Diproc AB

Sjöflygvägen 35, 183 62 Täby — Visa karta

Det finns tre nyckelord som mer än något annat kännetecknar framgångsrika företag inom byggbranschen idag: kunnande, förtroende och effektivitet. För oss inom Diproc är det där något som sitter i ryggmärgen sedan generationer tillbaka. Vi vet att det bara är kundens framgång som är vår framgång.

Enda sedan Diproc etablerades har bolaget haft en oberoende ställning och genom egen kraft och kompetens löst komplexa arbetsuppgifter. Entreprenörsandan i Diproc präglas av en förmåga och vilja att tänka lite Annorlunda och finna bättre och mer Framtidsintriktade sätt att skapa värden på.
Viggebyvägen 22, 19571, ROSERSBERG
Sjöströms Entreprenad
Håkan B:
Mycket nöjd med ommålningen av vårt hus. Bra från början till slut!

Fastighetsskötare nära Diproc AB:

Källängsvägen 15, LIDINGÖ
Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda k... Läs mer ›
Magnus H:
Proffsig, snabb och pålitlig! Bosse föreslog egna kreativa lösningar dessutom.

Läs vad 9 kunder tycker om Diproc AB

• Thomas V
    Thomas V skrev om Diproc AB
    I had Diproc renovate my bathroom after a previous cheaper company made a mess of it and the disappeared. The guys at Diproc were friendly, polite, efficient and completed the work on time and to a very high standard. I had a 'besiktning' done on the work and it was 100% approved.
  • Patrik R
    Patrik R skrev om Diproc AB
    Toppenkillar!
    Kommer när de lovar och håller vad de lovar, de gör ett utmärkt arbete.
    2014-06-02 Diproc svarar Patrik R
    Hej Patrik,

Vad härligt att du blev nöjd, att nå upp till kundens förväntningar är det vi prioriterar.

• tony l
    tony l skrev om Diproc AB
    Renoveringen blev jättebra, Och jag är glad att jag valde er, Eftersom det var ett av de bästa beslut jag gjort på väldigt länge. Diproc gjorde allt jättebra och de visste allt vad de höll på med, Vilket resultatet bevisar.
    2014-05-19 Diproc svarar tony l
    Tack Tony för ditt fina omdöme. Det glädjer oss på Diproc att ni vart nöjda med badrumsrenoveringen.

• Johan B
    Johan B skrev om Diproc AB
    Underbar service och ett mycket välgjort jobb, Blev supernökd med badrummet. Rekommenderas!
    2014-05-19 Diproc svarar Johan B
    Tack Johan för den varma rekommendationen. Härligt att höra att ni vart nöjda med badrumsrenoveringen.

• Jenny H
    Jenny H skrev om Diproc AB
    Är mycket besviken på det här företaget då jag fick en bra kontakt i början och gjorde noga research på dem och alla referenser endast hade gott att säga om de. Datum sattes för badrumsrenoveringen, men helt plötsligt är de som att företaget har försvunnit från jordens yta. Svarar ej på mejl, mess, telefonsamtal till fast- och mobilnummer eller ens på hemsidan. Försökte kontakta de i två månaders tid. Vid det utsatta datumet stod jag där med material, men utan hantverkare. Enormt besviken som sagt och kan tyvärr ej rekommendera detta företag till någon annan.
    2014-05-02 Diproc svarar Jenny H
    Hej Jenny H,

Vad tråkigt att du upplever oss på detta sätt. Vi strävar alltid efter att ha långsiktiga och bra samarbeten med alla våra kunder, det är något vi värdesätter högt.
    Nu är det så att den projektledare som var ansvarig för renoveringen av ditt badrum har hamnat på sjukhuset med en allvarlig sjukdom. Han har inte varit kontaktbar under ca. 5 månader och vi har haft en väldigt turbulent tid här på Diproc. Nu är din kontaktperson tillbaka och försökte ringa dig vid flera tillfällen för att reda ut allt men framför allt för att be om ursäkt för det inträffade.

Du är välkommen att kontakta oss på 08-755 05 10 eller via mejl info@diproc.se, vi vill verkligen be om ursäkt och det är viktigt för oss att komma i kontakt med dig.

Nu har vi utökat vår personalstyrka med en ytterligare projektledare för att sånt ska inte hända i framtiden. Vi ska se till att våra bolagsvärderingar följs och att kvalitén på kundbemötandet höjs!

• Anna B
    Anna B skrev om Diproc AB
    Positivt bemötande, lätta att ha att göra med. Jobbar bra och diskret. Så vitt jag kan se var jobbet noggrant genomfört. Dock tog det lite längre tid än de lovat.
    2013-09-19 Diproc svarar Anna B
    Tack Anna för ditt fina omdöme. Tyvärr så tog det lite längre tid på att få hem varor från en av våra leverantörer och därmed var vi tvungna att avsluta projektet senare än vad vi lovat.

• Marie W
    Marie W skrev om Diproc AB
    Mycket professionellt bemötande från offert till genomförande med stort ansvarstagande för slutresultatet. Håller vad de lovar och bemödar sig verkligen att göra ett bra jobb. Dessutom ett konkurrenskraftigt pris.
    2013-08-26 Diproc svarar Marie W

• Lena I
    Lena I skrev om Diproc AB
    Offerten var enligt utlovad utan försök till att kräva mer pengar på diverse tillägg. Resultatet var kanon bra och mycket proffsigt utfört. Rekommenderas!
    2013-07-23 Diproc svarar Lena I
    Tack Lena för ditt fina omdöme. Det glädjer oss på Diproc att ni vart nöjda med badrumsrenoveringen.

• Jessica A
    Jessica A skrev om Diproc AB
    Diproc helrenoverade mitt badrum och gjorde ett mycket bra jobb. Kompetent trevlig personal från offert till utförande, mycket nöjd!!!
    2013-07-11 Diproc svarar Jessica A
    Tack Jessica för den varma rekommendationen. Härligt att höra att ni vart nöjda med badrumsrenoveringen.

Team @Diproc

Sjöflygvägen 35, 183 62 Täby