Doowin Halmstad

Doowin Halmstad

En del av doowin - doowin.se
Ska du byta fönster, dörr eller garageport? Då finns Doowin Halmstad där för dig.

Vårt koncept ”monterat och klart” gör att vi finns för dig genom hela processen, från offert till färdigt resultat. Vi sköter allt, från kontrollmätning, till beställning av produkter och slutligen montage vilket görs av våra certifierade montörer. Betalar gör du först efter att arbetet är färdigt och självklart görs allt till ett fast pris.

Hör av dig till oss eller besök vårt showroom på flygstaden så ska vi hjälpa dig att komma fram till bästa möjliga lösning för just dig.

Välkommen till oss på Doowin Halmstad.

Läs vad 35 kunder tycker om Doowin Halmstad 2

2021-05-03
    Fönster och altandörrar.
    Trevligt bemötande och bra service.
    Nöjda med resultatet
    Härligt att ni är nöjda. Alltid roligt med återkommande kunder, är det bästa betyget man kan få, tack! Simon Carlsson
    2021-04-30
    Ytterdörrar
    Proffsigt bemötande
    Mycket välgjort arbete vi är jättenöjda
    Skall varmt rekommendera detta företag
    Roligt att höra att ni är nöjda! Tusen tack för förtroendet och den fina recensionen. Hampus Carlsson
    2021-04-29
    Innedörrar.
    Mycket bra under hela processen och inte minst uppföljning efter avsluatat arbete.
    Alltid härligt att höra från dig Christina och tack för ett fantastiskt fint samarbete! Kul att höra att du är fortsatt nöjd med oss på Doowin i Halmstad. Simon Carlsson
  • Jan J
    skrev om Simon Carlsson en del av Doowin Halmstad
    2021-04-13
    Köpte sju Elite fönsterpartier. Proffsigt förmedlade, offerten stämde och montörerna gjorde ett mycket bra jobb.
    Har rekommenderat Doowin till flera vänner.
    Så bra att ni är nöjda! Vi blir alltid glada när ni sprider ordet vidare om Doowin i Halmstad, det är det bästa betyg man kan få. Tack så hemskt mycket för detta! Simon Carlsson
  • skrev om Doowin Halmstad
    2021-04-12
    Ombyggnad av kök
    Mycket nöjda med allt
    Kul att höra att ni är nöjda Gunilla! Doowin Halmstad
    2021-04-11
    Byte av 21 st fönster, allt som planerat trevlig personal.
    Härligt Ingemar! Vi vill rikta ett stort tack till er också som gav oss förtroende att arbeta på en sådan speciell byggnad som Villa Ådalen, tack. Hampus Carlsson
    2021-04-10
    Utbyte av altandörr fungerade utmärkt. Tydligt med leveranstid, som annars kan vara frustrerande. Allt sköttes korrekt och en särskild eloge till de två som monterade dörren; trevliga, effektiva och kunniga. Snyggt jobbat.
    Stort tack för kommentaren Monica! Ja, våra montörer på Doowin i Halmstad är riktiga klippor minsann, utan dem hade det här aldrig gått vägen. Hoppas ni ska vara fortsatt nöjda med er altandörr och att den ska vara smidig att både öppna och stänga i många år framöver ;) Simon Carlsson
    2021-04-09
    Byte av 14 fönster och 2 ytterdörrar.
    Vi blev mycket bra bemötta av alla på Doowin.
    Doowin levde upp till de förväntningar vi hade.
    Doowin hade kunniga montörer och utförde jobbet på avtalad tid och kostnad.
    Vi vill börja med att tacka för att ni gav oss förtroendet att göra detta jobb åt er. Också ett stort tack för recensionen. Roligt att ni är nöjda och att vi kunde leva upp till de förväntningar ni hade på oss som leverantörer. Simon Carlsson
    2021-04-07
    Ytterdörr, garagedörr, 5 fönster, metallbeslag ytterligare 5 fönster

Bra bemötande

Bra installation, bra med flexibilitet jämfört med initiell besiktning / bedömning

Vi är nöjda
    Härligt att höra att ni är nöjda. Tack för förtroendet Lennart. Trevlig helg på er! Simon Carlsson
    2021-04-07
    Byte av 3 st fönster i sommarstuga.
    Mycket bra kunskap och engagemang hos såväl säljare som montörer. Proffsigt utfört montage med mycket snyggt slutresultat trots gammalt hus med få raka vinklar. I efterhand kan jag tycka att utvändiga plåtarbeten kunde gjorts snyggare men är totalt sett mycket nöjd!
    Tack för denna feedback och det fina betyget Patrik och skönt att du är nöjd trots att du känner att plåtarbetet inte var hundraprocentigt. Att du som kund är nöjd är det viktigaste för oss. Simon Carlsson
    2021-04-06
    Vi köpte en ytterdörr och en garagedörr. Väldigt nöjda med att välja ut fin modell och färg. Bra bemötande i vår telefondialog i samband med köp och nöjda med iordningställandet.
    Ja visst blev det fint hos er! Kul att ni är nöjda. Och ja, visst har Diplomat många fina modeller och färger, roligt att själv få välja utefter eget tycke och smak. Simon Carlsson
    2021-04-06
    Trevlig, återkopplade och var korrekt med tid för installation. Sådana hantverkare/säljare uppskattar man!
    Tack så mycket. Vi jobbar hårt för att leverera på utsatt datum, roligt att det uppskattas! Simon Carlsson
    2021-04-06
    5 st fönster inkl. total installation in- och utvändigt. Snabb offert med pris och fullständig beskrivning av vad jag skulle erhålla.
    Positiv dialog med Simon. Mina stora förväntningar uppfylldes till fullo med städning ute och inne efter avslutat arbete.
    Jag är 100%-igt nöjd med mina kontakter med Doowin
    Halmstad och kan verkligen rekommendera företaget.
    Doowin får gärna använda mig som referens.
    Tusen tack för den fina recensionen Arne! Alltid roligt att kunna leverera och göra en kund nöjd. Du är alltid välkommen tillbaka till oss på Doowin i Halmstad om det i framtiden är dags för nya projekt. Simon Carlsson
    2021-04-06
    Nya fönster och ytterpanel.
    Bra och snabb kontakt och återkoppling.
    Nöjd med hantverkeriet!
    Kul att höra att du är nöjd. Tack för förtroendet! Simon Carlsson
    2021-04-06
    Elitfönster dubbeldörrar och standardfönster. Jättebra bemötande!
    Hoppas du ska vara fortsatt nöjde med dina nya produkter från Elitfönster! Vi tackar för förtroendet och för att du tog dig tid att lämna denna kommentar. Hampus Carlsson
    2021-04-06
    Gick snabbt och enkelt från beställning till installation av dörrar. Allt enligt det offererade priset. Rekommenderas starkt!
    Tack för rekommendationen och för att du valde Doowin Halmstad. Simon Carlsson
    2021-04-05
    Två fönster som installerades snabbt och smidigt av skickliga och trevliga killar.
    Simon är kunnig, effektiv och pålitlig.
    Jag är nöjd både med fönstren och installationen.
    Återkommer med fler objekt längre fram.
    Roligt att du är nöjd George, det gör mig glad. Välkommen att höra av dig när det är dags för nya projekt. Simon Carlsson
    2021-04-05
    Vi har uppgraderat alla fönster i vår villa till Elitfönster.
    Simon är mycket professionell, kunnig och gav oss råd och ledsagning i "fönsterdjungeln". Resultatet blev över förväntan och vi är supernöjda.
    Tack för detta Tommy! Att få betyget "supernöjd" - kan knappast bli bättre. Stort tack för förtroendet och välkommen åter. Simon Carlsson
  • Jens T
    skrev om Hampus Carlsson en del av Doowin Halmstad
    2021-04-03
    Vi köpte fönster, ytterdörr, panel inklusive montering. Vi blev bemötta på bästa tänkbara sättet både av säljare och snickare. Våra förväntningar var höga men vi trodde inte att det skulle bli så bra som det blev.
    Så kul att läsa din fina kommentar Jens. Vi tackar för förtroendet och denna fantastiska feedback. Hampus Carlsson
    2021-04-03
    2 fönster till gäststugan som sattes upp av skickliga hantverkare från Doowin. Kommer att anlita dem igen, vi är mycket nöjda
    Roligt att höra Anita! Ni är hjärtligt välkomna tillbaka Doowin Halmstad. Simon Carlsson
    2021-04-03
    Köpte 2 fönster till vårat hus av Doowin i Halmstad. Fick bra bemötande av personalen dom gångerna vi hade kontakt. Hade stora förväntningar efter läst en del omdömen och dom vi hade motsvarades av företaget. Så vi är supernöjda med allt!
    Så roligt att vi kunde leva upp till era förväntningar och att ni är nöjda med oss och era nya fönster. . Hampus Carlsson
    Proffsigt.

Trevligt.

