Doowin Västerås

En del av doowin - doowin.se
Doowin har ett stort visningsutbud av dörrar och fönster!
Med vårt breda sortiment kan vi ge dig marknadens mest prisvärda lösningar, oavsett om du bor i ett modernt funkishus eller en klassisk sekelskiftesvilla.

Hos doowin får du alltid ett fast pris, monterat & klart. Våra certifierade montörer sköter både leverans, montering och byggstädning.
Att byta fönster och dörrar har aldrig varit enklare!

Kontakta oss gärna för ett kostnadsfritt hembesök eller sväng förbi vårt showroom i Västerås!

Läs vad 43 kunder tycker om Doowin Västerås 2

2022-11-07 Insamlad av företaget
    Vi är jättenöjda med Doowin från första besöket tills arbetet var klart.
    Otroligt proffsiga killar som kom när de lovat och städade efter sig. Resultatet blev perfekt!
    2022-09-22 Insamlad av företaget
    Ett bra bemötande och bra arbete.
    2022-09-18 Insamlad av företaget
    Så bra killar och trevliga och jätte fint jobb! Bra och plocka undan efter sig och städa. Vi är supernöjda 👍🏻👍🏻🤩🤩🤩🤩 nu är det kul att tvätta fönster igen! Vi anlitar er säkert igen.
    2022-09-05 Insamlad av företaget
    Vi bytte samtliga dörrar och fönster och vi är väldigt nöjda med både resultat och bemötande. Vi kan varmt rekommendera Doowin's tjänster.
    2022-09-05 Insamlad av företaget
    Grabbarna på Doowin gjorde ett kanonbra jobb hemma hos oss när vi bytte våra fönster.
    Mycket trevliga och proffsiga!
    2022-09-02 Insamlad av företaget
    Mycket fin kontakt med företaget och ett bra arbeta utfört.
    Vi köpte takfönster med mörkläggningsgardin och är nöjda.
    Tack!
    2022-08-01 Insamlad av företaget
    Ett utmärkt arbete på ett professionellt sätt gjordes av killarna på Doowin i Västerås när vi anlita firman för att byta våra fönster. Vi kan rekommendera Doowin.
    2022-07-03 Insamlad av företaget
    Jätte trevligt bemötande. Super trevliga och kunniga killar!
    2022-05-31 Insamlad av företaget
    Ett fint bemötande.
    Snabba affärer.
    Rimliga priser, jämförelsevis.
    Har gett bra recensioner till grannarna.
    Kan verkligen rekommenderat företaget.
    Köksfönster och badrumsfönster.
    2022-05-16 Insamlad av företaget
    Proffsigt byte av två takfönster. Snygg finish och bortforsling av allt skräp.
    2022-05-16 Insamlad av företaget
    Bra bemötande på offertstadiet.
    Befintlig dörrinstallation var lite knepig med lister, men snickarna gjorde en bra lösning. Snabbt och smidigt arbete på avtalad tid.
    Snygga altandörrar från Elitfönster.
    Välj dörrar med aluminiumbeklädnad på utsidan för underhållsfritt utförande.
    2022-05-08 Insamlad av företaget
    Väldigt bra bemötande och genomförande.
    Tack så mycket för omdömet, snyggt val av dörrar! Doowin Västerås
    2022-04-29 Insamlad av företaget
    Kanon grabbar som utförde arbetet jättebra och höll rent och snyggt rekommenderar Doowin Västerås för kanon utfört arbete
    2022-03-22 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, kompetenta och prisvärda. Noggrannt utfört arbete och bra återställt. Rekommenderas!
    2022-03-16 Insamlad av företaget
    Bra bemötande genom hela processen samt ett riktigt bra slutresultat.
    2022-03-03 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande, proffsigt utfört och snyggt resultat vid bytet av fönsterna.
    2022-02-03 Insamlad av företaget
    Bra bemötande. Gjorde jobbet effektivt med snyggt resultat.
    Tack för omdömet, hoppas på fler framtida projekt! Doowin Västerås
    2021-12-14 Insamlad av företaget
    Vi blev väldigt väl bemötta, vi beställde nya fönster och slutresultatet blev mycket över våra förväntningar. Arbetet blev snabbt , bra och effektivt gjort enligt överenskommen tid.
    Vi rekommenderar varmt Doowin för denna typ av arbete.
    2021-11-30 Insamlad av företaget
    Excellent service, great communication. And they had a very reasonable price. We replaced four old windows in our traditional Swedish style country house. I have no complaints and would use them again.
    2021-11-19 Insamlad av företaget
    Köpte 2 dörrar och sidoljus inklusive montering. Utmärkt utfört.
    Tack för omdömet! Snyggt val av dörrar och färg! Doowin Västerås
    2021-11-10 Insamlad av företaget
    Bra bemötande vid första kontakt.
    Beställde ytterdörr där utlovad leveranstid tyvärr blev försenad 2 veckor vilket vi inte blev informerade om.
    Arbetet med monteringen utfördes till vår belåtenhet och vi är mycket nöjda med dörren och Doowin
    Ber om ursäkt för den bristande kommunikationen gällande förseningen, men kul att ni är nöjda med slutresultatet! Doowin Västerås
    2021-10-18 Insamlad av företaget
    Effektiva och bra finish på arbetet. Dessutom trevliga och lämnade inget skräp efter sig. Och allt ingick !
    2021-09-28 Insamlad av företaget
