Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Spånga-Tensta Bromsten Dragets Spel & Tobak HB

Dragets Spel & Tobak HB

Duvbovägen 103 - 105, 163 43 Spånga — Visa karta

Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Joel E:
Mycket trevligt bemötande. Snabbt och effektivt jobb. Dock väldigt dyrt för 5 min arbete.

Övriga företag nära Dragets Spel & Tobak HB:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Ola S:
Bra kommunikation med företaget. Väl utfört arbete. Inget att klaga på

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs... Läs mer ›
Joel E:

Läs vad 2 kunder tycker om Dragets Spel & Tobak HB

• Thomas D
    Thomas D skrev om Dragets Spel & Tobak HB
    En trevlig tobaksaffär där man kan spela också som ju namnet antyder såklart.Roliga, tillmötesgående och hjälpsamma till skillnad mot andra liknande butiker.En tobaksaffär som jag varmt rekommenderar ett eller gärna många besök i.
  • Elina E
    Elina E skrev om Dragets Spel & Tobak HB
    Trevlig spel och tobaksbutik i Bromsten, 5 minuter från Spånga. Här kan man bland annat spela på hästar eller andra spel, hämta ut paket från posten samt köpa tidningar, godis och glass.. Personalen är supertrevliga och man möts alltid av ett leende när man kommer in för att utföra ett ärende där. Säljer även alltid färskt kaffe för en billig slant.

Duvbovägen 103 - 105, 163 43 Spånga