Divita AB

Divita AB

www.divita.se

Divita grundades under 2022 som en specialiseriad rekryteringsbyrå inom nisch områden service, administration och ekonomi. Anledningen till att Divita grundades var på grund av självupplevelse bland rekryterares brist på djupgående relation med kandidater samt efterfrågan hos uppdragsgivare. Divita's mål är att erbjuda professionella...

3 omdömen om Divita AB

Simon T
Skrev om Divita AB

Jag blev trevligt bemött och de var en väldigt smidig anställnings process snabb rekrytering med noggrann information

Svar från Divita AB

Tack Simon och vad kul att du är nöjd med vår rekryteringsprocess och utförandet. Vi önskar dig stort lycka till med det nya jobbet!

Said A
Skrev om Divita AB

Blev professionellt bemött av företaget som erbjöd bra råd och feedback, därmed är jag väldigt nöjd med mitt samtal med Divita samt rådgivningen och vägledningen som erbjöds.

Svar från Divita AB

Tack Said och kul att du är nöjd med samtalet och rådgivningen. Vi är glada och tacksamma över din fina kommentar. Slå oss gärna en signal framöver ifall du har en fundering. Återigen tack!

Mergim B
Skrev om Divita AB

Blev bemött på ett väldigt fint och respekt fullt sätt mycket trevligt samtal allt gick väldigt smidigt, Allt var toppklass.

Svar från Divita AB

Tack för dem fina orden Mergim! Vi är så nöjda över att du är nöjd med oss och vår tillvägagångssätt. Tack så mycket.