DM TAK

DM TAK startades år 2001 av David Frykman. År 2002 började Vanessa Frykman i företaget och år 2007 köpte Anna Ohiniya Frykman DM Tak HB och ombildade företaget till aktiebolag.
DM Tak har idag mellan 15-30 anställda, beroende på säsong. Vi använder oss normalt av några få underentreprenörer som har samarbetat med DM TAK under många år.
DM TAKs vision Ett företag som levererar den högsta kvalitén av takarbeten inom takmålning och tegeltakomläggning och därmed sätter en ny förbättrad standard som inspirerar andra takentreprenörer och industrier att göra likadant.
  • Vi utför fackmannamässig och proffsigt arbete.
  • Familjeföretag som har jobbat med tak sedan 1979
  • Takmålning, tegelläggning, och plåtslageri är vi specialister på.
  • Dokumentation på det arbete som utförts.
  • Vi gör tak som håller längre!
DM TAK
"Riktigt proffsigt bemötande och en väldigt bra offert. Villatak specialisten utförde takomläggning som blev fruktansvärt bra. Jag kan verkligen rekommendera Villatak Specialisten."
Hans N anlitade Villatakspecialisten
"Jag är imponerad av hur professionellt arbetet utfördes, den dokumentation som jag fick och hur snyggt de avslutande och städade efter sig."
Sven S anlitade Villatakspecialisten
"Rekomenderas starkt, lyhörda och har bra kommunikation om hur arbetet fortlöper. Bra tidsplan som de höll bra. Bra slutprodukt."
Elisabeth K anlitade Villatakspecialisten
"Vi anlitade Villatakspecialisten efter att ha dammsugit internet efter takläggare som verkade pålitliga. Jag har inte behövt ångra det valet alls, utan är ytterst nöjd med resultatet. Allt fungerade b..."
Lars K anlitade Villatakspecialisten

Våra kontor

4.6 / 72 recos
Svarvarvägen 12, Skogås
4.7 / 138 recos
Svarvarvägen 12, Skogås

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Registrera företag

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar