Rekommenderat företag 2016 - Ekerö Kök

Ekerö Kök

Ulvsundavägen 176 A, 168 67 Bromma — Visa karta

Kom in till oss på Ulvsundavägen 176 A för att diskutera hur ni kan skapa ert drömkök.

Läs vad 12 kunder tycker om Ekerö Kök

• Anders B
    Anders B skrev om Ekerö Kök
    Bra bemötande , Skåpluckor , Motsvarade mina förväntningar
  • Songül B
    Songül B skrev om Ekerö Kök
    Jag är ganska nöjd. De är alltid snälla och väldigt hjälpsam.
  • Shahe K
    Shahe K skrev om Ekerö Kök
    Det var ok men ni bör snställs mer professionella människor som kan prata svenska.
  • Rihani F
    Rihani F skrev om Ekerö Kök
    Bra service och kunnig personale
  • Rihani F
    Rihani F skrev om Ekerö Kök
    bra service och kunnig personal
  • Maria S
    Maria S skrev om Ekerö Kök
    Mycket vänligt,trevligt bemötande när vi ville byta köksluckor. Fick bra hjälp att avgöra valet av luckorna.Vi är mycket nöjda med varorna som vi fick levererade och uppsatta av kunnig snickare.
  • Halina W
    Halina W skrev om Ekerö Kök
    Det var en trevlig man som kom till oss och visade olika typer av köksluckor, vi fick bra information om allt vi ville veta. Vi ville ha också ett stänkskydd över diskbänken. Köket blev jätte fint med nya luckor, allt är bra och proffsigt gjort, det var lite problem med stänkskyddet och vi blev missnöjda men det rättades till snabbt och slutligen blev allt så som vi önskade oss. Vi kommer att rekommendera Ekerö Kök och en sak till - priset var bra.
  • Ragmi H
    Ragmi H skrev om Ekerö Kök
    Väldigt bra och personlig bemötande.
    Lyhörda och professionella säljare och hantverkare som hjälpte oss förvekliga vår
    dröm till ett snyggt och funktionellt kök.
    Vi fick ett kanonbra kök och är väldigt nöjda med servicen.
    Ragmi H.
  • Angelina D
    Angelina D skrev om Ekerö Kök
    Jättenöjda med resultatet .
    Duktiga och snabba killar .
  • Håkan H
    Håkan H skrev om Ekerö Kök
    Fantastiska!

Att köpa kök är enkelt, smärtfritt och faktiskt inte alls så dyrt. Med sådan kvalite till det priset finns det ingen anledning att köpa från Ikea något mera. Är SÅ nöjd med mitt kök. Arbetar mer än gärna där till alla mål. Ett centrum i mitt liv. Allt sitter samman som det tillhör varann och det känns som grejerna kostar lika mycket som de lyxigaste köken i Sverige. (Vi kollade faktiskt med de leverantörerna oxå...och det är samma saker, fast till ett högre pris).

Rekommenderar ALLA jag träffar som skall köpa kök att göra det från Ekerö Kök. Servicen är personlig och GALET bra. Långt mycket bättre än hos andra levrantörer oavsett butik eller vara. Känns som man handlar av sina bästa vänner. De har verkligen brytt sig om oss under hela resan. Ägaren Gazze är en SANN pärla, väldigt trevlig och omtänksam.

Vi är alltid väldigt petiga, noga och ställer höga krav på allt vi bygger hemma. Vi har ofta ideer som är lite utanför normala utbudet, men det har aldrig varit några problem med denna leverantör. De kommer gärna med påhittiga förslag och deras snickare är noga, så noga att man tror de byggder hemma hos sig själva. Dessutom är det inte sällan så att det där lilla extra vi kommit på (som ändå tagit dem lite extra tid) kostar oss mer....det ingår plötsligt i servicen.

Jag kan inget annat än att rekommendera Ekerö kök med full pott på poängen. Hoppas nu bara min rekomendation inte gör att de får så många kunder att de inte längre har tid med mig. 😜

Ps. Höll nästa på att missa. De byggde faktiskt vår tvättstuga och dörrarna till garderoben oxå. Som en REN effekt av det fina priset på köket, kvaliten och de avstressande servicen. Jag behövde inte längre tänka på dessa saker, eller ta del för del från andra. De gjorde ALLT! Utan krångel. Blev något som jag inte önskade kom de och fixade till det utan att snacka om saken och alltid med ett leende. Önskar jag hade mer att bygga.
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Ekerö Kök
    Mycket bra slutresultat. Responsen på email och telefonmeddelanden kunde varit bättre. Som helhet är vi mycket nöjda.
  • Farah S
    Farah S skrev om Ekerö Kök
    Hög kvalité på servicen och material.
    Lyhörda och proffsiga personal.

Ulvsundavägen 176 A, 168 67 Bromma