    Helt fantastiska, kan knappt med ord beskriva hur proffsiga och kunniga montörerna och säljarna har varit i kontakten med oss! Rekommenderar dom verkligen! Vi kommer att använda oss av dom flera gånger!
    Keep up the good work!
    Tusen tack för det fina omdömet.
    Kul att ni är nöjda och vi ser fram emot eventuella framtida projekt!
    2021-09-27 Insamlad av företaget
    Gott bemötande. Våra förväntningar infriades. Vi köpte och fick installerat 2 dörrar och en garagedörr.
    Tack Erik för omdömet och kul att ni är nöjda, blev riktigt snyggt med samma modell av dörr på både hus & garage! Doowin Västerås
    2021-09-11 Insamlad av företaget
    Vi är jättenöjda med dörrbytet, det blev så bra och väldigt proffsiga och trevliga killar som utförde jobbet.
    2021-09-10 Insamlad av företaget
    Trevlig personal och lätta att ha att göra med.
    Bra med demorum för att se stil och färg på dörrarna.
    Räknade med att det skulle bli klart på angiven tid och det blev det.
    Kan varmt rekommendera dom som hantverkare.
    2021-07-22 Insamlad av företaget
    Fint och snabbt bemötande från första träffen till avslutat fönsterbyte. Köpte fönster, vridbara i trä och 3 altandörrar i samma kvalitet. Jag såg fram mot arbetet och är mycket nöjd med resultatet. Trevlig personal som utförde arbetet. Tacksam gammal tant
  • MARIE H
    skrev om Doowin Västerås
    2021-07-09 Spontant omdöme
    Jättebra hantverkare. Kom när dom lovat och gjorde ett jättebra jobb med vår altandörr.
    2021-07-05 Insamlad av företaget
    Snabb återkoppling på frågor. Tillmötesgående. Jobbar strukturerat och professionellt. Rekommenderar varmt. Svårt att hitta bättre killar.
    2021-06-15 Insamlad av företaget
    Trevlig och kunnig personal. Rekommenderar varmt Andreas och hans killar i Västerås.
    Tack för omdömet, blev riktigt fint med de integrerade fönsterbrädorna! Doowin Västerås
    2021-06-10 Insamlad av företaget
    Doowin hjälpte oss byta fönster och ytterdörrar. Vi är väldigt nöjda med både bemötande och resultat. Fina fönster och dörrar monterade med sinne för noggrannhet gjorde att vårt hus fick ett riktig lyft!
    Tack för omdömet, kul att ni är nöjda!
    Riktigt bra val av ytterdörr, blev supersnyggt!
    2021-05-26 Insamlad av företaget
    Fönsterbyte
    Mkt bra bemötande av trevliga killar, kom i tid och jobbade snabbt o bra. Vi är kanonnöjda
    Tack så mycket för omdömet Johan, kul att ni är nöjda! Doowin Västerås
    2021-04-21 Insamlad av företaget
    Köpte fönster och montage av Doowin Västerås. Allt har funkat väldigt bra från beställning till att dom nya fönstrena sitter på plats. Andreas Svensson var min kontakt och han var superproffsig hela vägen. 1 år efter montaget fick vi lite problem med ett dörrhandtag som glappade. Kontaktade Andreas som dök upp omgående och åtgärdade problemet. Andreas och hans kollegor sköter sin kundvård på exakt det sättet man uppskattar och därför vill jag varmt rekommendera dom till er som ska byta fönster. Mvh Nichlas Broberg Eskilstuna
    2021-04-14 Insamlad av företaget
    Verkligen proffsig och lyhörd i sitt agerande . Mycket väl utfört arbete
    2021-04-08 Insamlad av företaget
    Bytte 2 ytterdörrar och det blev mycket snyggt gjort.
    2021-04-07 Insamlad av företaget
    Mycket nöjd med bemötandet. Bra dialog kring kompensation för arbete som drog ut på tiden. Jag är mycket nöjd!
    2021-04-07 Insamlad av företaget
    Jag bytte 5 ytterdörrar varav 2 var pardörrar.
    Otroligt kompetenta installatörer som gjorde ett fantastiskt fint arbete, samt att dom var lyhörda för synpunkter.
    Fanns inte heller några dolda avgifter utan offerten stämde hela vägen.
    Rekommenderar verkligen DooWin Västerås.!!!
    2021-04-07 Insamlad av företaget
    Byte av fönsterparti och dörr mot altan samt byte av dörr i tvättstuga.
    Fick ett bra bemötande och de utförde jobbet på ett mycket bra sätt. Lätta och bra att kommunicera med och en offert som stämde till punkt och pricka om vad vi kommit överens om.
    De förväntningar jag hade blev tillgodosedda på ett utmärkt sätt. Kan rekommendera Doowin och Andreas till andra kunder. Dessutom mycket prisvärda.
    2021-04-07 Insamlad av företaget
    Fönsterbyte! Blev bra! Tillmötesgående och trevlig!
    Lite detaljer som behövde korrigeras. Ordnades utan problem!
    2021-04-07 Insamlad av företaget
    Super bra service och bra kund focus.
    2021-04-07 Insamlad av företaget
    Enligt ett trevligt och proffsigt bemötande bestämde vi oss snabbt att köpa fönstren hos doowin, insättning av fönstren gick snabbt och bra
    Bytte 10 fönster .
    Tog offert från 3 leverantörer och fick bäst förtroende för Andreas som inte körde försäljarsnack men lät som han visste vad han pratade om att han sedan var billigast gjorde ju inget.
    3 man bytte allt på 3-4 dar la ut mattor att gå på städade och lämnade ett mycket snyggt jobb efter sig.
    Rekommenderas.
    2021-04-07 Insamlad av företaget
    Trevliga och snabbt och bra jobb.+++