Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Solna Din Tandläkare i Solna

Din Tandläkare i Solna

Hotellgatan 3, 5tr, 171 45 Solna — Visa karta

Välkommen till Din Tandläkare i Solna!

Hos oss får du högkvalitativ tandvård både för barn och vuxna. Vi finns i Solna Centrum, i en lugn och modern klinik med den senaste utrustningen. Här har du nära till bra kommunikationer med både buss och tunnelbana.

Bland de behandlingar vi erbjuder hittar du det mesta inom både medicinsk tandvård, allmäntandvård och estetisk tandvård. Vi ger dig ett professionellt bemötande, tandvård av högsta kvalitet och strävar alltid efter att ge dig den bästa möjliga upplevelsen på ditt tandläkarbesök. Kontakta oss så bokar vi en tid!
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 158 kunder tycker om Din Tandläkare i Solna

• Hidetoshi K skrev om Din Tandläkare i Solna
    Hög omsorg. Billigt. Bra förklaring.
    Trevlig bemötande.
    Jag kommer tillbaka och vill rekommendera andra. Läs mer
  • Mohamad F
    Mohamad F skrev om Din Tandläkare i Solna
    Toppen tandläkare.
    Mycket trevlig och kunnig.
    Kan inte bli bättre. Läs mer
  • Ingemar E
    Ingemar E skrev om Din Tandläkare i Solna
    Proffionellt bemötande med info vad som kommer att behandlas även under själva behandlingen. Positiv lättsam stämning. Stormtrivs. 😁 Läs mer
  • Nina L skrev om Din Tandläkare i Solna
    Väldigt nöjd, personligt och bra, man känner sig trygg och väl omhändertagen. Läs mer
  • Denise O skrev om Din Tandläkare i Solna
    Bra bemötande. Går igenom med en på ett sätt som är begripligt för en. Läs mer
  • Merja K skrev om Din Tandläkare i Solna
    Årlig undersökning. Man blir väl mött hos tandläkaren, de förklarar tydligt vad som görs och varför. Jag är supernöjd!!! Läs mer
  • Tone P skrev om Din Tandläkare i Solna
    Din Tandläkare Solna
    Bra bemötande och service Läs mer
  • Fredrik I skrev om Din Tandläkare i Solna
    För mig som har lite tandläkarskräck är bemötandet, och lugnet hos tandläkaren det viktigaste för mig. Ozzan har ett lugn är detaljerad och informativ. Jag gillar tandläkarna på kliniken, och kommer givetvis att komma tillbaka på fler besök, och jag rekommenderar alla ett besök hos dessa transparenta och kompetenta tandläkare. :) Läs mer
  • Linn K skrev om Din Tandläkare i Solna
    Väldigt nöjd med min tandläkare Ozan. Uppriktig och ödmjuk. Rekommenderar alla att gå till denna tandläkarklinik. Läs mer
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Din Tandläkare i Solna
    Jag vände mig till Din Tandläkare i Solna för en undersökning samt tandblekning.
    Blev bemött på ett välkomnade och professionellt sätt.
    Hade inga förväntningar , men blev otroligt överraskad !

