Din Kiropraktor

Din Kiropraktor

www.dinkiro.se
  • BadgeTwoYears

Din Kiropraktor i Kristianstad är en engagerad klinik, ledd av den erfarna och legitimerade kiropraktorn Per-Erik Ohlgren. Efter att ha fullbordat sin femåriga utbildning vid Syddansk Universitet i Odense, Danmark och avslutat sin AT-tjänst, har Per-Erik ägnat sjutton år åt att ge sina patienter effektiv och professionell vård....

180 omdömen om Din Kiropraktor

Lotta C
Skrev om Din Kiropraktor

Trevlig och duktig. Gått hos han i minst 16-17år🙂 Föredrar kvalitet 🤩. Nöjd o rekommenderat han till massor.

Carina B
Skrev om Din Kiropraktor

Jag har bara varit 1 ggr hos honom vi väntar på MR svar . Kan inte svara på frågan riktigt ännu !!

Margareta A
Skrev om Din Kiropraktor

Mycket professionellt bemötande och jag blev bättre

Rigmor N
Skrev om Din Kiropraktor

Mycket kunnig och lyhörd för patienten!

Ingrid L
Skrev om Din Kiropraktor

Bemött på ett proffsigt och vänligt sätt. Bra hjälp med min åkomma. Lyhörd och i telligent medmänniska, med god erfarenhet i yrket.

Jimmy O
Skrev om Din Kiropraktor

Har gått till samma kiropraktor två gånger per år under ca 15 år och har inte någon tanke på att byta.

Rafal D
Skrev om Din Kiropraktor

Trevlig och professionell. Svarade på alla mina frågor.

Camilla H
Skrev om Din Kiropraktor

Proffsigt! Besöken känns naturliga och jag får bra hjälp med mina problem. Även om jag bara varit där två gånger så känner jag redan att behandlingarna hjälper. Kan varmt rekommendera Per-Erik Ohlgren.

Simonetta M
Skrev om Din Kiropraktor

Jag får alltid ett superbra bemötande! Han är alltid trevlig och varm. Han lyssnar alltid på vad man säger Tycker han är Superduktig! Mycket av min smärta har försvunnit sen jag började gå dit.

Felicia C
Skrev om Din Kiropraktor

Varje gång jag behövt hjälp akut har jag fått hjälp med en tid omgående, samma dag eller nästkommande. Ett stort plus är att personen man möter har kunskapen och faktiskt vet vem man är, att gamla skador eller problem kommer han ihåg och man slipper berätta sin problematik om och om igen. Man blir bemött på ett glatt sätt, och blir alltid lyssnad på, det finns alltid tid för frågor och råd. Man känner sig aldrig som en kund i mängden utan man känner att man får hjälpen man behöver. Jag är 31 år gammal och har gått till...

Marie S
Skrev om Din Kiropraktor

Jag är mycket nöjd. Han är tillmötesgående med tider, fin-fint bemötande, kunnig osv. Hade önskat att högkostnadsskyddet hade gällt hos honom.

Berit D
Skrev om Din Kiropraktor

Proffsigt och empatiskt bemött. Behandlade min onda rygg och vi talade om minhuvudvärk som är svår att behandla. Ryggen blev bra efter behandlingarna.

Erik Å
Skrev om Din Kiropraktor

Över all förväntan faktiskt, har helt omvärderat yrket !

Minna N
Skrev om Din Kiropraktor

Proffesionellt bemötande!! Sökte för problem med nacken och blev besvärsfri. Återkommer gärna ifall jag behöver. Kan varmt rekommendera Din Kiropraktik!

Emma O
Skrev om Din Kiropraktor

Inlyssnande. Professionell. Seriös. Positiv.

Malin Johanna S
Skrev om Din Kiropraktor

Tar sig tid att grundligt utröna vad problemet är. Är noggrann och följer upp men bokar inte upp för många tider. Patienten känner att han behandlar skadan/problemet tills det är löst men "överbehandlar" inte. Känns professionell och håller sig ajour med utveckling och går utbildningar.

Sanne S
Skrev om Din Kiropraktor

Han har hjälpt mig fantastisk mycket i många år, från topp till tå!

Heidi T
Skrev om Din Kiropraktor

Per-Erik är alltid lika trevlig och har ett sånt fint sätt. Han har hjälpt mig många gånger och det känns fint att kunna få professionell hjälp när jag behöver det. Jag rekommenderar alltid vänner o bekanta att gå till honom.

Håkan J
Skrev om Din Kiropraktor

Fantastik person som utför sitt arbete om än bättre. Kan inget annat än rekommendera Per-Erik / Håkan J

Marina K
Skrev om Din Kiropraktor

Fick ett väldigt bra bemötande och hjälp med det jag behövde.

Peter Q
Skrev om Din Kiropraktor

Per Erik är en mycket duktig och imponerande yrkesman inom kiropraktik. Hans kunskap tillsammans med hans lyhördhet och intresse för patientens besvär och tillfrisknande gör att ett så bra resultat som möjligt kan nås. Patient tiden är strikt på både gott och ont, möjligen skulle denna utökas med 5 minuter och handla om egna övningar under rehabiliteringstiden.

Marianne J
Skrev om Din Kiropraktor

Oerhört professionell och seriös! Bryr sig verkligen om en som HEL människa. Så tacksam att jag blev tipsad om honom.

