Alla kategorier Datorservice Skåne Burlöv DJ in a box

• Rejta R
    Rejta R skrev om DJ in a box
    2009-10-28, ES
    VIP-Träff
    VIP-Träff i Limhamn för partners till LB07. Jag ringde DJ in a box och ville ha en anläggning som var lätt att sköta eftersom vi både skulle prata i mic och spela musik. Eftersom det var ont om tid så fixade dom till och med spellistorna. Jag kan verkligen rekommendera DJ in a box.

Bröllop 15 Aug, Per
    Vi är väldigt nöjda med Dj in a box. Vi använde oss av dem för ljud och ljus under en bröllopsfest. Fungerade utmärkt, dessutom skötte de utkörning/installation och hämtning. Enda nackdelen är, som vissa andra skriver om nedan, att hemsidan är lite omständig när man ska administrera listorna man skapar. Positivt är att det finns mycket musik att välja bland, samt en del förberedda listor. Jag kan verkligen rekommenadera DJ in a box, bra service och mycket prisvärt!

2009-10-13, Pia/JSS
    Toppen
    Efter att ha stått med egen dator egna playlistor och halvtaskiga högtalare så kan jag varmt rekommendera DJ in a box. Lätt att göra playlistor, superbra högtalare och en utrustning som man kopplar ihop på några minuter och som går att ställa undan så att ingen kan "pilla" på den. Rekommenderas till alla som vill ha en fest med lite extra klös i.
  • Helena L
    Helena L skrev om DJ in a box
    Supernöjd kanon, bra sevice från början till slut, återkom snabbt vid frågor och uppfattade dem som att inga frågor är dumma utan fick all hjälp vi ville ha på vägen :)
  • Xhavit B
    Xhavit B skrev om DJ in a box
    Vid två tillfällen har vi hyrt utrustning av DJ In A Box. Båda gånger har musiken på festerna blivit en succé. Det finns gott om låtar att välja på och alla smaker tillfredsställs. Ljudet är mycket bra och utrustningen enkel att hantera.
    Låsfunktionen på lådan är fantastiskt bra så att klåfingriga gäster inte kan byta låt mitt i en spelnig.
    Det enda minuset är att det är lite bökigt att göra låtlistor om man vill flytta låtar under tiden.
  • Xhavit B
    Xhavit B skrev om DJ in a box
  • Anna S
    Anna S skrev om DJ in a box
    Systemet som levererades till oss slutade fungera några timmar in på festen, vi fick starta om enligt telefon. Musik på festen måste kunna fungera, nästan en timmes tystnad förstörde stämningen och vi fick inte någon ersättning!
    2009-08-26 Peter T svarar Anna S
    Hej Anna,

Vi beklagar att systemet inte fungerade till fullo. Vi utför löpande och förebyggande service på vår utrustning för att säkerställa funktion men teknik kan tyvärr gå sönder och mjukvara kan hänga utan att vi kan påverka det. Det har du säkert råkat ut för med andra saker såsom datorn, mobilen och annat.

Vår policy är att göra allt i vår makt för att lösa ett ev. problem med levererad utrustning och vi har alltid telefon jour.

Jag känner inte till detta specifika ärrende men vill gärna veta mer om vem/när/var ni hyrde av oss. Vi har olika återförsäljare så därför blir jag inte alltid informerad.
    Jag hittar inte dig på "Anna S" i vår kundregister så vänligen ring eller mejla mig för har något gått snett så vill jag veta mer och reda ut det.

Mvh,
    Peter Theodorsson