DJ in a box

3.8

5 omdömen om DJ in a box

Rejta R
Skrev om DJ in a box

2009-10-28, ES VIP-Träff VIP-Träff i Limhamn för partners till LB07. Jag ringde DJ in a box och ville ha en anläggning som var lätt att sköta eftersom vi både skulle prata i mic och spela musik. Eftersom det var ont om tid så fixade dom till och med spellistorna. Jag kan verkligen rekommendera DJ in a box. Bröllop 15 Aug, Per Vi är väldigt nöjda med Dj in a box. Vi använde oss av dem för ljud och ljus under en bröllopsfest. Fungerade utmärkt, dessutom skötte de utkörning/installation och hämtning. Enda nackdelen...

Helena L
Skrev om DJ in a box

Supernöjd kanon, bra sevice från början till slut, återkom snabbt vid frågor och uppfattade dem som att inga frågor är dumma utan fick all hjälp vi ville ha på vägen :)

Xhavit B
Skrev om DJ in a box

Vid två tillfällen har vi hyrt utrustning av DJ In A Box. Båda gånger har musiken på festerna blivit en succé. Det finns gott om låtar att välja på och alla smaker tillfredsställs. Ljudet är mycket bra och utrustningen enkel att hantera. Låsfunktionen på lådan är fantastiskt bra så att klåfingriga gäster inte kan byta låt mitt i en spelnig. Det enda minuset är att det är lite bökigt att göra låtlistor om man vill flytta låtar under tiden.

Xhavit B

Anna S
Skrev om DJ in a box

Systemet som levererades till oss slutade fungera några timmar in på festen, vi fick starta om enligt telefon. Musik på festen måste kunna fungera, nästan en timmes tystnad förstörde stämningen och vi fick inte någon ersättning!