DN Bygg & Inredning AB

Sankt Eriksgatan 24, 112 39 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på DN Bygg & Inredning!

Vår röda tråd i företaget är att du alltid ska kunna lita på våra tjänster och våra produkter. Vi hjälper dig med allt från badrumsrenovering till köksrenovering eller snickerier, rör, el, plattsättning, rivning, målning, golvläggning, putsning, fasad och stambyten. Alltså det mesta inom bygg!

När det gäller kök är vi återförsäljare av Bomankök och du kan därför köpa både inredning, vitvaror och bänkskivor utan att nyttja några byggtjänster i övrigt.

Kontakta oss så berättar vi mer!
Lör: 12:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 29 kunder tycker om DN Bygg & Inredning AB

• 2020-02-18

Cecilia L skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Vi anlitade DN Bygg för en badrumsrenovering och är mer än nöjda! Ett helt suveränt bemötande och genomförande från början till slut!
    Första mötet med Niklas och Hanna - tydligt och utan krångel. Vi kände oss direkt i trygga händer. Därefter, fina skisser på hur badrummet skulle kunna bli (och stort tålamod från Hanna i processen av att välja material, planera badrummets layout, svara på frågor mm). Hantverkarna på plats under ledning av Dick - trevliga, höll god ordning och tidsplan. Badrummet blev precis så bra som vi hade tänkt oss.
    Vi kommer definitivt att använda DN Bygg för framtida projekt! Läs mer
  • 2020-01-04

Christine E skrev om DN Bygg & Inredning AB
    DN bygg har varit fantastiska i allt från planering av mitt badrum med riktigt bra idéer till att utföra arbetet väldigt noggrant och med högsta kvalitet. Jag kommer endast använda mig av DN bygg i framtiden. Det uppriktighet visar på kvalitet och service från start till slut. Läs mer
  • Sanaz M

2019-12-29

Sanaz M skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Vi gjorde en omfattande renovering med flytt av kök till annat rum och byggde ut badrum i vår bostadsrätt. Allt var verkligen exceptionellt gjort från första mötet till att hålla tidsplan, ge bra tips, tillgänglighet under hela processen, samtal samt underlag till styrelsen och att vara generellt schyssta och lätta att ha att göra med. Jag har gjort flera renoveringar och har aldrig varit med om att det varit så problemfritt som nu. Det var verkligen inga problem överhuvudtaget. Ser fram emot nästa renovering DN Bygg hjälper oss med :) Läs mer
  • Pär Ö

2019-12-27

Pär Ö skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Vi anlitade DN-Bygg för att byta ut vårt 19 år gamla kök. Vår granne sa "dom är inte de billigaste men de bästa, och allt blir som man kommit överens om".
    Från 1:a träffen med köksinredaren och därefter planeringen av alla detaljer och sedan själva installationsfasen blev en joy-ride. Proffsiga och ansvarstagande hantverkare som ständigt informerade om aktuell status och en alltid tillgänglig och hjälpsam inredare.
    Alla inblandade var så socialt trevliga och engagerade att det nu känns lite tomt när allt är klart.
    Vi siktar nu på att återse DN-gänget i en framtida badrumsrenovering när vi fått undan lite pengar.
    // Pär & Ingmari Läs mer
  • 2019-12-26

Simon Donald B skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Very pleased that we employed DN bygg to renovate our small kitchen. From the initial meeting with Niklas & Lina, we were impressed by their professionalism and they made the whole process smooth and hassle free. All the guys who did the installation ( carpenters, electricians, painter) were friendly and knowledgeable , did excellent work and always cleared up afterwards ( special ‘ shout out’ to Genadi )
    The work was finished on schedule and we are happy to recommend DN bygg. They certainly won’t be the cheapest but as the saying goes ... you get what you pay for Läs mer
  • 2019-12-16

JAKOB S skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Tillsammans med DN Bygg har jag gjort 2 st väl genomförda byggprojekt.
    Nu senast ett projekt i vår lägenhet i Vasastan, Stockholm, där en del av en vägg revs, öppning kläddes in med lister, eldragningar, målning samt ombyggnation av köksö. Resultatet är vi mycket nöjda med och för att lyfta fram något som var extra bra under processen så var det den dialog om design och olika lösningar som vi kunde ha tillsammans med DN Bygg inför- och under projektets gång. Läs mer
    2019-12-20 Lina L svarar JAKOB S
    Va roligt att höra Jakob! Det är just den känslan vi vill förmedla - att vi finns där under hela processen för att tillsammans komma fram till bästa möjliga lösning. God jul & gott nytt år!
  • Pär Ö

2019-12-15

Pär Ö skrev om DN Bygg & Inredning AB
    // Pär & Ingmari Läs mer
  • 2019-12-11

RASMUS J skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Alltid väldigt nöjd med DN Bygg. Proffsig, snabb och vänlig hjälp innan från inredningsexperterna i butiken. Proffsigt och vänligt från hantverkarna. Vi har använt DN Bygg för flera stora och små saker i vår lägenhet genom åren. Läs mer
    2019-12-13 Lina L svarar RASMUS J
    Det är alltid kul att ni hör av er till oss, för både små och stora projekt. Tack för förtroendet!
    RASMUS J gillar detta
  • Jörgen S

2019-11-18

Jörgen S skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Vi är mycket nöjda med totalrenoveringen av vår 100 år gamla lägenhet på Kungsholmen.
    DN Bygg har genomgående varit engagerade, lyhörda och kommit med insiktsfulla och goda råd.
    Vi har upplevt att det finns ett genuint helhetskunnande om material, inredning och vitvaror och byggteknik.
    Alla vi har varit i kontakt med i butiken och under renoveringsarbetet har varit mycket trevliga och tillmötesgående och vår bedömning är att deras professionella kompetens genomgående är hög.
    Vi trivs myckt bra i lägenheten och vi är mycket nöjda med resultatet.
    Vi rekommenderar gärna DN Bygg och vi anlitar dem gärna igen.
    Eva och Jörgen Striem. Läs mer
    2019-12-13 Lina L svarar Jörgen S
    Tack för de fina lovorden! Det var ett nöje att arbeta med er och ni är alltid välkomna att höra av er igen för nya uppdrag.
  • 2019-07-08

Britt-inger F skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Ombyggnation av kök och installation av ny inredning, indragning av el, nya golv och måleriarbeten.
    Utmärkt bemötande med intresse och förståelse för problem, kreativa lösningar.
    Förstklassig leverans av beställda arbeten, på tid och enligt budget - vilket uppfylldes till 100%.
    Bra personal, personligt bemötande, leverans på tid och enligt överenskommelse, inga problem vid extra beställning eller ändring - kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2018-02-12

Helena W skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Vi flyttade vårt kök, byggde ett nytt sovrum och platsbyggda garderober i hallen med DN Bygg i somras. Det var första gången vi upplevde ett bygg som levererades i tid och inom budget, och perfekt i minsta detalj. Och På sista dagen stod Niclas, VDn och moppade golvet för att slutföra projektet. Inte många VD:ar i branschen som sätter ett så gott exempel. Vi var imponerade och kan rekommendera dem alla gånger! Läs mer
  • 2018-02-10

Tommy S skrev om DN Bygg & Inredning AB
    DN levererade från planering till genomförande och tog ett helhetsansvar. Vi blev väldigt nöjda med resultatet. Bra kundservice och stor noggrannhet. Läs mer
  • 2018-02-08

Thomas A skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Mycket bra och professionellt bemötande och utfört arbete under hela processen! Läs mer
  • 2018-02-08

Sivert K skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Pålitliga, duktiga, samarbetsvilliga, blir klara i tid, lätta att få kontakt med. En komplett byggfirma. Läs mer
  • 2018-01-20

James V skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Nice people. Receptive. Delivered on time. Had to have them back to remount bathroom cupboard so it was square (plum) and to fix the elevator wall marks their machines made. I would use them again. Läs mer
  • 2018-01-19

Claudia B skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Jag anlitade DN bygg & inredning under 2017 för en omfattande ombyggnation av min lägenhet. Det har jag inte ångrat en sekund.

Bland de saker jag uppskattade allra mest var en seriös offertprocess, att
    tidplanen hölls och skickligheten hos alla inblandade hantverkare. En stor bonus var även den smidiga helhetslösningen (allt under samma firma) och det trevliga bemötandet.

Hela arbetet gjordes till stor belåtenhet och resultatet har fått många komplimanger för sin kvalitet. Jag rekommenderar varmt detta företag! Läs mer
  • 2018-01-19

Ann-charlotte H skrev om DN Bygg & Inredning AB
    DN Bygg anlitades av oss för att totalrenovera vår lägenhet i en fastighet byggd 1889. Vi har fått ett mycket bra bemötande under hela projektet. Bra genomgångar av köksritningar. Alla hantverkare har varit kunniga, noggranna, pålitliga och jättetrevliga! Bra personalpolicy.Vi är så nöjda med resultatet och kan därför med nöje rekommendera DN Bygg. Läs mer

Lina H skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Fantastiskt nöjd med allt från planering, materialval, genomförande till bemötande och flexibilitet. Kan verkligen rekommendera DN Bygg! Läs mer

