DM TAK

DM TAK startades år 2001 av David Frykman. År 2002 började Vanessa Frykman i företaget och år 2007 köpte Anna Ohiniya Frykman DM Tak HB och ombildade företaget till aktiebolag.
DM Tak har idag mellan 15-30 anställda, beroende på säsong. Vi använder oss normalt av några få underentreprenörer som har samarbetat med DM TAK under många år.
DM TAKs vision Ett företag som levererar den högsta kvalitén av takarbeten inom takmålning och tegeltakomläggning och därmed sätter en ny förbättrad standard som inspirerar andra takentreprenörer och industrier att göra likadant.
  • Vi utför fackmannamässig och proffsigt arbete.
  • Familjeföretag som har jobbat med tak sedan 1979
  • Takmålning, tegelläggning, och plåtslageri är vi specialister på.
  • Dokumentation på det arbete som utförts.
  • Vi gör tak som håller längre!
DM TAK
"DM TAK fick vårt uppdrag att lägga om vårt tak på en trevåningsvilla. Taket består av tegel plus talrika invecklade plåtdetaljer, flera olika takkupor och har en komplicerad geometri. Från företagets..."
Juergen K anlitade DM TAK
"bra kommunikation,ingen krångel,lyssnade och vidtog åtgärder direkt om jag hade något att säga till om,"
Mikael K anlitade VillaTakspecialisten

Våra kontor

4.6/5 av 193 omdömen
4.5/5 av 4 omdömen
4.7/5 av 258 omdömen

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Ta kontroll

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar