Doowin Halmstad

Doowin Halmstad

En del av doowin doowin.se
  • BadgeThreeYears

Ska du byta fönster, dörr eller garageport? Då finns Doowin Halmstad där för dig. Vårt koncept ”monterat och klart” gör att vi finns för dig genom hela processen, från offert till färdigt resultat. Vi sköter allt, från kontrollmätning, till beställning av produkter och slutligen montage vilket görs av våra certifierade montörer....

86 omdömen om Doowin Halmstad

Sedan starten hos Reco 2021

Peter J
Skrev om Doowin Halmstad

Bra bemötande Bra service Bra jobb Trevlig personal Rent och snygt när jobbet va klart Kan rekomenderas

Harald M
Skrev om Doowin Halmstad

Mycket bra bemötande, bra problemlösning,

Britt-Marie B
Skrev om Doowin Halmstad

Väldigt bra bemötande och bra produktbeskrivning vid fönsterbyte o dörr. Trevliga och duktiga hantverkare som kom hem till oss. Noggranna, städade upp. Visade hänsyn, bra bemötande rakt igenom. Åtgärdade när vi hade synpunkter på uppsättning av fönsterbrädor. Vi är mycket nöjda med helheten och uppföljningen. Rekommenderar gärna till andra.

Tobias K
Skrev om Doowin Halmstad

Fin dörr till ett fint pris! Snabbt och smidigt

Bojan K
Skrev om Doowin Halmstad

Fantastiskt bemötande och utförande. En riktigt bra upplevelse. Rekommenderas!

Roy N
Skrev om Doowin Halmstad

Vi blev väldigt väl bemötta både av den projektansvarige och snickarna som utförde jobbet. Våra förväntningar uppfylldes med råge. Vårt projekt var att ersätta en gammal "balkongdörr" och ett stort fönster med en stor skjutdörr vilket bl a medförde att en bit tegelvägg skulle demonteras. Snickarna var supereffektiva men hann ändå med att hela tiden hålla ordning och rent runt omkring. De såg dessutom till att det inte hann bli alltför kallt inomhus trots att det var flera minusgrader ute. Vi kan absolut rekommendera Doowin i Halmstad.

Daniel B
Skrev om Doowin Halmstad

Mycket bra bemötande 😀😀😀😀 Trevlig personal och fint utgjort arbete.

Rolf E
Skrev om Doowin Halmstad

Väl bemött Förväntningarna uppfylldes Garageport som beställdes och installerades enl offert

Liza K
Skrev om Doowin Halmstad

Bra service och lätta att nå med frågor och funderingar.

Stefan D
Skrev om Doowin Halmstad

Snabb respons, bra produkter, duktiga montörer. Man får en varm känsla vid bemötande.

Emelie R
Skrev om Doowin Halmstad

Vår upplevelse av Doowin är enbart positiv, skickliga och snabba.

Stefan L
Skrev om Doowin Halmstad

Bra och duktiga hantverkare. Väldigt trevliga och duktiga.

Åke W
Skrev om Doowin Halmstad

Bra produkter Bra kvalitet på jobbet Lätta att ha att göra med Rekommenderas!

Bo G
Skrev om Doowin Halmstad

Fungerat smidigt endast en mindre detalj som tyvärr gör att betyget blev högre

Joachim Ö
Skrev om Doowin Halmstad

Jag beställde en ny garageport, nytt skjutparti till uterum och byte av panel på vissa delar av garaget. Proffsigt från offert till leverans och dessutom till ett konkurrenskraftigt pris. Är supernöjd med resultatet.

Kiki S
Skrev om Doowin Halmstad

Väldigt fina bemötande. Duktiga och trevliga killar som utförde jobbet. Vi bytte 5 st fönster och nya plåtar ingick också. Även finjobbet med silikon och täckning av spikhuvuden blev perfekt. Rekommenderas verkligen.

Markus F
Skrev om Doowin Halmstad

Trevligt och kompetent bemötande, mån om bra resultat. Smidigt montage.

Joakim G
Skrev om Doowin Halmstad

Proffsigt och flexibelt . Tydlig offert, bra dialog och enkelt hanterat.

Sven N
Skrev om Doowin Halmstad

Mycket bra bemötande och ett bra arbete.

Marianne B
Skrev om Doowin Halmstad

Bra bemötande.snabb installation av ytterdörr och ett fönster.

Petter H
Skrev om Doowin Halmstad

Väldigt trevliga och bra! Lätta att kommunicera med.

Britt-Marie H
Skrev om Doowin Halmstad

Beställde ytterdörr och ett fönster. Lite försenat men man hörde av sig i god tid och förklarade.så helt acceptabelt. Man både ringde och skickade sms * Killarna var trevliga och duktiga,arbetade snabbt, och gjorde rent efter sig* skulle verkligen rekommendera detta företag

Tord A
Skrev om Doowin Halmstad

2 ytterdörrar köptes och monterades Allt fungerade bra men det tog lite lång tid innan fe kunde levereras

Karin D
Skrev om Doowin Halmstad

Trevligt bemötande av samtlig personal. Mycket duktig och snabb installation. Jag kommer att rekommendera Doowin till andra personer

Jan L
Skrev om Doowin Halmstad

Mycket bra från början till slut!

Henrik P
Skrev om Doowin Halmstad

Mycket proffsiga i sitt bemötande, och såg till att vi var nöjda när vi bytte ut vår altandörr.

Claes J
Skrev om Doowin Halmstad

Fönsterbyte. Otroligt bra bemötande och ett väl utfört arbete i en trevlig anda . Flexibla och lyssnar på kundens behov och önskemål.

Lena E
Skrev om Doowin Halmstad

Allt har varit toppen. Inget att klaga på. Vi är jättenöjda. Garageport ytterdörr o en ytterdörr till

Pertti J
Skrev om Doowin Halmstad

Utmärkt arbete. Snabbt och effektivt och med ett bra resultat. Bra dialog med Ludvig som var montören. Toppen

Agneta K
Skrev om Doowin Halmstad

Alltid bra bemötande, både av säljaren och hantverkarna. Lite "hit o dit" med planeringen. Kvalificerad hantverkare som löste problem vid monteringen på ett kreativt sätt. Kan rekommendera firman.

Kjell E
Skrev om Doowin Halmstad

Myckert nöjd med installation av stort fönster! Både av Ledning Hampus och installatör David mkt kompetent Har tidigare anlitat Doowin för byte av ett antal fönsterparti ytterdörr och garageport med mkt bra resultat! Hampus är serviceminded för kunden // Kjell Ek

Maj-britt H
Skrev om Doowin Halmstad

Jag blev väldigt bra bemött av personalen på Doowin Mina förväntningar var högt ställda och dom infriades Sammanfattningen blir alltså att upplevelsen av Doowin var mycket bra och jag är nöjd med min nya ytterdörr Vänlig hälsningar Maj-Britt Hansson

Svar från Doowin Halmstad

Kul att höra att vi kunde leva upp till dina förväntningar Maj-britt. Hoppas du skall vara fortsatt nöjd med din nya entrédörr.

Lars- Göran S
Skrev om Doowin Halmstad

Tydlig och vänlig allt har funkat perfekt

Svar från Doowin Halmstad

Visst är det härligt när allt flyter på! Roligt att du är nöjd med oss på Doowin i Halmstad.

Marianne A
Skrev om Doowin Halmstad

Vi är jättenöjda med arbetet. Det var en duktiga killar som var här. Allt gick så smidigt. Vi hade fönster o dörrbyten i hela huset.

Svar från Doowin Halmstad

Bästa betyget man kan få är att ni är nöjda. Så roligt! Tack för ett fint samarbete och den fina recensionen.

Börje Å
Skrev om Doowin Halmstad

Telefonsamtal, besök med måttagning, offert och inte minst montage har skötts på ett perfekt sätt.

Svar från Doowin Halmstad

Tack för den fina recensionen Börje! Hoppas ni skall vara fortsatt nöjda med den nya altandörren.

Lena S
Skrev om Doowin Halmstad

Trevligt bemötande och väldigt bra service. Nöjda med våra nya fönster.

Svar från Doowin Halmstad

Så roligt Lena! Tack för ett otroligt fint samarbete.

Kent L
Skrev om Doowin Halmstad

Proffsigt från början till slut. Duktiga hantverkare

Svar från Doowin Halmstad

Härligt att höra att du är nöjd Kent!

Johan R
Skrev om Doowin Halmstad

Personligt, kundvänligt, bra information och ett väl genomfört arbete! Garageport fungerar utmärkt och den har en bra utseende. Alla förväntningar är så här långt uppfyllda! Johan Rydén

Jan N
Skrev om Doowin Halmstad

Företaget levde upp till förväntningarna. Byte av ytterdörr samt förådsdörr.

Helena B
Skrev om Doowin Halmstad

Jag har blivit positivt och fått de uppgifter jag behövt för att beställa fönsterbyte; Fönsterbytet har gått mycket bra och jag är nöjd med resultatet. Jag kan rekommendera Hampus Carlsson till andra som vill byta fönster.

Christer H
Skrev om Doowin Halmstad

Fönsterbyte, Hampus var väldigt mån om att vi skulle bli nöjda god kontakt i telefon och när vi möttes

Maria L
Skrev om Doowin Halmstad

Vi har renoverat en sommarstuga. Bytt fönster, tak samt staket. Hampus har varit supertrevlig o väldigt proffsig i sitt bemötande mot oss. Allt har gått väldigt smidigt! Vi kommer def. att rekommendera Hampus till alla vi känner i Halmstad.

Lars P
Skrev om Doowin Halmstad

Mycket trevligt emottagande av personalen. Besöket var egentligen bara för att titta på utedörrar, men slutade med ett köp på grund av Hampus proffsiga bemötande. Vi köpte en ytterdörr till vår entré.

Rolf C
Skrev om Doowin Halmstad

Hampus är en mjuk, trevlig och lättsam person, som är lätt att tycka om. Vi hade ingen erfarenhet av företaget, men upplevde det som seröst och bra att ha att göra med. Vi köpte en ytterdörr som de även monterade på plats. Vi är nöjda med allt.

Ingvar J
Skrev om Doowin Halmstad

Bra bemötande både från ”kontoret” och killarna som installerade mitt fönster och balkongdörr. Känner mig nöjd!

Svar från Doowin Halmstad

Så roligt att höra att du är nöjd Ingvar! Är du nöjd så är vi nöjda.

Carina C
Skrev om Doowin Halmstad

Köp o montering av 5 st fönster på två våningar i vårt radhus. Genomgående supertrevligt, generöst o bra bemötande samt professionellt arbete av alla inblandade. Kan varmt rekommenderas!

Svar från Doowin Halmstad

Vilken recension! Tusen tack för detta och tack för gott samarbete. Ha en härlig höst!

Marie-heléne B
Skrev om Doowin Halmstad

Mycket proffsiga! Tillmötesgående och kunniga!

Svar från Doowin Halmstad

Tack så mycket för förtroendet, alltid härligt med nöjda kunder.

Daniel E
Skrev om Doowin Halmstad

Bra jobb med vår dörr av en trevlig montör!

Svar från Doowin Halmstad

Hoppas ni skall vara fortsatt nöjda med dörren. Vi tackar för förtroendet.

Johan L
Skrev om Doowin Halmstad

Enkel, snabb och smidig kommunikation. Utmärkt hantverk på plats. Vi är mycket nöjda!

Svar från Doowin Halmstad

Tack för den fina recensionen och samarbetet genom projektet. Vi ser framemot fler eventuella projekt tillsammans med er! Glad sommar!

Jonathan K
Skrev om Doowin Halmstad

Trevlig, snabb, pålitlig och håller vad han sagt- Tummen upp

Svar från Doowin Halmstad

Tack själv för förtroendet! Alltid lika roligt med återkommande kunder när samarbetet fungerar så bra. Stort tack Jonathan!