Doowin Karlstad

Doowin Karlstad

En del av doowin - doowin.se
Välkommen till Doowin Karlstad!

Här tar vi hand om hela ditt fönster- och dörrbyte på ett prisvärt, tryggt och enkelt sätt.
Vi hittar tillsammans fram till den bästa lösningen för just dig, och ser till att det blir precis så bra som det kan bli!

Vi sköter allt från första mätning, till montage med våra lokalt egenanställda snickare och genomför till sist en gemensam slutkontroll för att säkerställa att du som kund är nöjd med både produkt och vårt arbete.

Välkommen att besöka och kontakta oss!

Läs vad 38 kunder tycker om Doowin Karlstad 2

2021-10-01
    Fixade felbeställda fönster på ett smidigt sätt.
    2021-10-01
    Byte av fönster. Mycket trevligt bemötande av samtliga, kunniga och noggranna snickare/montörer. Vi är mycket nöjda.
    2021-09-29
    Fungerat mycket bra
    Bytt alla fönster och tak
    Kan verkligen rekommenderas
    Lars
    2021-09-29
    Bra och trevlig personal. Snickaren var duktig och gjorde ett bra jobb.
    2021-08-27
    Måste berömma Er för Ert engagemang i samband med fönster- o dörrbyte. Det har fungerat ypperligt med den dialog vi haft och med leveranstider.
    Under hela processen har ni informerat oss om leveranser och tider.
    Sist men inte minst måste vi berömma den hantverkare vi haft, Thunander, någon mer arbetsam, trevlig och duktig var längesen vi träffade, honom ska ni vara rädda om.
    Hälsningar

Gränsgatan
    Karlstad
    2021-08-24
    Bra bemötande av personalen, vid beställning och vid montering av fönsterna.
    Nöjd med takfönsterna.
    2021-08-23
    Vi valde Doowin för att det är ett lokalt företag. Vinsterna stannar i Värmland. De hade ett showroom där vi kunde se och känna på dörrar och fönster. Säljaren gjorde ett mycket seriöst första intryck.
    Arbetet sköttes sedan av duktig och trevlig personal som utförde ett bra arbete
    2021-08-23
    Trevligt första möte med försäljaren som gick igenom online offerten. Montörerna kom på utsatt tid och var trevliga, snabba och otroligt duktiga. Kan bara rekommendera Doowin till den som behöver nya fönster eller dörrar!
    2021-08-23
    Mycket nöjd med både produkter och utförande. Extremt noggranna montörer som fixade det där lilla extra i finishen.
    2021-04-21
    Dörrar och fönster

Fantastiskt bemötande och lätta att få tag på.

De gjorde jobbet bra och inga klagomål på det.

Anledningen till det blygsamma betyget var bristen på kommunikation och återkoppling. Jag själv fick påpeka saker som inte blivit gjorda eller påminna om att de inte hade gjort det ännu.
    Svaren jag fick var att de visste om detta och av en eller annan anledning (oftast leveranstider vilket är förståeligt) så skulle de komma och åtgärda det så snart de kunde.

Men om de visste att saker skulle ta tid, eller att de visste bristen i arbetet så hade jag önskat att de själva påtalade detta och återkopplade till mig.

Känslan är alltså att vi inte var prioriterade, jag fick jaga dem för att få svar och bristen på återkoppling från dem.

Men de var väldigt trevliga på plats och när vi talades vid.
    Tack för din feedback Daniel!
    Kul att höra att ni är nöjda med vårt bemötande och arbetet vi gjort, det blev riktigt fint hos er med de nya dörrarna och fönstren! Även tack för din feedback gällande vår kommunikation, återkoppling och att ni inte kände er prioriterade. Våra kunder är det viktigaste vi har och har alltid högsta prioritet. Det är givetvis tråkigt att vi inte riktigt lyckades förmedla detta hos er.

Vi har tagit till oss av feedbacken, diskuterat och arbetat internt för att förbättra oss på dessa punkter sedan vi var hos er förra året.

Återigen, stort tack för både ris och ros - det uppskattas att du tagit dig tid och hjälper oss att utvecklas åt rätt håll!

Ha det gott, och hoppas vi hörs igen!

