E & D mc - Verkstaden AB

1.8

5 omdömen om E & D mc - Verkstaden AB

Sven L
Skrev om E & D mc - Verkstaden AB

En väldigt bra verkstad som har tagit hand om min både nu i över 5 år! Rekommenderas starkt!

Mathias L
Skrev om E & D mc - Verkstaden AB

Auktoriserade??? Allvarligt, sluta skämta.... Fick hojen ditkörd av bärgare efter stöldförsök, den blev inte så mycket bättre efter besöket där, hälften var inte fixat första gången jag var där för att hämta den, andra gången tog jag den därifrån fortfarande trasig.. Dom kunde inte fixa kåpor som var trasiga eftersom dom inte "fanns kvar" längre, jag ringde ETT samtal till en annan firma och fick reda på att den fanns att beställa utan bekymmer. Det tog flera månader och bemötandet var riktigt illa. Ingen ska behöva...

Livio J
Skrev om E & D mc - Verkstaden AB

För er egen skull så ta inte er MC hit! Otroligt dåligt kundbemötande! Och efter lång väntetid då jag inte hört något ifrån med ringer jag och kollar och de har inte gjort ett skit på hojen! Dessutom får man en utskällning och de säger "Men ta den här ifrån då?!" i hyfsat otrevlig ton. Blev endast medlem här för att kunna varna andra för att inte gynna dessa dårar!

Peder E
Skrev om E & D mc - Verkstaden AB

Bemötandet var riktigt dåligt, otrevligt skulle behövas en snabb charmkurs där. Efter ca 4 veckors väntetid fick jag tillbaks hojen. Efter en massa tjat. Ressultatet blev spräck kåpa och ingen hastihetsmätare ikopplad. Men ok grundfelet var löst iallafall. Inget jag kan rekommendera.

Milan S
Skrev om E & D mc - Verkstaden AB

Varnar Er för dessa skojare! Lämnade in hojen för vanlig service och kom inte därifrån på hojen för att den efter servicen var stendöd. Killen i verkstan visste inte varför...Som extra bonus slarvade de bort mina original hojnycklar. Passar Er noga!!! Kaxigt bemötande.

Tom R och Peder E gillar detta