EB Snickeri

EB Snickeri

www.facebook.com
  • BadgeThreeYears

Välkommen till EB Snickeri! Bygga altan, bastu, renovera köket/badrummet, flytta väggar eller lägga nya golv, bygga walk-in-closet; eller bara sätta upp tavlor och hyllor. Som du ser är anledningarna många till att anlita en erfaren snickare. I över 20 år har vi snickrat och platt-satt oss fram bland Stockholm och Uppsala läns...

59 omdömen om EB Snickeri

Sedan starten hos Reco 2019

Magnus A
Skrev om EB Snickeri

Erfaren, klok, engagerad, omtänksam och pålitlig snickare. Har anlitat Emil sedan 1998 och tänker fortsätta med det – så länge han står ut med mig…

Mike L
Skrev om EB Snickeri

Bytte en ytterdörr åt oss. Myket bra och proffsigt, kom med bra förslag.

Jonas T
Skrev om EB Snickeri

Bra och seriös snickare som verkligen vet vad han håller på med.

Philip R
Skrev om EB Snickeri

Emil är ett proffs, rakt igenom. Tillmötesgående och flexibel i tid. Sakkunnig och kreativ i sak. Stark rekommendation!

Sengul N
Skrev om EB Snickeri

Mycket 👍 bra jobbat han har hållit va han lovat jätte nöjd

PETER H
Skrev om EB Snickeri

EB Snickeri har hjälpt oss med att bygga ett tak till vår altan, isolera vårt förråd, bygga ett garage för en robotgräsklippare under vår altan och en del småarbeten. Alltid med ett trevligt och professionellt bemötande. Till våren blir det fler jobb!

Fredrik P
Skrev om EB Snickeri

Emil byggde ett rum åt oss i vår verkstadslokal. Vi blev mycket nöjda med resultatet.

Femke Maria V
Skrev om EB Snickeri

Emil har hjälpt oss så bra! Bra jobb och bra kommunikation om när, vad och hur. Otrolig nöjd!

Jimmy J
Skrev om EB Snickeri

Grymt utfört! Snabbt och smidigt på alla sätt!

GÖRAN C
Skrev om EB Snickeri

Bra och proffsigt utfört arbete! Håller tiden, har egna bra förslag. Målat, lagt golv, ny inredning i badrum och lite annat fix med el bl. a som Emil styrde upp. Helnöjda med resultatet! /Göran C

Mira S
Skrev om EB Snickeri

Alltid fantastiska idéer som kompletterar mina (och förbättrar). Supernöjd!

Håkan G
Skrev om EB Snickeri

Vi har anlitat EB Snickeri för renovering av vårt kök. Kökstaket har förnyats, väggarna målats och skåpinredningarna har byggts om för att passa för inbyggda ugnar och en ny diskbänkskiva har monterats. Vi är mycket nöjda med slutresultatet av Emils och hans medarbetares arbeten i vårt kök och rekommenderar varmt Emil och EB Snickeri för dylika arbeten.

AGNES S
Skrev om EB Snickeri

Jag har anlitat EB Snickeri i många år nu och han är professionell ut i fingerspetsarna. Kommer alltid i tid, lämnar rent och snyggt efter sig och håller sig inom offertens ramar. Är så erfaren och kunnig att han kan bidra med egna idéer som gör slutresultatet bättre än man tänkt från början. Hög kvalitet, rekommenderas varmt.

Mats J
Skrev om EB Snickeri

Vi har bytt ett par fönster med EB Snickeri som entreprenör. EB Snickeri har tidigare utfört byte av fasadpanel hos oss. Vi valde företaget eftersom de har ett bra bemötande och utför arbetet professionellt.

Michael L
Skrev om EB Snickeri

Snabbt, pålitlig, och alltid perfekt resultat! Rekommenderas varmt!

Björn P
Skrev om EB Snickeri

Arbetet gällde ett kök. EB s sätt att planera är mycket precist. Hög kvalitet på arbetet. Kommer med egna bra idéer. Arbetar snabbt. Och effektivt

Anders K
Skrev om EB Snickeri

Det här var femte gången vi anlitade Emil, som alltid utmärkt arbete och mycket trevligt bemötande. En nöjd kund återkommer alltid.

Brittany T
Skrev om EB Snickeri

Jag kan varmt rekommendera EB Snickeri. Emil är väldigt snabb att svara, lätt att kommunicera med och var supersnabb i varje skede, från det första meddelandet till att han kom hem till oss för en uppskattning och beskrivning av det arbete vi ville göra till att planera och slutligen göra allt arbete. Vi fick byta golv, byta badrumsskåp och måla om taket i ett rum. Allt gjordes till en hög och mycket professionell standard och med stor uppmärksamhet på detaljer och kundnöjdhet. Emil gjorde ett fantastiskt jobb med golven....

Cecilia E
Skrev om EB Snickeri

Vi behövde genomföra en brandtätning av en vind och ingen ville ta sig an det. Trots att det var sommarens varmaste dagar höll Emil gott humör och utförde arbetet med bravur. Duktig, trevlig och lösningsfokuserad.

Sonja T
Skrev om EB Snickeri

Trevligt bemötande. Passade tider, tog bort skräp, lätt att kontakta och lyhörd för synpunkter. Offerten stämde prismässigt. Kan verkligen rekommenderas!

Jan L
Skrev om EB Snickeri

Vi har alltid blivit mycket bra och respektfullt bemötta av företaget och de förväntningar vi har haft har uppfyllts.Vi har fått diverse snickeriuppdrag utförda under flera år till vår belåtenhet och inom utsatt tidsram. Mvh Jan & Eva Losand Korsnäsvägen 17 Baltora

Marianne F
Skrev om EB Snickeri

Hade inga förväntningar men blev glatt överraskad. Mycket trevlig snickare som utförde jobbet snabbt och proffsigt. Bytte diskbänk och bänkskiva.

Jonas N
Skrev om EB Snickeri

Mycket duktig och trevlig hantverkare som levererar det som lovats, både i utförande och tidsram.

Viktoria W
Skrev om EB Snickeri

Mycket bra utfört arbete anlitar gärna igen.

Peter K
Skrev om EB Snickeri

Byggde en mellanvägg hos oss och gjorde ett mycket bra jobb! Bra och tydlig kommunikation och snabbt jobbat.

Ulf G
Skrev om EB Snickeri

Allt perfekt. Vad gäller bemötande, lyhördhet professionellt arbete, noggrannhet. Ordning med hantering av rivningsmaterial och byggsopor. Snickeriarbeten och montering av nytt kök, VVS-arbeten samt el enligt anbud och överenskommelse. Supernöjda.

PETER H
Skrev om EB Snickeri

EB Snickeri isolerade vårt förråd och gjorde en del saker omkring det. Trevlig och professionell. Tydlig med allt man kommer överens om. Vi är jättenöjda med resultatet och ser fram emot framtida jobb vi behöver hjälp med!

Caroline S
Skrev om EB Snickeri

Vi anlitade Emil för att platsbygga en del inredning. Han var lyhörd för våra önskemål och gjorde ett jättefint jobb!

Brita E
Skrev om EB Snickeri

Förväntningarna var höga då vi hade läst tidigare recensioner på Reco. EB Snickeri levde upp till dessa med råge. Vi fick hjälp med byte av ytterdörr och bygge av entrétrapp. Emil är trevlig, kunnig och noggrann. Det blev så fint, vi är jättenöjda. Vi anlitar gärna EB Snickeri igen👍👌😊

Gudrun S
Skrev om EB Snickeri

Min erfarenhet av EB Snickeri är god. Bemötandet har varit gott och det arbete, som jag önskade, har blivit snabbt och väl utfört.

Ulf S
Skrev om EB Snickeri

Jätte duktig på att sätta kakel, kunnig, punktlig, snabb, rekommenderar verkligen honom.

Linda G
Skrev om EB Snickeri

Väldigt nöjd med det utförda uppdraget! Vi anlitade EB Snickeri för att platsbygga ett skötbord i vårt badrum och det blev precis som vi hade tänkt oss. Emil var dessutom väldigt bra att ha att göra med rakt igenom, han kom i tid och gjorde ett väldigt väl utfört jobb. Kan rekommendera!

Eva L
Skrev om EB Snickeri

Emil har montert en elektrisk motor i vårt diskbänksskåp. Han har också installerat garderobsinredningar och på ett kreativt sätt löst en leveransfråga. Han har dessutom gett oss goda tips i vår nya lägenhet. Vi ser fram emot fortsatta samarbeten.

Jon S
Skrev om EB Snickeri

Driven och kunnig problemlösare.