• Andreas Ö
    2021-04-14
    Jag kom i kontakt med Andreas på Doowin när jag ville ta upp en ny öppning i min fasad och installera en pardörr ut från köket.

Jag fick ett mycket trevligt bemötande från första träffen. Det kändes väldigt skönt att bara behöva hålla kontakt med ett företag som både var experter på produkten och installationen.

Jag är mycket nöjd med arbetet som utförts och dörrarna blev helt fantastiska på plats.
    Hej Andreas, det blev som du själv säger, ett riktigt lyft och fint resultat hos er med den nya pardörren!

Tack för omdömet, och vi hörs snart igen!

2021-04-06
    Togs lång tid på varorna beställt.
    Hej Kim,

Tråkigt att vi inte får ett högre betyg från er pga. att det tog lång tid att få fönster/dörrar ni beställt. Tyvärr kan vi inte styra över leveranstiderna från våra leverantörer, och hamnar därför lite i kläm.

Vi hittade ändå en lösning i slutändan, och jag hoppas att era nya fönster och dörrar fungerar bra!

Ha det gott,

2021-04-06
    Vi "köpte" installation av två ytterdörrar och två takfönster. Våra kontakter med Andreas och med installatörerna fungerade mycket bra.
    Tack Bo för ditt omdöme, det blev jättefint med de nya dörrarna och takfönstren. Hoppas vi hörs igen om ni ska dra igång fler projekt!

Ha en fin sommar :)

• Johan T
    2021-04-06
    Jag köpte nya fönster samt en balkongdörr till vår övervåning.
    Hembesök som kändes bra med ett proffsigt bemötande.
    De jobbar med varumärken som jag har förtroende för.
    Fick en offert som var konkurrenskraftig och därmed anlitade jag dem.
    En detalj blev tyvärr inte riktigt som det var tänkt.
    De ordnade den utan minsta tvekan!

En del del firmor är inte alltid så bra på att rätta till detaljer som DE anser ska vara ok....
    Här var det inga problem!😀

Rekommenderar verkligen att ni anlitar
    dem!
    Det kommer definitivt jag att göra.
    De utför det som var överenskommet med mycket bra service!
    Absolut de bästa hantverkarna som jag har anlitat någon gång.
    Johan Tedenrud
    Karlstad
    Stort tack för de fina orden Johan, det uppskattas och alltid extremt kul att få ett kvitto på att vi gör ett bra jobb, och framförallt att allting har fungerat på ett bra sätt - från första träff till färdigt projekt. Precis som vi vill!

Ser fram emot fler projekt där vi får hjälpa er, ha det gott så länge! 😊

2021-04-05
    Bra, snabb och hjälpsam genom hela fönsterbytesprocessen. Kan bara rekommenderas!
    2021-04-05
    Hej, väldigt tillmötesgående och professionell. Kan gärna tänka mig att handla på doowin igen tack vare honom.

Köpte en altandörr. Fick hjälp med paketering och ilastning på min släpkärra. V

Hans
    2021-04-05
    Fönsterbyte i hela huset.
    Doowin/Andreas var lyhörd för våra önskningar och kom med bra input inför jobbet.
    Jobbet gick snabbt och effektivt.
    Efterjusteringar löstes utan problem.
    2021-04-02
    Andreas var mycket engagerad. Gjorde hembesök och gav olika förslag när vi köpte vår ytterdörr.
    2021-03-31
    Vi beställde kompletterande Elitfönster.
    Kontakten med Andreas Nilsson och de två hantverkarna fungerade bra.
    Installationen blev under hösten 2020 och vädret var inte så gynnsamt med stundtals mycket regn. Hantverkarna gjorde ett bra jobb trots detta och tog nödvändig hänsyn till oss 70+ med restriktioner under pandemin.

Företaget kan rekommenderas.
    Köpte dörr och fönster
    Allt fungerade mycket bra
    Vi är mycket nöjda med utförd arbete
    Anlitar gärna Doowin och Andreas igen
    2021-03-31
    Fönster o. montering av dessa.
    Mycket vänligt o. trevligt bemötande.
    Mina förväntningar är uppfyllda kan inte bli bättre.
    Det kom två killar som jobbade snabbt o. effektivt fyra fönster med karmar klart på två dagar, de städade efter sej.
    Denna firma med Andreas Nilsson rekomederar jag till alla.
    Jag är helt nöjd.
    2021-03-31
    Bra utfört fönsterbyte. Rekommenderas!
    god
    köpte myggnät
    bra service
    2021-03-31
    Jag köpte ett antal fönster och fick det jag beställde på utlovad tid. Andreas gick igenom vad jag beställde och jag fick hjälp med allt.

