Alla kategorier Reklambyrå Stockholms län Österåker Disruptive Media AB

Disruptive Media AB

Amiralsvägen 7, 184 92 Åkersberga — Visa karta

Disruptive Media fokuserar på de omvälvande effekterna av den pågående revolutionen inom digitala medier och nätverksekonomin - ett konsultföretag som hjälper chefer, marknadsförare och kommunikatörer att förstå och dra nytta av de nya möjligheterna.

Läs vad 5 kunder tycker om Disruptive Media AB

• Karin N
    Karin N skrev om Disruptive Media AB
    Disruptive Media har hittat en bra form för att förmedla kunskap om kommmunikation i sociala medier. Jag deltog på Nikke Lindqvist kurs om SEO som Disruptive Media anordnade. Grymt bra kurs som jag rekommenderar till alla som arbetar med web i någon form.
  • Maria H
    Maria H skrev om Disruptive Media AB
    Annika på Disruptive Media var min sociala-medier-lärare när jag pluggade på Medieinstitutet. Hon är mycket kunnig och jag både lärde mig mycket och inspirerades av hennes föreläsningar. Jag brukar även besöka luncherna som Disruptive Media arrangerar för Stockholm Social Media Club. Alltid lika trevligt och med intressanta diskussioner.
    Jennifer B, Nikke L gillar detta
  • Göran A
    Göran A skrev om Disruptive Media AB
    Gått en av deras kurser och gör det mycket gärna igen. Annika Lidne är väldigt kunnig inom sitt område. Hon har dessutom varit ett mycket bra bollplank för mig.
    Jennifer B, Nikke L gillar detta
  • Matthieu H
    Matthieu H skrev om Disruptive Media AB
  • Fritjof A
    Fritjof A skrev om Disruptive Media AB
    Annika och Jennie på Disruptive Media spelar i nästan en egen liga i Stockholm, de kan varmt rekommenderas. Ordnar dessutom Stockholm Social Media Lunch Club som brukar vara grymt uppskattat.
    Jennifer B, Sim V, Maja L, Nikke L gillar detta

Amiralsvägen 7, 184 92 Åkersberga