Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Solna Din Tandläkare i Solna

Din Tandläkare i Solna

Hotellgatan 3, 5tr, 171 45 Solna — Visa karta

Välkommen till Din Tandläkare i Solna!

Hos oss får du högkvalitativ tandvård både för barn och vuxna. Vi finns i Solna Centrum, i en lugn och modern klinik med den senaste utrustningen. Här har du nära till bra kommunikationer med både buss och tunnelbana.

Bland de behandlingar vi erbjuder hittar du det mesta inom både medicinsk tandvård, allmäntandvård och estetisk tandvård. Vi ger dig ett professionellt bemötande, tandvård av högsta kvalitet och strävar alltid efter att ge dig den bästa möjliga upplevelsen på ditt tandläkarbesök. Kontakta oss så bokar vi en tid!
Öppet just nu
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 15 kunder tycker om Din Tandläkare i Solna

• Georgina K
    Georgina K skrev om Din Tandläkare i Solna
    Hej , det va helt fantastiskt o va hos er , såå nöjd . Jag har renommenderat flera att gå till er . O jag kommer så klart att komma igen . Bästa tandläkare helt enkelt . Läs mer
  • Ilyez M
    Ilyez M skrev om Din Tandläkare i Solna
    Det va super proffsigt allting Läs mer
  • Ylva F
    Ylva F skrev om Din Tandläkare i Solna
    Lugna och trevliga, och berättar vad de gör hela tiden.
    Mycket vänligt bemötande och proffsiga tandläkare - här kan man glömma all eventuell tandläkarskräck! Läs mer
  • Glenn F
    Glenn F skrev om Din Tandläkare i Solna
    Mycket proffsigt bemötande, lungt och behaglag behandling. Läs mer
  • Pia N
    Pia N skrev om Din Tandläkare i Solna
    Fantastiska och de tog bort min rädsla för att gå till tandläkare Läs mer
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Din Tandläkare i Solna
    Professionellt bemötande av både Ozan och Shiva. Att ett tandläkarbesök kan vara så roligt har jag aldrig i min vildaste fantasi kunnat drömma om. Får allt förklarat utan att fråga om det. Ett ordentligt kostnadsförslag fick jag också efter första besöket. All heder åt dessa två. Kommer aldrig byta tandläkare! Ni är guld värda! Läs mer
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Din Tandläkare i Solna
    Reptilsnabb i alla lägen, Det vanliga tramset med flera återbesök för att få problemen avhjälpta. Prissättning är mycket mycket humana. Det finns faktiskt inga negativa upplevelser alls och då ska man betänka att jag har tandläkarskräck!
    Vill du slippa lida så gå dit!
    /Patrik Läs mer
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Din Tandläkare i Solna
    Jag upplever mitt besök som mycket bra. Trevligt bemötande både innan och efter. Läs mer
  • Anita P
    Anita P skrev om Din Tandläkare i Solna
    Mycket bra bemötande. Proffesionellt omhändertagen. Fått en bettskena som fungerar bra. Kommer att fortsätta på mottagningen. Min make är lika nöjd som jag. Läs mer
  • Maria J
    Maria J skrev om Din Tandläkare i Solna
    Bästa tandläkaren.Tack Ozan för super bra service och ditt engagemang. Har nu hittat en tandläkare som är duktig, uppriktig och lojal.
    Jag kommer aldrig att gå till någon annan. Läs mer
  • Stefan W
    Stefan W skrev om Din Tandläkare i Solna
    Väldigt bra bemötande och super bra service rekommenderas!! Läs mer
  • Yekta Ö
    Yekta Ö skrev om Din Tandläkare i Solna
    Världsklass !!! 😀
    Så proffsig och bra service. Kan varmt rekommendera denna tandläkare mottagning Läs mer
  • Andreas Eric G
    Andreas Eric G skrev om Din Tandläkare i Solna
    Jag blev rekommenderad av en bekant att testa Din Tandläkare i Solna efter att jag inte haft någon stabil tandläkare dom senaste åren. Oj vad glad jag är att jag gick till dom, jätte trevligt bemötande, snälla och duktiga tandläkare. Det kändes verkligen att jag blev bra behandlad av tandläkare som var noggranna och tog sig tid att förklara och visa mig både på bilder och i munnen hur min "tandsituation" såg ut. Jag gick därifrån med ett leende och fina tänder. Din Tandläkare är från nu garanterat mina och min familjs tandläkare hädanefter och jag rekommenderar dom varmt! ⭐⭐⭐⭐⭐ Läs mer
  • Göran F
    Göran F skrev om Din Tandläkare i Solna
    Omtänksam, trevlig och personligt bemötande i en "jobbig" situation som ett tandläkarbesök är Läs mer
  • Ben S
    Ben S skrev om Din Tandläkare i Solna
    Bra bemötande av både läkarna,som var duktiga och jag fick också bra service med undersökning... Hade tändsten och fick hjälp med rengöring och fick jag en eltandborste. Mycket nöjd! Läs mer

Hotellgatan 3, 5tr, 171 45 Solna