Jag kommer att fortsätta beställa fönster av Doowin(Andreas) då allt har fungerat perfekt.
    2021-03-30
    Köpte fönster
    Mkt. Bra bemötande 😊👍
    2021-03-30
    HAR KÖPT FASADRENOVERING OCH 7 NYA FÖNSTER.
    ALLT ENL.OFFERT OCH KONTRAKT.
    VI HADE FLERA MÖTEN FÖRE BESTÄLLNINGEN ,VÄL BEMÖTT
    AV ANDREAS NILSSON SOM ALLTID STÄLLDE UPP.
    PÅ GRUND AV PANDEMIN BLEV ARBETETS STAR NÅGOT SENARE ÄN BERÄKNAT. SEDAN FUNGERADE ALLT BRA OCH
    FÖRETAGET UTFÖRDE ARBETET ENLIGT KONTRAKTET TILL
    BESTÄLLARENS ÖNSKEMÅL OCH INGA EXTRA KOSTNADER.
    BESIKTNING UTFÖRDES UTAN ANMÄRKNING.
    2021-03-29
    Byte fönster och ytterdörr.
    Mycket bra, lite väntetid men inget som direkt störde.
    Blev som förväntat,
    Vi är mycket nöjda med resultatet.
    Tillmötesgående och samarbetsvillig
    2021-03-29
    Köpte fönster och altandörr.
    Blev mycket bra bemött.
    De kom i rätt tid och allt blev jättebra.
    Kan verkligen rekommendera Andreas Nilsson på Doowin.
    2021-03-29
    Har bytt samtliga fönster och altandörrar i vår villa.
    Fick ett mycket snabbt och gott bemötande med en snabb offert som följd som vi accepterade. Allt som utlovades realiserades och kommunikationen har hela tiden varit direkt och god. Den tidsplan vi fick följdes.
    Vi hade höga förväntningar och dessa infriades. Jag kan varmt rekommendera både Andreas och Doowin!
    2021-03-29
    Fungerat smidigt under hela processen från första kontakt till installation. Rekommenderas.
  • Jan A
    2021-03-29
    Byte av fönster. Borttagning av det gamla och montering av det nya . Jag är mycket nöjd.
    Mycket proffsiga .............................................
  • 2021-03-29
    Jag köpte en dörr,trevlig personal,lite lång leveranstid,för övrigt bra.
    2021-03-28
    Köpte 2 st ytterdörrar det var en process innan det blev klart sen kom dörrarna mitt i vintern montörerna tog ut dörren sen tog lunch i bilen i två timmar blev lite kalt i huset dom var jag inte
    Imponerad av
    Med vänlig hälsning,
    Tommy
    2021-03-28
    Trevligt företag. Doowin gör ett bra jobb, har snygga fönster och kommer på utsatt tid. Vi kommer anlita dem igen, när resten av fönstren ska bytas.
    2021-03-26
    Köpte en garageport och fick ett mycket proffsigt bemötande av både Andreas Nilsson och montören som var här.
    Tack för ditt omdöme Inger. Glädjer oss att ni är nöjda med allting. Hoppas vi ses igen framöver när det är dags för fler projekt i huset!

Mvh Andreas Nilsson
    2021-03-26
    Kontakt i samband med köp o installation av garageport
    Korrekt o trevligt uppträdande.
    Korrekt i förhandling.
    Står inte för givet löfte dvs att byta en sektion i en garageport som var skadad.
    Hej Jan,
    Stort tack för ditt omdöme. Tyvärr verkar det ha blivit ett missförstånd gällande skadan på portbladet, varav något byte aldrig gjorts. Vi tar kontakt med dig under kommande vecka, så reder vi ut det, och ser givetvis till att lösa detta snarast möjligt!

Mvh Andreas Nilsson