Alla kategorier Guldsmed Stockholms län Stockholm Södermalm Efva Attling Stockholm AB

Efva Attling Stockholm AB

Hornsgatan 44, 118 21 Stockholm — Visa karta

Guldsmeder nära Efva Attling Stockholm AB:

Nybrogatan 35, STOCKHOLM
Vi på Juvelia skräddarsyr dina ringar och diamantsmycken. Dessutom utför vi repa... Läs mer ›
Leonard A:
Jag fick ett infall att ge min fru något riktigt speciellt i födelsedagspresent och bokade en tid för ett möte hos Juvelia. Det resultera...

Läs vad 3 kunder tycker om Efva Attling Stockholm AB

• Pontus H
    Pontus H skrev om Efva Attling Stockholm AB
    Varning! Beställer Du på nätet så räknas bytesrätt(!), dvs inte öppetköp, utan vanligt normalt bytesrätt, från att de skeppar varan från lager. Nu sitter jag med 4000kr i ringar, plomberade(!), som vi inte får byta en storlek större till. Helt sjukt dåligt! Varning! Köp i butik (rekommenderar Täby, absolut inte MoS) och be att de skriver dit normalt bytesrätt som alla normala butiker har. Vilket skit! Aldrig mer Efva Attling.
  • Anders N
    Anders N skrev om Efva Attling Stockholm AB
    Efva Attling har INGET öppet köp, har du någon gång köpt en present som du vill byta har man bara 14 dagar på sig att Byta till annan vara, pengarna är alltså låsta till företaget. Personalen har INGEN avsikt att tillmötesgå kundens önskningar och kundvården är obefintlig. Extremt oprofessionellt!
    Pontus H gillar detta
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Efva Attling Stockholm AB
    Vad ska man säga? Smyckena är så fantastiskt vackra, man vill ha mycket mer än man har råd med, det är enda nackdelen... Mycket trevligt bemötande dessutom!

Hornsgatan 44, 118 21 Stockholm