Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Solna Din Tandläkare i Solna

Din Tandläkare i Solna

Hotellgatan 3, 5tr, 171 45 Solna — Visa karta

Välkommen till Din Tandläkare i Solna!

JUST NU ERBJUDER VI ALLA NYA PATIENTER UNDERSÖKNING FÖR 500 KR!

Hos oss får du högkvalitativ tandvård både för barn och vuxna. Vi finns i Solna Centrum, i en lugn och modern klinik med den senaste utrustningen. Här har du nära till bra kommunikationer med både buss och tunnelbana.

Bland de behandlingar vi erbjuder hittar du det mesta inom både medicinsk tandvård, allmäntandvård och estetisk tandvård. Vi ger dig ett professionellt bemötande, tandvård av högsta kvalitet och strävar alltid efter att ge dig den bästa möjliga upplevelsen på ditt tandläkarbesök. Kontakta oss så bokar vi en tid!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 177 kunder tycker om Din Tandläkare i Solna

• 2019-02-12

Jennifer T skrev om Din Tandläkare i Solna
    Oerhört bra service från start till slut. Kommer definitivt att gå tillbaka nästa gång jag behöver hjälp med mina tänder. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Natalia S

2019-02-11

Natalia S skrev om Din Tandläkare i Solna
    Idag har jag varit hos Dr. Ozan på Din Tandläkare i Solna Centrum. Jag valde honom efter att jag läst bra recensioner, och jag måste säga att det var en väldigt trevlig upplevelse! Mycket lugn och fin miljö, fantastiskt och väldigt personligt bemötande och professionell behandling. Varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2019-02-11

Nasir R skrev om Din Tandläkare i Solna
    Snabbt. Trevligt och engagerad. ozan va väldigt revlig lugnt gubbe. Värmt rekomenderar honom. Läs mer

Kent P skrev om Din Tandläkare i Solna
    Undersökning och tog bort tandsten Vänlig professionell tandläkare Läs mer

Johan B skrev om Din Tandläkare i Solna
    Ett bra bemötande och professionell tandläkare. Mycket bra priser. Kan varmt rekommendera. Läs mer

Fredrik D skrev om Din Tandläkare i Solna
    Jag var på undersökning och lagning. Trevligt bemötande och väldigt noggrann och proffesionell behandling. Läs mer
  • 2019-02-08

Elizabet W skrev om Din Tandläkare i Solna
    Tandhygienist super. Alltid välbemött. Lugn stämning. Inge stress. Talar om vad han gör. Läs mer
  • 2019-02-08

Laura D skrev om Din Tandläkare i Solna
    Ozan är en trevlig och proffsig tandläkare som ger tips och individuell rådgivning Jag varmt rekommenderar! Läs mer
  • 2019-02-07

Jonas H skrev om Din Tandläkare i Solna
    Snabb o bra insats! Flisa från framtand hade lossnat och nu ser det ut som vanligt igen efter lagning! Läs mer
  • 2019-01-25

Camilla K skrev om Din Tandläkare i Solna
    Som vanligt blev jag bemött med lugn,vänlighet och professionell hjälp 😊
    Jag rekommenderar dem till alla eftersom de alltid har patientens bästa i åtanke 👍 Läs mer
  • 2019-01-25

Anna F skrev om Din Tandläkare i Solna
    Gick till Din Tandläkare i Solns och Ozan för undersökning och borttagning av tandsten. Jag fick ett fantastiskt bemötande, väldigt pedagogisk och han tog sin tid för att göra ett grundligt och bra arbete. Dessutom hade Din Tandläkare ett erbjudande, jag betalade bara 500 sek för undersökning, 4 röntgenbilder, tandstensborttagning samt polering. Rekommenderar verkligen Din Tandläkare i Solna! Läs mer
  • 2019-01-18

Sebastian M skrev om Din Tandläkare i Solna
    Fräsch klinik med modern utrustning och välkomnande atmosfär, trevligt och förtroendeingivande bemötande samt oerhört kompetent personal som intresserar sig för din munhälsa och dina individuella behov. Som patient kan man känna sig trygg med att man informeras djupgående om olika behandlingsalternativ och tillvägagångssätt samt att vården som utförs är vetenskapligt grundad. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Anders J

2019-01-09

Anders J skrev om Din Tandläkare i Solna
    Väldigt professional och pedagogisk tandläkare som bemötter än på ett vänligt sätt. Rekommenderas starkt Läs mer
    Anders J gillar detta
  • 2019-01-03

Bertil S skrev om Din Tandläkare i Solna
    Trevligt och professionellt bemötande. Humana priser! :) Läs mer
  • Peter M

