Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Kungsholmen DN Bygg & Inredning AB

DN Bygg & Inredning AB

Sankt Eriksgatan 24, 112 39 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på DN Bygg & Inredning!

Vår röda tråd i företaget är att du alltid ska kunna lita på våra tjänster och våra produkter. Vi hjälper dig med allt från badrumsrenovering till köksrenovering eller snickerier, rör, el, plattsättning, rivning, målning, golvläggning, putsning, fasad och stambyten. Alltså det mesta inom bygg!

När det gäller kök är vi återförsäljare av Bomankök och du kan därför köpa både inredning, vitvaror och bänkskivor utan att nyttja några byggtjänster i övrigt.

Kontakta oss så berättar vi mer!
Lör: 12:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 19 kunder tycker om DN Bygg & Inredning AB

• Helena W skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Vi flyttade vårt kök, byggde ett nytt sovrum och platsbyggda garderober i hallen med DN Bygg i somras. Det var första gången vi upplevde ett bygg som levererades i tid och inom budget, och perfekt i minsta detalj. Och På sista dagen stod Niclas, VDn och moppade golvet för att slutföra projektet. Inte många VD:ar i branschen som sätter ett så gott exempel. Vi var imponerade och kan rekommendera dem alla gånger! Läs mer
  • Tommy S skrev om DN Bygg & Inredning AB
    DN levererade från planering till genomförande och tog ett helhetsansvar. Vi blev väldigt nöjda med resultatet. Bra kundservice och stor noggrannhet. Läs mer
  • Thomas A skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Mycket bra och professionellt bemötande och utfört arbete under hela processen! Läs mer
  • Sivert K skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Pålitliga, duktiga, samarbetsvilliga, blir klara i tid, lätta att få kontakt med. En komplett byggfirma. Läs mer
  • James V skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Nice people. Receptive. Delivered on time. Had to have them back to remount bathroom cupboard so it was square (plum) and to fix the elevator wall marks their machines made. I would use them again. Läs mer
  • Claudia B skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Jag anlitade DN bygg & inredning under 2017 för en omfattande ombyggnation av min lägenhet. Det har jag inte ångrat en sekund.

Bland de saker jag uppskattade allra mest var en seriös offertprocess, att
    tidplanen hölls och skickligheten hos alla inblandade hantverkare. En stor bonus var även den smidiga helhetslösningen (allt under samma firma) och det trevliga bemötandet.