Cecilia A
Skrev om EB Snickeri

Inomhussnickeriarbeten; lister, fönster- och dörrsalning och foder etc. Snabbt effektivt och trevligt. Bra utfört jobb.

Victoria S
Skrev om EB Snickeri

Snabbt, smidigt och mycket bra resultat. Succé!

Håkan A
Skrev om EB Snickeri

Renovering av ytskikt i vardagsrum.

Håkan G
Skrev om EB Snickeri

Renovering av golv i tvätt stuga. Nya golvbrunnar, värmeslingor samt golvklinkers. Emil är trevlig, saklig och ger bra råd inför renoveringen. Han höll tider och gjorde ett bra jobb. Jag kan gott rekommendera honom.

Ivo T

Smidigt, snabbt och bra genomfört! Kan rekommendera att anlita! //Ivo

Johan T
Skrev om EB Snickeri

Montering av kök, målning, kakling, golv och lite snickeriarbete. Vi valde EB snickeri för att vi trodde att det skulle gå att ha bra dialog och för att vi uppfattade det som att Emil hade ett engagemang i att resultatet skulle bli så bra som möjligt. Vi blev inte besvikna och återkommer gärna

Thomas Ö
Skrev om EB Snickeri

Ombygg kök, seriös, bra pris och bra utförande, trevlig.

Anton B
Skrev om EB Snickeri

Beställde två vindskydd för att ersätta de gamla ursprungliga som inte längre var dugliga. Bad även om att få en liten mindre trätrappa åtgärdad som såg och kändes otrygg. Detta löste EB Snickeri fint. Är riktigt nöjd med resultatet. Gick på utsatt dag. Rekommenderas!

Ewa L
Skrev om EB Snickeri

Byggt till ett staket, så jag kunde hänga upp blommor. Bra bemötande, uppfyllde alla mina förväntningar. Ville ha det gjort snarast och det var klart inom en vecka efter kontakt. Kan verkligen rekommenderas.

Elsa H
Skrev om EB Snickeri

Renovering av badrum. Blev väldigt bra! Extra plus för bra kundbemötande: inlyssnande och rådgivande, sköter tider bra och lätt att få tag på.

Annemieke S
Skrev om EB Snickeri

Vi beställde 2 st stora blomlådor. Emil kom samma dag för att kolla upp och mäta. Han fixade lådorna på 2 dagar! Seriös och serviceminded kille. Kan varmt rekommendera honom. Vi blev mycket nöjda!

AGNES S
Skrev om EB Snickeri

Jag har fått hjälp av EB Snickeri dels med att renovera min altan dels med en inbyggd garderob utifrån egen ritning. Emil har varit över förväntan professionell, alltid punktlig, mycket pålitlig och med kundens bästa framför ögonen. Jag rekommenderar honom varmt!

Kristian T
Skrev om EB Snickeri

Att anlita EB Snickeri känns väldigt tryggt då Emils professionella och även mycket trevliga approach till kund och projekt gör att det är en fröjd. Emil är en noggrann finsnickare ut i fingerspetsen och slutfinnishingen blir alltid perfekt vilket gör att man vill använda sig av Emil vid nästa projekt igen!

Ulf O
Skrev om EB Snickeri

Har anlitat EB Snickeri (Emil) flera gånger under årens lopp. Har fått kvalitet för pengarna. Emil är också en bra samtalspartner då det gäller att hitta byggtekniska lösningar. Pålitlig och rekommenderas.

Peter Wijkander
Skrev om EB Snickeri

Vi lät emil bygga om vårat kök och blev mycket nöjda. Han var snabb utan att tumma på kvaliteten och jobbet blev klart på utsatt tid. Han var trevlig som person och mycket lyhörd och kom även med bra input om olika lösningar. Jobbar med kompetenta underentreprenörer såsom elektriker och rörmokare så vi kände oss mycket trygga under byggtiden. Peter o sussie

Margaretha A
Skrev om EB Snickeri

EB Snickeri har utfört en mängd olika uppdrag såsom platsbyggd bokhylla, uppsättning av panel (special) på väggar, golvläggning, kakelsättning och en mäng ytterligare speciallösningar. Bemötandet är alltid trevligt och professionellt! Mina förväntningar var höga, och jag har inte blivit besviken! Kunnighet, noggrannhet, pålitlighet och med öga för detaljer plus en väldigt trevlig person har gjort att det varit ett sant nöje att anlita honom! Tvekar inte att anlita EB Snickeri igen om nya projekt blir aktuella!