DSP- Din ServicePartner

4.4

23 omdömen om DSP- Din ServicePartner

Stephan A
Skrev om DSP- Din ServicePartner

Trevlig och kunnig personal. Snabbt och enkelt.

Per S
Skrev om DSP- Din ServicePartner

Snabbt och effektivt, bra bemötande.

Göran E
Skrev om DSP- Din ServicePartner

Bra bemötande från första telefonsamtal till arbetet med min köksfläkt blev åtgärdat. Fel på fläkt kabel som var klämd så den inte fungerade mer än sporadiskt. Ny fläkt kabel och allt fungerade som nytt

Claes D
Skrev om DSP- Din ServicePartner

Bra mottagande av receptionist och hanteringen av själva problembeskrivningen. Teknikern meddelade strax innan ankomst och höll tiden. Eftersom problemet i princip löste sej själv, kan jag inte säga så mycket om hans kompetens.

Tubus A
Skrev om DSP- Din ServicePartner

Byte av avloppslang till diskmaskin. När den boende kom hem var det vatten på golvet, i skåpet och under plastskyddet till diskmaskinen. Oproffsigt.

Celina Sophie B
Skrev om DSP- Din ServicePartner

DSP levererade installationen av nya vitvaror i mitt kök, vilket överträffade mina förväntningar. Deras professionalism, effektivitet och uppmärksamhet på detaljer gör dem till ett självklart val för framtida vitvaruinstallationer. Jag rekommenderar verkligen DSP till alla som söker en problemfri och professionell installationstjänst!

Jan A
Skrev om DSP- Din ServicePartner

Kunnig och kom utlovad tid dessutom trevligt sätt

Kennet H

En kontroll av vitvaror , bra uppföljning och förslag 👍

Magnus D
Skrev om DSP- Din ServicePartner

Har inget negativt att skriva. Mycket bra service.

Harald N
Skrev om DSP- Din ServicePartner

Bra på alla sätt . Snabbt, proffsigt och bra!

Sonja D
Skrev om DSP- Din ServicePartner

Vi fick hjälp och var glada över att vi slapp extra kostnader.

Per B
Skrev om DSP- Din ServicePartner

Jättebra. Från telefonen till att reparationen blev utförd. 10 poäng till reparatör o mottagandet på samtal. Med vänlig hälsning, Pelle

Svar från DSP- Din ServicePartner

Hej Pelle, Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Vi är glada att du är nöjd med vår service. Välkommen åter om du behöver oss i framtiden. Med vänliga hälsningar, Victor

Peter K
Skrev om DSP- Din ServicePartner

Såg nu att han sågat för långt in mot väggen så att skåpet gått sönder lagat det med ett vinkeljärn så ska det ju inte se ut även inte tagit bort skyddsplast längst in som nu var svårt att ta bort se det var uselt skåpet sönder helt nytt skåp. Hoppas vi inte ska betala fullt pris för detta jobb!!!!!!!!!

Svar från DSP- Din ServicePartner

Hej Peter, Det var inte kul att höra, jag kontaktar dig under morgondagen så får vi se hur det ser ut och vad vi kan göra åt saken. Vi strävar alltid efter att ha nöjda kunder och hoppas du tillåter oss att kolla över jobbet om du inte anser att det blivit korrekt gjort. Jag önskar dig en trevlig kväll så länge! /Victor

Sven P
Skrev om DSP- Din ServicePartner

Blev väl bemött, Förväntade att få hjälp, vi hittade inget tydligt fel på maskinen. Nu hoppas vi att den ska fungera bra! Positivt upplevelse av företaget.

Svar från DSP- Din ServicePartner

Hej, Tack för din feedback! Vi är glada att du kände dig väl bemött. Om något skulle uppstå med maskinen i framtiden, tveka inte att kontakta oss. Uppskattar att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Med vänliga hälsningar, Victor

Ingrid F
Skrev om DSP- Din ServicePartner

Proffsigt bemötande. Kunnig serviceman. Vänligt bemötande.Utmärkt service.

Svar från DSP- Din ServicePartner

Hej Ingrid, Stort tack för ditt positiva omdöme! Vi är glada att du är nöjd med vår service och bemötande. Det betyder mycket för oss. Välkommen åter om du behöver vår hjälp i framtiden. Med vänliga hälsningar, Victor

Patrik S
Skrev om DSP- Din ServicePartner

Hjälpte oss lösa problemet med diskmaskinen. Trevligt bemötande och snabb service

Svar från DSP- Din ServicePartner

Hej Patrik, Tack för ditt positiva omdöme! Det gläder oss att du är nöjd med den service du mottog. Vi strävar alltid efter att ge bästa möjliga service. Tack för att du valde oss. Med vänliga hälsningar, Victor

Anne-Charlotte T
Skrev om DSP- Din ServicePartner

Väldigt bra bemött. Hade inga förväntningar. Fläktbekymmer i köket.

Svar från DSP- Din ServicePartner

Tack så mycket för ditt positiva omdöme, Anne-Charlotte! Vi är glada att vi kunde hjälpa till med ditt fläktbekymmer. Låt oss veta om det finns något annat vi kan assistera med i framtiden. Med vänlig hälsning. Victor Larsson DSP

Trolle A
Skrev om DSP- Din ServicePartner

Trevliga, proffsiga och snabba.

Svar från DSP- Din ServicePartner

Tack för ditt fina omdöme, Trolle! Vi strävar alltid efter att vara trevliga, proffsiga och snabba. Om du behöver vår hjälp igen, tveka inte att kontakta oss!

Börje Å
Skrev om DSP- Din ServicePartner

Jag möttes av mycket vänlig och kompetent personal som arbetade Lungt och metodiskt och lyssnade på de problem vi haft. Jag rekomenderar Er varmt. Börje Åbinger Ängelholm

Svar från DSP- Din ServicePartner

Hej Börje, tack för dina vänliga ord! Det glädjer oss att höra att du uppskattade vår service och bemötande. Vi hoppas att du inte tvekar att vända dig till oss om du behöver hjälp i framtiden.

Agneta P
Skrev om DSP- Din ServicePartner

Fixade kylskåpet på 5 min.. Kom snabbt. Tog bara 2 dagar.

Svar från DSP- Din ServicePartner

Tack Agneta för din feedback! Vi är stolta över att kunna erbjuda snabb och effektiv service. Om du har några andra vitvaruproblem i framtiden, vet du vart du ska vända dig.

Samuel B
Skrev om DSP- Din ServicePartner

5/5! Trevliga och väl utfört arbete!

Svar från DSP- Din ServicePartner

Tack för toppbetyget, Samuel! Vi är glada att du är nöjd med vårt arbete. Låt oss veta om det finns något annat vi kan hjälpa till med i framtiden! Ha det bra!

Hampus B
Skrev om DSP- Din ServicePartner

Genomgående bra, finns inget att bemärka (mer än det professionella och trevlig personal)

Svar från DSP- Din ServicePartner

Tack Hampus för ditt positiva omdöme! Vi är tacksamma för vårt professionella team. Om du behöver oss igen, står vi redo att hjälpa till.

Sofia R
Skrev om DSP- Din ServicePartner

Snabb återkoppling, bra service och vänligt bemötande.

Svar från DSP- Din ServicePartner

Hej Sofia, tack för att du tog dig tid att lämna en recension. Vi är glada att höra att du uppskattade vår snabba återkoppling och service. Om det uppstår några andra problem eller frågor, tveka inte att kontakta oss.