Byte av ytterdörr och frågesport.
    Tack själva! Hoppas ni ska vara fortsatt nöjda med er nya ytterdörr och garageport. Simon Carlsson
    2021-04-03
    Allt gick perfekt enligt plan med våra fönsterbyte.
    Visst är det härligt när allt faller på plats. Vi på Doowin Halmstad tackar för förtroendet! Hampus Carlsson
    2021-04-03
    Arrogant, kan inte stava till kundservice. Mycket nöjd med produkten Elitfönster men vänder mig till annan leverantör och hantverkare.
    Tråkigt att höra att du är missnöjd Susanne. Jag tackar för feedbacken och tar till mig. Du är alltid välkommen tillbaka om du är beredd att ge oss en andra chans. Så ska vi göra allt vi kan för att du ska vara nöjd. Simon Carlsson
    2021-04-02
    Trevligt bemötande med proffsigt utfört arbete. Därtill görs alltid en efterkontroll så man är nöjd som kund.
    Att ni som kund är nöjda är det viktigaste för oss. Är ni nöjda så är vi nöjda. Hampus Carlsson
    2021-04-01
    Ytterdörrar, bra bemötande, höll vad som lovades med bra kvalitet och kunden i centrum
    Tackar för denna fina kommentar. Välkommen åter till Doowin Halmstad. Simon Carlsson
    2021-03-31
    Inköp vid 2 tillfällen, fönsterdörrar resp parytterdörr.
    Otroligt nöjd med bemötandet, återrapportering, leverans o utförande!
    Har rekommenderat Simon o företaget vid ett flertal tillfällen. Det bästa betyget är att vi gärna återkommer som kunder!!
    Alltid roligt med återkommande kunder. Tusen tack för rekommendationerna, samt för det fina omdömet. Ni är alltid välkomna till oss på Doowin i Halmstad :D Simon Carlsson
    2021-03-31
    Ett takfönster byttes ut på ett utmärkt sätt. Jag är mycket nöjd både med arbetet och deras bemötande .
    Franl Larsson
    Härligt att du är nöjd med och och ditt nya takfönster Frank. Simon Carlsson
    2021-03-31
    b yte av fönster mycket bra bemötande jobbet blev utfört presis som jag ville sammanfattning mycket bra peder bergdahl
    Roligt att höra att du är nöjd Peder. Alltid välkommen till oss på Doowin i Halmstad. Simon Carlsson
    2021-03-31
    Det viktigaste för oss när vi skulle köpa fönster var en snabb och bra återkoppling med den leverantören vi skulle välja.
    Det funkade mkt bra med Doowin.
    Skönt att Doowin levererar och installerar allt.
    1 faktura och allt är fixat sen.
    Med vänlig hälsning, Dan Malmqvist
    Snabb och personlig återkoppling är något vi på Doowin i Halmstad alltid strävar efter, roligt att det uppskattas. Tack för ert förtroende och för den fina kommentaren! Hampus Carlsson
    2021-03-31
    God och snabb service , stor yrkeskunskap
    Tack Aleksandar, alltid roligt med nöjda kunder som lämnar denna typ av feedback! Hampus Carlsson
    Ytterdörrar, 2 st.
    Blev väl bemött, snabba svar och bra kommunikation vid utförandet.
    Pratade med Simon ang byte av fönster. Han skulle återkomma men gjorde det inte. Därav betyget 4 och inte 5.
    Roligt att du är nöjd! Tack för att du tog dig tid att ge oss denna feedback. Ledsen att jag inte hörde av mig, du är alltid välkommen att ringa eller smsa så ska jag försöka återkomma så fort jag kan :) Simon Carlsson
    2021-03-31
    Dörrar och fönster. Jobbet funkade utmärkt!
    Kul att höra att du är nöjd med dina nya fönster, dörrar och oss på Doowin i Halmstad! Simon Carlsson
    2021-03-31
    Köpte ute dörr samt montering!
    Bemötande fantastiskt
    Arbetet riktigt bra
    Leverans, betalning och annat riktigt bra med!!!
    Fantastiskt roligt att höra att vårt koncept uppskattas och fungerar i praktiken. Tack Enisa för din fina kommentar och för att du valt Doowin i Halmstad. Hampus Carlsson
  • John Emil W
    skrev om Hampus Carlsson en del av Doowin Halmstad
    2021-03-30
    Köpte fönster och dörrar och är jätte nöjd. Det gick fort och det var jätte trevliga , verkligen en proffsig firma =).
    Tack för det fina omdömet :) roligt att höra att du är nöjd med dina nya fönster och dörrar! Doowin Halmstad Hampus Carlsson