Alla kategorier Begravningsbyrå Stockholms län Solna Ekens Begravningsbyrå AB

Ekens Begravningsbyrå AB

Råsundavägen 160, 169 36 Solna — Visa karta

Välkommen hit till Ekens Begravningsbyrå. Här möts du av Lotta och Hanna som båda är utbildade begravningsentreprenörer med flera års erfarenhet från Ignis respektive Fonus. Nu har vi startat vår egna, mer personliga, begravningsbyrå.

Det är många beslut som ska fattas och mycket att tänka på när en anhörig eller nära vän avlidit. Vi ger dig den hjälp och vägledning du behöver kring planering och genomförande av begravningen. Vi är noga med att det ska bli ett avsked enligt dina önskemål och vi gör hembesök, eller träffas här på kontoret, kostnadsfritt för att sedan ge ett kostnadsförslag du kan ta ställning till i lugn och ro.

Läs vad 4 kunder tycker om Ekens Begravningsbyrå AB

• Ingalill P
    Ingalill P skrev om Ekens Begravningsbyrå AB
    Fantastiskt bemötande och hjälp med våran systers begravning
    vid val av kista och blommor.
    Begravningsceremonin blev både vacker och ljus tack vare dessa
    underbara tjejer. Mycket tacksam kund. Läs mer
  • Anette E
    Anette E skrev om Ekens Begravningsbyrå AB
    Fantastiska att ha och göra med.Hjälpte mig vid både far och mors bortgång. Läs mer
  • Henrik K
    Henrik K skrev om Ekens Begravningsbyrå AB
    Mycket av det där lilla extra. Imponerande och delaktiga, men framförallt komptent personal. Att mötas av öppna armar, bra kaffe och en trygg miljö vid en belastad fas ger jag Ekens högsta tänkbara betyg. Även priset var betydligt lägre än likställda (dåligt ordval) företag. Fantastiska blommor och värdigt farväl. En mycket nöjd kund är jag. Tack igen.

H Läs mer
  • Ann W
    Ann W skrev om Ekens Begravningsbyrå AB
    Vi anlitade Ekens Begravningsbyrå vid vår mammas bortgång i våras. Det var ett mycket respektfullt tillmötesgående vi fick från dem.
    Då man som anhörig redan har det tungt, underlättade begravningentreprenörens stora empati och agerande mycket, då vissa problem uppkom pga olika omständigheter ( som inte hade med byrån att göra ) . Läs mer

Råsundavägen 160, 169 36 Solna