Hela arbetet gjordes till stor belåtenhet och resultatet har fått många komplimanger för sin kvalitet. Jag rekommenderar varmt detta företag! Läs mer
  • Ann-charlotte H skrev om DN Bygg & Inredning AB
    DN Bygg anlitades av oss för att totalrenovera vår lägenhet i en fastighet byggd 1889. Vi har fått ett mycket bra bemötande under hela projektet. Bra genomgångar av köksritningar. Alla hantverkare har varit kunniga, noggranna, pålitliga och jättetrevliga! Bra personalpolicy.Vi är så nöjda med resultatet och kan därför med nöje rekommendera DN Bygg. Läs mer
  • Lina H skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Fantastiskt nöjd med allt från planering, materialval, genomförande till bemötande och flexibilitet. Kan verkligen rekommendera DN Bygg! Läs mer
  • Linda A skrev om DN Bygg & Inredning AB
    DN bygg har varit snabba med att komma led offerter och förslag. Noggranna när de utför jobbet och kommunicerar med oss som kunder. De har hållit tider enligt byggplanen och kostnader. Vi är mycket nöjda och kan tänka oss att anlita DN bygg igen. Läs mer
  • Kerstin R skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Vänliga och duktiga, men nu tredje gången jag anlitade dem blev det mindre bra då de inte kom på utsatt dag och ringde kl 1705 på fredagen och skulle komma kl 8 på måndagsmorgonen!! Men jag tror att allt är ok nu. Förmodligen var målaren ny oerfaren med tanke på hans förklaringar ! Tidigare har de varit helt fantastiska, duktiga, trevliga, kommit när de sagt och mycket ordentliga- inte smutsat ner. Jag rekommendera dem till andra! Läs mer
  • Johanna O skrev om DN Bygg & Inredning AB
    DN bygg har gjort ett stambyte i vår källare, byggt nytt badrum, tvättstuga och bastu. De är väldigt trevliga att ha att göra med, bra på att kommunicera, och duktiga hantverkare! Lite lång väntan på att få bastun klar, men allt blev väldigt bra till slut! Läs mer
  • Bengt S
    Bengt S skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Jag behövde få köket och tvättstugan renoverad, och samtidigt måla om samt förnya elinstallationen i hela entréplanet. Den mest kompletta och seriösa offerten kom från DN Bygg som tog ansvar för allting. Projektledaren, som också var snickaren, skötte koordinering med underleverantörer som elektriker mm på ett utmärkt sätt. Det blev en del förändringar under arbetets gång som också hanterades utmärkt. Jobbet blev jättebra utfört, som förväntat. Möjligtvis tog det hela längre tid i anspråk än vad jag tyckte var möjligt.
    Jag kommer troligen anlita dem igen för del 2 i renoveringsprojektet av villan. Läs mer
  • Emmelie H skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Köpt köksinredning, badrumsinredning och samtlig bygghjälp relaterat till det. Helentreprenad där de skötte all projektledning, inköp och hantverksarbete. Flyttade kök till rum där det tidigare inte fanns kök. DN Bygg hjälpte till med allt från ritningar, målning, rördragning, el, snickeri, rivning etc. Har från början till slut varit mycket professionella och trevliga i sitt bemötande. Alltid positiva och kommer med förslag när de hade någon bra idé etc. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Michael T skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Renovering och ombyggnation av badrum. Läs mer
  • Peter L skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Det bästa med DN bygg är att dom har totalentreprenad på alla yrkesgrupper. Skickliga på att rita upp kök och badrum så att man kan se hus det färdiga konceptet ser ut och yrkesmän av världsklass som ger det där lilla extra som man vill ha som kund. Jag anlitade DN bygg när jag köpt ny lägenhet för en total renovering. Det var kort om tid och jag frågade om det var möjligt att hinna med allt jag ville med kort varsel och komprimerad byggtid. Niklas som är VD var uppe i lägenheten och sa att det klarar vi om dom fick jobba vissa helger och kvällar. Lägenheten blåstes ut grabbarna jobbade hårt utan att tumma på kvalitén. Dom var klara på utsatt tid trots omfattande renovering. Mycket nöjd med resultatet, och med fast pris och inga extra kostnader känner man sig trygg som kund. Läs mer
  • Rolf L skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Köpt en diskmaskin. Som vanligt, professionellt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Judith F skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Great, great, and great! DN met its deadlines, held to our budget, and cleaned up during and after the job. Their design suggestions were terrific, and so was service. Läs mer
  • Charlotte V skrev om DN Bygg & Inredning AB
    VI har köpt inbyggda garderober. Vi har anlitat DN många gånger och alltid varit otroligt nöjda. Denna gång blev det som alltid ett bra resultat, men det känns som om det blev alldeles för dyrt för det vi fick. Det kändes som om intresset från både den som ritade lösningen, men även den person som från bolaget var ansvig, var rätt ljumt. En ganska enkel uppgift för ett proffs att få garderoberna på plats, ändå hölls inte deadline och vi var tvungna att själva påpeka felaktigheter. Nej, har fortfarande en dålig smak i munnen. Löjligt dyrt helt enkelt. Läs mer
  • Birgit B skrev om DN Bygg & Inredning AB
    Total ombyggnad av badrum. Projektet tog mer än dubbelt så lång tid som vi kommit överens om pga av att en del inte blev godkänd vid inspektion. Bra bemötande och mkt professionellt jobb bortsett från ett missöde. Läs mer

Sankt Eriksgatan 24, 112 39 Stockholm