2019-01-03

Peter M skrev om Din Tandläkare i Solna
    Inför mitt första besök var jag otroligt nervös, med min tandläkarskräck och besök på tidigare kliniker har jag haft det svårt med att gå till tandläkare. Men efter många tips och när de var dags så kontaktade jag Din tandläkare i Solna, som förstod mitt stora problem. Med en lugn aura i rummet och kommunikation så gick mitt besök jättebra. Jag har precis gjort mitt 5e besök på den kliniken. Så otroligt proffesionellt och bra. Jag rekommenderar alla mina vänner med tandläkarskräck, här är vart vi hör hemma och blir väldigt bra omhändertagna. Tack för er hjälp, Med vänlig hälsning, Peter M. Läs mer
  • 2018-12-28

Nima P skrev om Din Tandläkare i Solna
    Vill man få proffesionell tandläkarvård är det hit man ska. Jag är så himla nöjd. Rekommenderas starkt!! Läs mer
  • 2018-12-27

Therese J skrev om Din Tandläkare i Solna
    Bästa tandläkarn. Trevlig lugn och kunnig! Läs mer
  • Anna T

2018-12-19

Anna T skrev om Din Tandläkare i Solna
    Mycket pedagogisk, service inriktad och man känner sig trygg. Läs mer
  • 2018-12-14

Hidetoshi K skrev om Din Tandläkare i Solna
    Hög omsorg. Billigt. Bra förklaring.
    Trevlig bemötande.
    Jag kommer tillbaka och vill rekommendera andra. Läs mer
  • 2018-12-13

Odd W skrev om Din Tandläkare i Solna
    Underbart bemötande och service!
    Jag fick bra information och hjälp. Läs mer
  • Mohamad F

2018-12-12

Mohamad F skrev om Din Tandläkare i Solna
    Toppen tandläkare.
    Mycket trevlig och kunnig.
    Kan inte bli bättre. Läs mer
  • Ingemar E

2018-12-12

Ingemar E skrev om Din Tandläkare i Solna
    Proffionellt bemötande med info vad som kommer att behandlas även under själva behandlingen. Positiv lättsam stämning. Stormtrivs. 😁 Läs mer

Nina L skrev om Din Tandläkare i Solna
    Väldigt nöjd, personligt och bra, man känner sig trygg och väl omhändertagen. Läs mer

Denise O skrev om Din Tandläkare i Solna
    Bra bemötande. Går igenom med en på ett sätt som är begripligt för en. Läs mer

Merja K skrev om Din Tandläkare i Solna
    Årlig undersökning. Man blir väl mött hos tandläkaren, de förklarar tydligt vad som görs och varför. Jag är supernöjd!!! Läs mer

Tone P skrev om Din Tandläkare i Solna
    Din Tandläkare Solna
    Bra bemötande och service Läs mer

Fredrik I skrev om Din Tandläkare i Solna
    För mig som har lite tandläkarskräck är bemötandet, och lugnet hos tandläkaren det viktigaste för mig. Ozzan har ett lugn är detaljerad och informativ. Jag gillar tandläkarna på kliniken, och kommer givetvis att komma tillbaka på fler besök, och jag rekommenderar alla ett besök hos dessa transparenta och kompetenta tandläkare. :) Läs mer

Linn K skrev om Din Tandläkare i Solna
    Väldigt nöjd med min tandläkare Ozan. Uppriktig och ödmjuk. Rekommenderar alla att gå till denna tandläkarklinik. Läs mer
  • Stefan B

2018-12-02

Stefan B skrev om Din Tandläkare i Solna
    Jag vände mig till Din Tandläkare i Solna för en undersökning samt tandblekning.
    Blev bemött på ett välkomnade och professionellt sätt.
    Hade inga förväntningar , men blev otroligt överraskad !

Rekommenderad stark, kommer definitivt gå tillbaka. Läs mer

Diyar Y skrev om Din Tandläkare i Solna
    Lite rädsla för tandläkaren har man sedan tidigare, men det Kändes verkligen väldigt tryggt och säkert. Bra bemötande och bästa tänkbara vård. Kommer absolut tillbaka! Läs mer

Ola S skrev om Din Tandläkare i Solna
    Trevligt och professionelt bemötande. Duktig och lugn tandläkare som sätter patienten i fokus. Rekommenderar denna klinik. Ren och fin mottagning. Läs mer
  • 2018-12-01

Tuulikki V skrev om Din Tandläkare i Solna
    Mycket bra tandläkare. Jag rekommenderar. Läs mer
  • Anne-Lie E