Rekommenderad stark, kommer definitivt gå tillbaka. Läs mer
  • Diyar Y skrev om Din Tandläkare i Solna
    Lite rädsla för tandläkaren har man sedan tidigare, men det Kändes verkligen väldigt tryggt och säkert. Bra bemötande och bästa tänkbara vård. Kommer absolut tillbaka! Läs mer
  • Ola S skrev om Din Tandläkare i Solna
    Trevligt och professionelt bemötande. Duktig och lugn tandläkare som sätter patienten i fokus. Rekommenderar denna klinik. Ren och fin mottagning. Läs mer
  • Tuulikki V skrev om Din Tandläkare i Solna
    Mycket bra tandläkare. Jag rekommenderar. Läs mer
  • Anne-Lie E
    Anne-Lie E skrev om Din Tandläkare i Solna
    Özan är en helt fantastisk tandläkare! Jag led i många år av panisk tandläkarskräck men för ett antal år sedan gick jag i KBT/specialisttandvård som beviljades av landstinget (tack skattebetalare i Stockholms län) och blev botad. Nu hade det dock dröjt alldeles för länge igen sedan jag var hos tandläkaren och jag visste inte hur jag skulle reagera, det fanns en liten oro att skräcken skulle hunnit komma tillbaka. Men det hade den inte gjort och undersökningen förra veckan gick galant, dock hade jag två hål som lagades igår. Om någon hade sagt till mig för tio år sedan att känslan innan en tandlagning skulle vara ”peppad” och känslan efteråt hade varit ”spännande” ”kul” hade jag haft väldigt svårt att tro den personen men så var det. Jag kände direkt förtroende för Özan när jag klev in på mottagningen som känns väldigt fräsch och modern. Han är lugn, proffsig och dessutom utrustad med en rejäl dos social kompetens vilket gör att han snabbt förstår vad som är viktigt för patienten. I mitt fall handlar det om att ha kontroll och det kände jag att jag verkligen hade under mina två besök. Rekommenderas!! <3 Läs mer
  • Moa A skrev om Din Tandläkare i Solna
    Väldigt rent och fräscht, ljusa, moderna lokaler. Personalen är trevliga och super professionella, blev verkligen bra bemött. Sist men inte minst, jätte nöjd med utförda behandlingar. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Soheila G skrev om Din Tandläkare i Solna
    Väldigt bra bemötande och service. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Dusan D skrev om Din Tandläkare i Solna
    Bra! Efter några dagar börjar kännas att tanden och ingreppet slutar göra ont. Då har läkare räddat tanden. Tack!
    DD Läs mer
  • Margareta P skrev om Din Tandläkare i Solna
    Jag vill ge högsta betyg till min tandläkare. Gjort undersökning, status på tandfickor, och tidigare gjort en lagning. Samt rengöring. Mycket bra bemötande och upplever att han är jätteduktig Läs mer
  • Fikret K skrev om Din Tandläkare i Solna
    Jätte trevlig personal och professionell service med bra priser, mycket väl bemött. Läs mer
  • Karwan T skrev om Din Tandläkare i Solna
    Jag har lagat mina tänder hos Dintandläkare Özan , mycket bra , fantastisk , jag var mycket nöjd med allt . Läs mer
  • Ann-Marie B skrev om Din Tandläkare i Solna
    Utmärkt.känner mig trygg hos tandläkaren. Läs mer
  • Ann T skrev om Din Tandläkare i Solna
    Årskontroll mycket väl bemött nogrannhet
    av undersökningen Läs mer
  • Peyman S
    Peyman S skrev om Din Tandläkare i Solna
    Duktig och Proffs samt bra humor. Läs mer
  • Päivi P skrev om Din Tandläkare i Solna
    Tandläkaren arbetar lugnt och metodiskt och inger förtroende. Känner mig väldigt bra omhändertagen! Läs mer
  • Lars-Ove L
    Lars-Ove L skrev om Din Tandläkare i Solna
    Kan varmt rekommendera Din Tandläkare i Solna. Mycket trevliga och professionella. Helnöjd med all behandli g.
    Ove Larsson Läs mer
  • Hendrik W
    Hendrik W skrev om Din Tandläkare i Solna
    Jag har tandläkarskräck. Den här tandläkaren har lyckats få mig att känna att det funkar att gå dit. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Gerhard K skrev om Din Tandläkare i Solna
    Utmärkt utförd behandling varje gång. Läs mer
  • Luwam T skrev om Din Tandläkare i Solna
    Vi har varit för min dotter undersökning på tandläkare vi är väldigt nöjda och tack sam Läs mer
  • Thomas L skrev om Din Tandläkare i Solna
    Professionell och det blev bra resultat Läs mer
  • Lene S skrev om Din Tandläkare i Solna
    Trevlig och lugn mottagning (dock lite småklurigt att hitta, finns bakom en lågmäld dörr i en korridor bland flera andra tandläkarmottagningar). Tandläkaren tog sig tid och var pedagogisk och trevlig. Väldigt mån om min komfort, speciellt under tandstensborttagningen som ju inte brukar vara så kul. Dessutom extremt prisvärt. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Olga P skrev om Din Tandläkare i Solna