Anna M
Skrev om Din Kiropraktor

Alltid bra bemötande, pigg, glad och lyhörd. Hjälper alltid till med att ge en snabb besökstid. Jag har gått hos olika kiropraktorer och Per-Erik är den enda som jag fortsatt boka mig hos. Rekommenderas!

Håkan T
Skrev om Din Kiropraktor

Glad och lugnt bemötande. Jag fick förklara vad jag kände att jag hade problem med. Det lyssnades och därefter kontrollerades vad som var snett i ryggen. Det justerades och kontinuerligt under detta frågades det om jag mådde bra och hur det kändes. Efter behandling så kontrollerades ryggen och jag frågades om hur det kändes efter justering. Jag är väldigt nöjd. Tack!

Simon J
Skrev om Din Kiropraktor

Han förstår mina behov/problem. Aldrig några problem att få tid.

Paul A
Skrev om Din Kiropraktor

Gör ett bra jobb. Är lugn o sansad.

Håkan J
Skrev om Din Kiropraktor

Mycket bra bemötande och väldigt kompetent i sitt yrke!

Annika H
Skrev om Din Kiropraktor

Bemötandet är varmt och medmänskligt. Per Erik har känt mig sedan 2009 och hjälper mig något oerhört när det behövs. Jag får dessutom mängder med goda råd. Han är kunnig, seriös, professionell, effektiv och någon jag litar på i alla lägen. Så tacksam för att han finns och så enkelt att boka en tid på nätet! Absolut högsta betyg! utan tvekan.

Anna S
Skrev om Din Kiropraktor

Otrolig kunnig och lyhörd kiropraktor. Känner mig väldigt trygg. Kan varmt rekommenderas!

Kristin F
Skrev om Din Kiropraktor

Trygghet, förståelse av problemen, säkerhet i vad han gör.

Emelie S
Skrev om Din Kiropraktor

Väldigt mån om hur man mår mellan besöken. Följer upp och berättar vad han tänker är bästa för en.

Johanna G
Skrev om Din Kiropraktor

Per-Erik är väldig trevlig, positiv och välkomnande. Jag känner mig väl omhändertagen och jag upplever att han är väldigt inlyssnande och grundlig.

Roijne O
Skrev om Din Kiropraktor

Löser alltid mina problem med mina ryggbesvär. !!!

Pähr O
Skrev om Din Kiropraktor

alltid lika trevligt att komma dit trevlig bemötande Professionell i sitt arbete bra uppföljning

Anas A
Skrev om Din Kiropraktor

Det har inte hjälpt och han behandlar inte mer än 5 min och man betalar 495 kr, det är riktigt dyrt

Svar från Din Kiropraktor

Hej Anas! Vad tråkigt att du känner så. Men det är tyvärr svårt att åstadkomma förändringar i funktion och smärtupplevelse efter två behandlingar på besvär som har varit där i några år. Behandlingsmetoderna jag använder är enligt rådande evidens och beprövad erfarenhet. Priset jag tar är i paritet med mina kollegor, vilket såklart kan uppleves som dyrt. Priserna för nybesök och behandling (även tidsåtgången, 30 min för nybesök och 15 min för återbesök) står på min hemsida, så jag hoppas inte det kom som en överraskning...

Anette L
Skrev om Din Kiropraktor

Alltid vänligt bemötande. Har varit hos samma Kiroprakter i över 20 år. Känner mig bekväm

Rune L

En som vet vad han sysslar med ! Mvh Rune larsson

Hans N
Skrev om Din Kiropraktor

Fick snabb kontakt och tid för behandling. Bra och tydlig förklaring på problemet och väldigt bra behandling, min värkande rygg blev smärtfri. Jag kan starkt rekomendera din kiropraktor.

Anita H

Painful He s nice. Helpful

Ola S
Skrev om Din Kiropraktor

Lyssnar på patienten och ser helheten hos människan. Varmt rekommendera

Tony F
Skrev om Din Kiropraktor

Känns proffsigt att gå dit, verkar kunna det han ska. Släpper inte problem förrän de är lösta

Vera G
Skrev om Din Kiropraktor

Han är en mycket kunnig, sympatisk och hjälpsam person. Jag har varit kund hos honom i mer än 10 år med minst ca 4-5 behandlingar per år. Han hjälper mig med stela muskler i rygg och nacke och jag är alltid nöjd med resultatet. Det vore på tiden att kiropraktik kunde gå in i högkostnadsskyddet!

Georg G
Skrev om Din Kiropraktor

Helt ok sen vet jag inte om det blir bra långsiktigt !

Annhelen O
Skrev om Din Kiropraktor

Har alltid blivit bra bemött jag har fått den hjälp jag behövde och de verktyg som jag kan jobba med hemma själv. Företaget levde upp till mina förväntningar.

Camilla F
Skrev om Din Kiropraktor

En fantastisk person med mycket kunnighet och känsla för sina patienter, ovärdelig för mig.

Magnus H
Skrev om Din Kiropraktor

Alltid bra resultat av behandling

Gabriella L
Skrev om Din Kiropraktor

Mycket kompetent, lyhörd och prisvärd.

Ulrika K
Skrev om Din Kiropraktor

Kiropraktik hos kiropraktikern för rygg problem.

Roland H

Proffsigt, seriöst samt lyssnande

Jeanette A
Skrev om Din Kiropraktor

Jag har blivit hjälp av Per-Erik vid ett flertal tillfällen. och han lyckas alltid fixa mina problem. Kan varmt rekommendera honom!