Disruptive Media AB

Disruptive Media AB

Ring 08-660 78 66 disruptivemedia.se

Disruptive Media fokuserar på de omvälvande effekterna av den pågående revolutionen inom digitala medier och nätverksekonomin - ett konsultföretag som hjälper chefer, marknadsförare och kommunikatörer att förstå och dra nytta av de nya möjligheterna.

5 omdömen om Disruptive Media AB

Karin N
Skrev om Disruptive Media AB

Disruptive Media har hittat en bra form för att förmedla kunskap om kommmunikation i sociala medier. Jag deltog på Nikke Lindqvist kurs om SEO som Disruptive Media anordnade. Grymt bra kurs som jag rekommenderar till alla som arbetar med web i någon form.

Maria H
Skrev om Disruptive Media AB

Annika på Disruptive Media var min sociala-medier-lärare när jag pluggade på Medieinstitutet. Hon är mycket kunnig och jag både lärde mig mycket och inspirerades av hennes föreläsningar. Jag brukar även besöka luncherna som Disruptive Media arrangerar för Stockholm Social Media Club. Alltid lika trevligt och med intressanta diskussioner.

Jennifer B och Nikke L gillar detta
Göran A
Skrev om Disruptive Media AB

Gått en av deras kurser och gör det mycket gärna igen. Annika Lidne är väldigt kunnig inom sitt område. Hon har dessutom varit ett mycket bra bollplank för mig.

Jennifer B och Nikke L gillar detta
Matthieu H

Fritjof A
Skrev om Disruptive Media AB

Annika och Jennie på Disruptive Media spelar i nästan en egen liga i Stockholm, de kan varmt rekommenderas. Ordnar dessutom Stockholm Social Media Lunch Club som brukar vara grymt uppskattat.

Jennifer B och 3 andra gillar detta