    Tydligt och klart, ärligt och snäl, gör vad dem lovar i tiden och pengar. Nöjd och rekommenderar. Läs mer
  • Ab I skrev om Din Tandläkare i Solna
    professionalism, renlighet, goodwill. Läs mer
  • Andrija B skrev om Din Tandläkare i Solna
    Mycket professionell tandläkare.
    Fin mottagning! Läs mer
  • Anton R skrev om Din Tandläkare i Solna
    Fick av Ozan Ölcer den bästa tänkbara vård och ett trevligt bemötande!
    Ingrid Ullmark Läs mer
  • Tanya J skrev om Din Tandläkare i Solna
    Mycket bra, lugn och pedagogisk tandläkare Läs mer
  • Bengt K skrev om Din Tandläkare i Solna
    Gjorde undersökning och tog bort tandsten.
    Möttes av tandläkaren redan i receptionen. Vänligt bemötande och lugnt i lokalerna kändes avslappnande.
    Tandläkaren berättade hela tiden vad han tänkte göra och lät mig se mina röntgenbilder och förklarade dem. Kändes bra att vara delaktig. Engagerad tandläkare, märktes han tycker om sitt jobb och vill hjälpa.
    Hela besöket var en positiv upplevelse. Läs mer
  • Sylvia A skrev om Din Tandläkare i Solna
    Borttagning av tandsten koll an tänderna Läs mer
  • Catalina C
    Catalina C skrev om Din Tandläkare i Solna
    Jag kom till mottagningen och förklarade min ångest och rädsla för tandläkare och att just då hade ont i en tand. Fick snabbt boka tid trots att han var på väg ut och stänga mottagningen. Dagen då jag skulle undersökas var han väldigt lugn och kollade hela tiden om hur jag mådde. Väldigt professionell och trevlig. Det blev ytterligare ett besök till och även där var service på topp! Inget gjorde ont, han berättade vad han skulle göra och förklarade allt på ett väldigt bra sätt. Så fort jag har läkt så kommer jag att komma tillbaka för rengöring. Stark rekommenderar👍🏼 Läs mer
  • Hans K skrev om Din Tandläkare i Solna
    Jag gick på en rutinundersökning men gick därifrån mer motiverad att ta hand om tänderna då jag fick vara med och se och få förklarat för mig vad som hände och hur min tandhygien såg ut. Bemötandet var strålande och trevligt och även om jag inte hade några förväntningar så blev jag glatt överraskad. Läs mer
  • Senay W skrev om Din Tandläkare i Solna
    Jag blev bemött med entusiasm och fick känslan av att tandläkaren var väldigt professionell och kunnig. Jag kommer själv gå dit, och skulle även tipsa vänner att besöka kliniken vid behov av tandvård! Läs mer
  • Heidi E skrev om Din Tandläkare i Solna
    Jag är helnöjd med min tandläkare. Läs mer
  • Jakob J skrev om Din Tandläkare i Solna
    Var mitt första besök. Fick ett trevligt bemötande, tandläkaren var pedagogisk och avslappnad. Kan rekommenderas. Läs mer
  • Mangalik E skrev om Din Tandläkare i Solna
    Fick kalles till kontroll, kunde inte den tiden och ringde för att omboka. Fick svar snabbt och inga problem med ny tid.
    Fick en grundlig kontroll med bilder, borttagning av tandsten samt posering av tänderna samt användbara tips. Fick även en bonus produkt och behövde inte betala något då allt täcktes av tandvårdsbidraget :) Läs mer
  • Masi E skrev om Din Tandläkare i Solna
    Otroligt förstående då jag har extrem tandläkarskräck. Trevlig pch tillmötesgående. Fräsch lokal. Läs mer
  • Mattias K
    Mattias K skrev om Din Tandläkare i Solna
    Jättetrevligt bemötande och proffsig lagning av min avslagna tand. Min treåriga dotter var även med för hennes första undersökning och tyckte det var väldigt spännande och roligt. På kvällen frågade hon när vi skulle gå tillbaka till tandläkaren för nästa undersökning :) Läs mer
  • Tamara H skrev om Din Tandläkare i Solna
    Kommer alltid hit en gång om året och kollar mina tänder. Känns tryggt och proffessionellt. Läs mer
  • Christel K skrev om Din Tandläkare i Solna
    God service trevligt bemötande. Utan att ha tidsbokat, lyckade tandläkaren ta sig tid att åtgärda tandstenen som var orsaken till besöket. Utmärkt. Läs mer
  • Apostolos M skrev om Din Tandläkare i Solna
    Trevligt omhändertagen & professionellt behandlat, rekommenderas, jag kommer att fortsätta hos de. Läs mer
  • Kristin T
    Kristin T skrev om Din Tandläkare i Solna
    Väldigt trevligt, proffsigt och pedagogiskt bemötande. Beställde tid genom en kampanj på nätet, fick en eltandborste på köpet. Kommer definitivt fortsätta gå hit! Läs mer
  • Siv B skrev om Din Tandläkare i Solna
    Jag som är rädd kände mig orädd Läs mer

Hotellgatan 3, 5tr, 171 45 Solna