AniCura Djursjukhuset i Hässleholm AB

AniCura Djursjukhuset i Hässleholm AB

Ring 0451-846 00 www.anicura.se
2.8

djursjukhus hässleholm veterinärvård av sällskapdjur veterinär till hund katt smådjur

5 omdömen om AniCura Djursjukhuset i Hässleholm AB

Maria B
Skrev om AniCura Djursjukhuset i Hässleholm AB

Bra bemötande, men ett flertal åter besök pga av att man missade att Truls hade en tandbit i sitt ben efter en bitskada i december. Först i februari efter ett antal återbesök uppfäcktes tanden. Truls haft tratt, medicin och fått vara inomhus i stort sett två månader. Han har mått dåligt psykiskt pga detta. Förväntar mig större kunskap av ett djursjukhus.

Anne Marina Elisabeth C
Skrev om AniCura Djursjukhuset i Hässleholm AB

Kom in med en mycket sjuk Love på torsdagen den 19/10 och var rädd att han inte skulle överleva. Möts av en helt underbar personal som ger oss trygghet både för Love och oss ägare. På lördagen den 21/10 fick vi hänts en glad hund som viftade på svansen och var sig själv igen. Ni är änglar i mina ögon och vi är så glada att ni räddade på älskade Love.

Per T
Skrev om AniCura Djursjukhuset i Hässleholm AB

Mindre roligt för bulldoggen Fonzie med kronisk tarmsjukdom sedan många år tillbaka där AniCura numera inte vill förnya receptet utan dyra veterinärbesök.Tråkigt men sant så får väl Fonzie istället lida hädanefter med sin sjukdom när varken Fonzie eller husse längre vill vara med på denna utpressning efter ca 75 000:- i redan betalda Svenska kronor i veterinärskostnader för Fonzie på AniCura i Hässleholm. Bedrövligt så tummen ned och skäms om ni har förstånd till det AniCura.👎

SAMUEL H
Skrev om Djursjukhuset i Hässleholm AB

Blandat omdöme, en del av personalen är är trevlig en del inte så mycket ( lite känslokalla.) Min hund behövde akutopereras, operationen gick bra, räkningen ganska hög dock, men har hört att en del djursjukhus tar det dubbla i pris just för samma operation. Återbesöket var omöjlig för mig (klockslaget, och har ej bil)att hinna till i.o.m. det var helgtider kunde jag inte avboka inom 24 tim. vilket blev en räkning för det trots vädjan på utsatt dag, så lite surt av dom. Behöver ta ett till banklån för betala resten av vad...

Agnetha L
Skrev om Djursjukhuset i Hässleholm AB

Något mer kallt och känslolöst än personalen på djursjukhuset i Hässleholm får man leta efter. Kommer aldrig gå dit igen efter att jag var tvungen att avliva min älskade katt.