Alla kategorier Motorcykel Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan E H R Motor AB

E H R Motor AB

Tulegatan 39, 113 53 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om E H R Motor AB

• Bobby E
    Bobby E skrev om E H R Motor AB
    Katastrof. Anlita fackexperter istället
  • Ottan S
    Ottan S skrev om E H R Motor AB
    Bra och kul butik, mycket trevlig personal.
    Även om han Börje verkar vara ganska stressad ibland.
  • Lars O
    Lars O skrev om E H R Motor AB
    Men förhelvete. Tänk lite?
    Klart som fan att man säljer moppen om man inte får ett svar och har andra köpare som visar intresse att dyka upp.
    Sen börjar du gråta och skriver ett brev om det. SKANDAL SÄGER JAG BARA.
  • urban k
    urban k skrev om E H R Motor AB
    VARNING VARNING VARNING.......
    Denna firma står inte för vad de lovar och säljer.
    Det är så här att de annonserade om en moped som jag blev intresserad av jag ringde upp Börje som han kallar sig och sa att jag ville ha mopeden och allt var frid och fröjd "vi håller kontakten" var det sista som sades över telefon,detta var en Måndag.
    Tis gick och på ons så ringde jag och sa att jag kommer och hämtar mopeden DÅ SÄGER HAN ATT HAN REDAN HAR SÅLT MOPEDEN TILL EN ANNAN KUND!!!!!!!!!
    Döm om min förvåning hur man kan behandla en kund på det viset jag blev helt chockad.
    Hans förklaring var att han inte fått tag i mig på tis och då sålt mopeden,men han krävde inget namn,Mail,tel:nr,eller handpenning hade han behövt det kunnde han ha sagt att han behövde det och han hade fått det,men eftersom han inget fick tyckte han det var ok att sälja något som vi kommit överens om SKANDAL SÄGER JAG BARA.

Tulegatan 39, 113 53 Stockholm