Doowin Västerås

En del av doowin - doowin.se
Doowin har ett av Sveriges största visningsutbud av dörrar och fönster!
Med vårt breda sortiment kan vi ge dig marknadens mest prisvärda lösningar, oavsett om du bor i ett modernt funkishus eller en klassisk sekelskiftesvilla.

Hos doowin får du alltid ett fast pris, monterat & klart. Våra certifierade montörer sköter både leverans, montering och byggstädning.
Att byta fönster och dörrar har aldrig varit enklare!

Kontakta oss gärna för ett kostnadsfritt hembesök eller sväng förbi vårt showroom i Västerås!

Läs vad 25 kunder tycker om Doowin Västerås 2

2021-11-30
    Excellent service, great communication. And they had a very reasonable price. We replaced four old windows in our traditional Swedish style country house. I have no complaints and would use them again.
    2021-11-19
    Köpte 2 dörrar och sidoljus inklusive montering. Utmärkt utfört.
    Tack för omdömet! Snyggt val av dörrar och färg! Doowin Västerås
    2021-11-10
    Bra bemötande vid första kontakt.
    Beställde ytterdörr där utlovad leveranstid tyvärr blev försenad 2 veckor vilket vi inte blev informerade om.
    Arbetet med monteringen utfördes till vår belåtenhet och vi är mycket nöjda med dörren och Doowin
    Ber om ursäkt för den bristande kommunikationen gällande förseningen, men kul att ni är nöjda med slutresultatet! Doowin Västerås
    2021-10-18
    Effektiva och bra finish på arbetet. Dessutom trevliga och lämnade inget skräp efter sig. Och allt ingick !
    2021-09-28
    Helt fantastiska, kan knappt med ord beskriva hur proffsiga och kunniga montörerna och säljarna har varit i kontakten med oss! Rekommenderar dom verkligen! Vi kommer att använda oss av dom flera gånger!
    Keep up the good work!
    Tusen tack för det fina omdömet.
    Kul att ni är nöjda och vi ser fram emot eventuella framtida projekt!
    2021-09-27
    Gott bemötande. Våra förväntningar infriades. Vi köpte och fick installerat 2 dörrar och en garagedörr.
    Tack Erik för omdömet och kul att ni är nöjda, blev riktigt snyggt med samma modell av dörr på både hus & garage! Doowin Västerås
    2021-09-11
    Vi är jättenöjda med dörrbytet, det blev så bra och väldigt proffsiga och trevliga killar som utförde jobbet.
    2021-09-10
    Trevlig personal och lätta att ha att göra med.
    Bra med demorum för att se stil och färg på dörrarna.
    Räknade med att det skulle bli klart på angiven tid och det blev det.
    Kan varmt rekommendera dom som hantverkare.
    2021-07-22
    Fint och snabbt bemötande från första träffen till avslutat fönsterbyte. Köpte fönster, vridbara i trä och 3 altandörrar i samma kvalitet. Jag såg fram mot arbetet och är mycket nöjd med resultatet. Trevlig personal som utförde arbetet. Tacksam gammal tant
  • MARIE H
    skrev om Doowin Västerås
    2021-07-09
    Jättebra hantverkare. Kom när dom lovat och gjorde ett jättebra jobb med vår altandörr.
    2021-07-05
    Snabb återkoppling på frågor. Tillmötesgående. Jobbar strukturerat och professionellt. Rekommenderar varmt. Svårt att hitta bättre killar.
    2021-06-15
    Trevlig och kunnig personal. Rekommenderar varmt Andreas och hans killar i Västerås.
    Tack för omdömet, blev riktigt fint med de integrerade fönsterbrädorna! Doowin Västerås
    2021-06-10
    Doowin hjälpte oss byta fönster och ytterdörrar. Vi är väldigt nöjda med både bemötande och resultat. Fina fönster och dörrar monterade med sinne för noggrannhet gjorde att vårt hus fick ett riktig lyft!
    Tack för omdömet, kul att ni är nöjda!
    Riktigt bra val av ytterdörr, blev supersnyggt!
    2021-05-26
    Fönsterbyte
    Mkt bra bemötande av trevliga killar, kom i tid och jobbade snabbt o bra. Vi är kanonnöjda
    Tack så mycket för omdömet Johan, kul att ni är nöjda! Doowin Västerås
    2021-04-21
    Köpte fönster och montage av Doowin Västerås. Allt har funkat väldigt bra från beställning till att dom nya fönstrena sitter på plats. Andreas Svensson var min kontakt och han var superproffsig hela vägen. 1 år efter montaget fick vi lite problem med ett dörrhandtag som glappade. Kontaktade Andreas som dök upp omgående och åtgärdade problemet. Andreas och hans kollegor sköter sin kundvård på exakt det sättet man uppskattar och därför vill jag varmt rekommendera dom till er som ska byta fönster. Mvh Nichlas Broberg Eskilstuna
    2021-04-14
    Verkligen proffsig och lyhörd i sitt agerande . Mycket väl utfört arbete
    2021-04-08
    Bytte 2 ytterdörrar och det blev mycket snyggt gjort.
    2021-04-07
    Mycket nöjd med bemötandet. Bra dialog kring kompensation för arbete som drog ut på tiden. Jag är mycket nöjd!
    2021-04-07
    Jag bytte 5 ytterdörrar varav 2 var pardörrar.
    Otroligt kompetenta installatörer som gjorde ett fantastiskt fint arbete, samt att dom var lyhörda för synpunkter.
    Fanns inte heller några dolda avgifter utan offerten stämde hela vägen.
    Rekommenderar verkligen DooWin Västerås.!!!
    2021-04-07
    Byte av fönsterparti och dörr mot altan samt byte av dörr i tvättstuga.
    Fick ett bra bemötande och de utförde jobbet på ett mycket bra sätt. Lätta och bra att kommunicera med och en offert som stämde till punkt och pricka om vad vi kommit överens om.
    De förväntningar jag hade blev tillgodosedda på ett utmärkt sätt. Kan rekommendera Doowin och Andreas till andra kunder. Dessutom mycket prisvärda.
    2021-04-07
    Fönsterbyte! Blev bra! Tillmötesgående och trevlig!
    Lite detaljer som behövde korrigeras. Ordnades utan problem!
    2021-04-07
    Super bra service och bra kund focus.
    2021-04-07
    Enligt ett trevligt och proffsigt bemötande bestämde vi oss snabbt att köpa fönstren hos doowin, insättning av fönstren gick snabbt och bra
    Bytte 10 fönster .
    Tog offert från 3 leverantörer och fick bäst förtroende för Andreas som inte körde försäljarsnack men lät som han visste vad han pratade om att han sedan var billigast gjorde ju inget.
    3 man bytte allt på 3-4 dar la ut mattor att gå på städade och lämnade ett mycket snyggt jobb efter sig.
    Rekommenderas.
    2021-04-07
    Trevliga och snabbt och bra jobb.+++