EB Snickeri

EB Snickeri

Välkommen till EB Snickeri!

Bygga altan, bastu, renovera köket/badrummet, flytta väggar eller lägga nya golv, bygga walk-in-closet; eller bara sätta upp tavlor och hyllor. Som du ser är anledningarna många till att anlita en erfaren snickare. I över 20 år har vi snickrat och platt-satt oss fram bland Stockholm och Uppsala läns olika hushåll och företag, och vi kan med stolthet säga att vi har nöjda kunder. Som hantverkare är det viktigt att tänka på noggrannhet när man kommer ut till kund. Detta är något vi har tagit till oss. Vi på EB Snickeri ser alltid till att ha koll på den där extra finishen. Välkommen till oss på EB Snickeri.

Läs vad 32 kunder tycker om EB Snickeri 2

• 2021-07-12
    Vi anlitade Emil för att platsbygga en del inredning. Han var lyhörd för våra önskemål och gjorde ett jättefint jobb!
  • 2021-07-07
    Förväntningarna var höga då vi hade läst tidigare recensioner på Reco. EB Snickeri levde upp till dessa med råge. Vi fick hjälp med byte av ytterdörr och bygge av entrétrapp. Emil är trevlig, kunnig och noggrann. Det blev så fint, vi är jättenöjda. Vi anlitar gärna EB Snickeri igen👍👌😊
  • 2021-07-05
    Min erfarenhet av EB Snickeri är god.
    Bemötandet har varit gott och det arbete, som jag önskade, har blivit snabbt och väl utfört.
  • 2021-07-02
    Jätte duktig på att sätta kakel, kunnig, punktlig, snabb, rekommenderar verkligen honom.
  • 2021-07-02
    Väldigt nöjd med det utförda uppdraget! Vi anlitade EB Snickeri för att platsbygga ett skötbord i vårt badrum och det blev precis som vi hade tänkt oss. Emil var dessutom väldigt bra att ha att göra med rakt igenom, han kom i tid och gjorde ett väldigt väl utfört jobb. Kan rekommendera!
  • 2021-02-13
    Emil har montert en elektrisk motor i vårt diskbänksskåp. Han har också installerat garderobsinredningar och på ett kreativt sätt löst en leveransfråga. Han har dessutom gett oss goda tips i vår nya lägenhet.
    Vi ser fram emot fortsatta samarbeten.
  • 2021-02-12
    Driven och kunnig problemlösare.
  • 2020-12-01
    Inomhussnickeriarbeten; lister, fönster- och dörrsalning och foder etc.
    Snabbt effektivt och trevligt.
    Bra utfört jobb.
  • 2020-11-13
    Snabbt, smidigt och mycket bra resultat. Succé!
  • 2020-11-12
    Renovering av ytskikt i vardagsrum.
  • 2019-10-14
    Renovering av golv i tvätt stuga. Nya golvbrunnar, värmeslingor samt golvklinkers. Emil är trevlig, saklig och ger bra råd inför renoveringen. Han höll tider och gjorde ett bra jobb. Jag kan gott rekommendera honom.
  • 2019-09-30
    Smidigt, snabbt och bra genomfört!
    Kan rekommendera att anlita!
    //Ivo
  • 2019-06-15
    Montering av kök, målning, kakling, golv och lite snickeriarbete.

Vi valde EB snickeri för att vi trodde att det skulle gå att ha bra dialog och för att vi uppfattade det som att Emil hade ett engagemang i att resultatet skulle bli så bra som möjligt.

Vi blev inte besvikna och återkommer gärna
  • 2019-06-11
    Ombygg kök, seriös, bra pris och bra utförande, trevlig.
  • 2019-06-11
    Beställde två vindskydd för att ersätta de gamla ursprungliga som inte längre var dugliga.

Bad även om att få en liten mindre trätrappa åtgärdad som såg och kändes otrygg.

Detta löste EB Snickeri fint. Är riktigt nöjd med resultatet. Gick på utsatt dag.

Rekommenderas!
  • 2019-06-10
    Byggt till ett staket, så jag kunde hänga upp blommor. Bra bemötande, uppfyllde alla mina förväntningar. Ville ha det gjort snarast och det var klart inom en vecka efter kontakt. Kan verkligen rekommenderas.
  • 2019-03-20
    Renovering av badrum. Blev väldigt bra! Extra plus för bra kundbemötande: inlyssnande och rådgivande, sköter tider bra och lätt att få tag på.
  • 2019-03-04
    Vi beställde 2 st stora blomlådor. Emil kom samma dag för att kolla upp och mäta. Han fixade lådorna på 2 dagar! Seriös och serviceminded kille. Kan varmt rekommendera honom. Vi blev mycket nöjda!
  • 2019-02-21
    Jag har fått hjälp av EB Snickeri dels med att renovera min altan dels med en inbyggd garderob utifrån egen ritning.

Emil har varit över förväntan professionell, alltid punktlig, mycket pålitlig och med kundens bästa framför ögonen. Jag rekommenderar honom varmt!
  • 2019-02-18
    Att anlita EB Snickeri känns väldigt tryggt då Emils professionella och även mycket trevliga approach till kund och projekt gör att det är en fröjd.
    Emil är en noggrann finsnickare ut i fingerspetsen och slutfinnishingen blir alltid perfekt vilket gör att man vill använda sig av Emil vid nästa projekt igen!
  • 2019-02-12
    Har anlitat EB Snickeri (Emil) flera gånger under årens lopp. Har fått kvalitet för pengarna. Emil är också en bra samtalspartner då det gäller att hitta byggtekniska lösningar. Pålitlig och rekommenderas.
  • 2019-02-07
    Vi lät emil bygga om vårat kök och blev mycket nöjda. Han var snabb utan att tumma på kvaliteten och jobbet blev klart på utsatt tid.
    Han var trevlig som person och mycket lyhörd och kom även med bra input om olika lösningar.
    Jobbar med kompetenta underentreprenörer såsom elektriker och rörmokare så vi kände oss mycket trygga under byggtiden.
    Peter o sussie
  • 2019-02-06
    EB Snickeri har utfört en mängd olika uppdrag såsom platsbyggd bokhylla, uppsättning av panel (special) på väggar, golvläggning, kakelsättning och en mäng ytterligare speciallösningar.
    Bemötandet är alltid trevligt och professionellt!
    Mina förväntningar var höga, och jag har inte blivit besviken!
    Kunnighet, noggrannhet, pålitlighet och med öga för detaljer plus en väldigt trevlig person har gjort att det varit ett sant nöje att anlita honom! Tvekar inte att anlita EB Snickeri igen om nya projekt blir aktuella!
  • 2019-02-06
    Fick hjälp att bygga en garderob. Snabb, självgående, noggrann och prisvärd.
  • 2019-02-06
    Utmärkt service, kunnig på det mesta.
    Mycket nöjd!
  • 2019-02-06
    Har anlitat EB Snickeri för flera mindre inredningsjobb hemma i lägenheten och varje gång har vi blivit toppennöjda - det blir snyggt gjort, känns smidigt och ärligt. Dessutom brukar vi alltid få snabb service!
  • 2019-02-05
    Har använt EB snickeri för att bygga bastu, göra utbyggnad på vårt hus i olika omgångar samt renoverat badrum. Vi har alltid fått en noggrann offert, alltid trevligt bemötande och lätt att f tag i. Vi har fått tips och idéer på våra projekt som har förbättrat och förenklat. Noggrann, punktlig och hör alltid av sig om det blir några förändringar. Lätt att komma i kontakt med via telefon och mail.
  • 2019-02-05
    Platsbyggt trappräcken samt lagt 60 m2 parkettgolv, blev trevligt och professionellt bemött. Har tidigare haft problem med hantverkare och på grund av det var våra förväntningar lågt ställda. Det visade sig i detta fall att vi var helt fel ute så vi var supernöjda efteråt..
    EB snickeri var en väldigt positiv upplevelse, allt från offerstadiet till genomförandet av arbetet, vi har även rekommenderat företaget till våra grannar
    Nytt kök!
    Bra förslag. Mycket snyggt genomfört! Kalkyl som höll.
    Med vänlig hälsning,
    Tommy Bandholtz
  • 2019-02-05
    Köksinredning. Punktlig, snabb, noggrann kommunikativ, seriös, mångsidig.
    Allt man kan önska sig och mer. Toppen!
  • 2019-02-05
    EB Snickeri har hjälpt oss med att bygga om 2 smårum till ett sovrum och bytt en ytterdörr. EB Snickeri har varit noga med att hålla avtal och vi har inga klagomål på utföranden, vi har alltid bemötts trevligt,vänligt av företaget och de förväntningar vi hade har uppfyllts till fullo . Vi kommer att anlita EB Snickeri vid framtida behov av snickeriarbete , och kan rekommendera andra att göra detsamma.

Jan & Eva Losand
  • 2019-02-05
    Anlitat EB Snickeri för kök, golv och garderober. Snabbt och vänligt bemötande, väl utförda jobb. Kommer på utsatt tid. Rekommenderar gärna vidare!