Skrev om Dieselspecialisten.se

Service och bemötade av toppklass! Beställde en utbytesmoter och allt har fungerat perfekt från ordererkännade till stomkredit. Rekommenderas varm!

John-Eirik N
Skrev om Dieselspecialisten.se

LIGG UNNA, USERIØST FIRMA! Bestilte og betalte turbo da jeg ble forespeilet leveringstid på 2-3 dager. Sitter nå 8 dager etter, og de kan ikke vise noen trackingnr på pakke. Lurer på om de har ansatt noen for å GÅ med pakken fra Sverige til Norge. Burde kunne fått refundert pengene i det minste når de ikke kan levere...😤😤😤

Ola E
Skrev om Dieselspecialisten.se

Suveränt bemötande i alla kategorier!

Svar från Dieselspecialisten.se

Hej Ola. Det glädjer mig att du känner dig nöjd. Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och för dina vänliga ord. Med vänlig hälsning, Linus Thell - Dieselspecialisten Norden AB

Allan D
Skrev om Dieselspecialisten.se

jag köpte en diselpump jag kontaktade andra bolag o de kunde inte lösa mitt problem. så jag ringde upp er o ni kunde lösa det sa han. under dagen ringde han upp mig o sa att han fixat pumpen .då blev jag mycket glad . jag hade inga förväntningar alls . eftersom att jag fått nobben av andra bolag som sa att det ej går att lösa. så mitt omdöme av er är mycket väl godkänt.

Svar från Dieselspecialisten.se

Hej Allan. Tack för att du tog dig tid att skriva om din upplevelse. Det glädjer mig att vi kunde hjälpa dig och givetvis är det lite extra roligt när andra sagt nej. Ha en bra dag och varmt välkommen åter. Med vänlig hälsning, Linus Thell - Dieselspecialisten Norden AB

Hg M

Fakturan kommit Inget topplock kommit 2 dagar efter faktura

Svar från Dieselspecialisten.se

Hej - Jag ber så mycket om ursäkt för den fördröjda leveransen. Enligt DHL så blev ditt topplock levererat idag kl 08.23. Om ni mot all förmodan inte erhållit er produkt ber jag er återkomma per e-post eller telefon så hjälper vi dig. Fakturan skickas ut samma dag som produkten, men ibland kommer dessvärre breven fram snabbare än leveransen. Ha en trevlig helg och varmt välkommen åter!

Åkerlunds F
Skrev om Dieselspecialisten.se

Växellåda vw syncro som köptes smidigt med frakt

Svar från Dieselspecialisten.se

Tack för ni tog er tid och för det fina betyget! Välkomna åter.

Conny E

mycket bra service Tack

Svar från Dieselspecialisten.se

Tack för dina vänliga ord Conny. Varmt välkommen åter i framtiden. Med vänlig hälsning, Linus Thell - Dieselspecialisten Norden AB

Håkan D
Skrev om Dieselspecialisten.se

Köpte spridare till en Toyota , pratade med någon per telefon trevligt bemötande . Fick bra hjälp ,kan varmt rekommendera dem för andra .

Svar från Dieselspecialisten.se

Hej Håkan. Vad roligt att du blev nöjd! Tack för att du tog dig tid att skriva. Varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar, Linus Thell - Dieselspecialisten Norden AB

Marcin W
Skrev om Dieselspecialisten.se

Väldigt bra service! Råkade beställa fel och dom tog hem en ny direkt till mig. Till och med leverans tider att helt och okej och bra priser jämför med orginal delar

Svar från Dieselspecialisten.se

Hej Marcin, Tack för dina vänliga ord. Varmt välkommen åter i framtiden. Med vänliga hälsningar, Linus - Dieselspecialisten Norden AB

Budcom A
Skrev om Dieselspecialisten.se

Snabb och bra service med kanonpriser.

Svar från Dieselspecialisten.se

Hej! Kul att ni är nöjda. :) Stort tack för er rekommendation och välkommen åten. Mvh Linus Thell - Dieselspecialisten