2018-11-21

Anne-Lie E skrev om Din Tandläkare i Solna
    Özan är en helt fantastisk tandläkare! Jag led i många år av panisk tandläkarskräck men för ett antal år sedan gick jag i KBT/specialisttandvård som beviljades av landstinget (tack skattebetalare i Stockholms län) och blev botad. Nu hade det dock dröjt alldeles för länge igen sedan jag var hos tandläkaren och jag visste inte hur jag skulle reagera, det fanns en liten oro att skräcken skulle hunnit komma tillbaka. Men det hade den inte gjort och undersökningen förra veckan gick galant, dock hade jag två hål som lagades igår. Om någon hade sagt till mig för tio år sedan att känslan innan en tandlagning skulle vara ”peppad” och känslan efteråt hade varit ”spännande” ”kul” hade jag haft väldigt svårt att tro den personen men så var det. Jag kände direkt förtroende för Özan när jag klev in på mottagningen som känns väldigt fräsch och modern. Han är lugn, proffsig och dessutom utrustad med en rejäl dos social kompetens vilket gör att han snabbt förstår vad som är viktigt för patienten. I mitt fall handlar det om att ha kontroll och det kände jag att jag verkligen hade under mina två besök. Rekommenderas!! <3 Läs mer
  • 2018-11-20

Moa A skrev om Din Tandläkare i Solna
    Väldigt rent och fräscht, ljusa, moderna lokaler. Personalen är trevliga och super professionella, blev verkligen bra bemött. Sist men inte minst, jätte nöjd med utförda behandlingar. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-11-19

Soheila G skrev om Din Tandläkare i Solna
    Väldigt bra bemötande och service. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2018-11-19

Dusan D skrev om Din Tandläkare i Solna
    Bra! Efter några dagar börjar kännas att tanden och ingreppet slutar göra ont. Då har läkare räddat tanden. Tack!
    DD Läs mer

Margareta P skrev om Din Tandläkare i Solna
    Jag vill ge högsta betyg till min tandläkare. Gjort undersökning, status på tandfickor, och tidigare gjort en lagning. Samt rengöring. Mycket bra bemötande och upplever att han är jätteduktig Läs mer

Fikret K skrev om Din Tandläkare i Solna
    Jätte trevlig personal och professionell service med bra priser, mycket väl bemött. Läs mer

Karwan T skrev om Din Tandläkare i Solna
    Jag har lagat mina tänder hos Dintandläkare Özan , mycket bra , fantastisk , jag var mycket nöjd med allt . Läs mer

Ann-Marie B skrev om Din Tandläkare i Solna
    Utmärkt.känner mig trygg hos tandläkaren. Läs mer

Ann T skrev om Din Tandläkare i Solna
    Årskontroll mycket väl bemött nogrannhet
    av undersökningen Läs mer
  • Peyman S

2018-11-16

Peyman S skrev om Din Tandläkare i Solna
    Duktig och Proffs samt bra humor. Läs mer
  • 2018-11-16

Päivi P skrev om Din Tandläkare i Solna
    Tandläkaren arbetar lugnt och metodiskt och inger förtroende. Känner mig väldigt bra omhändertagen! Läs mer
  • Lars-Ove L

2018-11-15

Lars-Ove L skrev om Din Tandläkare i Solna
    Kan varmt rekommendera Din Tandläkare i Solna. Mycket trevliga och professionella. Helnöjd med all behandli g.
    Ove Larsson Läs mer
  • Hendrik W

2018-10-25

Hendrik W skrev om Din Tandläkare i Solna
    Jag har tandläkarskräck. Den här tandläkaren har lyckats få mig att känna att det funkar att gå dit. Rekommenderas varmt. Läs mer

Gerhard K skrev om Din Tandläkare i Solna
    Utmärkt utförd behandling varje gång. Läs mer

Luwam T skrev om Din Tandläkare i Solna
    Vi har varit för min dotter undersökning på tandläkare vi är väldigt nöjda och tack sam Läs mer

Thomas L skrev om Din Tandläkare i Solna
    Professionell och det blev bra resultat Läs mer
  • 2018-10-24

Lene S skrev om Din Tandläkare i Solna
    Trevlig och lugn mottagning (dock lite småklurigt att hitta, finns bakom en lågmäld dörr i en korridor bland flera andra tandläkarmottagningar). Tandläkaren tog sig tid och var pedagogisk och trevlig. Väldigt mån om min komfort, speciellt under tandstensborttagningen som ju inte brukar vara så kul. Dessutom extremt prisvärt. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2018-10-23

Olga P skrev om Din Tandläkare i Solna
    Tydligt och klart, ärligt och snäl, gör vad dem lovar i tiden och pengar. Nöjd och rekommenderar. Läs mer

Hotellgatan 3, 5tr, 171 45 Solna