Linda A skrev om DN Bygg & Inredning AB
    DN bygg har varit snabba med att komma led offerter och förslag. Noggranna när de utför jobbet och kommunicerar med oss som kunder. De har hållit tider enligt byggplanen och kostnader. Vi är mycket nöjda och kan tänka oss att anlita DN bygg igen. Läs mer

Kerstin R skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Vänliga och duktiga, men nu tredje gången jag anlitade dem blev det mindre bra då de inte kom på utsatt dag och ringde kl 1705 på fredagen och skulle komma kl 8 på måndagsmorgonen!! Men jag tror att allt är ok nu. Förmodligen var målaren ny oerfaren med tanke på hans förklaringar ! Tidigare har de varit helt fantastiska, duktiga, trevliga, kommit när de sagt och mycket ordentliga- inte smutsat ner. Jag rekommendera dem till andra! Läs mer

Johanna O skrev om DN Bygg & Inredning AB
    DN bygg har gjort ett stambyte i vår källare, byggt nytt badrum, tvättstuga och bastu. De är väldigt trevliga att ha att göra med, bra på att kommunicera, och duktiga hantverkare! Lite lång väntan på att få bastun klar, men allt blev väldigt bra till slut! Läs mer
  • Bengt S

2018-01-18

Bengt S skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Jag behövde få köket och tvättstugan renoverad, och samtidigt måla om samt förnya elinstallationen i hela entréplanet. Den mest kompletta och seriösa offerten kom från DN Bygg som tog ansvar för allting. Projektledaren, som också var snickaren, skötte koordinering med underleverantörer som elektriker mm på ett utmärkt sätt. Det blev en del förändringar under arbetets gång som också hanterades utmärkt. Jobbet blev jättebra utfört, som förväntat. Möjligtvis tog det hela längre tid i anspråk än vad jag tyckte var möjligt.
    Jag kommer troligen anlita dem igen för del 2 i renoveringsprojektet av villan. Läs mer

Emmelie H skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Köpt köksinredning, badrumsinredning och samtlig bygghjälp relaterat till det. Helentreprenad där de skötte all projektledning, inköp och hantverksarbete. Flyttade kök till rum där det tidigare inte fanns kök. DN Bygg hjälpte till med allt från ritningar, målning, rördragning, el, snickeri, rivning etc. Har från början till slut varit mycket professionella och trevliga i sitt bemötande. Alltid positiva och kommer med förslag när de hade någon bra idé etc. Rekommenderar varmt! Läs mer

Michael T skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Renovering och ombyggnation av badrum. Läs mer

Peter L skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Det bästa med DN bygg är att dom har totalentreprenad på alla yrkesgrupper. Skickliga på att rita upp kök och badrum så att man kan se hus det färdiga konceptet ser ut och yrkesmän av världsklass som ger det där lilla extra som man vill ha som kund. Jag anlitade DN bygg när jag köpt ny lägenhet för en total renovering. Det var kort om tid och jag frågade om det var möjligt att hinna med allt jag ville med kort varsel och komprimerad byggtid. Niklas som är VD var uppe i lägenheten och sa att det klarar vi om dom fick jobba vissa helger och kvällar. Lägenheten blåstes ut grabbarna jobbade hårt utan att tumma på kvalitén. Dom var klara på utsatt tid trots omfattande renovering. Mycket nöjd med resultatet, och med fast pris och inga extra kostnader känner man sig trygg som kund. Läs mer
  • 2018-01-17

Rolf L skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Köpt en diskmaskin. Som vanligt, professionellt och trevligt bemötande. Läs mer

Judith F skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Great, great, and great! DN met its deadlines, held to our budget, and cleaned up during and after the job. Their design suggestions were terrific, and so was service. Läs mer

Charlotte V skrev om DN Bygg & Inredning AB
    VI har köpt inbyggda garderober. Vi har anlitat DN många gånger och alltid varit otroligt nöjda. Denna gång blev det som alltid ett bra resultat, men det känns som om det blev alldeles för dyrt för det vi fick. Det kändes som om intresset från både den som ritade lösningen, men även den person som från bolaget var ansvig, var rätt ljumt. En ganska enkel uppgift för ett proffs att få garderoberna på plats, ändå hölls inte deadline och vi var tvungna att själva påpeka felaktigheter. Nej, har fortfarande en dålig smak i munnen. Löjligt dyrt helt enkelt. Läs mer

Birgit B skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Total ombyggnad av badrum. Projektet tog mer än dubbelt så lång tid som vi kommit överens om pga av att en del inte blev godkänd vid inspektion. Bra bemötande och mkt professionellt jobb bortsett från ett missöde. Läs mer

Sankt Eriksgatan 24, 112 39 Stockholm